Water in heuvelkwartier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Heuvelkwartier, aan de overkant van het water
Enneh... houden we het even gezellig hier? Anders moet ik nog eigen naamtopics gaan sluiten![]()
bij de bult is waterquote:
De piramide! Da's waar ook, niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
bij de bult is water
waar altijd die vieze alcoholist op dat bankje zit!
En nog geen 10 minuten geleden sluit je wel een naamtopic van mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Heuvelkwartier, aan de overkant van het water
Enneh... houden we het even gezellig hier? Anders moet ik nog eigen naamtopics gaan sluiten![]()
En daar ga jij voor zorgen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
wat zul jij het zwaar krijgen in je verdere leven
Tegenover de waterval?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef timmeeeh het volgende:
JDude, ik zat laatst nog te zuipen aan die picknicktafel naast t water.
Oftewel, bij jou voor de deur
Ah, dus jij laat elke keer die stapels lege blikken achterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef timmeeeh het volgende:
JDude, ik zat laatst nog te zuipen aan die picknicktafel naast t water.
Oftewel, bij jou voor de deur
Gezellig hier heh!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:25 schreef zalmsalade het volgende:
Verander de titel ff in "centraal breda topic"
Zei de man die bij de Bredameet nieteens op normale tijden durfde te komen.quote:
Wat een zieke geest zeg...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hilarisch topic
Toch kreeg ik van Inso haar slotjes de hardste piemel.... Van een reserve-man een slotje krijgen is een stuk minder
Hoi, scarefreakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zei de man die bij de Bredameet nieteens op normale tijden durfde te komen.
Gezellig.
Een Breda-meet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Hoi, scarefreak
Ah, dat verklaartquote:
Correcte bingoquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
BredaIk werk er, woonde er en ik hoop er binnen 5 jaar een huis te kopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |