Ja, das ook MBO Niveau 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook
In mijn tijd heette het fortimel.
(u praat hier met een gedipl. voedingsassistent)
jawel, toen ik zelf ooit in het ziekenhuis lagquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met al die voedingsassistentes bij ons (is 1 assistent, maar das ook een beetje een assistente), hebben jullie die troep ooit zelf geproefd?
Aansterken, maar ook om wonden sneller te laten helenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
jawel, toen ik zelf ooit in het ziekenhuis lag
Nutridrink is tegenwoordig Fortimel dacht ik, Forti-Fresh is weer voor iets anders en dan heb je ook nog Alpro Soja. Ik weet het allemaal niet zo goed waar wat voor dient. Ei-witten en om aan te sterken dacht ik, het is maar een bijbaantje
ben je ook eigenlijk wel....bij ons de voedingsassistenten zijn ook altijd wel bezig met van alles....de vochtbalans bijhouden, bijhouden wat de patienten eten....wij hoeven ons er dus bijna niet meer mee bezig te houden behalve dan misschien het helpen met eten of brood smerenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aansterken, maar ook om wonden sneller te laten helen
Destijds vond ik de opleiding trouwens pittig, ik voelde me een halve dieėtiste.
Ja inderdaad, ik heb nooit een opleiding gehad of iets wat erop lijkt. Ik werd gewoon voor de leeuwen gegooid, ja moest samen werken met een gediplomeerde dat wel. Maar ik leer echt iedere keer nieuwe dingen. Belangrijke dingen wel, want je werkt ook heel nauw samen met de diėtist. je bent de hele dag bezig met bijhouden wat de patiėnten eten en hoe hun lichaam erop reageert.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aansterken, maar ook om wonden sneller te laten helen
Destijds vond ik de opleiding trouwens pittig, ik voelde me een halve dieėtiste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |