n00bquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Hik het volgende:
HELP!![]()
Waarom let ik niet op en plaats ik deze hier?!
Mag dees naar TRV?
Dank!
We gaan over een uur beslissen dat we daar heen gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:13 schreef Hik het volgende:
Yeey!![]()
Ga ik verder met UIO_AMS... op de één of andere manier denk ik dan aan lekker eten, veel taxi's, uitgaan en een béétje luxe...![]()
Kom ik toch uit op Andalucia, Spanje!
Héérlijk tapas eten in mooie restaurants met uitzicht over eeuwenoude moskeeën en forten. En lekker weer natuurlijk!
Maargoed dat hij waarschijnlijk, as we speak, aan het besluiten is daarheen te gaan!![]()
Ok, je obsessie met de visafslag is helemaal duidelijk. Nog iets zinnigs bij te dragen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef armpitje_ het volgende:
ik denk dat missymirjam eens naar de visafslag moet
[afbeelding]
wat een houding zeg, voor een stakker die een trv topic opent in culquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Ok, je obsessie met de visafslag is helemaal duidelijk. Nog iets zinnigs bij te dragen?![]()
samen gaan dan maar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef armpitje_ het volgende:
ik denk dat missymirjam eens naar de visafslag moet
[afbeelding]
Ja zeg, ik heb BHFH en k_man ook nog niets zien postenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef Hik het volgende:
Moet je eerst zélf maar eens een mooi postje doen!![]()
Een MP3 spelerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
Groeit er nu een mobieltje uit heur haar (meisje rechts) ??
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef SeLang het volgende:
Hik moet Taiwanese hapjes leren koken
[afbeelding]
Kon je nou geen mooie dames vinden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef Hik het volgende:
Se Lang moet gewoon heel snel naar Brazilië
Plaatjes zeggen meer dan 100 woorden...![]()
[afbeelding]
Ja eh... das niet mijn afdeling...quote:
Oh, dan ga ik maar weerquote:
quote:
Yvonne moet naar Gallipoli.quote:
Staat niet bovenaan m'n verlanglijstje, maar is best een idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef Hik het volgende:
Nu stond ik gisteren met de LP van Azerbaijan en Armenië in m'n handen en eigenlijk zag dat er toch ook wel allemachtig-prachtig uit....Zijderoute enzo! Geen idee wat er te doen is, maar misschien moet k_man gewoon eens gaan, dan kannie het me vertellen...![]()
Kom je dan bij ons op het balkon zitten yvonne?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor mijn favoriete TRV-er Yvonne bestaat natuurlijk maar één bestemming:
Benidorm!!!!
Dat zou inderdaad makkelijk zijnquote:En Diego zou eigenlijk terug in de tijd moeten gaan; het liefst naar één van die goeie-ouwe-tijd koloniën.
Lekker in de heren-societeit serieus discussieren over nooit te verwezenlijke dromen: rijk worden door te investeren met geld dat je niet hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef Hik het volgende:
Ondertussen zal ik vast beginnen....
Ik denk dat superhikers Lucille en Liejannuh echt een keer naar Peru moeten. Natuurlijk moet die Incatrail bedwongen worden, maar ook in andere delen van Peru is het lekker lopen geblazen, in allemaal verschillende landschappen. Daarbij een flinke portie cultuur en na afloop stapels mooie kleedjes voor Liejannuh om haar huis mee vol te hangen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Perfecte locatie, en ja, daar wil ik zeer zeker naartoe.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Yvonne moet naar Gallipoli.
Een strand, maar met veel WO-I historie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar dus ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind dat yvonne naar Wenen moet en wel naar het Heeresgeschichtliche Museum Hier vind je tenslotte de kleding die Franz-Ferdinand droeg toen hij werd doodgeschoten in Sarajevo. WO I ten voeten uit
Oy, ik ben heul geen slecht gezelschap om mee op reis te gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 07:49 schreef Hik het volgende:
Blijkbaar ga ik dus met yvonne naar Benidorm?!![]()
Dutchtrain had het ook aardig getroffen, de Haagse markt en de Wagenstraat zijn precies mijn lievelingsstukjes van Den Haag!![]()
![]()
Prima hoor! Op naar de Spaanse jongemannen! (in Benidorm, dat wordt zoeken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:05 schreef yvonne het volgende:
Oy, ik ben heul geen slecht gezelschap om mee op reis te gaan
Echt niet. In de winter zit het er vol oude mensen, in de zomer is het net omgekeerd. Je hebt er vrij veel discotheken (ook al zou je dat niet verwachten)quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Prima hoor! Op naar de Spaanse jongemannen! (in Benidorm, dat wordt zoeken!)
Het ging mij om de Spaanse jongemannen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Echt niet. In de winter zit het er vol oude mensen, in de zomer is het net omgekeerd. Je hebt er vrij veel discotheken (ook al zou je dat niet verwachten)
Het zijn gelukkig geen al te moeilijke talen om te leren. Als het om spreken gaat dan. Het lezen en schrijven van Japans is me nooit echt goed gelukt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
maar dan moet ik dus ook nog eerst een cursus Japans en Spaans gaan volgen...
Ik kijk teveel tv. Dacht onmiddellijk aan iets anders en aan het feit dat ik best met zo'n vakantie leven kon als ze daar inderdaad van die mooie tuinmannen hebben... The O.C. deel 6quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Litman het volgende:
Na de Tapasmeet kan ik het beter in schatten, maar vooralsnog zou ik de hele TRV-kliek naarOrange County sturen inclusief mezelf.
Geestig dat ze in al die series een 'lekkere' tuinman stoppen: in desperate housewives zit er toch ook een? Wat is dat voor vreemde vrouwenfantasie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik kijk teveel tv. Dacht onmiddellijk aan iets anders en aan het feit dat ik best met zo'n vakantie leven kon als ze daar inderdaad van die mooie tuinmannen hebben... The O.C. deel 6
Anyway: Over de Turkse OC stond nog een prachtig artikel in de Volkskrant. Gelezen?!![]()
Bij de gratis mojitos sta ik vooraan hoor... en weet me dán nog maar eens bij de aqua-airobics weg te houden!![]()
Maareh: Heeft iemand ook nog een serieuze tip voor mij. Nadat ik mij zo heb uitgesloofd?!![]()
Op Tenerife en Vlieland na, klopt dit heel aardig...quote:onderwerp: Uw persoonlijke vakantiesuggesties voor deze week
Geachte heer DutchTrain,
Valt deze week de beslissing voor uw vakantie? Kijk dan nog even naar de reissuggesties van deze week. Heerlijk all inclusive ontspannen op Tenerife of verder weg: naar Cuba, een weekend fietsen en wandelen op Vlieland of een stedentrip naar Porto. Of wat dacht u van een 13-daagse ontdekkingsreis door de westelijke Verenigde Staten.
We hebben deze week weer voor elk wat wils.
Met vriendelijke groet,
Andre Vermaat
Algemeen Manager Internet
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Litman het volgende:
[..]
Geestig dat ze in al die series een 'lekkere' tuinman stoppen: in desperate housewives zit er toch ook een? Wat is dat voor vreemde vrouwenfantasie.
Staat hoog op het lijstje inderdaad!quote:Volgens mij moet jij een keer naar het enige land ter wereld waar je gewoon Nederlands kunt spreken terwijl je in Latijns Amerika bent: Suriname!
Dat Taiwanees koken was anders bloedserieusquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
Maareh: Heeft iemand ook nog een serieuze tip voor mij. Nadat ik mij zo heb uitgesloofd?!![]()
Hou op, ik kan me al slecht concentreren vandaag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:19 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Net zoiets als mannen met stewardessen, secretaressen, verpleegsters en cheerleaders waarschijnlijk...![]()
[..]
Daar kan ik me best in vinden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef SeLang het volgende:
Dat Taiwanees koken was anders bloedserieus
Een vrouw dient tenslotte voor keucken en nuecken
Jake was geen tuinman, Jake had een stoere motor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:36 schreef Litman het volgende:
Maar die tuinmannen zijn echt een rage. Hoe heette die 'hunk' uit Melrose Place ook al weer, dat was ook een tuinman volgens mij.
Tegen de tijd dat jij eindelijk een reis heb geboekt naar dat Caraïbisch eiland, ben ik al zo uitgezakt dat je me niet eens meer wílt zien rennen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Hik moet gewoon als muze met mij meegaan naar een Caribisch eiland alwaar zij mij op karakteristieke wijze:
[afbeelding]
schrijfinspiratie verleent.
Nee, ik "heb" niets met Australië en Nieuw Zeeland. Heb er vrienden en familie wonen, veel verhalen over gehoord en foto's van gezien en het ziet er allemaal prachtig uit, maar het trekt niet echt... Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:27 schreef Lucille het volgende:
Wat is het dat je tegen staat dan aan Nieuw Zeeland?
En wat vind je dan van Australie? Hoewel ik alleen Tasmanie goed heb gezien plus een extreem klein stukje van Melbourne en Sydney vond ik dat anders dan Nieuw Zeeland.
En nee, de badkamer is nog (lang) niet klaar. Nog niet alles is getegeld, maar morgen ga ik wel de radiator plaatsen.
Alsof mooie strakke lichamen m'n enige inspiratiebron zijn. Zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef Hik het volgende:
Tegen de tijd dat jij eindelijk een reis heb geboekt naar dat Caraïbisch eiland, ben ik al zo uitgezakt dat je me niet eens meer wílt zien rennen...![]()
![]()
In dat geval wacht ik geduldig nog een jaar of 30 tot je geboekt hebt ok?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Alsof mooie strakke lichamen m'n enige inspiratiebron zijn. Zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet.
Misschien dat ik het ook interessante landen ga vinden als ik me er eenmaal in heb verdiept.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef Lucille het volgende:
Wat betreft de geschiedenis, er is wel degelijk genoeg te zien en te lezen wat betreft geschiedenis. Alleen is het zo dat een deel er van gewoon niet volmondig wordt verteld aangezien het niet erg jofel klinkt voor de meeste Australiers. Maar het is wel degelijk boeiend om te lezen. Check out "The fatal shore" van Robert Hughes. Die tip kreeg ik van iemand hier in TRV toen ik op vakantie ging.
Op Tasmanie heb ik dus ook wat plekken bezocht die te maken hadden met de eerste kolonisatie van het continent.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik slecht kan inschatten hoe de situatie daar nu is (als reiziger dan). An sich zou ik er wel een keertje heenwillen, al lijkt het me meer natuur dan cultuur (maar misschien heb ik dat verkeerd).quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:14 schreef Lucille het volgende:
Is Zimbabwe iets voor je? Het heeft veel te bieden, maar er is ook chaos.
Dat speelt bij mij ook inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef SeLang het volgende:
Een andere reden is dat ik bij dit soort landen denk: 'daar kan ik altijd nog een keer heen',
Dat wordt me een camper-file in Tasmanië over een jaar of 40!quote:
U is nog laat op !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef DutchTrain het volgende:
Voor ultra_ivo ook nog een tip gevonden:
http://www.cycletour.co.za/home.php
Fietsen door volgens sommigen de mooiste streek ter wereld...
Net thuisgekomen van een middag en avond eten en drinken en te warm om te gaan slapen. Dus wel een goed idee om naar Canada of Alaska te gaan.. heb ik wat minder last van de warmtequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef qwerty_x het volgende:
U is nog laat op !
Hier ter plekke is het 28 graden met een luchtvochtigheid van 74%quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef qwerty_x het volgende:
warmte ??
hier is de winter echt begonnen (slechts 22 graden vandaag ....)
Ik reply gewoon in het HTL topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
stuur effe wat zon deze kant op aub
Mijn werk zit erop, ik ga weekend vieren: tot schrijvens !
Oi, de volgende keer maar meteen naar de HTL!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:00 schreef qwerty_x het volgende:
gelukkig liggen Quito en Lucille nu lekker te ronken, dus off-topic kan (?)
in ieder geval tot morgen vroeg ......
Excuus, het hoort bij Chili dus dacht ik dat de taal ook overgewaaid zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:02 schreef Hik het volgende:
Paaseiland!![]()
Wil ik absoluut heen, alleen spreken ze er geen Spaans maar Rapanui![]()
Ook leuk.
Omdat er mooie vrouwen zijn, de bevolking cool is en het verschikkelijk mooi en afwisselend is?quote:Verder zou ik graag naar Chili willen gaan, vraag me niet waarom.
Die mooie vrouwen kunnen me denk ik toch best wel gestolen worden, alhoewel mooie mensen in het algemeen altijd prettig zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat er mooie vrouwen zijn, de bevolking cool is en het verschikkelijk mooi en afwisselend is?
En Yvonne, ben je nu al eens in Gallipoli geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:03 schreef yvonne het volgende:
Perfecte locatie, en ja, daar wil ik zeer zeker naartoe.
Voor ze ook daar de boel onder bulldozeren.
Toevallig zitten we te twijfelen voor volgend jaar, Zuid-Afrika ofwel Kenia/Tanzania + Kilimanjaroquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:29 schreef DutchTrain het volgende:
Blik mag zijn blik verder gaan verruimen en sturen we een maand naar Zuid Afrika. Beetje voetbal kijken, beestjes kijken, stukje fietsen en voor de rest niets doen.
ben je al naar Panama geweest dan? zo ja, tips?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:34 schreef Hik het volgende:
Does even toelichten. Dat maakt het veel leuker.
Ik denk dat Blik binnenkort naar Lissabon moet. Aangezien hij altijd mijn bestemmingen kopieert kan dat er ook nog wel bij...![]()
Bijblijven! Dit najaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
ben je al naar Panama geweest dan? zo ja, tips?
Wie wil er nou naar Frankrijk toe... of bedoel je het eiland en niet de user bora-bora?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef flipsen het volgende:
En niemand die mij de tip geeft naar BoraBora te gaan voor de huwelijksreis? Zou mijn toekomstige vrouw er bijzonder blij mee maken![]()
Helaas mijn portemonnee wat minder...
Waarom in de zomer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:29 schreef DutchTrain het volgende:
fogel moet koel blijven en vooral niet in gebieden komen met temperaturen boven de 15 graden. Ik denk dat een zomerhuisje in Newfoundland of op de Faroereilanden wel wat voor hem is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |