Dankquote:
Morgen wordt het anders 24 graden, onbewolkt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Roseanne het volgende:
[..]
Morgen wordt het anders 24 graden, onbewolkt.
Kinderachtig van je HeatWave, het had niets met slowchat te maken. Tjonge, een topic gaat dicht en daar mag je dan niets aardigs meer over zeggen, welnee, dan wordt je meteen doorverwezen naar dat suffe slowchattopic van GC.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
slowchat topics hebben we genoeg, niet hier dus.
-edit- slowchat verwijderd.
Het FB topic van GC is NIET om na te praten over dingen, dat doe je maar via mail of MSN. Er zijjn tig topics op fok om elkaar dingen te melden en dit is nou juist NIET de plek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef Roseanne het volgende:
[..]
Kinderachtig van je HeatWave, het had niets met slowchat te maken. Tjonge, een topic gaat dicht en daar mag je dan niets aardigs meer over zeggen, welnee, dan wordt je meteen doorverwezen naar dat suffe slowchattopic van GC.
Mag ik een deel drie openen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het FB topic van GC is NIET om na te praten over dingen, dat doe je maar via mail of MSN. Er zijjn tig topics op fok om elkaar dingen te melden en dit is nou juist NIET de plek.
Nee, natuurlijk niet, deel 2 gaat dicht op verzoek, van de TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef Roseanne het volgende:
[..]
Mag ik een deel drie openen dan?
Ik heb persoonlijk niets te bespreken met de TS maar de beginnende reeks was natuurlijk wel erg aardig en gezien het aantal hits was het simpelweg een goedlopend topic, waarom mag daar van jou geen positief woord over gezegd worden? Het is geen issue verder maar ik vind jou in deze wel heel bijzonder kinderachtig reageren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, deel 2 gaat dicht op verzoek, van de TS.
Als je zonodig iets met hem te bespreken hebt kan dat prima ergens anders.
Jawel, dat was het wel. Mijn weer-voorspelling was een antwoord op de eventuele voortzetting van zijn reeks. Lees maar na in zijn topic, de Ts liet het vervolg van de reeks van beter weer afhangen. Ik ga natuurlijk niet zomaar voor de lol even een weerbericht plaatsen in e.o.a. feedbacktopic.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef HeatWave het volgende:
Prima dat je dat vindt, maar "Morgen wordt het anders 24 graden, onbewolkt. " en vervolgende slowchat heeft niets met GC en feedback erop te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Oversight, nee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef nikky het volgende:
Ik geloof niet dat jij ons helemaal begrijpt.
Wij willen dit niet op FOK! en daar heb jij je gewoon in te schikken. Wil je het er toch over hebben dan zoek je fijn een ander forum op.
Comprendé?
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
Als Nikky je uitlegt dat het niet op FOK!!!!! mag, mag het dus OOK niet in KLB, F&F of ergens anders!
En nou wieberen met je gedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |