Misschien ben je dit ook wel al erg lang 'vergeten' tegen haar te zeggen ... dat je al haar 'positieve geluiden' domweg niet gelooft ... net zoals je het hier eerst 'vergeet' en eerst praat over enkel 'jouw' ergernissen, die eerder zouden kunnen wijzen op een onzekerheid aan jouw kant ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:22 schreef thaMoon het volgende:
Iets belangrijks wat ik er bij moet zeggen (had ik al veel eerder moeten doen, ik sufkop),
is dat ik van haar weet dat ze helemaal niet zo geniet van de sex met hem (naar eigen zeggen nog nooit klaargekomen). Hij is erg snel boos als het een keer niet lukt, en zij ligt altijd maar voor hem klaar. Dat speelt ook mee in mijn irritatie als ze er zoveel over klept.
Over de minpuntjes praat ze maar heel soms, om vervolgens meteen te roepen: maar het is zo geweldig met hem!!!
Dus ze vind de sex eigenlijk niet zo lekker met hem?quote:
Het is voor jou meer een probleem dan voor haar, ofnie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
-knip-
Wat weet jij nou in godsnaam van het leven van TSquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef SHE het volgende:
Volgens mij ben jij zelf onzeker TS
Die griet heeft lol, gaat veel uit, kleed zich beter en krijgt met regelmaat een veeg
Je bent strontjaloers en gooit het daarom maar op haar onzekerheid. Beetje lullig van je
Wilde gok!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:53 schreef fraQture het volgende:
[..]
Wat weet jij nou in godsnaam van het leven van TS
Foute gok helaas ook, ik ken het betreffende meisje en weet dus hoe ze is en hoe ze was, zonder dat ik er persoonlijk erg aan verbonden ben of zo. En wat het sexleven van thaMoon betreft: daar weet je natuurlijk niets van, maar je snapt dat het weinig zin heeft om jaloers te zijn op iemand van wie het het sexleven helemaal niet zo geweldig is als ze soms impliceert.quote:
Jammer, je zou bijna hopen dat Jij dat eigenlijk preutse vriendinnetje zou zijn, die wel veel over sex praat, maar eerder enkel om haar vroeger teveel opgekropte sexuele gevoelens een beetje te overschreeuwen ... kregen we nog een beetje 'bitchfighting'quote:
Tja, hoe sterker je het gaat ontkennen, hoe meer geloofwaardigheid je verliest en mensen van het tegendeel ovetuigd ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:45 schreef thaMoon het volgende:
Voor alle duidelijkheid nog maar een keer:
Ik Ben Niet Jaloers
ja? dank je
Voor iemand die er niet graag over verteld, hecht je kennelijk wel heel veel waarde eraan dat anderen wel denken dat 'alles kits achter de rits' is, met je sexleven ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:40 schreef thaMoon het volgende:
Klopt, sommige mensen hebben er meer behoefte aan om dat uitgebreid te vertellen, maar ik dus niet
neuh, daarmee wilde ik de eventuele vermoedens uit de wereld helpen of ik misschien afgunst had gevormd na het aanhoren van haar avonturen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Voor iemand die er niet graag over verteld, hecht je kennelijk wel heel veel waarde eraan dat anderen wel denken dat 'alles kits achter de rits' is, met je sexleven ...
En het tegendeel bereikte je ermee...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef thaMoon het volgende:
[..]
neuh, daarmee wilde ik de eventuele vermoedens uit de wereld helpen of ik misschien afgunst had gevormd na het aanhoren van haar avonturen
Nou goed, dan heb je daar gelijk in. Al was het dus niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En het tegendeel bereikte je ermee...
Juist omdat je er zo heftig tegenin ging, wekt meer intersse naar dat punt op ....
Zoals jijzelf ook bij je vriendin hebt, soms zegt iemand bepaalde dingen en hamert erop dat het wérkelijk zo is, maar wekt juist die extra nadruk die men legt, eerder het tegengestelde gevoel op, dat iemand wat 'verzwijgt'.
Als je namelijk niet de behoefte had op zulke dingen in te gaan, zou je verhaal dat je je puur gewoon zorgen om je vriendin maakte, geloofwaardiger zijn ...
Nu je toch echter kennelijk veel behoefte hebt om een bepaalde indruk te wekken, dat je zelf ook goede sex zou hebben, maar kennelijk er problemen mee hebt om gewoon het hele zaakje bij zijn naam te noemen, legt het wél een deel van jouw problemen gewoon bij jouzelf neer, misschien moet je zelf je ook wel een beetje losmaken en kan je op dat punt je vriendin ook een beetje bewonderen, die zich heeft 'vrijgevochten' daarvan ...
Dat betekent niet dat wat je vriendin nu doet geheel goed is, en je 'zorgen' onterecht zijn. Maar als jijzelf aantoond die dingen niet zo 'zwart-wit' te zien, geeft het je verhaal dat je je oprecht zorgen maakt over waar je vriendin mee bezig is en of die dat oprecht meent, wat ze allemaal zegt over die 'fantastische sex' en 'spannend leven', meer overtuigingskracht.
Nja, iig wel beter geloof ik, ze pasten niet bij elkaar als ik 't allemaal zo lees. Succes met er overheen komen en succes wens haar succes met haar leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef thaMoon het volgende:
t is uit...
Gisteren heeft ie t uitgemaakt met hele vage redenen.. Toch wel weer zielig voor haar.
Maar beter zo, veel had ze toch niet aan hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |