quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:09 schreef Verbal het volgende:
Hee tortelduifjes, de V&D is inmiddels dicht... hoe staat het ermee?
V.
Ik snap dat niet zo goed zoalshetis. Ik heb een consequent en eenduididg verhaal verteld, soms inderdaad wat scherp, dat zou iets minder kunnen maar echt grof vond ik het zeker niet en inhumaan vind ik wel een heel vervelende kwalificatie, als je dat volhoudt, leg het dan even uit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
zo te zien tortelen ze aardig er op los. maar ditmaal denk ik toch echt dat sch te voorbarige conclusies trok. dat ie later bij zijn vermeende en wederom te voorbarige gelijk ons verwijt dat de vader de wens van de gedachte is, is best afgrijselijk gezien zijn toch soms beheurlijke staat van dienst.
ik vond het vandaag in een woord inhumaan en erg grof.
is mijn reactie op je poesjes aan je aandacht ontschoten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed zoalshetis. Ik heb een consequent en eenduididg verhaal verteld, soms inderdaad wat scherp, dat zou iets minder kunnen maar echt grof vond ik het zeker niet en inhumaan vind ik wel een heel vervelende kwalificatie, als je dat volhoudt, leg het dan even uit.
Heb je nou al over de poesjes gelezen, over mijn humane kant![]()
Hey, inderdaad even over heen gelezenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is mijn reactie op je poesjes aan je aandacht ontschoten?(lees aub ff terug)
Daar heb je wel een punt, dat was mijn eerste post hier over en inderdaad vooral een provocerende - had ik beter niet kunnen zeggen maar zoiets is natuurlijk niet letterlijk bedoeld. Dat zou ook stom zijn want het kan helemaal niet ik ben geen verdonk of eerdmans die allerlei dingen roept waarvan hij weet dat ze niet waargemaakt kunnen wordenquote:sch ik vond je vandaag erg inhumaan toen je zei dat de ouders beter het 'spreekrecht' ontnomen zou moeten worden op basis van je stellingname.
luister, ik hou van provocatie, maar voer het niet tegen beter weten in tot in den treure door.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
Daar heb je wel een punt, dat was mijn eerste post hier over en inderdaad vooral een provocerende - had ik beter niet kunnen zeggen maar zoiets is natuurlijk niet letterlijk bedoeld. Dat zou ook stom zijn want het kan helemaal niet ik ben geen verdonk of eerdmans die allerlei dingen roept waarvan hij weet dat ze niet waargemaakt kunnen worden
Dat is waar maar dat was ook niet mijn bedoeling na die post.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luister, ik hou van provocatie, maar voer het niet tegen beter weten in tot in den treure door.
Siamezenquote:verder krijg je natuurlijk nog ff tussen de semi-boze wandelgangen door een dikke pluim voor je poesjes verhaal, maar dat snap je wel van een siameesfreak.![]()
oy! ik dacht dat we het zo samen perfect opgelost hebben, dank je.quote:
wat moest je doen in canada?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik ben er weer na een paar daagjes Canada voor 't werk![]()
Hebben jullie hairy lil moi gemist?![]()
je bent toch links, nederlander en jounalist?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
Zoon van Gogh 2x in elkaar geslagen door Marokkanen -2-
Op de persoon van PietVerdriet
En dat moet onder mijn posts vermeld worden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent toch links, nederlander en jounalist?
dat de nieuwe usertjes ook op de hoogte gesteld worden kun je natuurlijk ook opvatten als een compliment.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat moet onder mijn posts vermeld worden?![]()
![]()
Mwah, je weet vast wel hoe hij het bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de nieuwe usertjes ook op de hoogte gesteld worden kun je natuurlijk ook opvatten als een compliment.
Ik geef alleen al die dingen soms stelselmatig door zodat je kan zien hoe vaak het gebeurt - ik vind het wel degelijk een flamende post en al die posts maken dat ik soms een keer ontplof.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:47 schreef kLowJow het volgende:
Dit speldeprikje van Pietverdriet, hoewel nutteloos, vind ik trouwens niet erg genoeg om er iets mee te doen. Hij kent niet (expliciet) een waardeoordeel aan zijn omschrijving toe, en hij berust op waarheid.. toch?.
Tja, het blijft natuurlijk wel FOK!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geef alleen al die dingen soms stelselmatig door zodat je kan zien hoe vaak het gebeurt - ik vind het wel degelijk een flamende post en al die posts maken dat ik soms een keer ontplof.
Het was ook meer voor je attentie dan dat er meteen iets moest gebeuren. Ik vind het wel vervelend want het leidt af van de discussie en zeker betreffende user is iemand die vaak dat soort posts richting mij plaatst zonder verder iets inhoudelijks toe te voegen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef kLowJow het volgende:
Zolang dit met mate gebeurd, en binnen de context van de discussie, zie ik niet zo'n probleem. Het moet echter niet te persoonlijk, beledigend, of kwetsend worden, want dan is de lol er snel af.
Dat klopt. Maar het zal je ook vast wel opgevallen zijn dat achter zijn semi-stoere rechtse facade een links hartje klopt dat hunkert naar liefde van een zeker linkSCH NederlandSCH journalistje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook meer voor je attentie dan dat er meteen iets moest gebeuren. Ik vind het wel vervelend want het leidt af van de discussie en zeker betreffende user is iemand die vaak dat soort posts richting mij plaatst zonder verder iets inhoudelijks toe te voegen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het zal je ook vast wel opgevallen zijn dat achter zijn semi-stoere rechtse facade een links hartje klopt dat hunkert naar liefde van een zeker linkSCH NederlandSCH journalistje.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb sp3c al - is hij al weer gesignaleerd na onze sessie van gisteravond?
Een investeringsobject analyseren, en in de avond moest ik natuurlijk de lokale spijzen proberenquote:
Hoe smaakt dat nu, een geflambeerd zeehondenruggetje?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een investeringsobject analyseren, en in de avond moest ik natuurlijk de lokale spijzen proberen![]()
En dicht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef McCarthy het volgende:
ik was eerder:
Animo voor schuldsanering neemt af
Minder animo om schulden te saneren
is het wat, dat canada? om permanent te wonen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Een investeringsobject analyseren, en in de avond moest ik natuurlijk de lokale spijzen proberen![]()
Niet voor mij, te koud en (jawel!) te veel achterdocht jegens buitenlanders, dan woon ik liever in Florida.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:50 schreef zoalshetis het volgende:
is het wat, dat canada? om permanent te wonen?
Je hebt een relevante opmerking (of even relevant als die van SCH) OOK weg gehaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet, maar voor je hier verder mee gaat... Jullie discussie was offtopic, ik heb deze verwijderd. Eén van jullie tot de orde roepen lijkt me niet op zijn plaats. Daarom vraag ik jullie ook gewoon de discussie ergens anders te voeren.
Ook dagdromen over mannen die elkaar halsbandjes omdoen kan wat mij betreft het beste ergens anders.
De opmerking van SCH ging ten minste nog over een opmerking in dit topic, die hij op een bepaalde manier interpreteert. De jouwe ging over het postgedrag van SCH in zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt een relevante opmerking (of even relevant als die van SCH) OOK weg gehaald.
IK kan het niet helpen dat SCH, zoals gewoonlijk, offtopic gaat om zichzelf vooral maar niet te verantwoorden voor zijn laakbare gedrag.
Kortom, verwijder dan dus ook de opmerking van SCH, aangezien je MIJN opmerking OOK als offtopic hebt gekwalificeerd.
Waarom zijn die niet te vergelijken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
Ga toch aub iemand anders vervelen. Die posts zijn in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken en ik heb hem express nog mild geformuleerd richting wolffenstein.
Nou, als je even gelezen had voordat je met de botte bijl door het topic ging had je kunnen zien dat dat niet zo was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De opmerking van SCH ging ten minste nog over een opmerking in dit topic, die hij op een bepaalde manier interpreteert. De jouwe ging over het postgedrag van SCH in zijn algemeenheid.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
milagro komt ook nog even trollen in dat topic, klowjow
mensen zoals ik doen dat nu eenmaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Waarom ophouden? Het staat er precies zoals het is bedoeld, wat is er verkeerd aan die opmerkingquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
jij moet gewoon zelf eens ophouden met dat op quasi subtiele op de man spelen met termen als "mensen zoals jij" , DAT vervuilt nu discussies, niet die enkele reactie daarop.
Je haalt mijn priveleven en postgedrag iets teveel door elkaar vrees ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
jij zuigt en zuigt
Er is niets inhoudelijks aan. Je geeft jezelf teveel credit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:13 schreef SCH het volgende:
Kappen nou swets. Het is een inhoudelijke bijdrage: veell rechtse mensen gebruiken de aanslagen om hun punt te maken, wolffenstein niet in de laatste plaats, en dat is heel triest, dat je de dood van mensen gebruikt om voor een politiek ideaal te pleiten en dus gewoon misbruik maakt van die dood van onschuldige mensen.
Ga daar op in of houd je mond in dat topic.
Het komt nogal denigrerend over. En dat komt een discussie nooit ten goede.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom ophouden? Het staat er precies zoals het is bedoeld, wat is er verkeerd aan die opmerkingHet gaat ook echt om mensen zoals hij , mensen die die manier van argumenteren gebruiken en op die manier over moslims posten - dat zijn mensen zoals hij. Snap je het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |