Maak er wat van! Ff er lekker tussenuitquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:34 schreef Reya het volgende:
Nog anderhalve dag en ik ben weg naar Denemarken
Heerlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:34 schreef Reya het volgende:
Nog anderhalve dag en ik ben weg naar Denemarken
Klinkt goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja![]()
Compleet met haken en banken en tuigjes en heel rek vol zwepen!!!!
En een tepelklem uit 1920. Nostalgie![]()
Maar er gebeurt zeker weer niets?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:36 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja zo wordt onze schuur genoemd sinds mijn verjaardagsfeestje
Ik jou ookquote:
Je noemt een schuur niet zomaar SM-schuur, dus speculeren maarquote:
Welkom terug in Nederland.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef Doffy het volgende:
Onkruid vergaat niet he... zelfs niet in de zon en de droogte van Frankrijk. En daarna de regen en eh... kleffe warmte van Nederland
Je wil het niet een keer voordoen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je noemt een schuur niet zomaar SM-schuur, dus speculeren maar![]()
Dank je. Ik werd bij de grens verwelkomd door een plensbui zoals ik die al heel lang niet meer gezien had. Fijne binnenkomer.quote:
Ik weet het. Ik ben er vanochtend en vanavond door heen gefietst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dank je. Ik werd bij de grens verwelkomd door een plensbui zoals ik die al heel lang niet meer gezien had. Fijne binnenkomer.
Als je dat wilt. Lijkt me best een leuk 'gesprek' wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef Doffy het volgende:![]()
Kom je weer even langs vanavond? Kunnen we weer even gezellig 'bijpraten'
Aww... *opbeur* *oppep* *knuffel* *toejuich*quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef Reya het volgende:
Alles even compleet zat...
Darling, ik doe alles voor de wetenschap!quote:
Je hebt wel een geweldige meet bij Alicey gemistquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Doffy het volgende:
Aww... *opbeur* *oppep* *knuffel* *toejuich*![]()
Hopelijk ben ik over drie weken weer vol hoop en inspiratiequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Aww... *opbeur* *oppep* *knuffel* *toejuich*![]()
We hebben een deal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Darling, ik doe alles voor de wetenschap!![]()
Had die arme jongen al te maken met het Nederlandse weer, ligt hij op MSN ook nog eens meteen onder kruisvuur.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
D is terug!
ik sprak em meteen al aan op msn![]()
![]()
Welkom in de kring der ingewijdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:55 schreef miss_sly het volgende:
The Hitch Hikers guide to the Galaxy is echt een geweldig boek
Moet uit voor vrijdagavond, voor de film
Ik was gewoon niet teruggekomen als ik Doffy was...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had die arme jongen al te maken met het Nederlandse weer, ligt hij op MSN ook nog eens meteen onder kruisvuur.
ik had er zoveel over gehoord maar was er nooit toe gekomen om het te lezen. Maar met de film in aantocht wilde ik het toch maar doen. Geen spijt vanquote:
Wat is dat voor soort boek?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:55 schreef miss_sly het volgende:
The Hitch Hikers guide to the Galaxy is echt een geweldig boek
Moet uit voor vrijdagavond, voor de film
Wel filmen voor de weblog toch?quote:
Vond je de laatste drie boeken leuk?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef miss_sly het volgende:
ik had er zoveel over gehoord maar was er nooit toe gekomen om het te lezen. Maar met de film in aantocht wilde ik het toch maar doen. Geen spijt van
Zeer benieuwd naar de film
Zover ben ik nog niet, joh!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vond je de laatste drie boeken leuk?
Slaapzequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo douchen en slaapje doen
Truste allemaal!![]()
Eehhhhquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Reya het volgende:
Wat gaan jullie eik precies doen?
Als je nog plaats over hebtquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:14 schreef Reya het volgende:
Zal ik mijn bureaulamp meenemen op vakantie? Het is nogal lullig als je op vakantie bent en er is 's avonds geen fatsoenlijke plek om te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |