abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:56:27 #1
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_29167644
COHEED AND CAMBRIA
Aangezien er nog geen topic is of lijkt te zijn over deze vette band maak ik er maar eentje aan. Eerst even een fotootje om ze voor te stellen:

Dat zijn ze dus. Indrukwekkend? Wat je er ook van vind tot nu toe, deze band heb ik zelf al wel wat jaartjes lief. Ze waren voor mij de eerste link naar rock/alternative/emo. Na hun eerste album (The Second Stage Turbine Blade) en het tweede album (In Keeping Secrets Of Silent Earth:3) staat er al weer een derde album (Dear Apollo I'm Burning Star IV Volume I: From Fear Through The Eyes of Madness) in de rij, klaar om uitgebracht te worden eind september.

Ja, over die laatste wil ik het even hebben.
Op http://www.burningstarfour.com krijgen we alvast een klein voorproefje van hoe Coheed gaat klinken op het nieuwe album. En naar mijn mening, weer helemaal geweldig!
Misschien luister je het nu ondertussen wel, en merk je de enorm rare zangkwaliteiten van de vocalist op. Nou ja, raar zullen de meeste het noemen, ik vind het meer geniaal!

Goed, dat ik deze band erg waardeer is inmiddels wel duidelijk, en ik hoop ook jullie te kunnen overtuigen met deze toffe band!

LINKS
http://www.coheedandcambria.com (officiele site)
http://ww.coheedandcambria.nl (onofficiele site / forum)
http://www.burningstarfour.com (voorproefje van het nieuwe album)

VIDEOCLIP
A Favor House Atlantic
http://www.redmusic.com/video/Coheed_and_Cambria/FavorHouse.asx (WINDOWS MEDIA | HIGH)
http://www.redmusic.com/v(...)/FavorHouse_high.ram (REAL MEDIA | HIGH)

Hm. Wat een persoonlijke post eigenlijk
I shoot people! | DBPhotography.
pi_29168698
En ze komen op Lowlands, wordt m'n tweede keer
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:44:01 #3
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_29168984
Kweet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind dat ze live absoluut niet kunnen overtuigen, heb ze nu 2x live gezien.

De cd's zijn overigens wel erg lekker! Af en toe iets te moeilijk voor mijn muzikale gehoor
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:19:40 #4
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_29169995
@qo_ob: Ja, klopt! Lowlands wordt mijn eerste keer hehe
pi_29170135
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:44 schreef Cappadaan het volgende:
Kweet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind dat ze live absoluut niet kunnen overtuigen, heb ze nu 2x live gezien.
Ik heb ze alleen in de 013 gezien en naast de verkoudheid, of wat het dan ook was, van de zanger was de rest ook erg matig.
De andere bandjes die avond waren leuker.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:53:33 #6
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_29171084
Gheheh. Nou ja, de studio opnamens zijn toch wel leuk
pi_29173621
Er zijn twee topics over C&C. Eentje over In Keeping Secrets of Silent Earth 3 en een algemene.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:12:38 #8
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_29175045
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:00:06 #9
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29179984
Ik heb ze gezien op Groezrock... het zou het hoogtepunt moeten worden, maar ze vielen enorm tegen. Volgens mij kunnen ze het wel getuige de DVD Live At Starland Ballroom... hopelijk kunnen ze op Lowlands wel overtuigen... helaas ga ik het eerste stuk missen, vriendin wil Bad Religion zien.... en van de Alpha naar de India is dit jaar een beetje ver lopen.... dus misschien dat ik ze wel niet ga kijken, ik weet het nog niet... Bad Religion wil ik ook wel zien (nog nooit gezien..)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29180076
Ik vind de eerste 2 cd's helemaal geweldig, en na onlangs ook de DVD bekeken te hebben moet ik zeggen dat ik benieuwd ben naar hun optreden op Lowlands! Ik ben er klaar voor
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 november 2005 @ 15:49:46 #11
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32647139
11 december in de Nighttown in Rotterdam,
11 januari in Hof Ter Lo in Antwerpen
12 januari ergens in Amsterdam (niet in Hof Ter Lo zoals op hun site staat, want dat ligt in het eerder genoemde Antwerpen)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_32647255
Denk dat ik er in Nighttown bij gaat zijn, maar dan vooral voor de support acts. Al ben ik ook wel benieuwd naar C&C
pi_32647913
Ik wilde eerst wel gaan, maar heb nu eigenlijk al geen zin meer. Dat nieuwe album vind ik trouwens erg matig. Het is dat de zanger tijdens de eerste tour verkouden was of iets dergelijks zodat dit als excuus gebruikt kan worden, anders was het gewoon een erg matig optreden geweest.

Misschien dat wanneer ik van de week in Rotterdam ben ik toch nog een kaartje ga halen of zo. We zullen zien. Ik wilde ook voornamelijk voor de voorprogramma's gaan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 28 november 2005 @ 20:00:16 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32653164
Ik ga iig naar die van 12 januari
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32856977
Kaarten voor zondag Nighttown zijn binnen.
pi_32866664
Ik ga ook
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
pi_32867100
Die laatste plaat van ze vind ik trouwens behoorlijk tegenvallen na wat luisterbeurtjes.
pi_32867168
Wat valt je er aan tegen?

Ow, en ik ben er zondag ook. Tenminste, dat is de bedoeling.
pi_32867490
Vergeken met in Keeping Secrets Of Silent Earth 3 (de enige andere die ik van ze ken trouwens) vind ik hem een beetje gezapig en wat braver lijkt het wel.
Bovendien qua nummers is het imo een stuk minder pakkend dan op Keeping..
pi_32892438
Ik heb net even kaartjes gehaalt voor 12 januari in de Melkweg, ze komen samen met Thrice en het kaartje is maar 14 euro. Echt heel goedkoop voor 2 top bands. Ik heb ze op lowlands gezien en het was voor mij toch wel 1 van de betere optredens.
pi_32954313
Whoa! Zie net op de Melkweg-site dat ze ook nog eens Circa Survive meenemen, wat onwijs gaaf!!

Anthony Green is de zanger daarvan, misschien hebben mensen hem wel horen zingen op de "Translating the Name" EP van Saosin of bij The Sound of Animals Fighting. Check zeker 'Juturna' van Circa Survive uit!!

Edit: oh......en ik kom er net achter dat Saosin toch wel in Nighttown als support voor Co&Ca optreedt!!! Moet toch maar eens kijken of ik een bepaald afspraakje kan verzetten

[ Bericht 18% gewijzigd door LaSalle op 09-12-2005 21:05:09 ]
pi_32958046
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:17 schreef OMG het volgende:
We zullen zien. Ik wilde ook voornamelijk voor de voorprogramma's gaan.
Mijn geld is op . Ik kan dus niet.
pi_32966597
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Kaarten voor zondag Nighttown zijn binnen.
graag gedaan

en als ze live echt zo slecht zijn, zijn ze niet echt slim geweest door een Relapse band als voorprogramma neer te zetten, die zijn meestal vreselijk goed live!
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:50:58 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32976626
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

graag gedaan

en als ze live echt zo slecht zijn, zijn ze niet echt slim geweest door een Relapse band als voorprogramma neer te zetten, die zijn meestal vreselijk goed live!
Ze zijn niet slecht, ze spelen alleen niet altijd even goed
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 december 2005 @ 20:53:02 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32978504
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

graag gedaan

Relapse bands zijn meestal redelijk bruut. C&C is dat eigenlijk totaal niet. Dus ik snap het even niet, waarom er dan zo'n voorprogramma bij is.
pi_32989496
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Tokus het volgende:

[..]

Relapse bands zijn meestal redelijk bruut. C&C is dat eigenlijk totaal niet. Dus ik snap het even niet, waarom er dan zo'n voorprogramma bij is.
om even te laten zien wat een echt goeie band is
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 december 2005 @ 00:08:21 #27
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33003973
Buried Inside bleek dus het naprogramma te zijn
Malkovich speelde niet, Soasin wel maar na 4 nummers heb je dat emo gedoe ook wel gezien.
En C&C was erg goed.
pi_33004005
C&C was heel erg goed.
pi_33004485
Dat Soasin was vrij suf ja..erg dramatische zanger (in beide zinnen van het woord)
C&C verbaasde me in het begin in positieve zin, maar het ging me na een paar nrs toch wel vervelen, tof kapsel van de zanger trouwens.

Buried Inside als naprogramma in het theatercafe was echt geweldig.
Tourmanager van C&C wilde Buried Inside niet op hetzelfde podium hebben als C&C omdat 'ze er niet tussen pasten' of iets dergelijks. Wat ook wel klopte
Sebbo en Tokus, jullie hebben wel een beetje wat gemist (voorzover jullie niet zijn wezen kijken)
pi_33007612
Weet iemand wat er met Malkovitch is gebeurd?
pi_33011039
Jaa ik was dr ook.. Speelden wel een paar stappen beter dan op Lowlands dit jaar! Goeie tracklist, Final Cut op het einde was vet

Ojah, en Buried Inside vond ik nogal eeeh grote bak herrie. Al is het misschien beter aanhoorbaar als je het een beetje kent. Klonk in ieder geval wel vooruitstrevend..
pi_33011069
Ze hadden problemen op Lowlands ook zei de gitarist tijdens ons interview. Ze hadden u ook best wel wat problemen trouwens, vooral met de microfoons en dan met name de bassist.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 december 2005 @ 12:24:18 #33
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33011168
volgens mij had die bassist ook met andere dingen problemen. met z'n tong enzo
pi_33011232
Die spastische dansjes van hem vond ik wel vermakelijk.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:05:11 #35
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33695219
quote:
Claudio breaks his hand, band postpones mainland Euro dates til Feb.
Posted January 03 2006
The holidays lead to family fun, and in this case, too much fun.

In his first night home from a long year of touring, lead guitarist and vocalist Claudio Sanchez of the New York rock band, Coheed and Cambria suffered a broken hand while "sparring" with his brother, Matthew. Matthew Sanchez is a boxer, and was clearly the winner of this one. The injury, fittingly nicknamed a "boxer's fracture", involves the ring finger and small finger of the right hand. The injury requires 3 weeks in a cast and a week or two of physical therapy.

Brother Matthew has inspired two characters in the Coheed and Cambria concept records; “Matthew” is a son of Coheed and Cambria in the story, and “Inferno” is the brother of Coheed, who is a Prize Fighter and modeled loosely after the younger Sanchez.

The band will be forced to postpone a portion of their upcoming tour dates in Europe with Thrice. Tickets should be held on to until new dates are announced in the coming week. They can then be refunded or exchanged for the new date. The make up shows will not be with Thrice, however, all shows in the UK will not be affected and will go on as planned.

The following dates have been postponed.

11 Antwerp, Belgium - Hof Der Lo
12 Amsterdam, NE - Melkweg
13 Hamburg, DE - Grosse Freiheit
14 Koln, DE - LMH
16 Oslo, NO - Rockerfeller
17 Stockholm, SW - Debaser
19 Copenhagen, DN - Vega
20 Berlin, DE - SO36
22 Munich, DE - Backstage
23 Vienna, AU - Arena
24 Zurich, SZ - Rollstofflager
25 Bologna, Itl - Astragon
26 Milan, Itl - Transilvania

Claudio sends his deepest apologies, as does the rest of the band, and promise to make these dates up in February in big style.

Weg 3 euro servicekosten... weg unieke concert met C&C/Thrice..... wat een kutzooi man

Melkweg:
quote:
''beste muziekliefhebber,
ten eerste een gelukkig 2006 gewenst namens de Melkweg. Helaas is dat niet
de enige reden van deze mail, want er is slecht nieuws te melden:
HET CONCERT VAN COHEED & CAMBRIA / THRICE OP 12 JANUARI IS AFGELAST

Coheed & Cambria heeft de tour moeten afzeggen in verband met een blessure
aan de arm/hand van zanger/gitarist Claudio Sanchez.

Beide bands zullen in de loop van het voorjaar 2006 als nog optreden in de
Melkweg, maar dan afzonderlijk van elkaar. Reeds gekochte kaarten blijven
dus NIET geldig en kunnen worden geretourneerd naar het adres waar ze
gekocht zijn.

Voor Coheed & Cambria wordt een vervangende datum gezocht tussen 10
februari en 10 maart; Thrice zal waarschijnlijk begin mei in de Melkweg
optreden.''

[ Bericht 13% gewijzigd door maniack28 op 04-01-2006 15:14:21 ]
pi_33701474
Dit is echt heel kut! Een concert met 2 van zulke geweldige bands is er al niet vaak. Dit is zo klote!
pi_33702271
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:05 schreef Klop_Klop het volgende:
Dit is echt heel kut! Een concert met 2 van zulke geweldige bands is er al niet vaak. Dit is zo klote!
2? Circa Survive zou ook komen, dus maak er maar 3 van

Heel jammer......All-American Rejects ook al afgelast.....Fall Out Boy uitverkocht.....beetje jammer allemaal....
pi_33715593
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef LaSalle het volgende:

[..]

All-American Rejects ook al afgelast.....beetje jammer allemaal....
Ik wist niet eens dat ze zouden optreden, wat jammer!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:23:40 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34774388
Kaartjes van het oude concert zijn nu opeens weer wel geldig... 4 euro retour bij kassa... dank u... 2,15 door mn neus geboord (extra servicekosten die ik betaald heb om mn oude kaartjes in te ruilen voor nieuwe). Das toch wel weer 1 biertje

Maar geod.. wordt sowiezo een duur concert, weer lidmaatschap in de melkweg + trein op zondag (wel 40% korting maar toch ). Je kan niet alles hebben he... hopelijk spelen ze deze keer wel de sterren van de hemel

Concert is trouwens aankomende zondag (12 feb dus )
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:07:09 #40
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_35351570
Ik was er, en ik vond het geniaal!
Vooral toen Claudio z'n gitaar achter zn hoofd hield en 'm toen ging bespelen!
't Einde was ook super! Heerlijk zo'n improvisatie nummer, voor mijn gevoel wel ietsje te lang, maar het bewees wel dat deze mannen enorm veel in hun mars hebben!

*ahem* ik ben stiekem gewoon een die-hard en ik vind alles goed
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:44:03 #41
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35359912
Mwah... ik vind eigenlijk de laatste cd zwaar kut vergeleken bij het eerste werk. Te weinig "experimentele" melodietjes, teveel herhaling binnen een nummer. Het oudere werk is gewoon veel beter. Denk dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik ze gezien heb (3e keer nu). Als ze weer met een nieuwe goeie cd komen sta ik wel weer vooraan natuurlijk
  woensdag 8 november 2006 @ 13:25:46 #42
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_43356504
Voor wie het nog niet wist (maar het wel aan zag komen)... Bassist Mic Todd en drummer Joshua Eppard hebben Coheed and Cambria officieel verlaten. Erg jammer en ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe formatie zal klinken.

Van het Cobalt and Calcium forum en Alternative Press:
quote:
In August, two-time AP cover stars Coheed And Cambria were temporarily downsized when bassist Mic Todd and drummer Josh Eppard were unable to tour with the band for personal reasons. We have now received word that the split is official: Todd and Eppard are no longer members of Coheed.

"For me, it's kind of hard to say exactly why [they're out of the band]," frontman Claudio Sanchez tells AP. "There were moments where it felt like it could've been creative differences and, maybe just a dislike of touring [on their part]. I think that's really what's brought us to this moment. It started off this summer with Josh giving us a call and saying, 'I can't do this tour.' And, ya know, we couldn't really call it a tour if we didn't get that call. He would always say he couldn't do it. But we would talk about it and he'd be cool with it. But this time around, it didn't work out and he refused to come to Europe. We had MP [ex-Samiam] fill in because it seemed like the logical choice. As we started doing Europe, Mic said that he wanted to endure. But around the time that we hit Barcelona, he decided he could no longer do it as well. So, really, they left on their own and I honestly haven't spoken to them since that day in June. Actually, when we were done with Europe, we got them on the phone and talked and tried to figure something out, but they wanted to go in a different direction. [Guitarist] Travis [Stever] and I have been doing our thing and they haven't reached out to us.

"It's hard to lose them because they played such an important role in this band," Sanchez continues. "It's hard to go through a drastic change like that, but I don't look at it as a bad thing. I felt there were creative differences to some degree most of the time, especially with In Keeping Secrets and Good Apollo..., it felt like Josh and Mic weren't even at the studio--and honestly, they weren't. They'd come and play their parts and that was about it. Not to discredit them, but it's just going to allow for a freer and more interesting process."

Coheed fans, fear not: The band are in no danger of breaking up. Sanchez informs AP that he and Stever have already begun rehearsals for the band's new album, with a surprising addition behind the kit.

"Right now, we've just started rehearsing for the new album," he says. "Matt Williams [of pre-Coheed band Jumblehead] is on bass and we actually got Chris Pennie from Dillinger Escape Plan on drums. We're kind of toying with that lineup and it's hard to say if that will be the new foundation of Coheed And Cambria. We're just kind of feeling them out and they're feeling us out and it's hard to say what the final outcome will be. But I'm looking at this as a new beginning and not a downer. There were so many ideas I wanted to do with this band that I felt like I wasn't going to get full cooperation from everyone and just kind of kept them to myself. Now it feels like a new beginning and I actually kind of get goose bumps when I think about it."

The band's new lineup plan on heading into the studio in early 2007 with plans for a late-2007 release.
Bron: http://altpress.com/news/1454.htm
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  zondag 30 september 2007 @ 16:34:17 #43
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53593055
Morgen staan ze in de Melkweg!
* Doodkapje kaartje heeft

Wie gaan er nog meer?
  zondag 30 september 2007 @ 16:36:28 #44
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53593134
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
Morgen staan ze in de Melkweg!
* Doodkapje kaartje heeft

Wie gaan er nog meer?
3x gezien, 3x zwaar tegengevallen... 1e keer speelden ze alles te langzaam (niet op normale snelheid), 2e en 3e keer teveel gepiel en slechte performance... Ik luister liever de cd Live @ Starland Ballroom, daar waren ze goed
  zondag 30 september 2007 @ 16:38:58 #45
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_53593204
Ik zou gaan toen de Melkweg me mailde dat het gratis zou zijn voor jaarleden. Enkele dagen later wederom mail, ze hadden een fout gemaakt en het is niet gratis voor jaarleden. Dus ik sla het maar over, deze week nog enkele andere concerten, dus even op de centen letten.

Ik heb wel van een vriend even 2 cd's geleend van ze, omdat ik ze eigenlijk helemaal niet goed ken. Alleen op Lowlands ooit een half optreden gezien, dat vond ik toen wel aardig. Ik ben benieuwd hoe de cd's zijn. Zojuist even geript, binnenkort maar eens luisteren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 30 september 2007 @ 16:43:50 #46
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53593342
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou gaan toen de Melkweg me mailde dat het gratis zou zijn voor jaarleden. Enkele dagen later wederom mail, ze hadden een fout gemaakt en het is niet gratis voor jaarleden. Dus ik sla het maar over, deze week nog enkele andere concerten, dus even op de centen letten.

Ik heb wel van een vriend even 2 cd's geleend van ze, omdat ik ze eigenlijk helemaal niet goed ken. Alleen op Lowlands ooit een half optreden gezien, dat vond ik toen wel aardig. Ik ben benieuwd hoe de cd's zijn. Zojuist even geript, binnenkort maar eens luisteren.
Oud werk = goed
Nieuw werk = ruk
  zondag 30 september 2007 @ 16:54:57 #47
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53593699
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

3x gezien, 3x zwaar tegengevallen... 1e keer speelden ze alles te langzaam (niet op normale snelheid), 2e en 3e keer teveel gepiel en slechte performance... Ik luister liever de cd Live @ Starland Ballroom, daar waren ze goed
Tot nu toe 2x gezien... 1x mee gevallen (Groezrock 2005, nog met Claudio gekletst bij de Merch-stand ) en 1x geweldig strak gespeeld (december, 2006 in Nighttown)... Ben benieuwd hoe ze het doen met de nieuwe drummert
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Oef... naaistreek
  zondag 30 september 2007 @ 16:56:30 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53593749
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Tot nu toe 2x gezien... 1x mee gevallen (Groezrock 2005, nog met Claudio gekletst bij de Merch-stand ) en 1x geweldig strak gespeeld (december, 2006 in Nighttown)... Ben benieuwd hoe ze het doen met de nieuwe drummert
Meegevallen op Groezrock2005? Man, dat was fucking scheit... dikke scheit.. sorry hoor, maar die performance was om te huilen.. Ja, we zijn net weer aan het touren, sorry dat het niet zo goed gaat

Nighttown 2006 was idd strak, maar haalt het niet bij de Live CD. Teveel gepiel ook toen...
  zondag 30 september 2007 @ 17:01:32 #49
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53593925
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Meegevallen op Groezrock2005? Man, dat was fucking scheit... dikke scheit.. sorry hoor, maar die performance was om te huilen.. Ja, we zijn net weer aan het touren, sorry dat het niet zo goed gaat

Nighttown 2006 was idd strak, maar haalt het niet bij de Live CD. Teveel gepiel ook toen...
Al met al vond ik dat wel meevallen dus

The Final Cut is idd wel langdradig, als je dat met gepiel bedoelt... ik kan het wel waarderen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:24:25 #50
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53635130
Het was trouwens een geweldig concert gister zeg... ik moet zeggen dat ze beter waren dan december 2006. Lekker intieme zaal, goede setlist, strakke performance. Wat me opviel was dat de nieuwe drummer juist niet opviel bij het spelen van de oude nummers Hij pakte het dus perfect op.
The final cut was natuurlijk weer veeeel te lang, maar het was wel gaaf om de drummer en de bassist te zien jammen.

Ik snap nu trouwens wat je met gepiel bedoelt. Ze speelden nogal wat riffjes erdoorheen, welke niet op de CD staan, maar dat was juist wel cool. Dat geeft nou nog ff nèt een andere twist, zodat je niet het idee hebt dat je naar hun CD zit te luisteren

Na afloop nog even met Travis gekletst, heel relaxte gozer. Toen nog ff het album laten signeren... geniale avond.
pi_53716394
Die nieuwe drummer komt uit the dillinger escape plan, denk niet dat die erg wakker ligt van de drumdingen van Coheed..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:43:26 #52
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53716520
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:38 schreef _Etter_ het volgende:
Die nieuwe drummer komt uit the dillinger escape plan, denk niet dat die erg wakker ligt van de drumdingen van Coheed..
Inderdeed
Zal wel ff relaxter zijn...
pi_81592801
The Running Free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')