abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29545830
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef KarinBee het volgende:

[..]

We gaan op 22 december heen en 3 januari terug. Heb er nu al superveel zin in! Lekker shoppen voor de kerst en oud & nieuw op Times Sqaure...

Naast alle ins en outs van Manhattan bekijken willen we ook een dagje naar Philadelphia en een dagje Niagara Falls.
Ah dagje eerder dan mij en 2 daagjes later terug...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29546274
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ah dagje eerder dan mij en 2 daagjes later terug...
dan ik, maar voor zover de zeik mode

ik heb meestal bij restaurants gegeten 's-avonds, is best te doen als je goed zoekt. Daarnaast een keer de Mac getest en ook een keer 's-avonds een broodje bij de subway
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:17:37 #178
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_29547688
zo morgen is het dan zover, kga nu snel me bed in, morgen vroeeeeeeg op.

Mss post ik nog vanuit "gotham" als ik zin heb

NYC all the way
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_29547754
Have fun Phantom
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:45:53 #180
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_29548369
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef The.PhantoM het volgende:
zo morgen is het dan zover, kga nu snel me bed in, morgen vroeeeeeeg op.

Mss post ik nog vanuit "gotham" als ik zin heb

NYC all the way
Ga jij ook morgen? hoe laat vertrek je?
mijn vliegtuig,KLM, gaat (hopelijk) om 09.30 uur.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_29549570
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:46 schreef Dizzee het volgende:
ja
jammer, ik ben dan pas 18.
naja, dan heb ik een rede om weer te gaan als het me bevalt en ik 21 ben
pi_29549878
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:39 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Ik ben net een maand 21 als ik straks in de VS ben.
pi_29550935
Ik wil in de herfstvakantie graag naar NY, iemand suggesties waar ik heb beste een vliegticket/hotel kan vinden een beetje gkoedkoop? Of een pakket met vluht en hotel samen..
pi_29551573
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
Dizzee, zijn jullie elke avond uit eten geweest of bij een supermarkt? In het laatste geval, waar?
Altijd uit eten. En af en toe even snel macen of een pizza slice pakken. Vaak even wat drinken halen bij Duane Reade. (NY's #1 Drug store)

En ohja, ook veel hotdogs gegeten.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:39 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Vorig jaar was ik 20. Toen kon ik dus ook niet drinken. Maar toen haalden anderen vaak wat drank.
Overigens is mij in NY niet 1 keer om ID gevraagd. Je kan het dus altijd proberen.
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef Razer het volgende:
Ik wil in de herfstvakantie graag naar NY, iemand suggesties waar ik heb beste een vliegticket/hotel kan vinden een beetje gkoedkoop? Of een pakket met vluht en hotel samen..
Los zoeken. Vaak voordeliger. Ik gebruik vaak vliegwinkel.
pi_29552775
oeh, weer even een updatje

vandaag de Gray Line Downtown en de Brooklyn toer gedaan, met zo'n open engelse dubbeldekker. Dat is echt ontzettend leerzaam, de gidsen zijn erg aardig en hebben veel persoonlijke tips, een aanrader als je de eerste keer naar NYC gaat. Ook zijn we bij Ground Zero geweest. Opzich niets te zien, een rommelige bouwput. Maar als je de timeline op een bord zit, benden een agent spreekt die er bij was komt het toch veel meer tot leven, en maakt het uiteindelijk best een indruk.
Oeh, hoe kan ik het vergeten, we zijn vannochtend begonnen bij het empire statebuidling, is echt een must!
Ondanks dat we de New York pas hadden(erg handig, 40 gratis atracties, veel korinten + een handig boekwerk) hebben we iets van 15min moeten wachten. Het uitzicht is echt zo mooi!
Damn, ik ben verliefd, op New York!
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_29553967
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef KarinBee het volgende:

[..]

We gaan op 22 december heen en 3 januari terug. Heb er nu al superveel zin in! Lekker shoppen voor de kerst en oud & nieuw op Times Sqaure...

Naast alle ins en outs van Manhattan bekijken willen we ook een dagje naar Philadelphia en een dagje Niagara Falls.
Als je op Times Square wil staan moet je wel vroeg daar staan, want anders is het daar echt megadruk, wij zijn er 2 jaar geleden geweest en toen zijn we om 16.30u uit het Hotel vertrokken en toen stonden we nog in een zijstraat. Times Square is met oud en nieuw opgedeeld in diverse vakken, afgezet met dranghekken. Je moet wel een beetje vooraanstaan wil je de bol goed zien zakken (want het is maar een klein ding).
Toen wij er waren was er ook code Orange, dus alles was extra beveiligd, wel emotioneel om middernacht dat alles goed verlopen was.
pi_29554164
cool liempe dat je met oud en nieuw op times square bent geweest
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:44:53 #188
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29555705
Ik hoorde net op de radio, dat in het kader van de 'terrorismebestrijding' vanaf 4 oktober a.s. iedere niet u.s. ingezetene bij het boeken van een vlucht precies moet aangeven waar hij gaat verblijven (adres, postcode etc.) in Amerika.

Ik vraag me af hoe dat moet met mensen die gaan rondtrekken?
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_29556959
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:44 schreef Litman het volgende:
Ik hoorde net op de radio, dat in het kader van de 'terrorismebestrijding' vanaf 4 oktober a.s. iedere niet u.s. ingezetene bij het boeken van een vlucht precies moet aangeven waar hij gaat verblijven (adres, postcode etc.) in Amerika.

Dat moesten we ook toen we de eerste keer naar US gingen. Meestal is wel bekend in welk Hotel de eerste overnachting zal plaatsvinden, gewoon het adres van het hotel opschrijven. We hadden gelukkig familie nabij New York wonen, 20 min met de trein vanaf Grand Central Terminal, en toen hebben we dit adres doorgegeven, ondanks dat we daar pas de laatste week van de 3 1/2 week daadwerkelijk verbleven.
pi_29557819
quote:

Volgens mij is dat niet echt nieuw hoor. Elke keer dat wij naar de VS gingen hebben we dat ook moeten aangeven.
pi_29559218
Dat met die engelse dubbeldekker heb ik niet gedaan. (veel, heeel veel gelopen)
quote:
1e nacht. Maar dat bericht geldt voor het vliegpersoneel. Ik vind het allemaal maar overdreven.

En met oud&nieuw op Times Sq.
pi_29562409
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:59 schreef Dizzee het volgende:
En met oud&nieuw op Times Sq.
Dat lijkt mij ook wel mooi ja.
pi_29568900
imo kun je NY in een week makkelijk zien, ik was er binnen 4 dagen al op uitgekeken maar dat kan ook aan mij liggen, buiten manhatten is imo ook niet zo heel veel spannends te zien
je moet idd 21 zijn om te drinken, maar is voor mij (in NY) geen enkel probeelm geweest (en ik ben 16 lijk wel iets ouder)
in Miami ben ik er wel een paar keer naar gevraagd maar als je geen 21 bent zeg je gewoon dat je niks bij je hebt en laat je iemand anders wat halen ofzo
foto's: http://www.japa.herejezus.nl/NY/
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_29597327
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:32 schreef Kerdaben het volgende:
imo kun je NY in een week makkelijk zien, ik was er binnen 4 dagen al op uitgekeken maar dat kan ook aan mij liggen, buiten manhatten is imo ook niet zo heel veel spannends te zien
ben ik het totaaaal niet mee eens:). Heb er nu bijna 5 dagen vertoefd maar nog niets eens de helft gezien, ben nog nieteens een museum ingeweest en toch waren alle dagen echt afgeladen vol.
maar ik denk dat als je gaat voor het uitgaan dat je dan idd snel klaar bent, de mensen die uitgaan behoren zeker tot een andere doelgroep.
als ik thuis ben zal ik zeker nog wat handige tips hier achterlaten voor de mensen die ook gaan, ik zou het iig zeker aanraden!
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_29597749
heb je maar een kwartiertje hoeven wachten bij het ESB? good for you. ik stond minimaal een uur in de rij. tot de lokketten met de kaartjes kon ik zo doorlopen, dus ik dacht; mooi schiet lekker op. totdat ik daarna die rij zag.
  ESF Reporter zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:02:59 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_29598929
Die rijen zijn verraderlijk, ja! En dan kom je boven en mag je je voegen bij de meute die er al staat, in de hoop dat je je ergens tussen kunt wrikken om naar beneden te kunnen kijken. Maar uiteindelijk is 't de moeite waard, vooral 's avonds als alle lichten aan zijn!
pi_29600604
inderdaad. ook zoiets bij de ferry naar het vrijheidsbeeld. voor de tickets stond ik in de normale rij, terwijl je met de new york pass je kaartje bij de bookstore moet halen. daar stond geen rij. gelukkig was het nog vroeg en was het maar 10 minuutjes wachten. al was het in die tent na de controle wel lang wachten.
pi_29600784
Volgens mij heb ik geluk gehad qua wachttijd, als ik dit zo hoor.
pi_29600859
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij heb ik geluk gehad qua wachttijd, als ik dit zo hoor.
nooit lang hoeven wachten?
pi_29601010
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:46 schreef Dizzee het volgende:

[..]

nooit lang hoeven wachten?
Nee ESB was ik rond 18.00 uur en toen moest ik 30 minuten wachten (totaal). Bij de boot naar Liberty Island was ik rond 12.30 uur moest ik ook ongeveer 30 minuten wachten (incl. rij kaartjes verkoop).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')