Ah dagje eerder dan mij en 2 daagjes later terug...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef KarinBee het volgende:
[..]
We gaan op 22 december heen en 3 januari terug. Heb er nu al superveel zin in! Lekker shoppen voor de kerst en oud & nieuw op Times Sqaure...![]()
Naast alle ins en outs van Manhattan bekijken willen we ook een dagje naar Philadelphia en een dagje Niagara Falls.
dan ik, maar voor zover de zeik modequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dagje eerder dan mij en 2 daagjes later terug...
Ga jij ook morgen? hoe laat vertrek je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef The.PhantoM het volgende:
zo morgen is het dan zover, kga nu snel me bed in, morgen vroeeeeeeg op.
Mss post ik nog vanuit "gotham" als ik zin heb![]()
NYC all the way![]()
![]()
jammer, ik ben dan pas 18.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:46 schreef Dizzee het volgende:
ja
Ik ben net een maand 21 als ik straks in de VS ben.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jammer, ik ben dan pas 18.
naja, dan heb ik een rede om weer te gaan als het me bevalt en ik 21 ben
Altijd uit eten. En af en toe even snel macen of een pizza slice pakken. Vaak even wat drinken halen bij Duane Reade. (NY's #1 Drug store)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
Dizzee, zijn jullie elke avond uit eten geweest of bij een supermarkt? In het laatste geval, waar?
Vorig jaar was ik 20. Toen kon ik dus ook niet drinken. Maar toen haalden anderen vaak wat drank.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jammer, ik ben dan pas 18.
naja, dan heb ik een rede om weer te gaan als het me bevalt en ik 21 ben
Los zoeken. Vaak voordeliger. Ik gebruik vaak vliegwinkel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef Razer het volgende:
Ik wil in de herfstvakantie graag naar NY, iemand suggesties waar ik heb beste een vliegticket/hotel kan vinden een beetje gkoedkoop? Of een pakket met vluht en hotel samen..
Als je op Times Square wil staan moet je wel vroeg daar staan, want anders is het daar echt megadruk, wij zijn er 2 jaar geleden geweest en toen zijn we om 16.30u uit het Hotel vertrokken en toen stonden we nog in een zijstraat. Times Square is met oud en nieuw opgedeeld in diverse vakken, afgezet met dranghekken. Je moet wel een beetje vooraanstaan wil je de bol goed zien zakken (want het is maar een klein ding).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef KarinBee het volgende:
[..]
We gaan op 22 december heen en 3 januari terug. Heb er nu al superveel zin in! Lekker shoppen voor de kerst en oud & nieuw op Times Sqaure...![]()
Naast alle ins en outs van Manhattan bekijken willen we ook een dagje naar Philadelphia en een dagje Niagara Falls.
Dat moesten we ook toen we de eerste keer naar US gingen. Meestal is wel bekend in welk Hotel de eerste overnachting zal plaatsvinden, gewoon het adres van het hotel opschrijven. We hadden gelukkig familie nabij New York wonen, 20 min met de trein vanaf Grand Central Terminal, en toen hebben we dit adres doorgegeven, ondanks dat we daar pas de laatste week van de 3 1/2 week daadwerkelijk verbleven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:44 schreef Litman het volgende:
Ik hoorde net op de radio, dat in het kader van de 'terrorismebestrijding' vanaf 4 oktober a.s. iedere niet u.s. ingezetene bij het boeken van een vlucht precies moet aangeven waar hij gaat verblijven (adres, postcode etc.) in Amerika.
Ik vraag me af hoe dat moet met mensen die gaan rondtrekken?![]()
Volgens mij is dat niet echt nieuw hoor. Elke keer dat wij naar de VS gingen hebben we dat ook moeten aangeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:44 schreef Litman het volgende:
Ik hoorde net op de radio, dat in het kader van de 'terrorismebestrijding' vanaf 4 oktober a.s. iedere niet u.s. ingezetene bij het boeken van een vlucht precies moet aangeven waar hij gaat verblijven (adres, postcode etc.) in Amerika.
1e nacht. Maar dat bericht geldt voor het vliegpersoneel. Ik vind het allemaal maar overdreven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:44 schreef Litman het volgende:
Dat lijkt mij ook wel mooi ja.quote:
ben ik het totaaaal niet mee eens:). Heb er nu bijna 5 dagen vertoefd maar nog niets eens de helft gezien, ben nog nieteens een museum ingeweest en toch waren alle dagen echt afgeladen vol.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:32 schreef Kerdaben het volgende:
imo kun je NY in een week makkelijk zien, ik was er binnen 4 dagen al op uitgekeken maar dat kan ook aan mij liggen, buiten manhatten is imo ook niet zo heel veel spannends te zien
nooit lang hoeven wachten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij heb ik geluk gehad qua wachttijd, als ik dit zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |