Je wil het niet een keer voordoen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je noemt een schuur niet zomaar SM-schuur, dus speculeren maar![]()
Dank je. Ik werd bij de grens verwelkomd door een plensbui zoals ik die al heel lang niet meer gezien had. Fijne binnenkomer.quote:
Ik weet het. Ik ben er vanochtend en vanavond door heen gefietst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dank je. Ik werd bij de grens verwelkomd door een plensbui zoals ik die al heel lang niet meer gezien had. Fijne binnenkomer.
Als je dat wilt. Lijkt me best een leuk 'gesprek' wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef Doffy het volgende:![]()
Kom je weer even langs vanavond? Kunnen we weer even gezellig 'bijpraten'
Aww... *opbeur* *oppep* *knuffel* *toejuich*quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef Reya het volgende:
Alles even compleet zat...
Darling, ik doe alles voor de wetenschap!quote:
Je hebt wel een geweldige meet bij Alicey gemistquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Doffy het volgende:
Aww... *opbeur* *oppep* *knuffel* *toejuich*![]()
Hopelijk ben ik over drie weken weer vol hoop en inspiratiequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Aww... *opbeur* *oppep* *knuffel* *toejuich*![]()
We hebben een deal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Darling, ik doe alles voor de wetenschap!![]()
Had die arme jongen al te maken met het Nederlandse weer, ligt hij op MSN ook nog eens meteen onder kruisvuur.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
D is terug!
ik sprak em meteen al aan op msn![]()
![]()
Welkom in de kring der ingewijdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:55 schreef miss_sly het volgende:
The Hitch Hikers guide to the Galaxy is echt een geweldig boek
Moet uit voor vrijdagavond, voor de film
Ik was gewoon niet teruggekomen als ik Doffy was...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had die arme jongen al te maken met het Nederlandse weer, ligt hij op MSN ook nog eens meteen onder kruisvuur.
ik had er zoveel over gehoord maar was er nooit toe gekomen om het te lezen. Maar met de film in aantocht wilde ik het toch maar doen. Geen spijt vanquote:
Wat is dat voor soort boek?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:55 schreef miss_sly het volgende:
The Hitch Hikers guide to the Galaxy is echt een geweldig boek
Moet uit voor vrijdagavond, voor de film
Wel filmen voor de weblog toch?quote:
Vond je de laatste drie boeken leuk?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef miss_sly het volgende:
ik had er zoveel over gehoord maar was er nooit toe gekomen om het te lezen. Maar met de film in aantocht wilde ik het toch maar doen. Geen spijt van
Zeer benieuwd naar de film
Zover ben ik nog niet, joh!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vond je de laatste drie boeken leuk?
Slaapzequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo douchen en slaapje doen
Truste allemaal!![]()
Eehhhhquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Reya het volgende:
Wat gaan jullie eik precies doen?
Als je nog plaats over hebtquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:14 schreef Reya het volgende:
Zal ik mijn bureaulamp meenemen op vakantie? Het is nogal lullig als je op vakantie bent en er is 's avonds geen fatsoenlijke plek om te schrijven.
Met gemakquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Nog maar 10 pagina's
Ik ga het redden voor vrijdag
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Met gemakWelk gedeelte ben je nu? Waar gaat het over. Desnoods spoiler tags
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het trouwens vanavond uitlezen, want morgenavond ben ik weg, en vrijdag ga ik direct uit mijn werk naar Charlie en direct daarna naar THHGTTG
Druk druk druk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:02 schreef miss_sly het volgende:Wat vind je er zo geniaal aan? Kun je dat uitleggen? Of is de Sens-O-uitlegger (of iets dergelijks) stuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
Vooral de manier waarop Adams de heleboel om weet te draaien, mbt proefpersonen en dergelijke.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat vind je er zo geniaal aan? Kun je dat uitleggen? Of is de Sens-O-uitlegger (of iets dergelijks) stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop Adams de heleboel om weet te draaien, mbt proefpersonen en dergelijke.dan moet ik dat boek ook maar eens gaan lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
en gevonden en gedownloadquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik dat boek ook maar eens gaan lezen..
truste!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:11 schreef Reya het volgende:
* Reya ZzZzZ
Nog een prettige avond/nacht iedereen
en de tekst versie zijn zelfs alle 5 de boeken!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
en gevonden en gedownload
zelfs de gesproken versie!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef miss_sly het volgende:
Vooral de manier waarop Adams de heleboel om weet te draaien, mbt proefpersonen en dergelijke.True true. Ben ik met je eens. Komen nog wel meer mooie stukken. Ik vond de president van het heelal (weet ff zijn naam niet) het meest toffe karakter en vooral zijn bril in, ik meen, deel 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben slapen denk ik![]()
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
Zaphod Beeblebroxquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true. Ben ik met je eens. Komen nog wel meer mooie stukken. Ik vond de president van het heelal (weet ff zijn naam niet) het meest toffe karakter en vooral zijn bril in, ik meen, deel 2.
![]()
6. 1 hele korte zit erbij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef qu63 het volgende:
en de tekst versie zijn zelfs alle 5 de boeken!
truste!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true. Ben ik met je eens. Komen nog wel meer mooie stukken. Ik vond de president van het heelal (weet ff zijn naam niet) het meest toffe karakter en vooral zijn bril in, ik meen, deel 2.
![]()
ow, het zijn maar 5 pdf bestanden.quote:
JA! Met die 2 hoofden. Super als ie bier gaat zuipen. Geweldige kerel!!!!quote:
ik ga het proberen danquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Aanrader qu, echt waar! In ieder geval het eerste boek dan
Ja, hij is erg leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
JA! Met die 2 hoofden. Super als ie bier gaat zuipen. Geweldige kerel!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |