Van harte gefeliciteerd! [msnstyle] (K)(K)(K) [/msnstyle]quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef Againzender het volgende:
Wie jarig is trakteert natuurlijk, er is nog een code over voor vandaag:
306870
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
Hee, gefeli!
![]()
![]()
verkapte bedankt-voor-het-kadootje-post
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jonge, nog vele jaren gewenst!![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef style het volgende:
Againzender: Van harte gefeliciteerd en bedankt voor de code!
Dank u, dank uquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! [msnstyle] (K)(K)(K) [/msnstyle]![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef -Mk- het volgende:
Ik denk met name het zuiden / oosten cq. zuidoosten
Flevoland zou wel niet veel krijgen.quote:
Kust van Spanje?, het ligt bij noordwest Frankrijk en Belgie .quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef JoeKurr het volgende:
Vooralsnog blijft het onweer allemaal een beetje voor de kust van Spanje en Frankrijk hangen.
De wind wordt wel ZZW maar ik denk niet dat dat veel zal uithalen voor ons en noordelijkere gebieden. We zullen wel onweer krijgen maar het meest zware is toch voor het zuiden -/ oosten weggelegd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Flevoland zou wel niet veel krijgen.
Hier is het nu bewolkt en zo'n 18*C, lekker benouwd en wordt cker nog erger. Nou maar hopen dat het de komende dagen feest wordt![]()
Neerslag is niet per definitie hetzelfde als onweer hequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Kust van Spanje?, het ligt bij noordwest Frankrijk en Belgie .
[afbeelding]
Nee , maar meestal is er bij onweer wel neerslag. En het onweer waar jij op doelt, die voor de kust van spanje en frankrijk zou liggen, is nu opgeschoven richting het noorden (zie eerdere radarbeeld van mij). Je niet laten verwarren door oude "kruisjes", want waar jij het over had was vannachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Neerslag is niet per definitie hetzelfde als onweer he
Kijk hier maar eens: www.wetterzentrale.de/pics/sfanim.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |