couldna agree more. Siyavuma!!quote:
Doe mij ff donker-geel aubquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef Natalie het volgende:
Ik ga zo wat blauwe verf over je username halen
quote:
Past goed bij je icoon. Die in mijn gedachten toch een ander kleur randje had.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef ShaoliN het volgende:
3 mods om 4 users onder controle te houden.![]()
Met mijn MPS valt dat nog tegen heurquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef ShaoliN het volgende:
3 mods om 4 users onder controle te houden.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Past goed bij je icoon. Die in mijn gedachten toch een ander kleur randje had.
quote:
Gun de ander ook wat. Volgens mij kan ze het prima en is het een mooie aanvulling. Verder meer toezicht en dat is niet altijd verkeerdquote:
Maar jij bent ook een makkelijke userquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Met mijn MPS valt dat nog tegen heur![]()
Ik ben het eens met je.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
Leuk, Oversight die mee kan lezen achter de schermen. Dan kan hij pas goed mods voor lul zetten
.
Verder is het natuurlijk complete bullshit om hier met zijn 3-en te gaan zitten. Laat dan een van de 2 andere mods het forum afstoten in plaats van een beetje halfslachtig proberen vast te houden aan het forum.
Desalnietemin, Succes Mirage.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
Leuk, Oversight die mee kan lezen achter de schermen. Dan kan hij pas goed mods voor lul zetten
.
Verder is het natuurlijk complete bullshit om hier met zijn 3-en te gaan zitten. Laat dan een van de 2 andere mods het forum afstoten in plaats van een beetje halfslachtig proberen vast te houden aan het forum.
Kwam jij niet net van een ban terug?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie helpt mee om te zorgen dat Mirage niet stil hoeft te zitten
Voelen de mods zich daardoor bedreigd dan??? Of hebben ze zoveel om mee voor lul gezet te kunnen worden? In dat geval.... wiens probleem is het dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
.
wat zij zegt!quote:
begrijpend lezen is moeilijk ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
.
dat was niet waarom hij zuchttequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gun de ander ook wat. Volgens mij kan ze het prima en is het een mooie aanvulling. Verder meer toezicht en dat is niet altijd verkeerd![]()
Die indruk krijg ik niet als ik hier en in feedback lees. Maakt ook niet zoveel uit allemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef coz het volgende:
dat was niet waarom hij zuchtte
maar heb ff geen link bij de hand om het te ondersteunen mompel mompel zoekt /mompel
die had ik nog niet gelezen , maar baseerde ik op een paar zinnen die ik via msn kreegquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik niet als ik hier en in feedback lees. Maakt ook niet zoveel uit allemaal.
maargoed , als je daar over wilt ouwehoeren dan dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truth
en nu wel , en dan maken jullie iemand anders mod
voel me lekker opzij gezet ):/
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kwam jij niet net van een ban terug?![]()
![]()
@Alicey:![]()
thank youquote:
quote:@Mirage
en als ze toch off topic gaan hierna heb je een zandbak![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |