quote:Wat was de meest vreemde plek voor jou?
trein-wc, bushokje, hotelgang
Die poll is niet van FOK! hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:50 schreef MouseOver het volgende:
Fok kan de inhoud van de image die die poll teruggeeft vast wel een beetje aanpassen
oh. jammer..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die poll is niet van FOK! hoor...
Dat standje, dat is toch slecht voor je nek?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
. Overigens bevat die link wel erotisch materiaal.
Het is een heerlijk standje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat standje, dat is toch slecht voor je nek?
Nee, omdat ik pas in 2001 contact met haar had.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het is een heerlijk standje.![]()
Ik wist trouwens niet dat jij Oxazepam had geneukt Sun. Dat had ze niet verteld toen ik in '99 met haar wat was wezen drinken.
Ach, denk niet dat Danny zich daar zo druk om maakt. Het script is immers niet van FOK!.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:55 schreef KonnieKipke het volgende:
hoe dan ook fok wordt door sommigen nu met een sekssite geassocieerd. Lijkt me ook geen probleem gezien: Die neuklijst van Boebiedoe hè..
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 15
Maar Danny maakte zich maar wat druk toen een paar lui de database wilden kopieren en aanwenden voor een search te maken. Toen kwam er ineens auteursrecht en copyright om de hoek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat Danny zich daar zo druk om maakt. Het script is immers niet van FOK!.
Laat de schrijvers van dat poll script er zelf maar wat aan doen...
Maar zoals ik al duidelijk maakte: dat poll script is niet van Danny en staat niet op de FOK! servers. Dat heeft hier dus niets mee temaken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Maar Danny maakte zich maar wat druk toen een paar lui de database wilden kopieren en aanwenden voor een search te maken. Toen kwam er ineens auteursrecht en copyright om de hoek.
[mierenneukmode]quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar zoals ik al duidelijk maakte: dat poll script is niet van Danny en staat niet op de FOK! servers. Dat heeft hier dus niets mee temaken.
Dat logo gebruik ik ook voor mijn uploader, maar toch is het niet van Fok!.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
[mierenneukmode]
maar wel wordt het Fok-logo gebruikt
[/mierenneukmode]
![]()
Dus jij wilt zeggen dat jij het als eerste gebruikte?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat logo gebruik ik ook voor mijn uploader, maar toch is het niet van Fok!.
Ik bedoel dat die uploader van mij niet van Fok! isquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:13 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat jij het als eerste gebruikte?
Als je goed naar het logo kijkt van het forum staat daar een R met een circeltje omheen.
ah okequote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die uploader van mij niet van Fok! is![]()
waaaaaa, dat moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:36 schreef Overlast het volgende:
Godverdomme man, ik klikte op het profiel van een van haar "vriendjes".
Nu wil ik dood![]()
Whahaha! nu heb ik er ook gekekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:40 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
waaaaaa, dat moet je ook niet doen.
Ik klikte net op opdrachtenboy
Haha,quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:49 schreef Overlast het volgende:
[..]
Whahaha! nu heb ik er ook gekeken![]()
Nee ik kijk bij biboy27(haar eerste "vriendje" dus ik heb een excuus.
Jij, echter, wat is jouw excuus om bij opdrachtenboy te kijken![]()
Haha, dat zijn de betere discussies. Op fok zou zoiets snel weggeedit worden en op die site mag het, MET fok logo en poll en al.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:55 schreef SunChaser het volgende:
opdrachtenboy 06-04-05 ► ik heb helaas geen cam dus! en ik denk niet dat het gaat lukken ivm vervelende buren maar ik ga me best doen! maybe iets anders?
◄ 23-06-05 wat dacht je dan van een buitenfoto nu t zo lkkr weer is. mss rukkend of mss in een weiland (animal???)
Inderdaad, misschien moest ik maar eens zo'n CU2day account aan gaan maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de betere discussies. Op fok zou zoiets snel weggeedit worden en op die site mag het, MET fok logo en poll en al.
Doe maar, mag je 'opdrachtenboy' wel vertalen in 'sexslaaf'quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil een Opdrachtenboy Fantopic openen. Maar waar?
quote:naam michael
homepage opdrachtenboy
woonplaats rotterdam
provincie Zuid Holland
leeftijd 19 jaar
geslacht man
LET OP!! ik heb nu eens een opdracht voor jullie!! ik maak altijd filmpjes op verzoek voor jullie zonder er iets voor terug te willen en nu wil ik wel eens wat terug! ook omdat 'bepaalde' filmpjes die ik heb erg in trek zijn! ik wil dat jullie een poepseks of animalseks filmpje maken van jezelf alleen en dan speciaal voor mij! zeg aan het begin mijn profielnaam en als je geen geluid opneemt dan laat je die zien. als ik zo'n filmpje heb gehad dan krijg je weer gewoon filmpjes van wat je maar wilt zien!!! dus dames die in een ranzige en ordinaire bui zijn mail me jullie filmpje of voeg me toe op msn en stuur het me en dan krijg je daarna uiteraard weer wat terug van mij speciaal voor jou met wat je maar wilt dat ik doe!!!!
Misschien is het leuk om ter ere van opdrachtenboy een paar opdrachten te gaan doen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil een Opdrachtenboy Fantopic openen. Maar waar?
Poll: Wat ga je me laten zien via je cam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
check deze link eens: http://www.2day.nl/browse.php?id=288268
En onderstaat onze welbekende fok-poll, maar dan wel met wat andere keuzemogelijkheden dan dat we hier gewend zijn. Overigens bevat die link wel erotisch materiaal.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:10 schreef Overlast het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om ter ere van opdrachtenboy een paar opdrachten te gaan doen?
Opdrachten die hij heeft gedan misschien verbeteren.
Ik citeer :" mijn eerste opdracht kreeg ik via 2night en dat was de opdracht om 4 vingers in me reet de stoppen en daar mooie foto's van te maken. nou ik heb me best gedaan en zie hier het resultaat"
Misschien kan jij het met 6?
Dat zou een mooi begin van een topicreeks kunnen zijn.
Poll: Er is al vanaf ip xx.xx.xx.6 gestemd in deze poll.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:10 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Poll: Wat ga je me laten zien via je cam?
Je hebt gestemd op: die stijve lul van me![]()
Want?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:34 schreef KonnieKipke het volgende:
grappig dat een admin zich er nog niet over heeft uitgesproken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |