Ga deze vakantie denk ik ook maar eens er aan beginnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef Sokolsky het volgende:
De organisator begint, met dank aan een prominent FTR'er, morgen aan de Ningen no joken-reeks.
Nah. Uiteindelijk wil ik die ooit wel eens kijken, maar hij staat niet hoog op m'n "wil ik nu meteen zien" lijst.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:39 schreef Sokolsky het volgende:
Niet Farewell My Concubine SoK?
Dan zou, volgens het stem-systeem dat er nu gehanteerd wordt, Tokyo Story moeten winnen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:45 schreef Glopes het volgende:
Waarschijnlijk omdat Tokyo Story een stuk onbekender is. Iedereen ken Battle royale zo ondertussen wel.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:01 schreef Sokolsky het volgende:
42. Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl, 2001) - Fa yeung nin wa (In the Mood for Love, 2000) 7 - 5
Sorry Gorro, maar Battle Royale is een ultieme guilty pleasure en Tokyo Story een goede, doch ietwat saaie film.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef Gorro het volgende:
Ongelofelijk dat Battle Royale van Tokyo Story gaat winnen
Nee hoor, volgens dit systeem zou het niets uit moeten maken. En dat doet het ook niet; ook van hen die Tokyo Story wél gezien hebben kiest het merendeel voor Battle Royale.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:47 schreef victorinox het volgende:
Dan zou, volgens het stem-systeem dat er nu gehanteerd wordt, Tokyo Story moeten winnen.
En het blijft gewoon extreem lastig te controleren wie Tokyo Story wel, dan wel niet gezien heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:52 schreef Sokolsky het volgende:
Nee hoor, volgens dit systeem zou het niets uit moeten maken. En dat doet het ook niet; ook van hen die Tokyo Story wél gezien hebben kiest het merendeel voor Battle Royale.
Dat geldt voor alles. Het feit dat ergens niet op gestemd wordt betekent niet altijd dat die niet gezien isquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:40 schreef Hare het volgende:
[..]
En het blijft gewoon extreem lastig te controleren wie Tokyo Story wel, dan wel niet gezien heeft.
Haha, das ook weer waar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles. Het feit dat ergens niet op gestemd wordt betekent niet altijd dat die niet gezien is![]()
Dan had je die moeten nomineren. Natuurlijk zitten niet alle Aziatische films in het tournament; dat is ook helemaal niet de bedoeling. De bedoeling is de betere eruit te filteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Asap het volgende:
Ik mis toch echt een aantal films:
Ten eerste A Chinese Ghost Story 1 t/m 3 Deel 1 vond ik altijd een fantastische film.
Daarna (ok niet echt kwaliteit): Zhan shen tan, heb ik vroeger op video gehad, deze is cool
en: Sengoku jieitai (Time Slip), slecht geacteerd maar wel vermakelijk
Weet ik, maar ik zag het toernooi te laat. Alleen A Chinese Ghost Story zou echt kunnen meestrijden. Die anderen zijn gewoon films die ik zag toen ik klein was en toen helemaal fan van was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dan had je die moeten nomineren. Natuurlijk zitten niet alle Aziatische films in het tournament; dat is ook helemaal niet de bedoeling. De bedoeling is de betere eruit te filteren.
En er zijn weer 4 Ghibli's doorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Sokolsky het volgende:
Dan moet je dat de volgende ronde maar doen, want hier is de
En we zijn weer een Ghibli kwijt!![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Sokolsky het volgende:
* Uitslag Tweede Ronde
1. Seom (The Isle, 2000) - Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away, 2001) 4 - 6
quote:
We zijn alweer (net) een ronde verder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef Timo20 het volgende:
laat ik dan ook maar eens mee doen, eens kijken hoe ver ik kom
* Tweede Ronde
14. Oldboy (2003) - Ringu (Ring, 1998)
24. Samaria (Samaritan Girl, 2004) -Siworae (Il Mare, 2000)
heb er van t lijstje best veel gezien, maar van bijna alle paren maar 1
Ja er zitten weer een paar leukequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:45 schreef Hare het volgende:
Godver. 2 Miyazaki's tegen 2 Kurosawa's. Beide zo anders, beide zo goed![]()
Dan maar beide eentje doen hoor. Maar ben er niet tevreden mee![]()
Hmm, tactisch idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja er zitten weer een paar leukelotingen bij. Ik had alleen die twee paren alleen net anders gekozen. Vanwege smaak, maar ook uit tactisch oogpunt. Denk dat een graf vol vuurvliegjes meer kans maakt tegen een troon van blood, dan prinses Mononoke tegen zeven samurai's.
Ach, zo raar is dat niet hoor. Iedereen heeft zijn eigen motieven om op een bepaald paar te stemmen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef Hare het volgende:
En het rare is zelfs dat ik waarschijnlijk in mijn aanstaande top100 Seven Samurai boven Mononoke Hime zet
Welke moet dit worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef Asap het volgende:
12. Da hong deng long gao gao gua (Raise the Red Lantern, 1991) - Ran (1985)
Maar RTRL is dan ook een extreem goede en mooie film.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ran heeft niet veel fans hier... Natuurlijk is Raise the Red Lantern ook goed, maar het verschil is wel heel erg groot.
Inderdaad, Raise the Red Lantern is duidelijk veel beterquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ran heeft niet veel fans hier... Natuurlijk is Raise the Red Lantern ook goed, maar het verschil is wel heel erg groot.
Beter dan zo'n stoffige Kurosawa inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef Sokolsky het volgende:
Aanvulling:
4. Ruang rak noi nid mahasan (Last Life in the Universe, 2003) - Yojimbo (1961)
Wel een goeie film, dat Last Life in the Universe.
Stoffig?!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef BJB het volgende:
[..]
Beter dan zo'n stoffige Kurosawa inderdaad
(niks tegen Yojimbo hoor, maar..)
ik heb 3 minuten van SA gezien, mag ik dan op BR stemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef Sokolsky het volgende:
Spirited Away - Battle Royale staat nu 8-8. Bij een gelijkspel gaat Spirited Away door op grond van IMDB-cijfer.
maar ik heb absoluut geen zin die te gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:20 schreef Sokolsky het volgende:
3 minuten is wel erg weinig. Maar SA is niet zo moeilijk aan te komen, dat lukt je nog wel voor morgenavond
Dank u!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:50 schreef Kolkus het volgende:
16. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away, 2001) - Batoru rowaiaru (Battle Royale, 2000)
iedereen kan t toch zelf tellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Dank u!
Battle Royale is nu wel ver genoeg gekomen!
En
Sokolsky: Tis niet echt fair tussenstanden te gaan posten![]()
Owja, en dat doet iedereen ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iedereen kan t toch zelf tellen
ik ga nu 2 duels ff zelf tellen om te kijken of t zin heeft of ik een van die films vanavond nog ga kijkenquote:
Nobody Knows vliegt er wss toch uit..quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:12 schreef Durbin het volgende:
dus Nobody Knows, Dolls en Sword of Doom zit er niet meer in voor het einde van deze ronde.![]()
Vind je? Ik heb het wel eerder gedaan als ik een tussenstand opvallend vond. En een 8-8 tussenstand vond ik daar wel bij horen; zo spannend is het nog niet eerder geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:11 schreef Hare het volgende:
En
Sokolsky: Tis niet echt fair tussenstanden te gaan posten![]()
Jammer voor deze verliezers. Maar meeste wel tegen goede tegenstanders (al ken ik Human Condition niet)quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:34 schreef Sokolsky het volgende:
* Uitslag Derde Ronde
![]()
2. Rashômon (1950) - Ningen no joken III (Human Condition III, 1961) 2 - 3![]()
8. Mononoke-hime (Princess Mononoke, 1997) - Shichinin no samurai (Seven Samurai, 1954) 3 - 12![]()
13. Tasogare seibei (Twilight Samurai, 2002) - Kôkaku kidôtai (Ghost in the Shell, 1995) 5 - 8![]()
14. Zatôichi (2003) - Kaze no tani no Naushika (Nausicaä, 1984) 6 - 5![]()
15. Samaria (Samaritan Girl, 2004) - Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl, 2001) 5 - 10![]()
16. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away, 2001) - Batoru rowaiaru (Battle Royale, 2000) 11 - 9![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |