abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:37:08 #225
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29240905
sloooooowchat

nee ik zag het toen al als lunch

nee hoor, dank je wel .. tis etenstijd ..
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:44:36 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29241079
Ik ben uitgeluld

Pffffff tijd voor weekend?

Helemaal uitgeluld hier. Niets meer te zeggen. Leegte. Ook eens prettig.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29241127
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Leegte. Ook eens prettig.
Voor ons ook
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:00:58 #228
90061 coz
pi_29241439
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Voor ons ook
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:03:20 #229
90061 coz
pi_29241484
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben uitgeluld

Pffffff tijd voor weekend?

Helemaal uitgeluld hier. Niets meer te zeggen. Leegte. Ook eens prettig.
flauw hoor , begon net op dreef te raken
Internet ZEEER binnenkort al volledig onder U.N. controle ?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:16:49 #230
90061 coz
pi_29241832
omfg .. Ik zoek foto's van mensen die de term 'doseren' niet kennen.
ik heb net blauw gelegen van het lachen (om die (ATM) LA-PO ) maar eerst netjes topic lezen he)

( hoog truth gehalte , die laatste )
pi_29242708
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:16 schreef coz het volgende:
omfg .. Ik zoek foto's van mensen die de term 'doseren' niet kennen.
ik heb net blauw gelegen van het lachen (om die (ATM) LA-PO ) maar eerst netjes topic lezen he)

( hoog truth gehalte , die laatste )
Jij lag ook al blauw..... kon je je mooi voegen bij hoe heet die vent ook al weer in de rol van Wallace.

Overigens is dat topic meer in de trant van: The truth is somewhere underneath all these layers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:03:08 #232
90061 coz
pi_29245109
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij lag ook al blauw..... kon je je mooi voegen bij hoe heet die vent ook al weer in de rol van Wallace.
daar moest ik op googlen
william wallace the truth. braveheart and hero of scotland

oh ..bedoel je dat, lol , .. Mel Gibson
quote:
Overigens is dat topic meer in de trant van: The truth is somewhere underneath all these layers.
whehe ja dat en
op dat moment was de last post behoorlijk tru ... "Het zijn allemaal blanken "
pi_29245316
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:03 schreef coz het volgende:

[..]

daar moest ik op googlen
william wallace the truth. braveheart and hero of scotland

oh ..bedoel je dat, lol , .. Mel Gibson
[..]

whehe ja dat en
op dat moment was de last post behoorlijk tru ... "Het zijn allemaal blanken "
Jaaaa, daar moest ik ook erg om lachen....sint en pieten.

Ik kon idd niet meer Mel Gibson komen.
Zal wel een onderbewuste mentale blokkade zijn. Vind die man vreselijk. Hoewel braveheart zijn enige rol was die ik wel mooi vond. Maar da´s meer omdat ik de Schotse geschiedenis interessant vind.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29245718
Gij zit precies niet op uw plek in NL hé ?

* UncleScorp heeft wa gedronken en gerookt so nm my language
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_29246837
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef UncleScorp het volgende:

Da heb je goed gezien. Nooit geweest.... sinds mijn vroegste jeugd niet op de een of andere manier.

Maar dat wil niet zeggen dat het elders het land van melk en honing is hoor. Dat weet ik echt wel. Bovendien...... je neemt altijd jezelf mee op reis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29248137
Very wise woman
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:47:00 #237
90061 coz
pi_29248404
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef UncleScorp het volgende:

dat mag jij helemaal niet
* coz joint draait
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:47:58 #238
90061 coz
pi_29248441
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef coz het volgende:

[..]

dat mag jij helemaal niet
* coz joint draait
of vergis ik me in jouw nationaliteit .. dan heb ik nix gezegd
pi_29248571
ben belg ja
voor zover ik hier nog de wetgeving kan volgen, was er toch al sprake geweest van thuisgebruik toe te laten, zelfs 1 plant ? Of droom ik nu ?

* UncleScorp rolt er ook nog eentje
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:54:35 #240
90061 coz
pi_29248683
, geen idee .. maar last thing i heard was dat de grensstreken relaxter begonnen te worden
* coz ook heel rock werchter lang zitten roken

een keer een quote gelezen van een belgische cop
ja alle als ik al die nederlanders moet opsluiten voor wietgebruik hou ik geen cel meer over

pin me er allemaal niet op vast hoor , en gebruik het niet als wetgeving bladie disclaimer bladie
pi_29256000
F*ck!!! Gister stoned en er gebeurde niks. En nu net val ik zo nuchter als een kalf van de trap It sucks.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:27:36 #242
84524 Morwen
I got life
pi_29257870
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef nokwanda het volgende:
F*ck!!! Gister stoned en er gebeurde niks. En nu net val ik zo nuchter als een kalf van de trap It sucks.
Ken het, zou ik kunnen zijn Ik val en struikel met de regelmaat van de klok. Of ik word besprongen, waardoor ik omver val Onlangs besprongen door een klein blond gevaarte, ze wilde me knuffelen en ik wilde me proberen staande te houden. Baf, lag ik

Gekneusde enkel die nu nog opspeelt Maar goed, ze bedoelde het goed dus verbijt ik de pijn maar

*weer eens wakker is
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29259905
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ken het, zou ik kunnen zijn Ik val en struikel met de regelmaat van de klok. Of ik word besprongen, waardoor ik omver val Onlangs besprongen door een klein blond gevaarte, ze wilde me knuffelen en ik wilde me proberen staande te houden. Baf, lag ik

Gekneusde enkel die nu nog opspeelt Maar goed, ze bedoelde het goed dus verbijt ik de pijn maar

*weer eens wakker is
Dat krijg je als je zoals ikzelf een zweefteef bent

Dan zweeft je geest de trap af terwijl je lichaam gewoon loopt en gewoon de trap af flikkert.

Maar goed...... een keer niks zichtbaar gewond. Maar poot doet wel pijn. En zal er vandaag toch echt de hele dag op moeten staan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29259917
Goeiemorgen zweefteef

Weer es 'n bewijs dat het vrouwelijk handelen en denken volledig apart functioneren

En zeg ook maar goeiemorgen tegen de 2 nieuwe "planeten" in ons zonnestelsel ... Niburu on its way
pi_29259940
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
Goeiemorgen zweefteef

Weer es 'n bewijs dat het vrouwelijk handelen en denken volledig apart functioneren

En zeg ook maar goeiemorgen tegen de 2 nieuwe "planeten" in ons zonnestelsel ... Niburu on its way
Jaaa.... horde net het nieuws en moest idd gelijk aan NIburu denken.

En ja..... wij vrouwen, hoe mannelijk denkend soms ook, denken dat we 3 dingen tegelijk kunnen.
Het ging trouwens heel komisch eigenlijk.
Ik stapte de trap af en was in gedachten al beneden. Alleen waren er nog een paar treden die mijn bewustzijn niet registreerde aangezien ik al beneden was in gedachte. En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.

Een hele gedachtegang in de tijd van een val. En hoeveel tijd zit er nou in een val.... hooguit een paar seconden. En kijk eens hoelang ik erover doe om het te typen....... Dan zie je gelijk hoe inadequaat taal, en helemaal geschreven taal, is.

Tis me ook opgevallen dat ik er wel vaken naast leef. De muur lijkt net iets langer als ik er omheen wil waardoor ik ertegenaan loop. Het glas staat net iets verder naar een kant dan ik registreerde en dus kiep ik het om in plaats van dat ik het oppak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29259970
Ofwel zit je nog steeds met de nasleep van je stickie
quote:
En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.

Visualisatie steekt weer op
pi_29259998
gvd

Maak ik juist een fotoboek aan en valt mn connectie uit ...

pff

teken dat het niet moet zijn
pi_29260147
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

ach kom nou.......... nasleep van twee fucking trekjes???? Nay man...... da ken nie.

Ik ben gewoon zo. Daarom moet ik ook niet veel drinken of blowen. Omdat ik me al in een soort permanente staat van dronkenschap/stonedheid bevind.
Daarom slaat het me ook zo snel om de oren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29260151
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:45 schreef UncleScorp het volgende:
gvd

Maak ik juist een fotoboek aan en valt mn connectie uit ...

pff

teken dat het niet moet zijn
Lekker makkelijk.... zo snel opgeven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29260356
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lunch?
Doe maar ontbijtje!

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29260366
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef nokwanda het volgende:
Oei..... Geen pijn gedaan hoop ik?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:10:03 #252
90061 coz
pi_29263715
quote:
En terwijl ik viel bedacht ik me nog hoe vreemd het bewustzijn kan zijn.
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

pi_29264355
quote:
You made my day...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:49:58 #254
90061 coz
pi_29264660
yw: coyote is koel

loop loop loop.... stilsta ...hmm , ik mis iets ... naar beneden kijkt .... bordje byebye pakt
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:20:11 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29265354

Hallo!!!!!

Ik ben opgeschoten

Ik weet nu weer meer. Heb liggen schrijven in een ander topic en ineens kwam het woord : "Centrale" naar boven. Centrale dus. De centrale waar alles in zit. En dat is geen kerncentrale maar een andere centrale.

1 centraal punt dus. Er zijn meer centrale punten maar er zou ergens 1 centraal punt moeten worden aangelegd. Symmetrisch perfect in elkaar passend. Ideaal in elkaar gezet en ga zo door. Pure symmetrie. De bron Ook Ieder huis heeft een centraal iets en ieder huis heeft zo zijn krachten en dat geldt voor andere zaken ook. Dat geldt voor veel zaken. Negatieve en positieve krachten en dan heb je nog de stand van de sterren en nog meer.

Die centrale zit ergens boven in de lucht. En ik krijg steeds better toegang daar. Volgens mij hoeft daar niets aan te worden veranderd of wel? Dat weet ik nog niet. Kan zijn dat er gesleuteld moet worden en dat er zaken in gezet moeten worden nog.

In ieder geval zal die centrale eenheid voor alles gaan zorgen. Alles Nee dat kan niet of wel? Noord Oost Zuid en West komen in ieder geval samen in dat centrale punt. Maar er zullen vast en zeker meer zaken zijn die daar terecht gaan komen. En wat er met dat alles gaat gebeuren? En waar het toe kan leiden? Dat is de vraag maar daar kom ik nog wel achter.

Zo, ik weet het nu ff niet meer.

De tijd gaat weer niet met mij mee nu Vanaf 10:00 tot 14:00 ging de tijd super lekker en op dit moment is het weer zo dat de tijd tegenwerkt. Misschien kijk ik teveel op de klok

Ik zit nu ff vast en weet niet waar ik heen moet. Ik denk dat ik ff ga roken buiten. Buiten met een sigaret kom ik weer tot nieuwe inspiratie en anders luister ik wel muziek
pi_29265503
'Leven' is belangrijker dan 'weten', Dromenvanger.

'Weten' is iets wat je in het 'leven' doet, is een deel van leven; soms lijkt het alsof jij dat omkeert en het 'leven' een deel van het 'weten' wil maken.

Ga naar buiten, ga dingen doen, wat dan ook; zodat je 'weten' gestuurd en bepaald wordt door die activiteit,
in plaats van je leven te laten besturen door een eindeloze en inzichzelf terugkerend spiraal naar beneden van het zoeken naar een 'weten'.
pi_29265789
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:28 schreef iteejer het volgende:

'Weten' is iets wat je in het 'leven' doet, is een deel van leven; soms lijkt het alsof jij dat omkeert en het 'leven' een deel van het 'weten' wil maken.

Ga naar buiten, ga dingen doen, wat dan ook; zodat je 'weten' gestuurd en bepaald wordt door die activiteit,
in plaats van je leven te laten besturen door een eindeloze en inzichzelf terugkerend spiraal naar beneden van het zoeken naar een 'weten'.
Juist ja.... da´s waar.... Het een kan niet zonder het andere. Zonder leven is het weten slechts een los onderdeel. Als een soort schroefje dat los op de tafel ligt terwijl het eigenlijk een radartje zou moeten vastdraaien. het mist zijn functie dan. Roest vergaren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29265831
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 09:41 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Oei..... Geen pijn gedaan hoop ik?
Valt achteraf wel mee. Mijn achterpootje is wat gevoelig. Gelukkig niet mijn voorpootje want die heb ik nu hard nodig. Sta iemand te vlechten. (neem af en toe een kleine pauze en loer dan wat op fok )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:49:51 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29265878
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:28 schreef iteejer het volgende:

Ik weet het. Ik zit teveel binnen maar dat komt mede door mijn financiele planning op dit moment. Ik kan niet met geld omgaan. Bij het begin van de maand is het grote deel al op. Het gaat als water door de vingers.

Maandag bowlen en dan zie ik eens wat anders als deze computer. Ik wil tennissen nog, zodra mijn pa zijn pols beter is. Ik wil de wereld zien. Maar goed, je hebt tegenwoordig voor alles geld nodig.

Nu is het nog altijd op fok aangenaam en gratis. Mooi van fok is dat je geen geld nodig hebt en je er toch plezier kunt hebben.

Het is weer het geld. 12e krijg ik weer die uitkering maar goed daar ga je niet van op vakantie Toch maar eens financiele planning gaan ontwikkelen want het schiet niet op op deze manier.

Als ik het geld had zou ik nu een reis boeken naar Egypte of een ander land. Ik zou de hele wereld gaan verkennen.

In de tussentijd blijf ik online. Hoewel dat zoeken naar dat centrale punt misschien overdreven is? Ik weet het niet. Zolang ik maar goed in mijn vel zit.

Lotto getallen maar eens invullen. Ik weet het anders ook niet.

Ik ben trouwens ver klaar met mijn innerlijke strijd. Toch blijf ik maar zoeken naar iets.

Ik las ergens van : "Wat nou als een vrouw de waarheid is". Misschien is een vrouw de waarheid.

Tijd voor sigaret.

Het is ook dat willen presteren wat ik heb. Ik wil altijd blijven presteren. Is ook niet goed.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:53:33 #260
90061 coz
pi_29265949
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Lotto getallen maar eens invullen. Ik weet het anders ook niet.
ook dat kost geld

ben je goed met computers lees programmeren , websites , photoshop enz ?

http://www.rentacoder.com en vergelijkbare sites
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:01:13 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29266100
Het enige waar ik mezelf goed in beschouw is internetten en schrijven En muziek luisteren. Plus bier drinken en roken en eten. Ahja...en een vrouw willen Hoewel een vrouw willen voorop moet staan in dit alles, zou vanzelfsprekend voorop moeten staan.

Thanks Iteejer voor de tip. Ben weer wat rustiger. Ik zal eens rustig doen dit weekend. Een weekend is om uit te rusten.

Het voelt ook als een gemis dat ik niet meer hoef te zoeken en te vechten. Maar ooit komt er een tijd van komen en van gaan. Hoe kan het als gemis voelen? Ik ben verlost van ellende bijna. Dat zou een opluchting moeten zijn.
pi_29266154
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu is het nog altijd op fok aangenaam en gratis. Mooi van fok is dat je geen geld nodig hebt en je er toch plezier kunt hebben.
Ik ben blij dat je hier plezier hebt, daar is fok immers voor
Maar bedenk wel dat je gedachtes, en het denken, alleen maar een gereedschap is. Een hulpmiddel bij een concrete taak. Met concreet bedoel ik dan materieel en tastbaar, dus niet abstract.

Als je je denken té lang geen tastbaar onderwerp geeft, kan dat 'denken' wel eens alle kanten op gaan waaien. Want als je in een concrete en tastbare situatie zit worden eventuele irreële gedachtes direct teruggefloten door de tastbare realiteit.

Met abstracte realiteiten, zeker abstracte realiteiten die je in je eentje opbouwt, mis je die controle. En kun je werkelijk alles wel gaan denken.

Je kunt fok gebruiken als controle op dat soort dingen, in de vorm van teruggefloten worden door andere users. Die dat dan misschien wat ontactisch doen, met kreten als 'je bent maf'. Nou bedoel ik niet te zeggen dat je dan direct moet aannemen dat je inderdaad maf bent, maar wel dat het dan nuttig kan zijn je eigen gedachtes weer even met de voetjes op de grond te zetten.

Want dát is echt: je voeten, de grond, de zwaartekracht. Al die gedachten zijn niks, lucht, chemische stormen in een onbegrepen hersenactiviteit. Je hebt je anker altijd bij je: je handen, je voeten, de grond waarop je staat.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:09:43 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29266298
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je hier plezier hebt, daar is fok immers voor
Maar bedenk wel dat je gedachtes, en het denken, alleen maar een gereedschap is. Een hulpmiddel bij een concrete taak. Met concreet bedoel ik dan materieel en tastbaar, dus niet abstract.

Als je je denken té lang geen tastbaar onderwerp geeft, kan dat 'denken' wel eens alle kanten op gaan waaien. Want als je in een concrete en tastbare situatie zit worden eventuele irreële gedachtes direct teruggefloten door de tastbare realiteit.

Met abstracte realiteiten, zeker abstracte realiteiten die je in je eentje opbouwt, mis je die controle. En kun je werkelijk alles wel gaan denken.

Je kunt fok gebruiken als controle op dat soort dingen, in de vorm van teruggefloten worden door andere users. Die dat dan misschien wat ontactisch doen, met kreten als 'je bent maf'. Nou bedoel ik niet te zeggen dat je dan direct moet aannemen dat je inderdaad maf bent, maar wel dat het dan nuttig kan zijn je eigen gedachtes weer even met de voetjes op de grond te zetten.

Want dát is echt: je voeten, de grond, de zwaartekracht. Al die gedachten zijn niks, lucht, chemische stormen in een onbegrepen hersenactiviteit. Je hebt je anker altijd bij je: je handen, je voeten, de grond waarop je staat.
Klopt Aarden. Met beide benen op de grond blijven staan. Dat lukt me ook steeds beter nu de laatste tijd. Ik verdwaal ook niet meer zo snel. Ik neem vaak van bepaalde users wel wat aan, het ligt net welke user iets tegen me zegt. Niet iedere user ken ik even goed nog. Als je met beide benen op de aarde staat kun je met de rest ook beter overweg denk ik. Verlies je zowel met je lichaam en geest het contact met de aarde dan ben je hopeloos verloren volgens mij. Dan is het lichaam toch het anker? Dat zeg je net Dus je hebt gelijk of zijn we allebei gek

Voor de rest. Ik zal verder gaan maar toch het gaat vanzelf. En of het nog nodig is allemaal? Ik weet het ook niet. Het gaat vanzelf allemaal dus waarom zou ik me druk gaan maken nog?

Ik denk wel dat ik voorlopig niet meer psychotisch ga worden door het verdwalen in de realiteiten of realiteit. Die tijd ligt achter me nu. Maar dan klop ik ff heel hard op eikenhout want als ik niet oplet verlies ik alsnog de controle in de toekomst.

Rust en regelmaat gaat goed helpen tegen dat doordraaien. En medicatie nog.

Kreeg net een oproep op bloed prikken voor de depakine en hartfilmpje maken. Ziet interessant uit wat er allemaal op zo'n formulier staat. Ik word op 8 zaken geprikt. Hoop niet dat het 8 buisjes bloed gaan worden. Nee dat maakt niet uit. Zolang ze me maar niet lek prikken.

Toch blijft er nog wat over hier en daar. De scherpe kantjes moeten eraf worden gehaald nog.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:16:12 #264
90061 coz
pi_29266459
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je hebt gelijk of zijn we allebei gek
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:17:28 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29266492
Zat net ff buiten weer. ( ik ga vaak naar buiten )

Toch zal ik niet continu op aarde blijven. Ik heb het af en toe nodig om de aarde los te laten. Ik denk dat het belangrijk is om goede controle te krijgen op het aarden en het los laten van aarde. Op aarde kan ik concreet denken, laat ik me los dan kan ik weer anders denken. En vaak is het zo dat die 2 samen gaan werken. Samen werken weet ik niet zeker. Ik zal dat eens een andere keer proberen uit te leggen.

Ik wil geen eigen topic openen erover dus probeer hier zaken te vertellen die ik meemaak. Ik hou niet zo van een eigen topic.

Ik zat net op aarde en dan krijg ik zo'n zwaar gevoel. Dan werkt de zwaartekracht te zwaar en dan voel ik me dus niet prettig. Laat ik de aarde los dan voel ik me weer hoe ik me wil voelen. In de hemel dus In de hemel of anders gezegd in de ruimte. Ik zei het gisteren al, ik voel me vaker een astronaut. Dan lijkt het soms dat ik wegvlieg. Dat ik de bodem verlies en dan kan ik nu gelukkig beter terug keren

Op dit moment zweef ik dus weer. Ik voel mijn lichaam amper nu. Alsof mijn lichaam niet bestaat. Mijn lichaam is een instrument natuurlijk maar het gaat allemaal zo vanzelf de laatste dagen. En het voelt gewoon erg goed en natuurlijk. Alsof dit de manier is waarop ik mijn leven moet leiden. Nee niet leiden. Mijn leven moet leven en wil leven.

Niets moet. Ik wil dit leven leven. Moeten ga ik zo min mogelijk gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2005 15:23:13 ]
pi_29266630
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk wel dat ik voorlopig niet meer psychotisch ga worden door het verdwalen in de realiteiten of realiteit. Die tijd ligt achter me nu. Maar dan klop ik ff heel hard op eikenhout want als ik niet oplet verlies ik alsnog de controle in de toekomst.

Rust en regelmaat gaat goed helpen tegen dat doordraaien. En medicatie nog.
....
Toch blijft er nog wat over hier en daar. De scherpe kantjes moeten eraf worden gehaald nog.
Hoe je een psychose ook beschouwd, ziekte of niet, het is een hoedanigheid die de menselijke geest kan aannemen.
Als je hier goed uit weet te komen, heb je meer gezien van de dieptes en kleuren van de menselijke geest dan de 'normalen'. Want iedereen kan psychotisch reageren, ook 'normale' mensen. Het is een 'state of being' die de menselijke geest kan aannemen.

Je hebt dan ook een groter gevecht geleverd, je leven zal vaak meer op ploeteren lijken dan op leven, en ik heb dan ook een enorm respect voor mensen zoals jij. Degenen die alitjd de wind in de rug hebben gehad, voor wie het altijd zo simpel was omdat hun karakter en persoonlijkheid geheel in het verlengde lagen van wat de maatschappij van ze vroeg kunnen hier maar al te makkelijk aan voorbij gaan.

Ik kan me je woede uitstekend voorstellen als dan weer zo'n pubertje wat vermoedelijk geen idee heeft of kan hebben hoe moeilijk en vreemd en vertekend het leven kan lijken je weer even zo makkelijk als 'geschifte mongool' in een hoek kan zetten.

Rust en regelmaat ja, verover jezelf weer terug. En ga er bv dan over schrijven. Jij zal meer weten dan veel psychiaters en psychologen. Want jij wás wat zij alleen maar konden beschrijven en vermoeden. En die scherpe kantjes komen vanzelf wel. Als je je maar vast houdt aan die concrete realiteit.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:37:26 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29266917
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Hoe je een psychose ook beschouwd, ziekte of niet, het is een hoedanigheid die de menselijke geest kan aannemen.
Als je hier goed uit weet te komen, heb je meer gezien van de dieptes en kleuren van de menselijke geest dan de 'normalen'. Want iedereen kan psychotisch reageren, ook 'normale' mensen. Het is een 'state of being' die de menselijke geest kan aannemen.

Je hebt dan ook een groter gevecht geleverd, je leven zal vaak meer op ploeteren lijken dan op leven, en ik heb dan ook een enorm respect voor mensen zoals jij. Degenen die alitjd de wind in de rug hebben gehad, voor wie het altijd zo simpel was omdat hun karakter en persoonlijkheid geheel in het verlengde lagen van wat de maatschappij van ze vroeg kunnen hier maar al te makkelijk aan voorbij gaan.

Ik kan me je woede uitstekend voorstellen als dan weer zo'n pubertje wat vermoedelijk geen idee heeft of kan hebben hoe moeilijk en vreemd en vertekend het leven kan lijken je weer even zo makkelijk als 'geschifte mongool' in een hoek kan zetten.

Rust en regelmaat ja, verover jezelf weer terug. En ga er bv dan over schrijven. Jij zal meer weten dan veel psychiaters en psychologen. Want jij wás wat zij alleen maar konden beschrijven en vermoeden. En die scherpe kantjes komen vanzelf wel. Als je je maar vast houdt aan die concrete realiteit.
Bedankt Doet goed zulke berichten

Weet je dat het me de laatste tijd niet meer uitmaakt wat mensen over mij denken? Het boeit me vrij weinig als een puber wat te melden heeft. ( ik wilde het k*nker woord gebruiken en dat is een slecht teken...ik wilde van melden, k*nker maken...dus meteen ff dat gecorrigeerd, zo zie je maar hoe een mens zich kan laten beinvloeden, nooit in mijn leven heb ik kanker gebruikt in gesprekken die niets met die ziekte te maken hebben)

Maar ik ga door en door. Al zien een aantal mij als complete mongool. Hier in Brunssum krijg ik genoeg respect van mensen die weten wat ik heb meegemaakt en meemaak, brunssum is klein, ik heb liever het respect op fok en van vrienden en nog meer, maar dat komt misschien nog wel een keer.

En daarbij kan ik heel normaal zijn in omgang. Ik kan ook overschakelen op normale gesprekken maar het grotere komt altijd terug in alles. Ik kan niet de hele dag over koetjes en kalfjes praten. Sommige mensen en dat is dan hun goed recht zijn hun hele leven bezig met niets. Ik bedoel daarmee te zeggen, ze leven zonder enige inhoud.

Voor de rest. Ik zie dit huis als een soort van space-shuttle soms En als ik achter deze computer zit dan ga ik vaak helemaal los. Ik ben vaak op dreef en gelukkig gaat het schrijven nu zonder al teveel agressie en weerstand. Het gaat vanzelf met de flow.

En wat is gek en niet gek? Ik wil verkennen. Ik ben van nature een verkenner. Ik wil alles verkennen dat er te verkennen valt.

Met die eerste psychose was ik ook aan het verkennen. Het was puur verkennen wat ik deed toen. Het was ook een soort experiment. En een noodlot.

Laatste tijd heb ik het idee dat het hele universum aan mij verbonden zit. Dan voel ik ruimtelijke ontspanning dan lijkt het dat ik niet besta maar toch weer wel, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het voelt alsof ik lucht ben die in lucht is en dan voel ik me lucht, luchtig over het hele lichaam. Ik heb ook het idee dat het universum veranderingen ondergaat. Dat het meer open is en schoner.

Wat zich allemaal heeft afgespeeld in het universum weet ik niet. Ik kan meer schrijven nog maar ik wacht op nieuwe informatie van bovenaf. Ik weet wel dat het universum oftewel te klein was, oftewel er zat een slot op. Want ik heb me altijd gesloten gevoelt.

Tijd om te aarden

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2005 15:44:40 ]
pi_29267095
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat zich allemaal heeft afgespeeld in het universum weet ik niet. Ik kan meer schrijven nog maar ik wacht op nieuwe informatie van bovenaf.
Heb je info van bovenaf nodig? Denk het niet, de info die je zelf al hebt is ruim voldoende. Laat je niet teveel wegdrijven. Zorg altijd de weg terug te kunnen vinden. Ik ga hier weg nu. Fijne dag nog
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:48:33 #269
90061 coz
pi_29267145
als het echt vaak gebeurt , zou je ook een linkje in je sig kunnen maken met een kreet als 'ja ben vaag, so' en dan dit linken naar een post waarin je het toch al uitlegd . .scheelt weer een stuk kostbare energie met telkens uitleggen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:52:49 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29267242
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:45 schreef iteejer het volgende:

[..]

Heb je info van bovenaf nodig? Denk het niet, de info die je zelf al hebt is ruim voldoende. Laat je niet teveel wegdrijven. Zorg altijd de weg terug te kunnen vinden. Ik ga hier weg nu. Fijne dag nog
Klopt ook wel

Ik wilde nog wat toevoegen op dat ene bericht. Ik ben soms nog wat te gejaagd en ik kan beter de tijd nemen voor een reactie.

De realiteit zoals die zich laat zien "hier" die benader ik op een bepaalde manier.

Rood = rood
Groen = groen
broer = broer ( ik bedoel dus, ik heb een hele tijd mensen niet vertrouwd, mijn broer altijd wel maar mijn ouders niet zo terwijl dat helemaal en dan ook helemaal niet nodig was, maar dat was ook een gedeelte van het proces)

En zo zet ik alles dat er is als vaststaand vast. Want het bestaat ook allemaal wel. Ik moet gewoon wat ik zie zien als iets dat bestaat. Wat achter dat bestaan zit van het bestaan van alles dat maakt niet uit. Zolang het maar is zoals ik het zie.

Ik leef wel in een realiteit dus. En ik heb er dus ook wel vat en grip op. Alleen is het meer lucht geworden en de zwaarte van alles anders.

Het is mooier en minder zwaar allemaal. En duidelijker ook. Mijn zicht begint toe te nemen soms. Kleuren zie ik feller en nog meer. Alsof de vuiligheid uit mijn hoofd is.

Maar goed. Ik heb ook genoeg gepraat weer.

Veel plezier in wat je gaat doen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:53:56 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29267261
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:48 schreef coz het volgende:
als het echt vaak gebeurt , zou je ook een linkje in je sig kunnen maken met een kreet als 'ja ben vaag, so' en dan dit linken naar een post waarin je het toch al uitlegd . .scheelt weer een stuk kostbare energie met telkens uitleggen
Ik negeer ze gewoon vanaf nu. Mocht het nodig zijn om iets tegen ze te zeggen dan doe ik dat wel op een normale manier.

Mijn sig is om onzin in te schrijven of iets dat in mijn hoofd schiet. Hoewel mijn sig iedere 10 minuten veranderd. Net zoals mijn usericoon.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:55:36 #272
90061 coz
pi_29267307
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Net zoals mijn usericoon.
dat viel me ook al op

* coz heeft wel eens de neiging om een post te zoeken per usericoon ipv ff op zoek te rossen .. in iedergeval als het plaatje er uitsteekt
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:57:14 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29267345
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:55 schreef coz het volgende:

[..]

dat viel me ook al op
tja...ik ben onrustig nog. Ik moet bezig blijven anders verveel ik me. Als ik niet bezig ben dan zoek ik weer wat anders op. De enige keer dat ik rustig ben is tijdens het roken van een sigaret. Dan neem ik de tijd om ff buiten te relaxen.

Tijd voor een sigaret. Straks lekker biertje
pi_29267397
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:48 schreef coz het volgende:
Of men moet leren dat ook zonder excuses die opgevat kunnen worden als 'hey ik ben geestelijk invalide' een ander het recht heeft gerespecteerd te worden.
Een apart onderwerp voor de wiki overigens Maak ik wel een tekstje voor.
Loopt overigens prima he, dat topic!
En nu ben ik echt weg.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:01:18 #275
90061 coz
pi_29267432
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik niet bezig ben dan zoek ik weer wat anders op.
GCSC - Stuk rapaille gezocht
zutzooi aan linkjes daar geplaatst
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:02:42 #276
90061 coz
pi_29267462
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:59 schreef iteejer het volgende:

[..]

Of men moet leren dat ook zonder excuses die opgevat kunnen worden als 'hey ik ben geestelijk invalide' een ander het recht heeft gerespecteerd te worden.
Een apart onderwerp voor de wiki overigens Maak ik wel een tekstje voor.
Loopt overigens prima he, dat topic!
En nu ben ik echt weg.
ik heb nog niet gekeken naar het aantal pagina's dat ineens spontaan gemaakt is sindsdien , zal wel tegenvallen .. wiki is nog niet zo bekend .. komt wel
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:05:36 #277
90061 coz
pi_29267534
Nog niet zoveel die gekoppeld zijn

heb even de categorieen weer aangezet , denk dat het wel redelijk goed is zo
{en anders pas je het maar lekker zelf aan )
pi_29267674
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:05 schreef coz het volgende:
Nog niet zoveel die gekoppeld zijn

heb even de categorieen weer aangezet , denk dat het wel redelijk goed is zo
{en anders pas je het maar lekker zelf aan )
Why me? Jullie project, gaat prima zo
En nu toch echt helemaal echt weg.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:13:08 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29267707
Over dat dromen Ik droom nu ook. Mijn leven is een grote droom aan het worden. Dromen terwijl ik wakker ben. Mooi. Maar dan moet het wel een mooie droom zijn. Maar ik weet niet in hoeverre je kunt lucide dromen tijdens het "waken". Het voelt alsof ik dood ben en naar de hemel ben gegaan. Dat ik binnen ben gelaten door Petrus.

Daar zal ik me nog in gaan trainen in de toekomst.

En wat ze ook mogen zeggen over mij. Ik ben dolgelukkig te noemen omdat ik weet dat de toekomst rozengeur en manenschijn gaat worden.

Mensen die nu beweren dat ik stoor zullen later op hun woorden terugvallen Ook daar put ik moed uit. Dus ik laat ze in hun waan

Woorden doen geen pijn meer Hier niet meer.

Als ik in de winningmood zit laat ik me dus door niemand meer eruit jagen.

En nu genoeg over mensen die disrespect vertonen. Het is een zaak die je overal ziet. De hele maatschappij is gebaseerd op disrespect. Je komt het overal tegen. Tolerantie is iets dat je bar weinig tegen komt hier. En dat is gewoon iets dat is ontstaan door de jaren heen? Is de mensheid ziek geworden door een bepaalde factor? Is dat gegroeid door de eeuwen heen?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:31:29 #280
90061 coz
pi_29268111
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Why me? Jullie project, gaat prima zo
En nu toch echt helemaal echt weg.
gekheid , maar omdat je zei dat de subcategorieen in eerder stadium nog niet helemaal zo als je het graag zou zien waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')