abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:16:49 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274314
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom ophouden? Het staat er precies zoals het is bedoeld, wat is er verkeerd aan die opmerking Het gaat ook echt om mensen zoals hij , mensen die die manier van argumenteren gebruiken en op die manier over moslims posten - dat zijn mensen zoals hij. Snap je het nu?
Ja snap je nu waarom ik precies hetzelfde bij jou hebt?
Waarom is dat van jou legitiem en dat van mij trollen?
pi_29274325
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het komt nogal denigrerend over. En dat komt een discussie nooit ten goede.
Het is ook niet als compliment bedoeld, dat hoeft toch ook niet?
pi_29274350
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:13 schreef SCH het volgende:
Kappen nou swets. Het is een inhoudelijke bijdrage: veell rechtse mensen gebruiken de aanslagen om hun punt te maken, wolffenstein niet in de laatste plaats, en dat is heel triest, dat je de dood van mensen gebruikt om voor een politiek ideaal te pleiten en dus gewoon misbruik maakt van die dood van onschuldige mensen.

Ga daar op in of houd je mond in dat topic.
en ja hoor, daar komt het emotionele gewauwel weer... schuif de ander een kille ondertoon in de schoenen en klaar ben je, echte argumenten zijn dan niet meer nodig, want de ander is een empathieloze bruut die de discussie tracht te winnen over de rug van weerlozen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29274353
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je plaatst een trollende post. Er staat NIETS laakbaars in die post en jij weet het zo te draaien alsof Adolf Hitler in hoogst eigen persoon aan het posten is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:18:10 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274364
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Je slaat de helft van de posts weer over.

Ook zo'n SCH trekje.
Wanneer wordt die troll nu eens permanent gebanned modjes.

En haal deze trollende post aub nog even weg. Zoals jullie gemerkt hebben leidt het nogal tot offtopic reacties. Precies wat een troll ook voorstaat natuurlijk

Terreur tart Brits multiculturalisme
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:18:24 #206
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29274373
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet. Maar die zuigerige manier van reageren helpt iets te vaak een topic naar de klote. En dat is jammer.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:18:33 #207
46960 StefanP
polemicist
pi_29274377
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
milagro komt ook nog even trollen in dat topic, klowjow
Smerig zuigertje. Letterlijk en figuurlijk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:18:39 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274380
quote:

[..]

Ga je er nog inhoudelijk op in of BLIJF je mijn punt bevestigen?
pi_29274404
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef milagro het volgende:

[..]

en ja hoor, daar komt het emotionele gewauwel weer... schuif de ander een kille ondertoon in de schoenen en klaar ben je, echte argumenten zijn dan niet meer nodig, want de ander is een empathieloze bruut die de discussie tracht te winnen over de rug van weerlozen
Jammer dat je niet ingaat op het onderwerp maar gewoon blijft flamen. Leg nou eens uit wat er verkeerd zou zijn aan "mensen zoals jij". Dat is een veelgebruikte uitdrukking in de Nederlandse taal.

Grappig dat jullie weer over mij heen vallen maar het heel normaal vinden dat die wolffenstein de aanslagen blijkbaar niet zo erg vindt maar alleen maar gebruikt om een punt te maken, hij gebruikt ze. Over misselijkmakend gesproken.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:20:30 #210
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29274432
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, als je even gelezen had voordat je met de botte bijl door het topic ging had je kunnen zien dat dat niet zo was.
Ik reageerde namelijk op SCH's opmerking... in dat topic. Het ging dus over die specifieke opmerking van SCH.

SCH ging natuurlijk vervolgens compleet offtopic zodat hij zich niet hoeft te verantwoorden voor zijn schandalige post (immers veroordeeld hij iemand. Niet om wat er daadwerkelijk staat... Neenee... dat hoeft SCH niet. SCH mag argumentatie bepalen op 'gevoel' en wat er 'tussen de regels' staat . Bij elk ander zou het direkt geedit worden, hetgeen deze feedback posts van mij ook bewijzen. Tenslotte is EXACT dezelfde opmerking richting SCH.... verwijderd)
Voor de duidelijkheid. Ik vind beide opmerkingen weinig relevant. Het verschil zit hem wat mij betreft in het volgende:

[1]De opmerking van SCH gaat over het postgedrag van Finder in dit specifieke topic, en de indruk die hierdoor bij hem ontstaat over het gevoel van Finder over het onderwerp. Jouw post had eerder betrekking op de houding van SCH t.o.v. andere zaken, namelijk jouw gevoel over de houding van SCH m.b.t. problemen met autochtonen.

[2]De offtopic discussie ontstond tussen jullie twee, niet tussen SCH en Finder, en ik zou Finder hier wel op willen laten reageren, omdat ik het niet waarschijnlijk acht dat hij blij is met aanslagen.
pi_29274435
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet. Maar die zuigerige manier van reageren helpt iets te vaak een topic naar de klote. En dat is jammer.
Het spijt me maar met die opmerking die ik maakte vind ik echt niks mis. HIj is niet zuigerig maar zeer serieus bedoeld en het is eerder triest dat wolffenstein in staat wordt gesteld om over de rug van de slachtoffers van de aanslagen een politiek punt te maken.
pi_29274453
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook zo'n SCH trekje.
Wanneer wordt die troll nu eens permanent gebanned modjes.
pi_29274474
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef kLowJow het volgende:
en ik zou Finder hier wel op willen laten reageren, omdat ik het niet waarschijnlijk acht dat hij blij is met aanslagen.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, hij wekt niet de indruk dat het hem slecht uitkomt.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:22:12 #214
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29274478
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
helaas lijkt ook KlowJow erin te trappen.
Ik vond zijn opmerking op het randje. Wanneer ik dit heb laat ik een opmerking liever staan dan hem te verwijderen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:22:36 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274490
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat je niet ingaat op het onderwerp maar gewoon blijft flamen.
Eh JIJ doet toch hetzelfde????
quote:
Leg nou eens uit wat er verkeerd zou zijn aan "mensen zoals jij". Dat is een veelgebruikte uitdrukking in de Nederlandse taal.
Het antwoord weet je blijkbaar zelf, aangezien je mijn reactie welke EXACT hetzelfde was als die van jou 'flamen' noemt.
quote:
Grappig dat jullie weer over mij heen vallen maar het heel normaal vinden dat die wolffenstein de aanslagen blijkbaar niet zo erg vindt maar alleen maar gebruikt om een punt te maken, hij gebruikt ze. Over misselijkmakend gesproken.
Kan je even precies aangeven waar hij, in onderstaande post aangeeft dat hij de aanslagen niet erg vind:
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 09:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

In de media niet nee, maar het ontbreken van berichten m.b.t. die reacties staat natuurlijk niet gelijk aan het ontbreken van die reacties zelf. Vanwege mijn werk kom ik zo nu en dan in contact met Engelsen, gewone goedbetaalde mensen, na wat doorvragen blijkt hun mening over de islam 100% omgedraait te zijn. Van "laat maar waaien" naar "weg met die waanzin".
[..]
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:23:58 #216
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29274531
Ik kan het niet meer bijhouden .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:24:44 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274556
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid. Ik vind beide opmerkingen weinig relevant. Het verschil zit hem wat mij betreft in het volgende:

[1]De opmerking van SCH gaat over het postgedrag van Finder in dit specifieke topic, en de indruk die hierdoor bij hem ontstaat over het gevoel van Finder over het onderwerp. Jouw post had eerder betrekking op de houding van SCH t.o.v. andere zaken, namelijk jouw gevoel over de houding van SCH m.b.t. problemen met autochtonen.
Nee mijn reactie was op SCH en hoe hij zich opstelt IN DAT TOPIC. hetzelfde dus.
quote:
[2]De offtopic discussie ontstond tussen jullie twee, niet tussen SCH en Finder, en ik zou Finder hier wel op willen laten reageren, omdat ik het niet waarschijnlijk acht dat hij blij is met aanslagen.
Wat mij betreft mag de discussie ook inderdaad gewist worden. Dat is zoals gezegd weer een SCH maniertje om maar vooral de aandacht van zijn schandalige gedrag af te wenden. Maar mijn originele reactie had gewoon moeten blijven staan.
Die was immers even ontopic als SCH's reactie.

Aangezien die van mij weg is, verwacht ik dat die van SCH ook verwijderd wordt.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:25:45 #218
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29274588
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee mijn reactie was op SCH en hoe hij zich opstelt IN DAT TOPIC. hetzelfde dus.
Dan heb ik die bewuste post van jou verkeerd uitgelegd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:25:50 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274591
Wat heeft finder er trouwens mee te maken? Het gaat om een suggestieve tering opmerking van SCH welke wederom getolereerd wordt.
pi_29274597
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef kLowJow het volgende:
Ik kan het niet meer bijhouden .
pi_29274611
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:25 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dan heb ik die bewuste post van jou verkeerd uitgelegd.
Dat denk ik niet. Het was een troll van Swets zoals hij vrijwel in alle topics doet waar hij mijn naam ziet, is er ook een stalking wet op Fok?
pi_29274621
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:22 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik vond zijn opmerking op het randje. Wanneer ik dit heb laat ik een opmerking liever staan dan hem te verwijderen.
SPREEK HEM ER DAN GVD EENS ECHT OP AAN

ik zie je dat NIET doen, KlowJow.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:27:11 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274623
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja ik had ook niet de verwachting DAT je nog inhoudelijk zou reageren.
Je hoopt dat de aandacht van je polariserende gedrag wordt afgewend zodat je gewoon verder kan gaan met je geniepige schofterige praktijken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:28:36 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274659
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Het was een troll van Swets zoals hij vrijwel in alle topics doet waar hij mijn naam ziet, is er ook een stalking wet op Fok?
Ah ja. Dus JOUW opmerking is legitiem en MIJN opmerking is een troll.
Vreemde gedachtegang heb je toch.

En nu probeer je MIJ weer laakbaar gedrag in de schoenen te schuiven om jezelf schoon te houden. Wat een enorm smerig vies laag ventje ben je toch.
pi_29274706
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja ik had ook niet de verwachting DAT je nog inhoudelijk zou reageren.
Je hoopt dat de aandacht van je polariserende gedrag wordt afgewend zodat je gewoon verder kan gaan met je geniepige schofterige praktijken.
doet ie altijd, eerst zuigen, uitlokken, wachten tot jij reageert, dan gaan janken daarover in feedba k, en dan opeens het richting modjes allemaaal weer met een knipoog benaderen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:31:56 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274765
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef milagro het volgende:

[..]

doet ie altijd, eerst zuigen, uitlokken, wachten tot jij reageert, dan gaan janken daarover in feedba k, en dan opeens het richting modjes allemaaal weer met een knipoog benaderen.
En enpassent degene wie zijn smerig misselijkmakende gedrag aankaart nog even proberen te bezoedelen.
pi_29274769
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:27 schreef milagro het volgende:

[..]

SPREEK HEM ER DAN GVD EENS ECHT OP AAN

ik zie je dat NIET doen, KlowJow.
pi_29274791
Niet zwichten voor die schreeuwerd klowjow, dat siert je niet, ze blaffen hard maar dat is ook alles.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:33:18 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274806
Volgens mij had jij de opmerking toch gewist KlowJow?
Blijkbaar neemt sch je niet erg serieus

pi_29274810
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En enpassent degene wie zijn smerig misselijkmakende gedrag aankaart nog even proberen te bezoedelen.
ach ja.... taktiek, hè en zo te zien werkt het uitstekend.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:33:58 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274824
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Niet zwichten voor die schreeuwerd klowjow, dat siert je niet, ze blaffen hard maar dat is ook alles.
Ik hoop niet dat je mij schreeuwerd noemt, want dan zal ik toch echt op zoek naar je adres moeten
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:33:59 #232
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29274825
Hier kan ook gewoon normaal gepost worden overigens .
Kinderachtig gezeik over en weer. En ja hiermee bedoel ik ook SCH, om het vooral voor iedereen duidelijk te maken.

Je kunt wel alles op SCH afschuiven, en ja zijn manier van posten kan erg irriterend zijn, en ja dat zou ik elke keer dat ik iets zeg kunnen blijven herhalen, maar ik vind jullie reacties hierop niet minder kinderachtig, wat ik ook elke keer dat ik iets post zou kunnen blijven herhalen.
pi_29274880
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:

Nee, dat was een foutje onder druk van jullie en jouw aanhoudende gestampvoet.

Ik blijf bij die opmerking die volstrekt ontopic is en onderdeel uitmaakt van die discussie en door klowjow ook getolereerd werd, het is jammer dat hij zich blijkbaar iets te veel laat intimideren door jouw aanhoudende getroll.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:35:55 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274884
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef kLowJow het volgende:
Kinderachtig gezeik over en weer. En ja hiermee bedoel ik ook SCH, om het vooral voor iedereen duidelijk te maken.

Je kunt wel alles op SCH afschuiven, en ja zijn manier van posten kan erg irriterend zijn, en ja dat zou ik elke keer dat ik iets zeg kunnen blijven herhalen, maar ik vind jullie reacties hierop niet minder kinderachtig, wat ik ook elke keer dat ik iets post zou kunnen blijven herhalen.
Hij neemt je gewoon niet serieus. Zoals hij NIEMAND serieus neemt, iedereen schoffeert en er elke keer mee weg komt
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:

Lekker om je als mod zo in je zak te laten schijten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:37:00 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274923
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik blijf bij die opmerking die volstrekt ontopic is en onderdeel uitmaakt van die discussie en door klowjow ook getolereerd werd, het is jammer dat hij zich blijkbaar iets te veel laat intimideren door jouw aanhoudende getroll.
Mijn opmerking was exact hetzelfde als die van jou.
Als die van jou ontopic is is die van mij het ook.
Die van mij is gewist. Die van jou dient derhalve OOK gewist te worden.

Ik blijf daarbij en geloof me... you aint seen nothing yet.
pi_29274928
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
hoeft hij ook helemaal niet te doen, hij mag je houden, SCH.

ik zal de wijste maar zijn en wegblijven hiero.

geen zin meer hier aan.

je ziet hier te zuigen, je zit in FB tegen Kozzmic en R@b exact zo te zuigen en te beschuldigen, het zal wel een aandoening zijn, sterkte ermee verder.
pi_29274964
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:37 schreef milagro het volgende:

[..]

hoeft hij ook helemaal niet te doen, hij mag je houden, SCH.

ik zal de wijste maar zijn en wegblijven hiero.

geen zin meer hier aan.

je ziet hier te zuigen, je zit in FB tegen Kozzmic en R@b exact zo te zuigen en te beschuldigen, het zal wel een aandoening zijn, sterkte ermee verder.
dank je lieverd
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:38:56 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29274983
KowJow, ik wacht nog steeds op een verklaring?
pi_29274989
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij neemt je gewoon niet serieus.

Ik neem klowjow buitengewoon serieus!!!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:39:27 #240
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29275001
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem in eerste instantie getolereerd. Niet omdat ik het zo'n geweldige post vond, maar omdat ik dacht dat deze nog net kon. Dit blijkt een inschattingsfout, getuige het constante offtopic gedrag dat hier op volgt. Ik heb hem dus verwijderd, en verwijder hem nu weer. Ik hoop dat je hem nu niet weer terug gaat plaatsen, want ik voel er niks voor als speelbal in jullie kinderlijke strijd te dienen.
pi_29275040
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem in eerste instantie getolereerd. Niet omdat ik het zo'n geweldige post vond, maar omdat ik dacht dat deze nog net kon. Dit blijkt een inschattingsfout, getuige het constante offtopic gedrag dat hier op volgt. Ik heb hem dus verwijderd, en verwijder hem nu weer. Ik hoop dat je hem nu niet weer terug gaat plaatsen, want ik voel er niks voor als speelbal in jullie kinderlijke strijd te dienen.
Ik zal dat soort opmerkingen blijven plaatsen. Ik vind niet dat je moet bezwijken voor het offtopci gedrag van Swetsenegger, dat moet je dan maar verwijderen. Het zijn pure inoudelijke opmerkingen waar geen woord van gelogen is.
pi_29275044
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef kLowJow het volgende:

Sterkte ermee, KlowJow
Ik ben er weg van voortaan, gezien jouw reactie hier zou dat moeten helpen

SCH past deze taktiek al jaren toe, en hij komt er steeds weer mee weg.
Dat jij ook niet begrijpt dat mensen op een gegeven moment het zoooooooooo zat zijn dat ze terugslaan met GELIJKE munt, tja.. dan wil je het blijkbaar niet zien.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:41:19 #243
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29275052
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
KowJow, ik wacht nog steeds op een verklaring?
Waarvoor?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:42:53 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29275089
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zal dat soort opmerkingen blijven plaatsen. Ik vind niet dat je moet bezwijken voor het offtopci gedrag van Swetsenegger, dat moet je dan maar verwijderen. Het zijn pure inoudelijke opmerkingen waar geen woord van gelogen is.
En daarmee bevestig je de legitiemiteit van mijn post.

Je bent een troll en je geeft hier aan er mee door te gaan. Je post NIETS inhoudelijks. Je plaatst een suggestieve tering post waarmee je mensen in een kwaad daglicht probeert te stellen. Het is geen trollen wat je doet, het is mensen personlijk aanvallen. En zolang je dat doet, zal ik je weten te vinden.

En denk niet dat je mij ongestraft kan schofferen.
pi_29275093
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Sterkte ermee, KlowJow
Ik ben er weg van voortaan, gezien jouw reactie hier zou dat moeten helpen

SCH past deze taktiek al jaren toe, en hij komt er steeds weer mee weg.
Dat jij ook niet begrijpt dat mensen op een gegeven moment het zoooooooooo zat zijn dat ze terugslaan met GELIJKE munt, tja.. dan wil je het blijkbaar niet zien.
Lieve relkloon van me. Ik ben vele malen geband in tegenstelling tot een ultieme zeikerige zuigerd als jij die een heiligenstatus heeft op Fok! Jij neemt het op voor mensen als R@b die anderen niks weten te melden dan 'je praat met poep'. Dat niveau bewonder je dus blijkbaar en dat zegt meer dan voldoende. Het is niet erg als je er weg van bent voortaan, dat hebben we al zov aak van je gehoord bovendien
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:43:34 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29275106
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:41 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Waarvoor?
Waarom SCH zijn gewiste post weer kon plaatsen. En die verklaring heb je gegeven
pi_29275114
Wat wil je nou met die dreigementen swetsenegger?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 20:44:27 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29275134
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Wat wil je nou met die dreigementen swetsenegger?
Ik dreig niet hoor.
Ik dreig nooit, ik doe.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:44:29 #249
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29275135
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is jouw (negatieve) mening over een andere persoon, die je op basis van zijn posts m.b.t. een bepaald onderwerp gevormd hebt, en als zodanig dus per definitie subjectief en niet relevant voor de discussie. Ik vind het niet nodig alles wat enigszins offtopic is direct te verwijderen, maar wanneer dit de discussie vervuilt, heb ik er geen problemen mee.
pi_29275137
Klowjow, volgens mij zijn dreigementen zoals geuit in dit topic niet volgens de policy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')