abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 15:42:57 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29086131
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl

fokmirage@gmail.com voor Mirage

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Note1: De zoekfunctie werkt op dit moment niet maar je kunt google.fok.nl proberen
    Note2: Er is ook een IRC kanaal (#truth) van dit subforum

[ Bericht 4% gewijzigd door yvonne op 02-09-2005 09:31:30 ]
  • Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      zondag 24 juli 2005 @ 15:44:20 #2
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29086161
    Gast stickertje.
      zondag 24 juli 2005 @ 16:41:38 #3
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29087633
    wanneer word ik nou es blau dan
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_29091786
    quote:
    Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
    wanneer word ik nou es blau dan
    Moet je es 5 minuten lang je adem inhouden
      maandag 25 juli 2005 @ 01:23:18 #5
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29102009
      maandag 25 juli 2005 @ 07:18:48 #6
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29169406
    Nokwanda geeft Mirage eerste hulp. Ze ziet blauw.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 27 juli 2005 @ 15:06:10 #8
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29171390
    Nieuwe mod op Truth !!

leuk , ik vraag er al anderhalf jaar om , maar nee hoor
    word lekker aan de kant gezet , bedankt
    pi_29171425
    Het is een complot !
      woensdag 27 juli 2005 @ 15:13:13 #10
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29171589
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef wimpietokkie het volgende:
    Het is een complot !
    sodetief op
    pi_29171684
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
    Nieuwe mod op Truth !!

leuk , ik vraag er al anderhalf jaar om , maar nee hoor
    word lekker aan de kant gezet , bedankt
    Als jij nou ook een babe geweest was... sorry..
    pi_29174065
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat zie jij niet omdat je een man bent. Maar ik heb wel eens in zijn fotoboek gekeken en hoewel ie een beetje aan de jonge kant is is ie zeker geen lelijke aap hoor.

Dus als jij een vrouw was geweest.......... Zou ie misschien wel in aanmerking gekomen zijn.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 27 juli 2005 @ 17:34:09 #13
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29175621
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truth
    en nu wel , en dan maken jullie iemand anders mod
    voel me lekker opzij gezet ):/
      woensdag 27 juli 2005 @ 17:52:41 #14
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_29176168
    Een nieuwe moderator, hierbij verzoek ik de nieuwe moderator het aantal NWO topics te snoeien naar een minimaal niveau. Dit forum was ooit, niet zo lang geleden, een lief forum vol met UFO's, samenzweringen, greys, chemtrails, spoken en onverklaarbare dromen die uitkwamen. Nu is dit forum overwoekerd door notaire holocaust-ontkenners, wannabe anti-VS profeten, 9/11 topics, Osama-volgers en ander gespuis die ook actief zijn op sites met obscure hoekjes als niburu.nl en foute anti-joodse websites als dewaarheid.nu en indymedia.nl. Op dat niveau zit het TRU subforum, het heeft de geloofwaardigheid en charme van Goebbels en dat is niet als compliment bedoeld (er zijn overigens ook inhoudelijke parallellen tussen waarop NWO topics inhoudelijk worden gestart en de "samenzweringen" die een centrale rol speelden in de propaganda van Goebbels). Natuurlijk waren de voormalige mods hier zo goed als afwezig en ik wil me verder ook inhoudelijk niet bemoeien met de moderatie van elk afzondelijk topic maar ik hoop dat er een sterke verbetering in dit forum met betrekking tot variatie en de toon waarop zaken besproken worden.

woensdag 27 juli 2005 @ 19:58:41 #15
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29179927
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik zou anderhalf jaar terug al mod worden , maar toen was er opeens geen nodig in truth
    en nu wel , en dan maken jullie iemand anders mod
    voel me lekker opzij gezet ):/
    Waarom voel je je opzij gezet ?
    Het verlangen om broeders en zuster te "corrigeren" naar jou mening is zo groot ?
    Waarom wil je zo graag vervulling van je hartewens ?
    Hebben velen soms jou ook "te"vaak verteld hoe het allemaal in elkaar zit ?
    Je weet toch dat erkenning niet komt voor hen die haar eisen.
    Maar dat erkenning komt voor hen die haar met liefde verdienen.
    En aangezien mensen nou eenmaal partijdig kunnen zijn....
    betekend dit dat ook jij rekening dient te houden met medemensen,
    die om uiteenlopende redenen een soortgelijke wens nastreven.
    Ik zeg je danook haal je voldoening niet uit het tijdelijke, maar focus je op het oneindige.
    Kortom hoop niet op een eervolle bestemming tussen de mensen.
    Je zult de tijd niet vinden om er van te "genieten".
    Want dat je nog vaak teleurgesteld zal worden in dit leven, het moge duidelijk zijn m'n beste.
    Zorg dan dat je erkenning niet bij mensen zoekt, maar zoekt bij Hem.
    Dan ontvang je totaan je verzadigd bent, keer op keer op keer.
    Tenzij ...je uiteraard 'n énkelt mens tot meer in staat acht.
    Wees dus niet ondankbaar en zorg dat je beseft wat ik je zeg.
    Je zou het verdriet niet kunnen dragen, wanneer zou blijken dat men je blindelings voorbij is gegaan.
    En is dus deze "hoofdprijs" voor jou het waard ?
    Om te struikelen en vervolgens je hart te verharden waardoor geduld en medogen richting anderen te moeilijk word.
    En helaas de woede afgunst en haat des te makkelijk worden....?!!
    Overdenk dus tweemaal voor je diep teleurgesteld met woede reageert.

Ik mag hopen dat je meer diepte en inhoud kwa karakter hebt dan op de wijze waarop je nu tot je reactie komt.
    Tenslotte respecteer, ook ik, wie je bent.
    En daar hoef je echt geen blauwtje voor op te lopen.

Een glimlach is veel waard onthoud dat !
      woensdag 27 juli 2005 @ 21:00:08 #16
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_29181979
    alsjeblieft zeg , tiesemant ...................ik word zo moe van jou
      woensdag 27 juli 2005 @ 22:56:29 #17
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_29185873
    het grappige aan Truth is dat nu veel meer mensen zich beginnen af te vragen !

dat is het enige wat het doel is...denk zelf ipv...de TV !
      woensdag 27 juli 2005 @ 22:58:31 #18
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_29185950
    en baaj groetjes en maak je niet zo druk om theologisch !
      donderdag 28 juli 2005 @ 05:48:18 #19
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29192726
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
    alsjeblieft zeg , tiesemant ...................ik word zo moe van jou
    Trek het je niet aan Baaj, hoe anders dan zo, dat jij leert geduld op te brengen.
    Zo te horen heb je immers een oordeel snel voorhanden.
    Misschien sneller dus dan nodig geacht word om publiekelijk verantwoording te dragen?
    Zou ik aan werken als ik jou was.
    Geduld bezitten jegens de medemens is een waardevol bezit voor de eigenaar.
    Vergeet dat niet ...
    pi_29192889
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 19:58 schreef Tiesemans het volgende:
    Het verlangen om broeders en zuster te "corrigeren" naar jou mening is zo groot ?
    Jouw beeld van een mod is wel een beetje verkrampt eerlijk gezegd.
    Dat 'corrigeren' is nimmer onze bedoeling. We willen dit leefbaar houden voor iedereen, dus waken we voor gespam, voor het opdringen van bepaalde meningen en opvattingen, voor het ontstaan van beschadigende en beledigende fo escalerende woordenwisselingen, en voor een algehele chaos en onleesbaarheid waar ieders woorden in verloren zouden gaan.
    Correctie van andersgezinden zie ik hier niet in terug.
    Sterker, dit forum ís er juist om andere meningen een kans te geven zich te uiten. Waarom zouden we anders dit forum überhaupt handhaven?
    pi_29192921
    quote:
    Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Een nieuwe moderator, hierbij verzoek ik de nieuwe moderator het aantal NWO topics te snoeien naar een minimaal niveau. Dit forum was ooit, niet zo lang geleden, een lief forum vol met UFO's, samenzweringen, greys, chemtrails, spoken en onverklaarbare dromen die uitkwamen. Nu is dit forum overwoekerd door notaire holocaust-ontkenners, wannabe anti-VS profeten, 9/11 topics, Osama-volgers en ander gespuis die ook actief zijn op sites met obscure hoekjes als niburu.nl en foute anti-joodse websites als dewaarheid.nu en indymedia.nl. Op dat niveau zit het TRU subforum, het heeft de geloofwaardigheid en charme van Goebbels en dat is niet als compliment bedoeld (er zijn overigens ook inhoudelijke parallellen tussen waarop NWO topics inhoudelijk worden gestart en de "samenzweringen" die een centrale rol speelden in de propaganda van Goebbels). Natuurlijk waren de voormalige mods hier zo goed als afwezig en ik wil me verder ook inhoudelijk niet bemoeien met de moderatie van elk afzondelijk topic maar ik hoop dat er een sterke verbetering in dit forum met betrekking tot variatie en de toon waarop zaken besproken worden.
    Als je vindt dat dit forum op dat niveau zit, zou ik me hier niet meer laten zien.
    Uiteraard moeten die conspiracy-topics, evenals de dromentopics of welke andere topics dan ook, niet het forum gaan overheersen.
    Holocaust-ontkenners zie ik hier niet. Anders dan incidenteel ergens in een post, zullen dit soort extremen hier dan ook echt niet geduld worden.
    Verder vind ik dat jouw hele betoog hét prototype is van wat je zelf aanhaalt als 'de samenweringen die een centrale rol spelen bij de propagande van Goebbels'. Ook jij postuleert hier een samenzwering; een samenzwering die bestaat uit het suggereren van samenzweringen.

Bedankt voor je betrokkenheid, doch truth hoeft noch van ons, noch van de users, een sereen efteling-sprookjesforum te zijn. Ook zou ik het waarderen als je zou vermijden om zowel een deel van onze users als de moderators te associeren met Goebbels en revisionisten. Zoiets kan verkeerd overkomen.
      donderdag 28 juli 2005 @ 08:04:38 #22
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29193007
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 07:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jouw beeld van een mod is wel een beetje verkrampt eerlijk gezegd.
    Dat 'corrigeren' is nimmer onze bedoeling.
    We willen dit leefbaar houden voor iedereen, dus waken we voor gespam, voor het opdringen van bepaalde meningen en opvattingen, voor het ontstaan van beschadigende en beledigende of escalerende woordenwisselingen, en voor een algehele chaos en onleesbaarheid waar ieders woorden in verloren zouden gaan.
    Correctie van andersgezinden zie ik hier niet in terug.
    Sterker, dit forum ís er juist om andere meningen een kans te geven zich te uiten.
    Waarom zouden we anders dit forum überhaupt handhaven?
    De opmerking die ging over het "corrigeren" had betrekking tot een mogelijk dominante behoefte van Baaj.
    Dit gegegeven dus staat feitelijk los van de uitvoering, zoals deze door de bij mij bekende mods word verricht.
    Leefbaar houden betekend respect hebben voor iemand's mening, endus ook Here God's Woord.
    Hoe moeilijk het soms ook is om te accepteren dat iemand z'n eigen mening onderwaardeerd ten behoeve van het verhogen van een "voorzeker" inhoud hebbende reply.
    Spam is danook naar mijn mening open voor interpretatie.
    Wat een gelovige namelijk tot zich neemt zal voor een ongelovige ogenschijnlijk spam zijn.
    Woordewisselingen en escalerende woordenwisselingen zijn te voorkomen door een te posten mening c.q opvatting te toetsen aan bijv "de 10" (ja de geboden), als submitter. (in mijn geval)
    Algehele chaos is niet wenselijk, onleesbaarheid evenmin.
    Vandaar ook dat ik in mijn geval zover mogelijk van een woordentwist verwijderd blijf.
    Woorden zonder inhoud gaan waar mogelijk sneller verloren dan iemand die inhoudelijk de
    mensen betuigd waarvan hij weet.
    Dat er vervolgens geen correctie of schifting door andersgezinden word gehanteerd.
    Des te meer te prijzen zij die tot "opzichters der gemeente" zijn verworden.
    Doch jammer dat wanneer de Bijbel spreekt over God's Woord, men nog immer van gelovigen verlangt dat zijn een denomininatie of eigenmachtige uitleg verschaffen, ten nadele van de gezonde waarheid zoals geopenbaard in de Bijbel.
    En welk dus de tand des tijds glorieus doorstaan heeft.
    En dit voor immer doen zal, tot aan het einde der tijden waarvan het spreekt.
    En welk zal zijn zoals geopenbaard is.
    Ook hier is een eigen uitleg/versie niet wenselijk want geen mens, mits door Here God geroepen profetische gave bezitten.
    Doch de denominatie van een mens, welk geen stand houd in zulks Oordeel, verkrijgt de voorkeur.
    Tjonge jonge hé... hoezo iemand de uitleg onmogelijk maken ?!
    quote:
    Indien wij ontrouw zijn, Hij blijft getrouw, want Zichzelf verloochenen kan Hij niet.
    pi_29193128
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 08:04 schreef Tiesemans het volgende:
    Doch de denominatie van een mens, welk geen stand houd in zulks Oordeel, verkrijgt de voorkeur.
    Tjonge jonge hé... hoezo iemand de uitleg onmogelijk maken ?!
    Het is hier geen kerk.
    Als jij dat zou kunnen doen, zouden ook de Hervormden dat kunnen doen, en de Vrizjinnig Protestanten, en de Zwarte Kousen, en de Katholieken, en de Soeniten, en de Shitufi-joden, en de Kaananiten, en de Hindoeisten, en de Kare Krishna's, etc etc.
    Een ieder mag geloven wat hij/zij geloven wil, en naar de daarmee in overeenstemming zijnde kerk gaan, en aldaar gezellig met zijn allen weten dat alleen zíj de waarheid kennen.
    Maar wij zijn geen kerk.
    Hier werken we met argumenten. Niet met mede door 'waardige plantjes' tot stand gekomen tubulaire overtuigingen. Het concept 'geexalteerde neofiet' is op u van toepassing. Voorwaar!
      donderdag 28 juli 2005 @ 09:05:21 #24
    119832 Tiesemans
    Realiteit Figurant
    pi_29193451
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het is hier geen kerk.
    Als jij dat zou kunnen doen, zouden ook de Hervormden dat kunnen doen, en de Vrizjinnig Protestanten, en de Zwarte Kousen, en de Katholieken, en de Soeniten, en de Shitufi-joden, en de Kaananiten, en de Hindoeisten, en de Kare Krishna's, etc etc.
    Een ieder mag geloven wat hij/zij geloven wil, en naar de daarmee in overeenstemming zijnde kerk gaan, en aldaar gezellig met zijn allen weten dat alleen zíj de waarheid kennen.
    Maar wij zijn geen kerk.
    Hier werken we met argumenten. Niet met mede door 'waardige plantjes' tot stand gekomen tubulaire overtuigingen. Het concept 'geexalteerde neofiet' is op u van toepassing. Voorwaar!
    Uhm dus jij pleit voor een scheiding van kerk en staat ?
    Uhm dus alleen de president en de regering mag dan ongelovig zijn ? LOL
    En nee Iteejer... Heb ik gezegd dat ik voor een kerk symbool wil staan ?
    Dat iedereen die luistert naar hetgeen word gezegd, zich tot een kerk begeeft ?
    "Waardige plantjes" welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
    Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel ?
    Here Jezus en hetgeen Hij meld, kan ze weinig tot niks boeien dan in gezelligheid de samenkomst houden ?
    Mij hebben zij althans nimmer (jammer ) bereikt met "Het Woord."
    Kortom die bruiden hebben bar weinig olie in het lampke..
    Ennuh niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor Iteejer...
    Er heerst hier anders een fundamenteel incongruente attitude inzake het scribentenvocabulaire.
    Ik bepleit daarom een changement in dezen.
    pi_29193684
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 09:05 schreef Tiesemans het volgende:
    "Waardige plantjes" welk tulbulaire overtuigingen tot stand brengen, zijn immers in welk van de door u genoemde denominatie belijdende kerk (genootschappen) immers reden tot nog meer verbastering c.q denominatie werking.
    Waarschijnlijk dat zij daarom geestvervoering van zo'n jong "priestertje" gelijk naar de duivel zouden verwijzen, tja weten zij veel ?
    Hierboven stel je dat die plantjes (cannabis) reden zijn tot nog meer verbastering etc.

Maar hieronder zeg je het tegenovergestelde:
    quote:
    Op zondag 24 juli 2005 04:37 schreef Tiesemans het volgende:
    En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
    Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
    Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
    En Zijn geboden bewaren.
    Je zegt maar wat, lijkt het. Zolang het maar in de stijl van een soort polder-versie van de Amish gesteld wordt, nog het meest lijkend op een bijbelvertaling met een taalgebruik dat rond 1870 al als outdated beschouwd zou worden.
    quote:

Kortom die bruiden hebben bar weinig olie in het lampke..
    Ennuh niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor Iteejer...
    Er heerst hier anders een fundamenteel incongruente attitude inzake het scribentenvocabulaire.
    Ik bepleit daarom een changement in dezen.
    Bruiden met weinig olie in het lampke..?
    Volgens mij zit je je helemaal blauw te lachen achter je schermpke.

'Geexalteerde neofiet' = opgewonden nieuweling; maar dan wel in een klooster-scenario. Een nieuw toegetreden monnik, die net verlicht is, en bij alles uitgebreid 'Halleluja' gaat lopen jammeren, en die tot razernij en verbale stortvloed komt wanneer iemand per ongeluk 'Allahluja' zegt...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')