hij is weer goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef VoreG het volgende:
Muts!
[HOOLS] Het VBL-cafe #844: 27-07; een prachtige dag!
is het leuk wat ze mogen bekijken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:36 schreef Againzender het volgende:
ik ga naar huis, ze bekijken het maar!
Staat in de gebruiksaanwijzing. Als je veel films kijkt dan zou ik surround nemen, klinkt allemaal gewoon beterquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef just me het volgende:
waar moet ik 5 boxjes plaatsen? wie moet ze plaatsen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef just me het volgende:
Vanmiddag even in de stad gekeken naar een dvd-speler maar ik vind het zo moeilijk allemaal! wel of geen surround systeem? waar moet ik 5 boxjes plaatsen? wie moet ze plaatsen?
ik weet wel een leuke set jmquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef just me het volgende:
Vanmiddag even in de stad gekeken naar een dvd-speler maar ik vind het zo moeilijk allemaal! wel of geen surround systeem? waar moet ik 5 boxjes plaatsen? wie moet ze plaatsen?
zeker weten! en dan hebben ze het nog eens over een subwoeferquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]Ik ben er ook mee bezig. Ik kan alleen maar glazig kijken naar die verkopers als ze beginnen te praten, die komen echt van een andere planeet.
betaalbaar ook nog esquote:
mja die goedkope sets zijn alleen niet veel, ik ga voor echte kwaliteitquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Staat in de gebruiksaanwijzing. Als je veel films kijkt dan zou ik surround nemen, klinkt allemaal gewoon beter
ik krijg meteen een stijve van dat woord, is dat ziek?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef just me het volgende:
[..]
zeker weten! en dan hebben ze het nog eens over een subwoefer![]()
ik zie door de bomen het bos niet meer!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja die goedkope sets zijn alleen niet veel, ik ga voor echte kwaliteit
het triltquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
ik krijg meteen een stijve van dat woord, is dat ziek?![]()
Sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje!wat ben je er weinig, zo druk??
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef Eilanden het volgende:
Je hebt in ieder geval wat ijzers in het vuurEn uiteraard zal ik je waarschuwen als ik eventueel wat voor je zie in de Adfo of de Carp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |