heb jij je vingerafdruk en pasfoto niet laten nemen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
nooit van gehoord. volgens mij meld je je af door je groene kaartje weer in te leveren.
jawelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:09 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij je vingerafdruk en pasfoto niet laten nemen dan?
hmm ik zag ook ergens een filmpje dat je ook moest 'uitchecken' met je vingerafdrukquote:
Vond ik nou weinig aan, het leukste was nog de trap naar boven met al die hand afdrukken.. Minihandjes van Joe Pesci enzo..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Je moet ook echt naar Planet Hollywood gaan op TS, echt een supergroot restaurant. Met uitzicht op Times Square
Newark is idd wat beter als JFK maar kan nog steeds niet tippen aan schiphol. Ik heb niks over dat afmelden gehoord. Ze kunnen toch zien dat je de states verlaten hebt als je gaat inchecken voor je terug vlucht ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ziet er wel redelijk modern uit, maar ik heb een beetje het idee dat het niet heel goed onderhouden is. Vooral de doaune-controle ziet er heel mooi uit, met uitzicht op de skyline van Manhattan.
Over de douane gesproken: je moet je vingerafdruk en een foto laten nemen, en ze zeggen dat je je zelf ook moet 'afmelden' bij een apparaat als je weer weg gaat. Maar dat heb ik volgens mij niet gedaan, en ze zeggen dat je dan problemen kan krijgen als je weer terug komt in Amerika. Omdat je dan technisch gezien niet weg bent gegaan uit Amerika, weet iemand daar wat over?
net zoals londen(heathrow), barcelona, phoenix, lax,miami en cincanatti. allemaal veel minder als schiphol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:42 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Newark is idd wat beter als JFK maar kan nog steeds niet tippen aan schiphol.
Chagrijnigequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:42 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Newark is idd wat beter als JFK maar kan nog steeds niet tippen aan schiphol. Ik heb niks over dat afmelden gehoord. Ze kunnen toch zien dat je de states verlaten hebt als je gaat inchecken voor je terug vlucht ?
BTW, zijn wel schagrijnige (schrijf je dat zo?) mensen zeg die daar werken bij customs en incheck balie enzo... Maarja wat wil je met zo'n klote baan
Go spank yourself. Btw, komt de rest van het verslag ook of heb je het op een weblog oid?quote:
Ben nu bezig met de foto's, maar ik zal later nog wel ff een verslagje typenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Go spank yourself. Btw, komt de rest van het verslag ook of heb je het op een weblog oid?
Oki, al je vrienden in dit topic zijn er benieuwd naar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:29 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ben nu bezig met de foto's, maar ik zal later nog wel ff een verslagje typen
ja wil zo weer terug vliegen. Maar wel een beetje last gehad van een jetlag. Kheb gister tot 5 uur geslapenquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:03 schreef BoosteRr het volgende:
Ey Phantom, tintelen je voeten nog?
De mijne kriebelen elke ochtend weer om te gaan slenteren door NYC!
BoosteRr / Joe Carioca
Voor deze keerquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef Jaguarized het volgende:
Mag ik deeltje XXI doen? Ah toe...?? Wat lief! Dankje!
Het is een kleine acht uur vliegen... er zijn idd langere reizen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
Van zo'n stukje nog een jetlag?
www.parkyourpic.com (maar dat gaat wel per stuk net als tinypic en imageshack (geen thumbs hier))quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:53 schreef The.PhantoM het volgende:
waar kan ik fotoz uploaden? Pbase kan maar 10 mb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |