Had je nog wat foto's of filmpjes kunnen maken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat ging over de kerels, daar reken ik jou niet toe hoor, dus rustig maar. Props voor jou heist dat je idd vorige keer was meegegaan, dat is al dope genoeg.
Deze keer was ook echt supervet btw, erg gladde baan wat leidde tot erg veel crashes en indrukwekkende drifts. Afsluiting was een caravanrace die ook werkelijk geweldig was.
28 foto's en aardig wat filmpjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Had je nog wat foto's of filmpjes kunnen maken?
En hoe deden Thomas, Bart en alle andere bekenden het?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
28 foto's en aardig wat filmpjes.
Thomas deed het niet zo goed, niet in de finale, Peter werd 1e van de jeugd en Bart z'n geleende Volvo ging dood.
Aye, ging best, alle 4 de batterijen zijn nu wel op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
En de batterijen hielden het ook goed vol?
En als je m'n camera binnenkort ff dropt zet ik ze online.
Hehe, Marco van Sambeek (spreker & z'n baas) had flink wat commentaar op z'n volvoquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
28 foto's en aardig wat filmpjes.
Thomas deed het niet zo goed, niet in de finale, Peter werd 1e van de jeugd en Bart z'n geleende Volvo ging dood.
Uh, ja leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef errrrr het volgende:
Goed, alle foto's staan (compressed) online op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/
Ik ben ook bezig met een foto-dagboek. Nog niet af, maar je kan alvast beginnen bij http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/dag1.html
En Kees, ik wil graag jou filmpjes ook nog
teehehequote:Op maandag 22 augustus 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Hm, dat alleen thuiszijn begint na een week toch wel minder te worden, steeds boodschappen doen, wassen, koken, afwassen, opruimen, allemaal zelf.
Veel werk.
Sorry, neequote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel mooi, nietwaar?
De eerste vind ik wel mooi, bij de andere niet echt. Vind het er vaak zo vies uitzien...quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel mooi, nietwaar?
Ja, zo loopt Esmé d'r zo ook bijquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:13 schreef NerdoNielso het volgende:
behalve dat dat typ nogal stoned kijkt... uhm, nee
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Hm, dat alleen thuiszijn begint na een week toch wel minder te worden, steeds boodschappen doen, wassen, koken, afwassen, opruimen, allemaal zelf.
Veel werk.
Die eerste is idd niet onaardig (bij haar), de andere twee vind ik minder.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel mooi, nietwaar?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef errrrr het volgende:
Goed, foto/dagboek is af, inclusief filmpjes. voor het begin dus http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/dag1.html
Ik zorg wel dat de router vanacht aanblijft
Ik leef met je mee, ik ken dat soort moederbordgrapjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef il_mostro het volgende:
* Il Mostro is zijn computer helemaal zat
Stomme ding loopt continu vast, zelfs met schone windows installatie. Ben er ook achter waarom... dat moederbord is gewoon niet goed meer, vandaar dat het geheugen het ook niet deed
![]()
Dus dan maar ff ouders lief aan kijken, en een nieuw beestje bestellen. Maar ja dan wil ik meteen, goed doen... dus socket 939... en dan moet ik ook nieuwe CPUen wil ik ook meteen PCIe....dus word het weer een prijzig grapje.
![]()
Tja nee helaas, mobo zat 12 maanden garantie op... en uhmm aangezien ik em sinds halverwege augustus heb.... zijn die net om.. en tja hij doet het ook wel.... alleen niet helemaal stabielquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik ken dat soort moederbordgrapjes.
Maar ik kocht dus ook een s939 (ASUS A8N SLI-Deluxe) en een s939 CPU (AMD Athlon 64 3500+ Winchester) en een PCI-e GPU (XFX nVidia GeForce 6600GT) maar dan ben je wel 600 euro kwijt.
Heb je geen garantie meer trouwens? Zodat je met RMA aan de gang kan?
Precies, ik ben hier heel tevreden mee, met wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja nee helaas, mobo zat 12 maanden garantie op... en uhmm aangezien ik em sinds halverwege augustus heb.... zijn die net om.. en tja hij doet het ook wel.... alleen niet helemaal stabiel![]()
En ja ik zat dus ook aan ongeveer die configuratie te denken...![]()
Want dual core is veelste duur en nog nergens goed voor, en met SLi kan je er nog een kaartje bij prikken als 1 net niet genoeg is![]()
Waar heb jij je spullen allemaal besteld ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef MrAli het volgende:
Je zou ongeveer 40 tot 50 euro minder betalen als ik toen, voor dezelfde configuratie.
PC Megastorequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Waar heb jij je spullen allemaal besteld ?
Klinkt niet slecht, maar mag ik ook na m'n voetbaltraining komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Harhar, ik ga shoarma maken.
Als iemand honger heeft, kom gerust aanschuiven, ik heb een halve kilo vlees, 1 krop sla, 10 pita broodjes en 2 flessen knoflooksaus, dus er is plenty.
Nee, dan is het op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, maar mag ik ook na m'n voetbaltraining komen?
Ik moet geen eten voor het sporten, is niet goed.
Was te verwachten.quote:
Oef, een halve kilo vlees in je maag + 7 pita broodjes is best heavyquote:
Daar heb ik een hekel aan, voer ze dan aan de plaatselijke konijnen, bewaar het voor morgen of vanavond ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oef, een halve kilo vlees in je maag + 7 pita broodjes is best heavy.
Er zit trouwens wel belachelijk veel sla in zo'n krop, die is niet eens halfleeg, dus, weggooien in westerse stijl dan maar.
Konijn krijgt m'n broodkapjes al en als je sla bewaard wordt het slap en vies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan, voer ze dan aan de plaatselijke konijnen, bewaar het voor morgen of vanavond ofzo.![]()
Het verhaal met die mobieltjes en simkaarten van mij wordt steeds vreemder, nu heb ik iig wel een simkaart aan de praat, maar zonder netwerk en het mobieltje weigert de simkaart, maar hij staat wel aan, dus kan ik ff alle nummers etc. overtypen vanavond. En in een ander mobieltje doet ie weer helemaal niets, ik snap er niets van.
Nu eerst maar eens voetballen, kom ik weer wat tot rust.
*burp*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het heeft dus wel gesmaakt, begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |