Bij de vorige was 'ie ook niet gepaktquote:Op zondag 25 april 2010 17:40 schreef Leatherface het volgende:
Zeer knappe zege, hopelijk is deze wel zuiver inderdaad.
Het kan niet allemaal. Deze man heeft al zoveel gepresteerd. Tweede plaats OS in Sidney op de weg, AGR, LBL, Vuelta, Touretappes en ga zo maar door.quote:Op maandag 28 september 2009 11:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij had eigenlijk nog moeten wereldkampioen worden ...
De winnaars uit voorgaande jaren zijn vrijwel allemaal dubieus maar nooit gepakt in deze koers. Zo ziet Boogerd het ook. Niet gepakt in die koers, dus vrede ermee.quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij de vorige was 'ie ook niet gepaktDat was pas later.
Boogerd eindigde in die koersen ook vaak voor mensen die later gepakt werden. Daar kun je je ook vragen over stellen ...quote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De winnaars uit voorgaande jaren zijn vrijwel allemaal dubieus maar nooit gepakt in deze koers. Zo ziet Boogerd het ook. Niet gepakt in die koers, dus vrede ermee.
Of degene met de beste dokter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Je kan wel vragen blijven stellen maar wanneer houd dit gedoe nou eens op. Ja er zitten erbij die doping pakken, misschien wel allemaal. En als ze het allemaal doen is het weer een eerlijke strijd omdat dan alsnog de beste met het beste koersinzicht met dat beetje geluk wint.
Het is vooral geen rekenaar, maar iemand die erin vliegt en wel ziet waar het allemaal eindigt, zo zouden er meer moeten zijn, zeker in het rondewerk waar de meesten meer aan het afwegen zijn dan aan het koersen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:56 schreef Leatherface het volgende:
Met of zonder doping, het is in ieder geval wel een renner met panache.
Er zijn massa's kleurloze renners, Vinokourov zet in ieder geval vaak de koers in brand.
Ik las nog ergens dat de laatste renner die LBL won en nooit in opspraak kwam Dirk De Wolf in 1992 was ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:17 schreef franklop het volgende:
mooie coureur wel, maar toen ik zondag op mijn mobiel de uitslag zag moest ik toch wel even lachen, zeker met betrekking tot het lijstje verdachte/gepakte renners die de laatste jaren wonnen
Bettini en Bartoli ook niet heel concreet, hoewel beiden natuurlijk wel voor Mapei reden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik las nog ergens dat de laatste renner die LBL won en nooit in opspraak kwam Dirk De Wolf in 1992 was ...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:35 schreef franklop het volgende:
Andy Schleck is toch ook nog niet in opspraak geweesT?
Ah de krekel die maar snel stopte toen de controles strenger werden en renners in moesten stemmen met contracten waarbij ze geldbedragen zouden moet terugstorten of bloed afstaan. Yep de cleanheid zelve.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bettini en Bartoli ook niet heel concreet, hoewel beiden natuurlijk wel voor Mapei reden.
Inderdaad. Frank kwam ook nog eens redelijk recent in opspraak... Andy was toen bijv. al een keer tweede geworden in de Giro. En Frank en Andy delen bijna alles samen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zijn vader en z'n broer zijn toch niet onbesproken en hun auto's zijn meer dan een keer al onderzocht geweest enzovoort ...
Nooit wat gevonden weliswaar , maar toch niet helemaal onbesproken ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |