Ik zal je even bijpraten:quote:JDude!? Heb ik iets gemist?
Oud nieuwsquote:
Alles waar kut voor staat is lekker. Vooral die strakke zuigkutjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten:
Het is een kutmod
je bedoelt wanneer ik aangesteld wordt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef JDude het volgende:
Ik zit hier vanwege een tijdelijk personeelstekort even de boel in de gaten te houden. Zogauw de vacature van Havoc is ingevuld ben ik weer weg
En terecht freakin' huiliequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef zalmsalade het volgende:
Jdude heeft 2 topics van mij gesloten...
quote:
quote:
Mwah, eerst die paar dagen maar eens overlevenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:09 schreef Mr-Z het volgende:
Wel cool.. wil je niet blijven op Onz?
ga jij nou maar terug naar je solotopicquote:
Mijn stem heb je in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, eerst die paar dagen maar eens overleven![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ga jij nou maar terug naar je solotopic
Dit topic loopt anders beter dan al jouw topics in totaal hebben gelopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Brainvoyager het volgende:
Baggertopic
Heuvelkwartier, aan de overkant van het waterquote:
ja dit topic loopt goed....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dit topic loopt anders beter dan al jouw topics in totaal hebben gelopen![]()
wat zul jij het zwaar krijgen in je verdere levenquote:
Strontventquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dit topic loopt anders beter dan al jouw topics in totaal hebben gelopen![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Brainvoyager het volgende:
Baggertopic
Water in heuvelkwartier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Heuvelkwartier, aan de overkant van het water
Enneh... houden we het even gezellig hier? Anders moet ik nog eigen naamtopics gaan sluiten![]()
bij de bult is waterquote:
De piramide! Da's waar ook, niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
bij de bult is water
waar altijd die vieze alcoholist op dat bankje zit!
En nog geen 10 minuten geleden sluit je wel een naamtopic van mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Heuvelkwartier, aan de overkant van het water
Enneh... houden we het even gezellig hier? Anders moet ik nog eigen naamtopics gaan sluiten![]()
En daar ga jij voor zorgen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
wat zul jij het zwaar krijgen in je verdere leven
Tegenover de waterval?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef timmeeeh het volgende:
JDude, ik zat laatst nog te zuipen aan die picknicktafel naast t water.
Oftewel, bij jou voor de deur
Ah, dus jij laat elke keer die stapels lege blikken achterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef timmeeeh het volgende:
JDude, ik zat laatst nog te zuipen aan die picknicktafel naast t water.
Oftewel, bij jou voor de deur
Gezellig hier heh!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:25 schreef zalmsalade het volgende:
Verander de titel ff in "centraal breda topic"
Zei de man die bij de Bredameet nieteens op normale tijden durfde te komen.quote:
Wat een zieke geest zeg...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hilarisch topic
Toch kreeg ik van Inso haar slotjes de hardste piemel.... Van een reserve-man een slotje krijgen is een stuk minder
Hoi, scarefreakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zei de man die bij de Bredameet nieteens op normale tijden durfde te komen.
Gezellig.
Een Breda-meet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Hoi, scarefreak
Ah, dat verklaartquote:
Correcte bingoquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
BredaIk werk er, woonde er en ik hoop er binnen 5 jaar een huis te kopen
![]()
Ik geef dat eventuele R&P topic 3 minuten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:47 schreef Mr-Z het volgende:
Ik voel me niet thuis in m'n eigen topic..Iets voor R&P ?
Oh zó.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HET IS ALTIJD NA MIDDERNACHT OOK NU STOMMIE
Verkapte pimp-je-buurt postquote:
Ik voel me niet thuis in m'n eigen topic!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik geef dat eventuele R&P topic 3 minuten.
Bij mij in de buurt is t park pas geopend, dus da's ook pimpin'!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Verkapte pimp-je-buurt post
[afbeelding]
Bwhaha, nog niet eensch 2.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik voel me niet thuis in m'n eigen topic!
jaquote:
het waren flesjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dus jij laat elke keer die stapels lege blikken achter
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:58 schreef timmeeeh het volgende:om even ontopic te blijven:
ik heb in princehage en 't ginneken gewoond en nu zit ik bij mn ouders in ijpelaar
Dit is gewoon een verkapt slowchattopique.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik weet niet wat jij ontopic noemt.. maarre...
Welke zijn bestaansrecht louter dankt aan de puike TTquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapt slowchattopique..
Dit is niet eens verkapt. Dit is een kuttopic dat niet gesloten is omdat de mod die in de titel staat besloot dat er wel in gebaggerd mocht worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapt slowchattopique..
Zodoende.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is niet eens verkapt. Dit is een kuttopic dat niet gesloten is omdat de mod die in de titel staat besloot dat er wel in gebaggerd mocht worden.
Ja dat is.. problemen mee?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is niet eens verkapt. Dit is een kuttopic dat niet gesloten is omdat de mod die in de titel staat besloot dat er wel in gebaggerd mocht worden.
Wie ik? Heul niet, was gewoon een observatiequote:
Vechtuh?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie ik? Heul niet, was gewoon een observatie
En anders? Had je wat huh huh huh huh?
quote:
Waar staat zulks in de TT?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:29 schreef cerror het volgende:
Waar staat zulks in de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |