Alleen als het serene fotos zijn hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja schiet niet op he, is t goed als ik morgen doe?
zit nu buitenland te lullen op mn andere msn
en trouwens was niet alleen Re hoorook icicle
Omdatquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!
* melanie_the_miss valt achterover van haar stoel.
Nog een trans op Fok! ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?![]()
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik ben niet belangrijk genoeg voor je
* Met de katten gaat knuffelen
dingen enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
quote:
Het zal (te) sereen geweest zijn.quote:
arme jongen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
ok , wie dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog een trans op Fok! ?
Ik ken er nog 1
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik geef je een cadeau!
Zing eens lekker mee, dan kom je op teevee!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
PrintScreen is de naam, afgekort PSquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |