abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:30:22 #151
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29197778
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:02 schreef Monidique het volgende:
Of vanavond reageren op Lyrebird, of zo, of vanmiddag of een andere keer.
En dit maakt dan toch je dag helemaal goed:

wie beschouwt zichzelf als rechts
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29198770
Ik hoor net dat de zoon van Van Gogh valse aangiftes heeft gedaan. Toffe knul.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:03:16 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29198797
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:02 schreef RichardQuest het volgende:
Je zou er bijna moslim van worden
pi_29198842
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:02 schreef RichardQuest het volgende:
Waar hoor je dat?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29198873
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:04 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waar hoor je dat?
3FM nieuws.

In ieder geval dat het onderzoek van de politie na die aangiftes niet op mishandeling wees terwijl er wel aangifte werd gedaan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29199224
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

3FM nieuws.

In ieder geval dat het onderzoek van de politie na die aangiftes niet op mishandeling wees terwijl er wel aangifte werd gedaan.
Hmm, volgens de ouders zijn de aangiften niet serieus genomen. De wijkagent zal wel aan de daders hun kant van het verhaal hebben gevraagd en waarschijnlijk hebben die gewoon ontkend. Einde onderzoek.
pi_29199477
quote:
Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

Veelvuldig contact

De politie Amsterdam liet in een eerdere reactie weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh bijzonder serieus neemt. Rechercheurs hebben donderdag contact gezocht met meneer en mevrouw Van Gogh. Volgens de politie is er na de moord op de regisseur veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe en heeft hij ook enige tijd beveiliging gehad.

Uitgebreid rechercheonderzoek heeft echter aangetoond dat van bedreiging en mishandeling door Marokkanen geen sprake is geweest, aldus een woordvoerder. Hij kan over die uitkomsten verder geen mededelingen doen.

Volgens de ouders van Van Gogh zou Lieuwe op straat zijn aangesproken toen hij de hond uitliet. Ze vroegen hem of hij Van Gogh heette, waarop de jongen nee zei. Daarop werd hij volgens de moeder van de regisseur toch in elkaar werd geslagen.

Gepest

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen volgens het verhaal van de ouders Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als "maar goed dat je vader dood is".
http://www.nu.nl/news/565(...)t_mishandeld%27.html
pi_29199479
[Taal] Onnatuurlijk tegenovergestelde benamingen.

Dit wordt een stormlooptopic. Ik voel het.
pi_29199497
Je raadt het nooit.
pi_29199680
Overigens: Laat dat gedoe met dat zoontje van Van Gogh toch lekker een gedoe zijn tussen Van Gogh en de politie en degenen die hem mishandeld hebben. Pfffrt!
pi_29199737
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hmm, volgens de ouders zijn de aangiften niet serieus genomen. De wijkagent zal wel aan de daders hun kant van het verhaal hebben gevraagd en waarschijnlijk hebben die gewoon ontkend. Einde onderzoek.
Ik geloof de wouten eerder.
pi_29199809
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Overigens: Laat dat gedoe met dat zoontje van Van Gogh toch lekker een gedoe zijn tussen Van Gogh en de politie en degenen die hem mishandeld hebben. Pfffrt!
De grootouders willen er een politiek randje (Theo's gelijk) aan hangen....
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:39:32 #163
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29200069
Als het recht consequent had gewerkt, dan had Theo allang veilig achter de tralies gezeten. Liegen dat iemand anders Surinaamse coke in zijn filmblikken heeft gestopt en daarmee wegkomen rijmt natuurlijk niet met een eerlijke rechtsgang.
pi_29200513
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik geloof de wouten eerder.
Jij denkt dat die gast het maar verzint, aangifte doet van iets wat niet heeft plaatsgevonden en zijn ouders op TV liegen?
pi_29200974
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jij denkt dat die gast het maar verzint, aangifte doet van iets wat niet heeft plaatsgevonden en zijn ouders op TV liegen?
Correctum.
pi_29201018
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Correctum.
Ik twijfel toch meer aan de politie.
pi_29201270
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik twijfel toch meer aan de politie.
Moet de meest linkse van ons twee nu de politie gaan verdedigen? .

Het blijven teringlijers, daar niet van.
pi_29201284
Schoften, ik bedoel schoften.
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:21:40 #169
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:23:09 #170
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29201394
Cohen is aan het afbouwen, nog even en hij kan alles zeggen..
pi_29201430
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
Schoften, ik bedoel schoften.
Ik mag trouwens hopen dat die gasten op zijn school zijn aangepakt. Met een "maar goed dat je vader dood is" opmerking zou ik het kutventje dat dat over zijn lippen krijgt allang schorsen.
pi_29201521
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik mag trouwens hopen dat die gasten op zijn school zijn aangepakt. Met een "maar goed dat je vader dood is" opmerking zou ik het kutventje dat dat over zijn lippen krijgt allang schorsen.
Als zeker is dat ze het gedaan hebben, dat zoontje kan van alles zeggen hè...hij zal wel vol wrok zitten.
pi_29201532
Zegt psycholoog RQ
pi_29201578
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

komt vaker voor, een of twee jaar terug kwamen meermaals verhalen in de Telegraaf van meisjes die door groepen anonieme turken verkracht zouden zijn... het ene antilliaanse meisje bleek snel dat verzonnen te hebben, een ander enschedees meisje verborg dat achter veel oncontroleerbare dingen, ze wist niet 'waar' het precies gebeurd was, kon de mannen niet identificeren anders dan dat het turken waren die haar lange tijd hadden ontvoerd en massaal verkracht...
Enige aantoonbare feit was dat ze na een ruzie thuis enkele dagen was weggelopen en daarna door de politie in amsterdamn van de straat was gepikt en haar ouders opgebeld.

In dit geval is het moeilijk te zeggen, daarvoor zijn nauwelijks feiten en blijft het een zaak van 'geloven'... of je gelooft de ouders van een bekend persoon, of je gelooft de politie ....
Ik vermoed eerder dat de waarheid mogelijk er een beetje tussenin ligt ...

kennelijk wordt die jongen gepest en heeft die ook last van de media-ophef rondom zijn vader .... zijn grootouders stappen daarvoor naar de politie, maar die kan er, zonder veel bewijzen weinig tegen doen, en zal eerder proberen die zaak te sussen...
het Jongetje heeft enige tijd bewaking gehad, maar je kan moeilijk ook van de politie verwachten dat ze continu bewaking gaan verzorgen voor kinderen die wel eens in elkaar geslagen worden.... dan moeten ze namelijk wel degelijk een hoop kindere gaan begeleiden, bijna iedere school kent wel zulke gevallen ...

Het feit dat de grootouders vervolgens de media erbij roepen, en bovendien die media, gericht op een 'leuk' zomerrelletje' en met graagte opin springt, vind ik sowieso niet slim...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_29201923
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Tja, je kan idd niets met zekerheid zeggen, maar op het verhaal dat de buren de politie hebben geroepen omdat er jongeren naar hem zochten heeft de politie volgens mij niet gereageerd.
quote:
Het feit dat de grootouders vervolgens de media erbij roepen, en bovendien die media, gericht op een 'leuk' zomerrelletje' en met graagte opin springt, vind ik sowieso niet slim...
Wie wie heeft geroepen en met welk doel is natuurlijk uiterst speculatief. Daar kan je net zo min wat over zeggen als de aangifte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')