quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is erg frustrerend, normaal ben ik altijd degene die laks met bereikbaarheid omgaat maar nu is hij het. En ik wil hem spréken !
Verschillende zaken.. o.a. dat ik bláuw ! ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En je hebt mail.... ik ga mijn trucendoos niet zomaar hier en publique opentrekken, natuurlijk
Buigt....quote:
Je trusendoos?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
![]()
En je hebt mail.... ik ga mijn trucendoos niet zomaar hier en publique opentrekken, natuurlijk
naar de excorcist?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Enyalius het volgende:
ik ga niks uitdrijven of indrijven. vind het wel best zo. ik ga een film kijken
Lees... meneer... lees!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je trusendoos?
Wat is dat?
Zitten daar in- dan wel uitgedreven trusen in?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
naar de excorcist?
was idd een uitstekende film destijds!![]()
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Buigt....
Maar echt..... hoe kom je erop om zoiets aan mij te vragenDaar kan ik nou echt helemaal om in een deuk liggen.
Spel... mevrouw... spel!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Lees... meneer... lees!!!!!!
En wezens zoals gij.... mannen.... zijn nu juist de reden dat ik mijn trucendoos hier niet opentrek.
Taalpuristquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Spel... mevrouw... spel!!!!
Een C voor een E spreekt men uit als 'S'. Je hebt het over een cent, en niet over een kent. Dientengevolge is een trucendoos een trusendoos. Capice?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Spel... mevrouw... spel!!!!
Een C voor een E spreekt men uit als 'S'. Je hebt het over een cent, en niet over een kent. Dientengevolge is een trucendoos een trusendoos. Capice?
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Mirage het volgende:
Taalpurist
Besides....... ik ben een vrouw en mag derhalve, ook al is mijn naam niet Truus, het woord trucendoos als zodanig bezigen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dus iedereen die 'cent' zegt, en niet 'kent' loopt te blaten, is een taalpurist...?
Geen comma?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
En je vergat een komma
quote:
Zijn Mirage en ik heel vrouwelijk truth?? Nee toch. Jammer dat Vamp er niet is dan. Maar die krijgen we vast ook wel meequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef iteejer het volgende:
Krijg ik nu heel vrouwelijk truth tegen me..? Help... ik ga ook maar ff de exsorcist opzetten denk ik..
Hebben we hem nou weggejaagd?quote:
quote:
jij moet je huwelijksverplichtingen nakomen !quote:
ja.... het is ver na half 10quote:
Dus als de kat van huis is..........quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef UncleScorp het volgende:
Mevrouw is niet thuis ... is met haar beste vriendin naar andere vriendin die jarig is.
dan dansen de muizen op tafelquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... mja ... wa ?
Ah... Belske toch.... ken je dat spreekwoord niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef UncleScorp het volgende:
eerder in de valse pafond ja
En ik trapte er heel blond inquote:
cool !quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:
Vanmiddag ff met mijn nieuwe lens gespeeld ... zo'n macroding
Dit was wel coole foto, niet zo scherp maar totaal niet bewerkt !
[afbeelding]
Die spin hing in het plastic tuinhuisje van de kids, en de flits zat achter rood plastic ...
Spinnen zijn coolquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
Die spin hing in het plastic tuinhuisje van de kids, en de flits zat achter rood plastic ...
Een vegetarische katquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:
is het normaal dat een kat sla eet ?
Kan het kwaad ?
Ik wist dat jullie daar in Belgie overal dioxine en andere giffen instoppen, maar dat jullie spinnen nu al radioactief zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal isquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Mirage het volgende:
is het normaal dat een kat sla eet ?
Kan het kwaad ?
Feedback OP aangepast zag ik. Topquote:
Ah goed passend binnen mijn gezin dus..quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
Jaahh... ik heb er een die regelmatig in mijn mailbox kijktquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kwaad kan het zeker niet, en het is normaal, in die zin dat een normale kat gelukkig niet bestaat, en dus in zijn abnormaliteit redelijk normaal is
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Feedback OP aangepast zag ik. Top [afbeelding]
Blijf jij wel af en toe nog verschijnen op IRC eigenlijk? Of is het over met de pretquote:
tuurlijk !quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Blijf jij wel af en toe nog verschijnen op IRC eigenlijk? Of is het over met de pretKan me voorstellen dat het nu toch wat drukker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |