Ik vraag me af hoe mensen reageren nu wordt gezegd dat mijn rechten weg zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:42 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij valt dat reuze mee hoor Reya![]()
Je hebt de indruk dat ze gespeeld je waarderen en nu de ware aard boven komt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef Reya het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen reageren nu wordt gezegd dat mijn rechten weg zijn...
Naar mijn indruk valt dat wel mee.. Maar natuurlijk niet met alle crew.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, opeens werd gevraagd of mijn rechten weg moesten, en ik had min of meer het gevoel dat het geduld nu wel op was, dus heb ik ook niet meer tegengestribbeld. Ik ben nooit populair in de crew geweest.
Ik weet van enkelen dat ze me oprecht waarderen...maar laat ik zeggen dat mijn blad in de crew allesbehalve onbeschreven isquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt de indruk dat ze gespeeld je waarderen en nu de ware aard boven komt?
Waarom zullen mensen anders reageren?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe mensen reageren nu wordt gezegd dat mijn rechten weg zijn...
Ja doetus moderatenquote:
Tis moeilijk iedereen tevreden te houden. Geloof mequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Ik weet van enkelen dat ze me oprecht waarderen...maar laat ik zeggen dat mijn blad in de crew allesbehalve onbeschreven is
Ik vraag me af of e.e.a. echt verandert. Een aantal crewleden heeft toch in je afscheidstopic wel duidelijk laten merken dat je bij hen niet populair bent. Anderen hadden dan vast ook gedurfd dat te zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet van enkelen dat ze me oprecht waarderen...maar laat ik zeggen dat mijn blad in de crew allesbehalve onbeschreven is
Zolang je maar met alle winden meewaait, krijg je in ieder geval geen vijanden, en vanzelf wel vrienden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis moeilijk iedereen tevreden te houden. Geloof me![]()
Kan ook niet. Sommigen in de crew vinden mij bijvoorbeeld te soft optreden. Als ik harder zou optreden zou ongetwijfeld een ander deel het weer te hard vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis moeilijk iedereen tevreden te houden. Geloof me![]()
Ook dat niet hoor, dan ben je weer een inlikker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Zolang je maar met alle winden meewaait, krijg je in ieder geval geen vijanden, en vanzelf wel vrienden.
Mensen die het met je eens zijn heb je vaak wel. Maar zoals Alicey zegt, daardoor ook mensen die het niet met je eens zijn. Doe je weinig aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef Reya het volgende:
Zolang je maar met alle winden meewaait, krijg je in ieder geval geen vijanden, en vanzelf wel vrienden.
opruimslot in een LFCquote:
cool.. al vind ik bier niet geweldig (moet mne eerst indrinken met iets anders, anders vind ik het zelfs vrij smerig.. of het moet wel guinness zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:57 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker flink aan het bier. Heb ik me toch potdomme zin in.*
*En uitloggen doe ik niet dus wees gewaarschuwd![]()
Ik wil niet in die smallen huizen wonenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:46 schreef Natalie het volgende:
Mijn zoon... uit de crew!
* Natalie zoekt een schouder...
het is een kwestie van belans, dnek ik.. de gulden middenweg enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan ook niet. Sommigen in de crew vinden mij bijvoorbeeld te soft optreden. Als ik harder zou optreden zou ongetwijfeld een ander deel het weer te hard vinden.
De grootste vijanden kunnen je beste vrienden worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:05 schreef Reya het volgende:
Ik ga weer eens meer vijanden maken.
Have fun liv.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:57 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker flink aan het bier. Heb ik me toch potdomme zin in.*
*En uitloggen doe ik niet dus wees gewaarschuwd![]()
Ik ben er zelf zo best tevreden over, en als Akkersloot er niet is wordt er weinig geklaagd verder, dus het zal wel goed bennen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
het is een kwestie van belans, dnek ik.. de gulden middenweg enzo
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
Aan de ene kant wil een mens uitdagingen hebben, maar aan de andere kant wil de mens zekerheden hebben. Dat conflicteert vaak, en zorgt er voor dat bepaalde dingen moeilijk zijn.
Hej jou ken ik volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:18 schreef Nuongirl het volgende:
* Nuongirl het topic insluipt en Reya een knuffel geeft
Ja, van t SM-schuurtjequote:
Ah een mod die zich inleestquote:
Geen dank hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah een mod die zich inleest![]()
Nog bedankt voor de tips voor 'die vriend van me'![]()
Jaquote:
Ja zo wordt onze schuur genoemd sinds mijn verjaardagsfeestjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |