Want een cleane renner kan nooit problemen hebben met een ridicuul boetesysteem?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah de krekel die maar snel stopte toen de controles strenger werden en renners in moesten stemmen met contracten waarbij ze geldbedragen zouden moet terugstorten of bloed afstaan. Yep de cleanheid zelve.
En jij gelooft dat een cleane renner zo'n beetje de hele dopingtop van de laatste jaren kan verslaan? Net zo logisch als een Armstrong die zo'n beetje iedere gepakte top 10 renner uit de Tour kon verslaan. Of net zo logisch als een Boonen die alleen maar een prive probleem heeft met verboden middelen. Maar goed de krekel is natuurlijk zo'n aardige kerel en we weten dat aardige mensen nooit doping gebruikenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Want een cleane renner kan nooit problemen hebben met een ridicuul boetesysteem?
Hoewel de prestaties van Armstrong natuurlijk uitzonderlijk zijn, is hij juist iemand die ik clean acht. Ik bedoel, de Franse dopingautoriteiten hebben de afgelopen jaren er werkelijk alles aan gedaan om hem in een kwaad daglicht te stellen en hem echt supervaak gecontroleerd en er is nooit iets gevondenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
En jij gelooft dat een cleane renner zo'n beetje de hele dopingtop van de laatste jaren kan verslaan? Net zo logisch als een Armstrong die zo'n beetje iedere gepakte top 10 renner uit de Tour kon verslaan. Of net zo logisch als een Boonen die alleen maar een prive probleem heeft met verboden middelen. Maar goed de krekel is natuurlijk zo'n aardige kerel en we weten dat aardige mensen nooit doping gebruiken
Yeah, right.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:37 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Hoewel de prestaties van Armstrong natuurlijk uitzonderlijk zijn, is hij juist iemand die ik clean acht. Ik bedoel, de Franse dopingautoriteiten hebben de afgelopen jaren er werkelijk alles aan gedaan om hem in een kwaad daglicht te stellen en hem echt supervaak gecontroleerd en er is nooit iets gevonden
Wat trouwens ook wel grappig was, was één van de argumenten die Armstrong gebruikte voor zijn terugkeer, dat 'ie wilde bewijzen dat 'ie de tour schoon kon winnen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik wil niet uitsluiten dat Armstrong op dit moment clean rijdt (een groot risico om zijn gehele palmares te besmeuren, zonder grote kans op succes), maar die 7 overwinningen had hij echt niet kunnen op een cleane manier kunnen halen tegen die opgefokte Fuentes-paarden.
Nee en dat beweer ik dan ook nergens. Ik vind alleen dat problemen hebben met reglementen en boetesystemen, die zo onnozel zijn dat ze meer dan waarschijnlijk niet eens rechtsgeldig zijn, absoluut geen indicatie hoeft te zijn van dopinggebruik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
En jij gelooft dat een cleane renner zo'n beetje de hele dopingtop van de laatste jaren kan verslaan?
Vino die Contador aanvalt? Je bent ervan op de hoogte dat beide mannen in dezelfde ploeg zitten? Het lijkt mij dat Vino toch echt gewoon zal moeten gaan knechten voor Contador.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Ericr het volgende:
Het verschil tussen Armstrong en Vino? 6 rondes.
Maar inderdaad, Vino lijkt er meer voor te doen nu hij terugkeert dan Armstrong. Volgens mij heeft Armstrong het wel gezien eigenlijk, vraag me af of hij de Tour wel gaat uitrijden.
Vino in de Tour die Contador aanvalt op de flanken van een Alpencol zie ik eigenlijk meer naar uit dan Armstrong die niet kan meekomen.
Moeilijk te vergelijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef SuikerVuist het volgende:
Het verschil tussen Armstrong en Vino:
Armstrong: "Badass (hard) ride today. 5hrs. 3600 mts climbing."
Vino's training routine : ~ 7 uur en tot 5000 hoogtemeters. Elke dag.
Kan best zijn dat Armstrong's trainingsschema voor hem "ideaal" is, maar vraag me dan toch af waarom Vino duidelijk harder traint. En met resultaat... voorlopig dan toch.
Je bent er ook van bewust dat Vino in zijn Teemobieltijd ook gewoon gezellig aanviel als Kloden of Ullrich het totaal niet verwachtten? Vino is onberekenbaar, vandaag je vriend morgen rijdt hij tegen je. Als hij maar kan aanvallen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Vino die Contador aanvalt? Je bent ervan op de hoogte dat beide mannen in dezelfde ploeg zitten? Het lijkt mij dat Vino toch echt gewoon zal moeten gaan knechten voor Contador.
En Vino heeft nog een eigen agenda. Hij rijdt voor de meerdere eer en glorie van Kazachstan. Dat belang strookt niet per definitie met dat van Contador.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je bent er ook van bewust dat Vino in zijn Teemobieltijd ook gewoon gezellig aanviel als Kloden of Ullrich het totaal niet verwachtten? Vino is onberekenbaar, vandaag je vriend morgen rijdt hij tegen je. Als hij maar kan aanvallen.
Aan de andere kant heeft hij bij Telekom toch ook nooit echt in de weg gereden van Ullrich. Eerder in tegendeel, in 2003 waren ze net samen Armstrong bijna murw aan het rijden ...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Ericr het volgende:
Komt nog bij dat Vino nooit opgeeft, dat weten we nog uit de Tour van 2007. De halve weg zat aan zijn lichaam geplakt maar toch weet hij een tijdrit in de TDF te winnen waarna hij weer terug was in het klassement. Natuurlijk weten we nu de afloop maar een Vino die uit de as herrijst zou voor Contador niet goed uitpakken. Denk dat teamorders weinig invoed hebben op Vino als hij ook maar 1 kans ruikt om een mooie zege te pakken.
In 2005 gemist dat Vino constant aanvallen bleef plaatsen in de rit naar Ax-3-domaines?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft hij bij Telekom toch ook nooit echt in de weg gereden van Ullrich. Eerder in tegendeel, in 2003 waren ze net samen Armstrong bijna murw aan het rijden ...
En sowieso, Contador is zelf ook een beetje hetzelfde type renner, ook een aanvaller eigenlijk. Vino weet ook wel dat hij niet meer de Vino van n paar jaar terug is , en zal eieren voor z'n geld kiezen. Desnoods eens samen ten aanval trekken en een rit winnen ofzo.
In deze Giro zal hij dit ook niet volhouden, daarvoor is hij in het echte gebergte volgens mij nog altijd te beperkt ...
quote:Armstrong isn't going to respond to this one, he probably wants someone else to do the work as Vino isn't really an overall threat anymore. Kloden and Ullrich have chased Vino down! What the hell? This is the second time T-Mobile has chased down thier own teammate.
Was toch wel een historisch ritje waarbij Ullrich op den duur zijn inspanningen moest bekopen.quote:The Kazakhstani quickly opened a gap but - surprisingly - it was none other than his own teammate Ullrich who dragged him back. The German was trying to put Armstrong under pressure, and while the Texan responded to the first surge, he didn't match the second. Ullrich, Vinokourov, Basso, Landis and Andrei Kashechkin drew clear, opening a 10 second gap.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd een kansloze missie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |