Ja, maar met wie...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Yildiz het volgende:
Ja, en?
Iedereen ter wereld wil neuken, leer er maar mee leven [14.gif]
Hij wil graag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie heeft nou weer met wie liggen neuken, dat je dit topic opent?
Doe mij er maar 3 dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
De helft klopt toch niet. Of ontbreekt.
Of fok is gewoon een slettenforum.
Ja okey, true truequote:
Was pas toch op FOK!radio?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
Nouja, aangezien hier veel meer mannen zitten dan vrouwen, heb je het als vrouw toch wat meer voor het uitzoeken, zegmaar. En er zitten ongetwijfeld kanslozere figuren tussen dan jij zelf (alhoewel zoiets dan altijd voor één figuur dan weer niet opgaat, maar dat terzijde... en bovendien weet iedereen wel wie dat is) dus je hebt altijd kans om te scoren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Was pas toch op FOK!radio?
Ja ik heb het ook voor het eerst geluisterd
Maar heel wat vrouwelijke users leren gasten kennen via FOK!
Of dat dan sociaal maatschappelijk okey is, is een tweede.
Jij niet dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lees je altijd hardop je posts?
Tja, ze noemen het neuklijst, maar 90% van de lijst heeft alleen elkaars handje vastgehoudenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
amen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Tja, ze noemen het neuklijst, maar 90% van de lijst heeft alleen elkaars handje vastgehouden.
Laat ze dat topic fijn kicken naar PUB ofzo, want met neuken heeft het weinig te maken...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
Nouja, er staan dingen op die wel kloppen natuurlijk.
Tja, je kunt natuurlijk ook even lézen hé...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef Bijna123456 het volgende:
Tja, ze noemen het neuklijst, maar 90% van de lijst heeft alleen elkaars handje vastgehouden.
Jup.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, aangezien hier veel meer mannen zitten dan vrouwen,
- bla -
Het zijn allemaal sletten ja... So, who cares?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
Ik snap niet dat sommige Fok!dames zoveel mannelijke fokkers geneukt hebben. Er van uitgaande dat het er in het echt nog meer zullen zijn en ik van de meest voorkomende vrouwelijke namen mijn hond nog zou aftrappen moet de mannelijke fokker over het algemeen toch een zeer hopeloos persoon zijn!![]()
![]()
TS laat even weten dat hij nog nooit geneukt heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
Op wie ben je jaloers, Roellio?
Ook een aap?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Danny het volgende:
mja, ik neuk alles wat een hartslag heeft
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef Roellio het volgende:
Ik snap niet dat sommige Fok!dames zoveel mannelijke fokkers geneukt hebben. Er van uitgaande dat het er in het echt nog meer zullen zijn en ik van de meest voorkomende vrouwelijke namen mijn hond nog zou aftrappen moet de mannelijke fokker over het algemeen toch een zeer hopeloos persoon zijn!![]()
![]()
De beste FOK!jaren om FOK!kers te neuken was in de periode 1999/2001. Daarna had iedereen t al met elkaar gedaan en ging je ziektes oplopen. Zelfs wij schelen maar 1 schakelquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Danny het volgende:
mja, ik neuk alles wat een hartslag heeft
ow, dat zou heel knap zijn. nou ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:46 schreef SunChaser het volgende:
De beste FOK!jaren om FOK!kers te neuken was in de periode 1999/2001. Daarna had iedereen t al met elkaar gedaan en ging je ziektes oplopen. Zelfs wij schelen maar 1 schakel
Oke, ik overdrijf een beetje. Het was geen neukenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, dat zou heel knap zijn. nou ben ik nieuwsgierig
dan nog ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, ik overdrijf een beetje. Het was geen neuken![]()
Jazeker, ik heb sinds kort een aap als huisdier. Alleen hij is de laatste tijd nogal onrustig. Hij loopt maar heen en weer. Ik denk dat hij iets te kort komt. Maar goed als je interesse hebt, dan kunnen we je wel een keer voor een kwartiertje op onze zolder je gang laten gaan. Schrik niet van de harige handen. Het is en blijft tenslotte nog altijd een aap.quote:
Ik weet wel zeker dat 90% eerder heeft geneukt dan handjes vast heeft gehouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:25 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Laat ze dat topic fijn kicken naar PUB ofzo, want met neuken heeft het weinig te maken...
Ik stond gelukkig wel ergens aan het begin van een Fok-neuk-keten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De beste FOK!jaren om FOK!kers te neuken was in de periode 1999/2001. Daarna had iedereen t al met elkaar gedaan en ging je ziektes oplopen. Zelfs wij schelen maar 1 schakel
Je was er iedere keer bij ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik weet wel zeker dat 90% eerder heeft geneukt dan handjes vast heeft gehouden.
Die lijst klopt vrij aardig hoor. Ik heb het van meedere mensen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Bijna123456 het volgende:
[..]
Je was er iedere keer bij ofzo?
ik ben betrouwbaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die lijst klopt vrij aardig hoor. Ik heb het van meedere mensen.
Aha, om een ban af te wenden in ruil voor wat informatie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb vast binnenkort wel weer ruilmateriaal nodig
typisch.. kun je een keer een leuke rel starten doe je 't niet...quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb vast binnenkort wel weer ruilmateriaal nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |