Dat ging over de kerels, daar reken ik jou niet toe hoor, dus rustig maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tssk, en dan ben je meteen een zoetebroek? Ik was vorige keer al meegegaan.![]()
Ik ben gewoon lekker lui, een uurtje geleden opgestaan, de hele dag pc-en en HP6 lezen. En misschien, als ik zin heb, wat popcorn klaarmaken. Verder hoef en wil en moet ik niks.![]()
Morgen werken bij de thuiszorg.
Filmpjes komen er aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef errrrr het volgende:
Goed, alle foto's staan (compressed) online op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/
Ik ben ook bezig met een foto-dagboek. Nog niet af, maar je kan alvast beginnen bij http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/dag1.html
En Kees, ik wil graag jou filmpjes ook nog
Dat was erg indrukwekkend inderdaad, maar het drukt wel even de realiteit in je. M'n broer had net zo goed in die auto kunnen zittenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Coureur verongelukt bij Stockcar Formule 1
Daarom hadden we ook even 1 minuut stilte voor de stockcar race, daarna was het: Gentlemen, start your engines. Dat was echt meesterlijk indrukwekkend.
Had je nog wat foto's of filmpjes kunnen maken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat ging over de kerels, daar reken ik jou niet toe hoor, dus rustig maar. Props voor jou heist dat je idd vorige keer was meegegaan, dat is al dope genoeg.
Deze keer was ook echt supervet btw, erg gladde baan wat leidde tot erg veel crashes en indrukwekkende drifts. Afsluiting was een caravanrace die ook werkelijk geweldig was.
28 foto's en aardig wat filmpjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Had je nog wat foto's of filmpjes kunnen maken?
En hoe deden Thomas, Bart en alle andere bekenden het?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
28 foto's en aardig wat filmpjes.
Thomas deed het niet zo goed, niet in de finale, Peter werd 1e van de jeugd en Bart z'n geleende Volvo ging dood.
Aye, ging best, alle 4 de batterijen zijn nu wel op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
En de batterijen hielden het ook goed vol?
En als je m'n camera binnenkort ff dropt zet ik ze online.
Hehe, Marco van Sambeek (spreker & z'n baas) had flink wat commentaar op z'n volvoquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
28 foto's en aardig wat filmpjes.
Thomas deed het niet zo goed, niet in de finale, Peter werd 1e van de jeugd en Bart z'n geleende Volvo ging dood.
Uh, ja leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef errrrr het volgende:
Goed, alle foto's staan (compressed) online op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/
Ik ben ook bezig met een foto-dagboek. Nog niet af, maar je kan alvast beginnen bij http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/dag1.html
En Kees, ik wil graag jou filmpjes ook nog
teehehequote:Op maandag 22 augustus 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Hm, dat alleen thuiszijn begint na een week toch wel minder te worden, steeds boodschappen doen, wassen, koken, afwassen, opruimen, allemaal zelf.
Veel werk.
Sorry, neequote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel mooi, nietwaar?
De eerste vind ik wel mooi, bij de andere niet echt. Vind het er vaak zo vies uitzien...quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel mooi, nietwaar?
Ja, zo loopt Esmé d'r zo ook bijquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:13 schreef NerdoNielso het volgende:
behalve dat dat typ nogal stoned kijkt... uhm, nee
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Hm, dat alleen thuiszijn begint na een week toch wel minder te worden, steeds boodschappen doen, wassen, koken, afwassen, opruimen, allemaal zelf.
Veel werk.
Die eerste is idd niet onaardig (bij haar), de andere twee vind ik minder.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel mooi, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |