Oke, dit gaat niet over mijn 'liefdes' vriendin, ben namelijk vrouw en hetero
![]()
maar mijn beste vriendin.
Ik ken haar al m'n hele leven, we weten zowat alles van elkaar.
Nu heeft zij sinds een maand of 7 een nieuwe vriend, vrij vaag figuur.. niet erg christelijke dingen gedaan in het verleden. (doet er nu niet echt veel toe, maar ik moet 'm niet echt, en met mij meerderen)
Het probleem is, dat zij zich helemaal is gaan veranderen van een vrij introvert, rustig meisje die bijvoorbeeld van R&B muziek hield en zich graag netjes (niet overdreven kak ofzo) kleedde,
naar een meisje die in korte tijd erg is afgevallen, veel uitgaat en dan zuipt tot de ochtendgloren.. er totaal geen probleem van maakt dat haar vriend zown verleden heeft en momenteel nog wel vaak een snuifje en een pilletje neemt (haar viend hè, zij niet), en zich heel anders gaat kleden.
Op zich is dit niet zo heel erg, ze is ook wel positief veranderd in sommig opzicht.
Maar ik heb t gevoel dat ze zichzelf aan t vergeten is... Ze is altijd al erg onzeker geweest, en dat is er nu niet echt beter op geworden.
Ze blijft altijd maar bevestiging vragen dat ze zo veranderd is ten opzichte van hoe erg ze 'vroeger' was.
Daarbij kan ze ook niet ophouden met praten over haar sexleven met die knul.
En dat begint me behoorlijk de kont uit te hangen.
Het is volgens haar allemaal zo gewéldig en ze doen het zo vaak, en hij heeft zo'n grote *piep* en ga zo maar door.
Ik denk dat dit ook weer een manier is van bevestiging zoeken, maar het irriteert me mateloos.
Ik heb al eens hints gegeven dat er ook andere dingen zijn om over te praten dan dat, maar daar gaat ze niet echt op in.
Het is zo sneu voor haar dat ze zo ontzettend onzeker is, want ik ben bang dat ik haar bijna breek als ik rechtuit zou zeggen dat ik er genoeg van had... Ze is niet echt gelukkig met zichzelf denk ik.
Help mij
[ Bericht 6% gewijzigd door thaMoon op 28-07-2005 10:52:22 ]
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.