abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29523253
ach je kan er 4 dagen blijven en ook een maand, ligt er ook aan wat je exact wil zien, alleen Manhattan is in 1 week goed te doen, wil je alle boroughs ook zien en wellicht nog maar boston of washington, chicago kan zelfs ook nog. Dan is 2 weken meer aan te raden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29523639
precies wat komrad zegt.

ik zou trouwens nog naar washington gaan, maar dat is er niet van gekomen. je kan er al heen voor 40 dollar round trip! in het hotel liggen wel foldertjes van verschillende busmaatschappijen.

veel goedkoper dan wat ik dus vooraf gedacht had. (amtrack of vliegen)

dus jag. als je nog naar washington gaat, kan het voor die prijs.
pi_29523711
is wel goedkoop idd
pi_29524078
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef Dizzee het volgende:
precies wat komrad zegt.

ik zou trouwens nog naar washington gaan, maar dat is er niet van gekomen. je kan er al heen voor 40 dollar round trip! in het hotel liggen wel foldertjes van verschillende busmaatschappijen.

Dat valt dan weer erg mee! Ik ga het eens overwegen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29526351
Ik ga volgende zomer
twee weken naar Amerika, waar van een paar naar New York natuurlijk.

Ik heb er nu al erg veel zin in
pi_29526429
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef Dizzee het volgende:
precies wat komrad zegt.

he, dat was precies het plan van mn vader
heeft iemand zo'n folder?
pi_29527945
ik gok dat je die op grand central wel kan krijgen
pi_29529314
hier eventjes live vanuit een zwaar beveiligde terminal in NYC!
het is hier echt geweldig! Delta airlines heeft idd oude stuwardessen maar ze zi jn heel aardig en goed in wat ze doen(naar mijn mening net zo belangrijk ). Vanuit JFK hebben we gebruik gemaakt van een soort taxi serves die je ophaalt bij de terminal en voor je hotel afzet(34dollar bij ons), vooral voor de eerste keer een stuk handiger dan >1uur met openbaar vervoer.
Het hotel, Park Central, is erg sjiek maar in verhouding wel duur. Maar wel goed. De sfeer op straat is echt geweldig! In winkels zijn mensen betrekkelijk langzaam maar ze willen wel goed helpen. Vandaag hebben we een stuk hop-on hop-off bus gedaan, erg leuk, grappige gids, je ziet en leert erg veel. Ook hebben we NY-passen opgehaald, dat is echt een aanrader! Je kunt iets van 40 atracties gratis binnen(grote atracries als Empire State Building), en krijgt in veel winkels koting, erbij zit een erg duidelijk en uitgebreid boekje.
Oeh, that's all for now, ik ga weer genieten van deze parchtige stad, mssn tot snel
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_29529385
Nice thomas!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:06:09 #160
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_29533234
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:08 schreef thomastux het volgende:
hier eventjes live vanuit een zwaar beveiligde terminal in NYC!
het is hier echt geweldig! Delta airlines heeft idd oude stuwardessen maar ze zi jn heel aardig en goed in wat ze doen(naar mijn mening net zo belangrijk ). Vanuit JFK hebben we gebruik gemaakt van een soort taxi serves die je ophaalt bij de terminal en voor je hotel afzet(34dollar bij ons), vooral voor de eerste keer een stuk handiger dan >1uur met openbaar vervoer.
Het hotel, Park Central, is erg sjiek maar in verhouding wel duur. Maar wel goed. De sfeer op straat is echt geweldig! In winkels zijn mensen betrekkelijk langzaam maar ze willen wel goed helpen. Vandaag hebben we een stuk hop-on hop-off bus gedaan, erg leuk, grappige gids, je ziet en leert erg veel. Ook hebben we NY-passen opgehaald, dat is echt een aanrader! Je kunt iets van 40 atracties gratis binnen(grote atracries als Empire State Building), en krijgt in veel winkels koting, erbij zit een erg duidelijk en uitgebreid boekje.
Oeh, that's all for now, ik ga weer genieten van deze parchtige stad, mssn tot snel
cool! Hoe is de temperatuur daar? Ik vlieg morgen naar NYC
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_29533490
tussen de 25 en 35 graden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29534768
35 graden daar is echt killin'
pi_29534902
It sure is. Niet leuk meer.
Maar ben wel wat bruiner geworden.
pi_29534924
ik had dat vorig jaar dus helemaal niet, wel warm maar niet bruin
pi_29534931
Wat vinden jullie trouwens het leukst in New York?

Ik vond Central Park erg leuk. Goed toeven daar en erg gezellig.
Ook het uitzicht vanaf Brooklyn Heights was geweldig.
pi_29534957
Ik vond de vele kleine parkjes ook er leuk, niet dat die kunnen tippen aan central park natuurlijk

alphabet city was grappig
financial district, upper east and west, yankees, brooklyn and manhattan bridge, need i go on??
pi_29535037
ja zo'n beetje heel ny dus.
alphabet city waar is dat?
pi_29535048
indeed
pi_29535091
Wat vond je tegenvallen dan?:P

Ik vond het uitgaan minder. Biertje is 6dollar en barretjes sluiten rond 2en.
pi_29538491
Je moet daar toch 21 zijn om te stappen daar?
pi_29540219
ja
pi_29540390
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:46 schreef Dizzee het volgende:
ja
Of had jij onder strenge supervisie een pilsje besteld?
pi_29540693
pi_29544155
Dizzee, zijn jullie elke avond uit eten geweest of bij een supermarkt? In het laatste geval, waar?
pi_29544999
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wanneer ga je?

@komrad: ben je wel eens in de winter daar geweest?
We gaan op 22 december heen en 3 januari terug. Heb er nu al superveel zin in! Lekker shoppen voor de kerst en oud & nieuw op Times Sqaure...

Naast alle ins en outs van Manhattan bekijken willen we ook een dagje naar Philadelphia en een dagje Niagara Falls.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')