Moet je es 5 minuten lang je adem inhoudenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
wanneer word ik nou es blau dan
sodetief opquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef wimpietokkie het volgende:
Het is een complot !
Als jij nou ook een babe geweest was... sorry..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Nieuwe mod op Truth !!
leuk , ik vraag er al anderhalf jaar om , maar nee hoor
word lekker aan de kant gezet , bedankt
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als jij nou ook een babe geweest was... sorry..![]()
ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truthquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als jij nou ook een babe geweest was... sorry..![]()
Waarom voel je je opzij gezet ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truth
en nu wel , en dan maken jullie iemand anders mod
voel me lekker opzij gezet ):/
Trek het je niet aan Baaj, hoe anders dan zo, dat jij leert geduld op te brengen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
alsjeblieft zeg , tiesemant ...................ik word zo moe van jou
Jouw beeld van een mod is wel een beetje verkrampt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:58 schreef Tiesemans het volgende:
Het verlangen om broeders en zuster te "corrigeren" naar jou mening is zo groot ?
Als je vindt dat dit forum op dat niveau zit, zou ik me hier niet meer laten zien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een nieuwe moderator, hierbij verzoek ik de nieuwe moderator het aantal NWO topics te snoeien naar een minimaal niveau. Dit forum was ooit, niet zo lang geleden, een lief forum vol met UFO's, samenzweringen, greys, chemtrails, spoken en onverklaarbare dromen die uitkwamen. Nu is dit forum overwoekerd door notaire holocaust-ontkenners, wannabe anti-VS profeten, 9/11 topics, Osama-volgers en ander gespuis die ook actief zijn op sites met obscure hoekjes als niburu.nl en foute anti-joodse websites als dewaarheid.nu en indymedia.nl. Op dat niveau zit het TRU subforum, het heeft de geloofwaardigheid en charme van Goebbels en dat is niet als compliment bedoeld (er zijn overigens ook inhoudelijke parallellen tussen waarop NWO topics inhoudelijk worden gestart en de "samenzweringen" die een centrale rol speelden in de propaganda van Goebbels). Natuurlijk waren de voormalige mods hier zo goed als afwezig en ik wil me verder ook inhoudelijk niet bemoeien met de moderatie van elk afzondelijk topic maar ik hoop dat er een sterke verbetering in dit forum met betrekking tot variatie en de toon waarop zaken besproken worden.
De opmerking die ging over het "corrigeren" had betrekking tot een mogelijk dominante behoefte van Baaj.quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jouw beeld van een mod is wel een beetje verkrampt eerlijk gezegd.
Dat 'corrigeren' is nimmer onze bedoeling.
We willen dit leefbaar houden voor iedereen, dus waken we voor gespam, voor het opdringen van bepaalde meningen en opvattingen, voor het ontstaan van beschadigende en beledigende of escalerende woordenwisselingen, en voor een algehele chaos en onleesbaarheid waar ieders woorden in verloren zouden gaan.
Correctie van andersgezinden zie ik hier niet in terug.
Sterker, dit forum ís er juist om andere meningen een kans te geven zich te uiten.
Waarom zouden we anders dit forum überhaupt handhaven?
quote:Indien wij ontrouw zijn, Hij blijft getrouw, want Zichzelf verloochenen kan Hij niet.
Het is hier geen kerk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:04 schreef Tiesemans het volgende:
Doch de denominatie van een mens, welk geen stand houd in zulks Oordeel, verkrijgt de voorkeur.
Tjonge jonge hé... hoezo iemand de uitleg onmogelijk maken ?!
Uhm dus jij pleit voor een scheiding van kerk en staat ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is hier geen kerk.
Als jij dat zou kunnen doen, zouden ook de Hervormden dat kunnen doen, en de Vrizjinnig Protestanten, en de Zwarte Kousen, en de Katholieken, en de Soeniten, en de Shitufi-joden, en de Kaananiten, en de Hindoeisten, en de Kare Krishna's, etc etc.
Een ieder mag geloven wat hij/zij geloven wil, en naar de daarmee in overeenstemming zijnde kerk gaan, en aldaar gezellig met zijn allen weten dat alleen zíj de waarheid kennen.
Maar wij zijn geen kerk.
Hier werken we met argumenten. Niet met mede door 'waardige plantjes' tot stand gekomen tubulaire overtuigingen. Het concept 'geexalteerde neofiet' is op u van toepassing. Voorwaar!
Hierboven stel je dat die plantjes (cannabis) reden zijn tot nog meer verbastering etc.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:05 schreef Tiesemans het volgende:
"Waardige plantjes"welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel ?
Je zegt maar wat, lijkt het. Zolang het maar in de stijl van een soort polder-versie van de Amish gesteld wordt, nog het meest lijkend op een bijbelvertaling met een taalgebruik dat rond 1870 al als outdated beschouwd zou worden.quote:Op zondag 24 juli 2005 04:37 schreef Tiesemans het volgende:
En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
En Zijn geboden bewaren.
Bruiden met weinig olie in het lampke..?quote:
Kortom die bruiden hebben bar weinig olie in het lampke..
Ennuh niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor Iteejer...
Er heerst hier anders een fundamenteel incongruente attitude inzake het scribentenvocabulaire.
Ik bepleit daarom een changement in dezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |