de volgende wordt dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef flipsen het volgende:
Ik geef het op...
And frankly my dear, I don't give a damn... Talpa,waar hebben we het in Godsnaam over?!?
Dan moet je ook de OP en de laatste post van het vorige topic nog veranderen, anders valt het alsnog opquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee hoor, dit topic is correct genummerd.
Vertel ons eens wat je hebt gezien dan, want wij waren te druk met de tapas en sommigen wijn om dergelijke kansloze TV te kijken.quote:
We zulen het hem niet vertellen, goed?quote:laat K_man het maar niet weten
HTL #45 Hoe win ik wel/niet 1000 euro met een bridgetoernooi*quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef flipsen het volgende:
blabla
Als ik thuis ben én FOK! snel genoeg is (en dat is de afgelopen dagen helaas niet voorgekomen)quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Douwe het volgende:
Zeg, DutchTrain... wanneer maar je je reisverslag nou eens af
HTL #45 Waarom DutchTrain zijn reisverslag niet afmaakt
Typ je het eerst in Word, daarna koppiepeesten naar Fok!.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik thuis ben én FOK! snel genoeg is (en dat is de afgelopen dagen helaas niet voorgekomen)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:47 schreef Vogue het volgende:
Laat ons niet langer in spanning Diego! Ik kan er niet meer tegen... Zeg het!!
Hoe Kan Het Dat Je Talpa Hebt Zitten Kijken??
Lime green and tangerinequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Hik het volgende:
Zeg, de nieuwe HTL wordt toch iets mate Lime groen, neem ik aan?!![]()
Bingo!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Vogue het volgende:
BTW, ik weet nog steeds niet waarom mannen nooit de weg vragen maar liever 3 keer verkeerd lopenIs dat gezichtsverlies ofzo?
Zolang ze de Lindengracht niet met de Westerstraat verwarren en er dus iemand anders alsnog met een 3d reisgids de weg moet zoeken...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef k_man het volgende:
Mannen wéten de weg. Mannen hebben een fabelachtig richtingsgevoel. Mannen kunnen kaartlezen. En indien niet, dan toch.
ik heb ook niets lime-groens in m'n kast hangen. Wel iets in de kleur #6699FF (fel aqua).. dat ik vanochtend aantrok, waarna er vanochtend voor mijn eerste overleg toevallig iemand aan kwam lopen in precies dezelfde kleurencombinatiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Vogue het volgende:
... omdat geen enkele vent zou zeggen dat ie iets limegroens zou dragen.
Verkapte "kijk mij eens van de gebaande paden afwijken"-postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verdwalen is leuk. Al moet je het niet buiten het westen doen
Lichtgroen / limequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:00 schreef DutchTrain het volgende:
Overigens had ik vandaag drie communicatiebureaus op bezoek, die voor mij een brochure moeten gaan maken. De eerste presenteert zijn concept en nu mogen jullie raden in welke kleur hij de omslag bedacht had....
Limegroen heel goed...quote:
Limegroenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Limegroen heel goed...
vraag 2
De tweede presenteert zijn concept en vindt onze huisstijlkleuren niet voldoende, noem één van de drie kleuren die hij denkt toe te moeten voegen...
Ook goed.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden was mijn eerste indruk groen maar ik ga toch voor limegroen.![]()
Om de een of andere reden was mijn eerste indruk groen maar ik ga toch voor limegroen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook goed.
de laatste vraag
Welke kleur had de pennenset van de derde persoon die zijn concept ging presenteren?
Dat zou mijn conclusie nu ook moeten zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:22 schreef Vogue het volgende:
Zie je wel? Ik ben gewoon hartstikke hip
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Ik heb trouwens niets te drinken meer in huis, dus denk dat ik zo mijn Mecca-cola maar eens ga proberen
Marokko, das wel wat anders dan Midden-Amerikaquote:Gesprek ging trouwens goedIk ga iig over een maand een Marokko rondreis begeleiden en eind oktober een Mexico-Guatemala-Belize-Honduras reis.
...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:56 schreef k_man het volgende:
Welke organisatie is dat dan naar Marokko?
Misschien combineren met de fles Havana Club, zeven jaar oude Cubaanse rum hier. Of is dat zonde?quote:
Ik had het ook niet moeten zeggen, zo'n kutopmerking had ik eigenlijk ook wel verwacht van je, dankquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:12 schreef k_man het volgende:
Aha.
Veel van die organisaties vragen toch ervaring met het land, maar ... dus niet. Goed om te weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |