Ik weet wel wat voor vriendin ik zou willen hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
Het probleem is, dat zij zich helemaal is gaan veranderen van een vrij introvert, rustig meisje die bijvoorbeeld van R&B muziek hield en zich graag netjes (niet overdreven kak ofzo) kleedde,
naar een meisje die in korte tijd erg is afgevallen, veel uitgaat en dan zuipt tot de ochtendgloren.. er totaal geen probleem van maakt dat haar vriend zown verleden heeft en momenteel nog wel vaak een snuifje en een pilletje neemt (haar viend hè, zij niet), en zich heel anders gaat kleden.
Ben niet gelovigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:15 schreef wonko het volgende:
Oh jee...is er weer een schaapje van de kerk afgedwaald?
Wat wil je nou? Laten zien hoe tof je bent of wat je met je vriendin moet doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:17 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ben niet gelovig![]()
En ik had wel kunnen raden dat ik dat soort reacties zou krijgen, aangezien het zinnetje 'niet christelijk' in mijn verhaal voorkwam![]()
Hey!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Anpagliwin het volgende:
Mocht ze zelf gigantisch de fout ingaan door bijv. te gaan snuiven of slikken
Dank je voor de 'normale' reactiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Anpagliwin het volgende:
Laat je vriendin maar even uitrazen, ze schijnt het nodig te hebben.
Ga gewoon verder met je eigen leven maar hou je vriendin wel in de gaten.
Mocht ze zelf gigantisch de fout ingaan door bijv. te gaan snuiven of slikken of weet ik veel wat, dan moet je haar flink bij d'r nekvel pakken.
'Want dan pas kan je laten zien dat je echt om haar geeft; door haar te beschermen tegen zichzelf.
En als je dat niet alleen kunt, kan je altijd nog deskundige hulp inroepen.
Tenminste, dat is VRIENDSCHAP in mijn ogen dan hé![]()
Veel succes en heel veel sterkte
Verhaal is vrij duidelijk hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:17 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ben niet gelovig![]()
En ik had wel kunnen raden dat ik dat soort reacties zou krijgen, aangezien het zinnetje 'niet christelijk' in mijn verhaal voorkwam![]()
Joh, dat was moeilijk te bedenken! Je kunt er eens over praten met haar, verder houdt het op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:26 schreef thaMoon het volgende:
Ik denk dat ik me gewoon niet meer zo druk moet maken ofzo..
Ze gaat haar eigen weg.. t is jammer dat het niet altijd mixt met mijn meningen/leefwijze (en NEE, die is niet braaf of saai), maar misschien moet ik het contact tijdelijk wat minderen.
niets mis met vrouwen die slikken!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Anpagliwin het volgende:
Mocht ze zelf gigantisch de fout ingaan door bijv. te gaan snuiven of slikken
Je bent helemaal niet jaloers.quote:ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik, gewoon omdat ze er zo vaak over praat.
Hate it.
ik kan R&B muziek ook niet luchtenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, ik zou anders best wel blij zijn dat ze geen R&B meer luistert. Wat een baggermuziek is dat. Ze doet eindelijk eens wat. Ze heeft nu keuzes, of die goed of slecht zijn - het zijn de hare.
tja, eerlijk duurt het langst. je weet allebei in één keer waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:37 schreef thaMoon het volgende:Ik zal het toch eens rechtuit tegen haar zeggen, en uitleggen waarom ik er genoeg van heb.
Hopelijk begrijpt ze het...
We shall see.
In ieder geval bedankt voor de reacties
Als het sneu voor haar is en zij niet echt gelukkig is met zichzelf,quote:Het is zo sneu voor haar dat ze zo ontzettend onzeker is, want ik ben bang dat ik haar bijna breek als ik rechtuit zou zeggen dat ik er genoeg van had... Ze is niet echt gelukkig met zichzelf denk ik.
Help mij
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
Ik praat zelf bijna nooit over mn sexleven (die overigens prima is) en ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik, gewoon omdat ze er zo vaak over praat.
Hate it.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die te veel praten over hoe goed hun sexleven is, vertrouw ik niet.
Damn, ik dacht dat alle vrouwen wel het gen actief hadden om op precies het goede moment de meeste subtiele giftige opmerking aller tijden te makenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
Ik ken haar al m'n hele leven, we weten zowat alles van elkaar.
Help mij
Ik voel me helemaal niet verheven boven haar, maar ik merk dat ze niet echt happy is met de situatie. Ze vraagt altijd om bevestiging, en ik weet dat ze dat alleen maar doet als ze onzeker en/of unhappy is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:02 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat nou eigenlijk je probleem is. Je vriendin is blij met haar vriend, blij met haar seksleven, nou mooi toch?
Ik krijg een beetje het idee dat je jezelf wat verheven voelt over haar, dat arme niet zelfverzekerde meisje....
Ze doet helemaal niets verkeerd volgens mij hoor. Zij neemt geen snuifje, en ook geen pilletje. Ze is niet verantwoordelijk voor wat haar vriend doet, en al helemaal niet voor wat hij gedaan heeft.
Zij is blijkbaar juist in de overtuiging dat ze positief veranderd is. Ze is er blijkbaar blij mee. Dus wat is dan jouw probleem?
En als jij geen zin hebt in haar seksverhalen, waarom kun je dat dan niet gewoon tegen haar zeggen?
Het is duidelijk dat JIJ iig niet happy bent met de situatie. Of dat bij haar ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanachter mijn pc'tje. Ik weet niet hoe vaak en op welke manier ze om bevestiging vraagt.... Je zegt zelf dat de veranderingen positief zijn, dus dan snap ik je probleem nog wat minder. Volgens mij heb je gewoon meer problemen met haar vriend...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet verheven boven haar, maar ik merk dat ze niet echt happy is met de situatie. Ze vraagt altijd om bevestiging, en ik weet dat ze dat alleen maar doet als ze onzeker en/of unhappy is.
Ik wil gewoon dat ze zichzelf blijft (toegegeven, de veranderingen waren vrij positief) en niet gaat veranderen voor hem.
Het speelt erg mee dat ik die vriend niet zo geweldig vind.
Ik zal haar ook gaan vertellen dat ik genoeg van die sexverhalen heb, maar ik wil dat wel op een manier doen dat ik haar niet kwets, aangezien ze erg gevoelig is.
Als ze echt gelukkig is, prima.. maar dan moet ze dat wel met wat meer overtuiging brengen![]()
Nou, die bevestiging vraagt ze al zo gauw ze me ziet, en dan nog een stuk of 20 keer op een dag...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat JIJ iig niet happy bent met de situatie. Of dat bij haar ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanachter mijn pc'tje. Ik weet niet hoe vaak en op welke manier ze om bevestiging vraagt.... Je zegt zelf dat de veranderingen positief zijn, dus dan snap ik je probleem nog wat minder. Volgens mij heb je gewoon meer problemen met haar vriend...
Er is geen aardige manier om haar te zeggen dat je haar seksverhalen beu bent. Zeg gewoon dat het niet jouw soort onderwerp is, en dat je het niet lelijk bedoelt, maar het liever over iets anders hebt...
Volgens mij is dit de kern van het probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Het speelt erg mee dat ik die vriend niet zo geweldig vind.
bevestiging van wat dan? wees eens specifiek.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:00 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Nou, die bevestiging vraagt ze al zo gauw ze me ziet, en dan nog een stuk of 20 keer op een dag...
Ik kan er gewoon niet goed mee omgaan als mensen tegen hun pricipes ingaan om anderen te plezieren.![]()
Uiteindelijk is zij degene met de verkering met die knul, niet ik.
Maar ik word er behoorlijk in betrokken en ik heb er eigenlijk genoeg van.
Ik ben heus niet preuts of kortzichtig, maar ik hou me liever bezig met mn eigen sexleven dan die van haar eerlijk gezegd.
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
bevestiging van wat dan? wees eens specifiek.
tegen welke principes gaat ze in? wees eens specifiek.
in welke zin word jij er in betrokken? wees eens specifiek.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat je het met je vriendinnen over je nieuwe vriendje hebt namelijk, dus ik weet niet wat je nou precies bedoelt. Behalve dan als je niets over hem wilt horen, omdat je hem gewoon niet mag.
nee, dat van dat seksleven is nou wel duidelijk. volgende keer eerlijk zijn, en klaar.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'
bevestiging dat het goed is dat ze zo veel sex heeft, bevestiging dat ze gelukkig is...
Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten..
Iets belangrijks wat ik er bij moet zeggen (had ik al veel eerder moeten doen, ik sufkop),
is dat ik van haar weet dat ze helemaal niet zo geniet van de sex met hem (naar eigen zeggen nog nooit klaargekomen). Hij is erg snel boos als het een keer niet lukt, en zij ligt altijd maar voor hem klaar. Dat speelt ook mee in mijn irritatie als ze er zoveel over klept.
Over de minpuntjes praat ze maar heel soms, om vervolgens meteen te roepen: maar het is zo geweldig met hem!!!
tsja...
Ik word erin betrokken omdat ze er constant over praat en dan die bevestiging van mij wil
Nu wat duidelijker?
En wat zegt ze als je zegt:"waarom vraag je dat eigenlijk? twijfel je er zelf aan?"quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'
bevestiging dat het goed is dat ze zo veel sex heeft, bevestiging dat ze gelukkig is...
Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten
Ik word erin betrokken omdat ze er constant over praat en dan die bevestiging van mij wil
Nu wat duidelijker?
Dat zegt zij tegen jou ja...Geloof mij maar dat zij ook wel eens een snuifje of een pilletje heeft genomen en misschien wel elk weekend doet. Als zij zo'n vriend heeft en zo onzeker is dan laat zij zich hier zeer gemakkelijk in meesleuren en overtuigen..Ze moet anders al heel sterk in haar schoenen staan..Geloof me maar ik heb genoeg van zulke meiden gezien...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
er totaal geen probleem van maakt dat haar vriend zown verleden heeft en momenteel nog wel vaak een snuifje en een pilletje neemt (haar viend hè, zij niet), en zich heel anders gaat kleden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
(...)
En dat begint me behoorlijk de kont uit te hangen.
(...)
Klinkt alsof er iemand jaloers isquote:Ik praat zelf bijna nooit over mn sexleven (die overigens prima is ) en ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik
Ben ik toch blij dat mijn vriendin lekker haar eigen smaak houdt en lekker d'r eigen (niet mijn) muziek blijft luisteren. Ik drink regelmatig alcohol. En geen 2 glazen. Zij houdt het nog steeds bij d'r cola. Sommige mensen vinden dat misschien saai. Voor mij is het een teken dat ze niet onzeker is. Wat volgens mij wel het probleem is bij de vriendin van de TS.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Rikoko het volgende:
Ach ja, zo een vriendin heb ik ook gehad, die hield ook van r&b enzo, totdat ze mij leerde kennen met mijn soort muziek, en toen zag ik haar plots ook op deze muziek ronddansen
Misschien ben je dit ook wel al erg lang 'vergeten' tegen haar te zeggen ... dat je al haar 'positieve geluiden' domweg niet gelooft ... net zoals je het hier eerst 'vergeet' en eerst praat over enkel 'jouw' ergernissen, die eerder zouden kunnen wijzen op een onzekerheid aan jouw kant ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:22 schreef thaMoon het volgende:
Iets belangrijks wat ik er bij moet zeggen (had ik al veel eerder moeten doen, ik sufkop),
is dat ik van haar weet dat ze helemaal niet zo geniet van de sex met hem (naar eigen zeggen nog nooit klaargekomen). Hij is erg snel boos als het een keer niet lukt, en zij ligt altijd maar voor hem klaar. Dat speelt ook mee in mijn irritatie als ze er zoveel over klept.
Over de minpuntjes praat ze maar heel soms, om vervolgens meteen te roepen: maar het is zo geweldig met hem!!!
Dus ze vind de sex eigenlijk niet zo lekker met hem?quote:
Het is voor jou meer een probleem dan voor haar, ofnie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
-knip-
Wat weet jij nou in godsnaam van het leven van TSquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef SHE het volgende:
Volgens mij ben jij zelf onzeker TS
Die griet heeft lol, gaat veel uit, kleed zich beter en krijgt met regelmaat een veeg
Je bent strontjaloers en gooit het daarom maar op haar onzekerheid. Beetje lullig van je
Wilde gok!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:53 schreef fraQture het volgende:
[..]
Wat weet jij nou in godsnaam van het leven van TS
Foute gok helaas ook, ik ken het betreffende meisje en weet dus hoe ze is en hoe ze was, zonder dat ik er persoonlijk erg aan verbonden ben of zo. En wat het sexleven van thaMoon betreft: daar weet je natuurlijk niets van, maar je snapt dat het weinig zin heeft om jaloers te zijn op iemand van wie het het sexleven helemaal niet zo geweldig is als ze soms impliceert.quote:
Jammer, je zou bijna hopen dat Jij dat eigenlijk preutse vriendinnetje zou zijn, die wel veel over sex praat, maar eerder enkel om haar vroeger teveel opgekropte sexuele gevoelens een beetje te overschreeuwen ... kregen we nog een beetje 'bitchfighting'quote:
Tja, hoe sterker je het gaat ontkennen, hoe meer geloofwaardigheid je verliest en mensen van het tegendeel ovetuigd ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:45 schreef thaMoon het volgende:
Voor alle duidelijkheid nog maar een keer:
Ik Ben Niet Jaloers
ja? dank je
Voor iemand die er niet graag over verteld, hecht je kennelijk wel heel veel waarde eraan dat anderen wel denken dat 'alles kits achter de rits' is, met je sexleven ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:40 schreef thaMoon het volgende:
Klopt, sommige mensen hebben er meer behoefte aan om dat uitgebreid te vertellen, maar ik dus niet
neuh, daarmee wilde ik de eventuele vermoedens uit de wereld helpen of ik misschien afgunst had gevormd na het aanhoren van haar avonturen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Voor iemand die er niet graag over verteld, hecht je kennelijk wel heel veel waarde eraan dat anderen wel denken dat 'alles kits achter de rits' is, met je sexleven ...
En het tegendeel bereikte je ermee...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef thaMoon het volgende:
[..]
neuh, daarmee wilde ik de eventuele vermoedens uit de wereld helpen of ik misschien afgunst had gevormd na het aanhoren van haar avonturen
Nou goed, dan heb je daar gelijk in. Al was het dus niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En het tegendeel bereikte je ermee...
Juist omdat je er zo heftig tegenin ging, wekt meer intersse naar dat punt op ....
Zoals jijzelf ook bij je vriendin hebt, soms zegt iemand bepaalde dingen en hamert erop dat het wérkelijk zo is, maar wekt juist die extra nadruk die men legt, eerder het tegengestelde gevoel op, dat iemand wat 'verzwijgt'.
Als je namelijk niet de behoefte had op zulke dingen in te gaan, zou je verhaal dat je je puur gewoon zorgen om je vriendin maakte, geloofwaardiger zijn ...
Nu je toch echter kennelijk veel behoefte hebt om een bepaalde indruk te wekken, dat je zelf ook goede sex zou hebben, maar kennelijk er problemen mee hebt om gewoon het hele zaakje bij zijn naam te noemen, legt het wél een deel van jouw problemen gewoon bij jouzelf neer, misschien moet je zelf je ook wel een beetje losmaken en kan je op dat punt je vriendin ook een beetje bewonderen, die zich heeft 'vrijgevochten' daarvan ...
Dat betekent niet dat wat je vriendin nu doet geheel goed is, en je 'zorgen' onterecht zijn. Maar als jijzelf aantoond die dingen niet zo 'zwart-wit' te zien, geeft het je verhaal dat je je oprecht zorgen maakt over waar je vriendin mee bezig is en of die dat oprecht meent, wat ze allemaal zegt over die 'fantastische sex' en 'spannend leven', meer overtuigingskracht.
Nja, iig wel beter geloof ik, ze pasten niet bij elkaar als ik 't allemaal zo lees. Succes met er overheen komen en succes wens haar succes met haar leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef thaMoon het volgende:
t is uit...
Gisteren heeft ie t uitgemaakt met hele vage redenen.. Toch wel weer zielig voor haar.
Maar beter zo, veel had ze toch niet aan hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |