Zo, da's de eerstequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
25. Shichinin no samurai (Seven Samurai, 1954) - Ju-on (Ju-on: The Curse, 2000)
Toch is dat niet zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Motoko het volgende:
het leek erop dat die nomaties nog aan de gang waren.
dit waren grappig genoeg de enige die ik nog niet had gezien. aanraders?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:45 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Toch is dat niet zo
Bedankt voor jouw stemmen trouwens, ben ik ook van die laatste paar 0-0's af.
Welke had je niet gezien; Yoidore tenshi of Huozhe?
Had je niet even kunnen meedoen bij het nomineren, had een aantal leuke films gescheeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:26 schreef Motoko het volgende:
en waarom mis ik Vital, Shark Skin Man and Peach Hip Girl, Kwaidan, Onibaba, Tokyo Drifter, Battles without Honor and Humanity, After Life, Distance, Maborosi, Bright Future, Cure, Kario/Pulse, Hana and Alice, Mind Game, Metropolis, Porco Rosso, Barefoot Gen, Patlabor, Millenium Actress, Perfect Blue, Tokyo Godfathers, The Place Promised in our Early Days, Black Rain, Swallowtail Butterfly, Gonin, In the Realm of the Senses?
Kijk, dat bedoel ik. Tel mijn stem nou maar gewoon lekker meequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Zo, da's de eerste
Vond je Seven Samurai zo slecht of Ju-on zo goed?
heb het de laatste tijd te druk gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen meedoen bij het nomineren, had een aantal leuke films gescheeld
Dat doe ik ook wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Tel mijn stem nou maar gewoon lekker mee
Twilight Samurai staat met 4-2 voor. En dat zijn allemaal serieuze stemmen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een kut loting bij sommige paren. Echt doodzonde dat film als Twilight Samurai, Brotherhood of hun tegenstanders er nu al uit liggen.
Ach, beter dat je dat een paar keer doet en het er dan even bijzegt, dan domweg alles wat je kent vet maken en vervolgens je mondje dicht houden. Dat laatste kan ik echt niet hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:22 schreef ranja het volgende:
ehm ja
overigens geldt ook voor mij dat er een aantal bij zijn waarvan ik zeker weet dat ik de film die ik gezien heb beter zal vinden dan degene die ik niet gezien heb.... het gaat per slot van rekening niet om of je iets goed vindt, maar of je iets beter vindt. Dat valt aardig in te schatten. Maar goed, deze ronde speel ik nog eerlijk![]()
In feite heeft iedereen daar op Akira gestemd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:32 schreef Sokolsky het volgende:
victorinox: het is anders. Rashômon gaat door naar de volgende ronde, maar krijgt per ongeluk een paar tegenstemmen
Ja, maar ik mag maar één keer stemmenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Daar ben ik echt nog niet zo zeker van hoor. Chungking heb ik niet gezien, maar krijgt goede cijfers op imdb en Grave is een tekenfilm en er zijn users die daar gewoon sowieso niet van houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |