Dat de vorige topic gesloten is, is omdat je stelselmatig weigerde te discussieren over het onderwerp. Het was geen discussie, want je ging niet in op hetgeen naar voren werd gebracht, en maakte ook redelijk duidelijk dat dat ook je intentie niet was.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Jaande het volgende:
@ Alicey - Laat anderen dan ook ééns aan het woord - in plaats van de topic op slot te gooien omdat jij hem kansloos vindt...
Open houden zou namelijk betekenen de discussie een kans te geven.
Nah; het lijkt me meer een foute opmerking. Maar niet gemeend ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
imo gaat die reactie idd veels te ver.
Ik hoop het, maar alles heeft er de schijn van dat betreffende user het werkelijk meent..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nah; het lijkt me meer een foute opmerking. Maar niet gemeend ofzo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar alles heeft er de schijn van dat betreffende user het werkelijk meent..
Het gaat mij om het wils-element..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De betreffende user is een sneue nerd; die durft niet eens iemand zn nek te breken
idd, voegt niets toe die reactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:54 schreef Triggershot het volgende:
@ alicey,
(Centraal Anti islam gebash) Een andere kant van de Islam.. reactie geedit worden? het voegt totaal niets aan de discussie waarom topic is gestart. En zulke reacties zorgen er alleen voor dat topic weer een bepaalde wending gaat nemen.
Mensen die wel willen, maar niet kunnen zijn over het algemeen ongevaarlijk..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat mij om het wils-element..
Neemt niet weg dat dergelijke reacties ongewenst zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mensen die wel willen, maar niet kunnen zijn over het algemeen ongevaarlijk..
Ik vind ze wel vermakelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dergelijke reacties ongewenst zijn.
Hallo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:54 schreef Triggershot het volgende:
@ alicey,
(Centraal Anti islam gebash) Een andere kant van de Islam.. reactie geedit worden? het voegt totaal niets aan de discussie waarom topic is gestart. En zulke reacties zorgen er alleen voor dat topic weer een bepaalde wending gaat nemen.
Sowieso nogal kansloos topic imho..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:56 schreef Doffy het volgende:
Kan iemand dit topic even opschonen? Met name de eerst 60 posts is een hoop geflame en onnodig op-de-man-spelerij.
Het boek der dooddoeners in anti-geloof discussies. DEEL 2.
Ja hoor, dat kan.quote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef Hallulama het volgende:
Oeps, kan een moderator het icoontje voor Hoeveel mensen bewandelden onze planeet? even veranderen in een vraagteken? Dank u!
Nee dus.quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef Hallulama het volgende:
De duim omlaag staat er nog steeds maar hij zegt wel 0% editted by Alicey, is it working?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |