k thanx voor de aanvullingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:13 schreef KarinBee het volgende:
Je kunt als niet-Amerikaan ook kaartjes bestellen via Ticketmaster, alleen worden ze dan niet naar je thuisgestuurd maar worden ze vastgehouden onder "will call" en moet je ze ter plekke gaan halen.
zeker. zal wellicht morgen even kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
CVS Photo Center
96th and Amsterdam
ICS
513 Amsterdam bet. 84th & 85th St.
Take 1/9 to 86th St.
Wellicht interessant?
Tickets opgehaald in de zin van: eticket?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:35 schreef The.PhantoM het volgende:
![]()
Tickets op gehaald voor New York. Nog precies 1 weekje en dan is het weer zover
![]()
Kheb ook een paar fotografie boeken geleend bij de bieb, dus ik hoop dat ik straks wat mooie plaatjes kan schieten![]()
nee, gewone tickets. Ik snap niet echt wat het voordeel is van etickets... Naar Bangkok hadden we ook etickets maar je moest gewoon een printje inleveren bij de checkin, dus net zoveel moeite.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tickets opgehaald in de zin van: eticket?
Grootste gedeelte van de tickets voor de VS is tegenwoordig toch e-ticket? Welke company vlieg je mee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:56 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nee, gewone tickets. Ik snap niet echt wat het voordeel is van etickets... Naar Bangkok hadden we ook etickets maar je moest gewoon een printje inleveren bij de checkin, dus net zoveel moeite.
Delta ...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de tickets voor de VS is tegenwoordig toch e-ticket? Welke company vlieg je mee?
Zo duur? Ik betaal 2 dollar voor de eerste 20 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:09 schreef Kerdaben het volgende:
ben net terug van de musical all shook up, had er niet veel van verwacht maar was best leuk, verder nog in central park geweest en bij ground zero
het is idd erg warm, verschil binnen/buiten is echt groot
verder stinkt het wel op sommige plekken
ik zit nu trouwens op een of ander unsecure wireless netwerk waar er hiet zat van zijn, je moet alleen wel ff zoeken naar een goede (snelheid)
voor die van het hotel moet je 9 dollar betalen voor een half uur
ja maar we krijgenh het dus gratisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo duur? Ik betaal 2 dollar voor de eerste 20 minuten ofzo.
Mjah ik zit er over te twijfelen of ik wel of niet m'n laptop mee moet nemen aangezien ik 70 foto's kan maken op 2 kaartjes van me digicam...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:29 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
ja maar we krijgenh het dus gratis
net naar mets - cubs geweest, was gaaf![]()
ook van die kaartjes gehaald voor die city sightseeing bus ofzo, was vanmiddag alleen VEELS te heet om daarop te zitten
70 foto's is echt weinig. Waarom koop je niet anders nog een kaartje in NYC. Kost tegenwoordig toch niet echt veel. En als je toch wat serieuzer gaat fotograferen maak je zoiezo wel wat meer foto's van het zelfde met verschillende belichtingen, dus dan is je kaartje zo vol. Laptop is natuurlijk wel handig om mee te nemen, kan je je foto's goed bekijken op je laptop of ze goed zijn gelukt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah ik zit er over te twijfelen of ik wel of niet m'n laptop mee moet nemen aangezien ik 70 foto's kan maken op 2 kaartjes van me digicam...
Inderdaad, dat vind ik dan wel meteen het voordeel van het meenemen van een laptop. Een 128mb kaartje kost iets van 25 euro.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:09 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
70 foto's is echt weinig. Waarom koop je niet anders nog een kaartje in NYC. Kost tegenwoordig toch niet echt veel. En als je toch wat serieuzer gaat fotograferen maak je zoiezo wel wat meer foto's van het zelfde met verschillende belichtingen, dus dan is je kaartje zo vol. Laptop is natuurlijk wel handig om mee te nemen, kan je je foto's goed bekijken op je laptop of ze goed zijn gelukt.
net terug van JFK.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef thomastux het volgende:
oeh, ik vertrek morgen!
vlieg met delta naar JFK, de 14de ben ik weer thuis. Heb er onzettend veel zin in en ga zeker proberen of ik iets van een reisverslagje kan achter laten!
Idd. Bij Duane Reade op times square staat een kodakmachine. Voor 3 dollar brand je je mb kaartje op cd. Is zo gebeurt, 5 minuutjes werk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef komrad het volgende:
70 foto's is niet erg veel maar je kan wel gewoon op cd laten branden he
Tell me about it. Het was echt TE warm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:29 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
was vanmiddag alleen VEELS te heet om daarop te zitten
Wij gaan ook in december en ik heb begrepen dat je dan overdag op een temperatuur van rond het vriespunt mag rekenen. Kledingadvies: laagjes!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben benieuwd of de temperatuur in december een beetje aangenaam is.
Wanneer ga je?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:23 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Wij gaan ook in december en ik heb begrepen dat je dan overdag op een temperatuur van rond het vriespunt mag rekenen. Kledingadvies: laagjes!![]()
maart/april is opzich best lekker weer. Vorig jaar in april geweest, wel wat regenbuitjes maar viel best mee. Was iig lekker loop weer. Ik ga overmorgen naar NYC en ik heb ff voor de weatherforecast gekeken en ik zie temps van 35 gradenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef slinxxx het volgende:
ik ben van plan om volgend jaar voor de zomer naar new york te gaan met mijn moeder(zij betaald) anyway, wat is qua weer en prijzen vd tickets/hotels de beste tijd...ons komt maart het beste uit. wat denken jullie?
Ik ook. Gelukkig is het a.s. donderdag zo ver!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:38 schreef _wie het volgende:
nu krijg ik ook echt zin om te gaan
ga je donderdag ook naar NYC? met welke carrier vlieg je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig is het a.s. donderdag zo ver!![]()
nouja dan maar de vraag @fanneke, hoelaat vertrekt je vlucht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
Echt vrijwel iedereen hier vliegt met Delta....
Als Fanneke om 10.30 of 11.15 vliegt weet je al wel dat het Delta is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nouja dan maar de vraag @fanneke, hoelaat vertrekt je vlucht?
je vliegt ook binnekort met Delta? Of wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als Fanneke om 10.30 of 11.15 vliegt weet je al wel dat het Delta is.
yepquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
@komrad: ben je wel eens in de winter daar geweest?
Neuh, ik hou het bij SAS.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:42 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je vliegt ook binnekort met Delta? Of wat?
Geen eten? Wij kregen bij delta gewoon eten hoor. En Continental, Delta, Klm volgens mij is alles wel goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:15 schreef Kerdaben het volgende:
m'n broer had de vorige keer met delta gevlogen en zei dat ze toen helemaal geen eten kregen enzo, geen idee wat ervan waar is en het zal nu wel veranderd zijncontinental is iig goed
Ik vlieg met KLM naar Newark.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nouja dan maar de vraag @fanneke, hoelaat vertrekt je vlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |