Ach, zo raar is dat niet hoor. Iedereen heeft zijn eigen motieven om op een bepaald paar te stemmen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef Hare het volgende:
En het rare is zelfs dat ik waarschijnlijk in mijn aanstaande top100 Seven Samurai boven Mononoke Hime zet
Welke moet dit worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef Asap het volgende:
12. Da hong deng long gao gao gua (Raise the Red Lantern, 1991) - Ran (1985)
Maar RTRL is dan ook een extreem goede en mooie film.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ran heeft niet veel fans hier... Natuurlijk is Raise the Red Lantern ook goed, maar het verschil is wel heel erg groot.
Inderdaad, Raise the Red Lantern is duidelijk veel beterquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ran heeft niet veel fans hier... Natuurlijk is Raise the Red Lantern ook goed, maar het verschil is wel heel erg groot.
Beter dan zo'n stoffige Kurosawa inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef Sokolsky het volgende:
Aanvulling:
4. Ruang rak noi nid mahasan (Last Life in the Universe, 2003) - Yojimbo (1961)
Wel een goeie film, dat Last Life in the Universe.
Stoffig?!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef BJB het volgende:
[..]
Beter dan zo'n stoffige Kurosawa inderdaad
(niks tegen Yojimbo hoor, maar..)
ik heb 3 minuten van SA gezien, mag ik dan op BR stemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef Sokolsky het volgende:
Spirited Away - Battle Royale staat nu 8-8. Bij een gelijkspel gaat Spirited Away door op grond van IMDB-cijfer.
maar ik heb absoluut geen zin die te gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:20 schreef Sokolsky het volgende:
3 minuten is wel erg weinig. Maar SA is niet zo moeilijk aan te komen, dat lukt je nog wel voor morgenavond
Dank u!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:50 schreef Kolkus het volgende:
16. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away, 2001) - Batoru rowaiaru (Battle Royale, 2000)
iedereen kan t toch zelf tellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Dank u!
Battle Royale is nu wel ver genoeg gekomen!
En
Sokolsky: Tis niet echt fair tussenstanden te gaan posten![]()
Owja, en dat doet iedereen ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iedereen kan t toch zelf tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |