abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:14:01 #201
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29407003
Jup, Shattered Hand ook wéér down. Ongelovelijke bagger dit. En dat allemaal na een kleine kutpatch. Niet te doen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29407159
Hmm, ik heb zonder problemen kunnen spelen...
pi_29407236
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef BatMat het volgende:
Nondeju, Terenas is ook al weer down (2e keer vandaag). Had net 2 level 50 elite dragons kapot, maar kon ze niet meer looten...
Hey, nog een op Terenas, wat voor char heb jij?
Comfortably numb
pi_29407612
GVD ... Turalyon ook alweer down ...

Altijd dezelfde zeik op "Patch Woendag" ... testen ze die patches niet of zow ?!?!
pi_29407897
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:29 schreef beauco het volgende:
GVD ... Turalyon ook alweer down ...

Altijd dezelfde zeik op "Patch Woendag" ... testen ze die patches niet of zow ?!?!
Nee, zo blijft het voor Blizzard ook spannend!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_29408236
En up! ^^
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:04:27 #207
70988 BatMat
Swallow This!
pi_29409084
Aan Denni5:
Ik heb een Undead Warlock (level 45), genaamd DeadMat.
Als ik nu wil inloggen, krijg ik weer dat menu dat je een realm moet kiezen.
Terenas zit er niet meer bij...
ARGH!!!!
"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."
pi_29409823
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En up! ^^
Voor mij niet hoor :-(
pi_29410032
net weer eits vaags meegemaakt met wow

we killen onyxia, en op het moment dat ze op 1% is krijgt ineens iedereen die levend is de melding not in a insntace group, teleported back in 1 min to hs location :S

gelukkig nog in die tijd gekillt en daarna iedereen terug gesummoned
hardcoholic
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:53:55 #210
17061 mvt
blame Canada
pi_29411122
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan actie van paar vrienden en ik. Als female "nude" rogues (genaamd Bubbles,Pebbels en Blossem vd Powerpuff Girls) gnomes op een duitse server IF bestormen en luid roepen "Wer wollen deine bockwurst essen!" om vervolgens voor de AH naakt te gaan synchroon dansen
Daar heb ik (op bloodscalp) nog eens SM mee gedaan met mijn priest (marijn), man wat ging Cathedral snel, ging zo door mijn drinken en potions heen
We were to understand there would be pie and punch?
pi_29416988
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat wisten we wel. Het is alleen expliciet nu ook verboden horde aan te vallen als ze bezig zijn met een attempt. Lees het topic van Blizzard maar es goed door:
[..]

Oftewel, elkaar killen is er ook niet bij, doodgaan om kazzak zichzelf te laten healen ook niet.

spreken elkaar weer lekker tegen
=]
  donderdag 4 augustus 2005 @ 08:41:49 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29417074
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik vind et maar onzin, als ik op die manier wil suiciden om em vervolgens met me eigen guild te pakken moet het kunnen, tis een pvp server dus ik behoor die hordes op elke mogelijk manier te mogen lastig vallenze gaan toch ook geen rogues bannen omdat ze iemand pakken die in combat is of wat dan ook.
als ze het dan toch niet willen hebben dat dit soort dingen gebeuren moeten ze kazzak maar in een instance stoppen
Denk nou eens na. Als 1 level 1 alt een complete raid kan laten voorkomen dat ze kazzak killen, kan die level 1 alt voorkomen dat kazzak ooit gekilled wordt. Tuurlijk, PVP is leuk maar dan wel player versus player. Niet player versus kazzak versus player op een manier waardoor geen enkele andere player die kazzak aanvalt daar ook maar iets aan kan doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 08:44:13 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29417100
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat wisten we wel. Het is alleen expliciet nu ook verboden horde aan te vallen als ze bezig zijn met een attempt. Lees het topic van Blizzard maar es goed door:
[..]

Oftewel, elkaar killen is er ook niet bij, doodgaan om kazzak zichzelf te laten healen ook niet.
Griefen met level 1 alts is in de US niet verboden, maargoed, een guildie heeft hierover met een GM gesproken (plaatje is al gequote door Lyx) dus gaan we vooralsnog met zijn uitleg door als je het niet erg vindt
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_29418067
Gisteren een paar uurtjes in MC geweest voor het eerst.

Saaier kan haast niet, en dan die lui die denken dat ze weten hoe je jouw class moet spelen, en bij het droppen van een epic gelijk roepen dat ie voor ''the guild'' is...

Ik ga mijn eigen guild maar beginnen denk ik, gewoon gefocussed op fun.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:50:15 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29418221
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:

Saaier kan haast niet, en dan die lui die denken dat ze weten hoe je jouw class moet spelen, en bij het droppen van een epic gelijk roepen dat ie voor ''the guild'' is...

MC is niet saai.. tenminste niet als je iets gedaan krijgt met zijn allen Hoever zijn jullie gekomen?
Een gedicht over Maanvis
pi_29418355
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

MC is niet saai.. tenminste niet als je iets gedaan krijgt met zijn allen Hoever zijn jullie gekomen?
Ik kon mee met een andere guild, en ikzelf ben na Lucifron weggegaan.

Het IS saai, kom op zeg, 0 skill nodig, alleen maar luisteren naar een raid-leader die een walkthrough voor zijn neus heeft, ik kon AFK gaan en niemand zou het doorhebben.

Nee, doe mij dan maar een 5-mans instance waarbij iedereen op zijn best moet spelen, 100 x leuker.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:03:58 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29418481
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het IS saai, kom op zeg, 0 skill nodig, alleen maar luisteren naar een raid-leader die een walkthrough voor zijn neus heeft, ik kon AFK gaan en niemand zou het doorhebben.

Nee, doe mij dan maar een 5-mans instance waarbij iedereen op zijn best moet spelen, 100 x leuker.
Leuk dat je dat concludeert vlak nadat je de makkelijkste baas hebt verslagen
Bovendien ben je dan waarschijnlijk met een guild meegeweest dat al ontzettend ervaren is.. want toen wij het voor het eerst deden was het best moeilijk.. We hebben geloof ik 9x gewiped en daarna lukte het pas.

En 0 skill nodig... Tja je bent een warlock Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Wacht maar tot je bij garr komt of bij de beruchte 'alley of death' waarbij je moet banishen in lava packs, en iedereen tegen je zit te schreeuwen omdat ze doodgemept worden omdat jij gestunned bent / je banish resist

[ Bericht 15% gewijzigd door Maanvis op 04-08-2005 10:21:01 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_29418802
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij ragnaros komt
=]
pi_29418815
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:

Belachelijke regel 'guild only' .. wis je van tevoren al dat je nix mocht looten ?
=]
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:21:56 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29418817
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:20 schreef Frost-Lyx het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij ragnaros komt
DIE, INSECT!
Een gedicht over Maanvis
pi_29418883
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leuk dat je dat concludeert vlak nadat je de makkelijkste baas hebt verslagen
Bovendien ben je dan waarschijnlijk met een guild meegeweest dat al ontzettend ervaren is.. want toen wij het voor het eerst deden was het best moeilijk.. We hebben geloof ik 9x gewiped en daarna lukte het pas.

En 0 skill nodig... Tja je bent een warlock Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Wacht maar tot je bij garr komt of bij de beruchte 'alley of death' waarbij je moet banishen in lava packs, en iedereen tegen je zit te schreeuwen omdat ze doodgemept worden omdat jij gestunned bent / je banish resist
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, wat voor skill is er nodig om naar 1 persoon te luisteren die een walkthrough voor zijn neus heeft ?

Een 5-man Baron run voor patch 1.6, dat was pas moeilijk.
quote:
Belachelijke regel 'guild only' .. wis je van tevoren al dat je nix mocht looten ?
Nee, maar het ging me niet om de loot, maar om eens naar MC te gaan.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:31:42 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29419018
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel, wat voor skill is er nodig om naar 1 persoon te luisteren die een walkthrough voor zijn neus heeft ?
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Dus omdat je een baas in molten core hebt verslagen, vanwege het feit dat iemand een strategy guide heeft, betekent het dat je geen skill nodig hebt in molten core en dat het ontzettend saai is?
Een gedicht over Maanvis
pi_29419223
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Dus omdat je een baas in molten core hebt verslagen, vanwege het feit dat iemand een strategy guide heeft, betekent het dat je geen skill nodig hebt in molten core en dat het ontzettend saai is?
Ik zei al eerder, ik had AFK kunnen gaan, en niemand zou het door hebben gehad, als 10 man zitten te slapen kun je nog mobs/bosses verslaan, in een 5-man groep moet iedereen scherp zijn.

Dus saai IMO.

Tuurlijk zal het anders zijn als je als guild voor het eerst naar MC gaat en zonder een walkthrough ZELF achter de strategie wil gaan komen om bosses/mobs te verslaan, zoals het bedoeld is, maar de paar guilds die ik ken die sinds kort naar MC gaan, gebruiken allemaal walkthroughs, het gaat ze alleen maar om de Epics, die ze het liefst ook nog aan hun bilmaatjes geven, want ''the guild is more important''.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:54:19 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29419450
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zei al eerder, ik had AFK kunnen gaan, en niemand zou het door hebben gehad, als 10 man zitten te slapen kun je nog mobs/bosses verslaan, in een 5-man groep moet iedereen scherp zijn.

Dus saai IMO.
Je zult merken dat alle daaropvolgende bazen weldegelijk je aandacht vereisen. Anders ga je gewoon dood (bijv. door magmadar's lava spit, gehennas's rain of fire of een ontploffende add van garr). Ook zei ik al : Je bent een warlock, dus je hoeft daar niet veel meer te doen dan nuken en op de juiste positie staan. Als je moet tanken, dispellen, decursen of healen vereist dat weldegelijk je aandacht.
quote:
Tuurlijk zal het anders zijn als je als guild voor het eerst naar MC gaat en zonder een walkthrough ZELF achter de strategie wil gaan komen om bosses/mobs te verslaan, zoals het bedoeld is, maar de paar guilds die ik ken die sinds kort naar MC gaan, gebruiken allemaal walkthroughs, het gaat ze alleen maar om de Epics, die ze het liefst ook nog aan hun bilmaatjes geven, want ''the guild is more important''.
bla bla bla. Hoe groot denk je dat de kans is dat je in een 40 persoons raid komt en dat niemand nog uberhaupt iets over de bazen van molten core heeft gelezen, en dat dan ook ff verzwijgt in de raid chat? Geen enkele walkthrough kan je leren hoe je je raid moet samenstellen, hoe je moet improviseren en wat iedere class tot in de puntjes moet doen. Dat zijn nou juist de dingen die je moet leren. Ik denk dat het veel te vroeg is om zulke dingen te concluderen als je net luciferon hebt verslagen met een guild die al ervaren is. Wees blij dat ze je mee hebben genomen, want luciferon kan je imho ook met 20 personen ipv 40 verslaan, alhoewel we dat nog nooit geprobeerd hebben.
Een gedicht over Maanvis
pi_29419553
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Als je moet tanken, dispellen, decursen of healen vereist dat weldegelijk je aandacht.
Tanken en healen ok, de rest : Decursive mod, moeilijk hoor...
quote:
bla bla bla. Hoe groot denk je dat de kans is dat je in een 40 persoons raid komt en dat niemand nog uberhaupt iets over de bazen van molten core heeft gelezen, en dat dan ook ff verzwijgt in de raid chat? Geen enkele walkthrough kan je leren hoe je je raid moet samenstellen, hoe je moet improviseren en wat iedere class tot in de puntjes moet doen. Dat zijn nou juist de dingen die je moet leren. Ik denk dat het veel te vroeg is om zulke dingen te concluderen als je net luciferon hebt verslagen met een guild die al ervaren is. Wees blij dat ze je mee hebben genomen, want luciferon kan je imho ook met 20 personen ipv 40 verslaan, alhoewel we dat nog nooit geprobeerd hebben.
http://conquest.teamgbu.com/strats/moltencore/why.php

moeilijk hoor..

Als jij het wel leuk vind, prima, ik vond er maar weinig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')