Als het goed is kom je uiteindelijk aan op Texelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef kokos het volgende:
Wat is dan mijn eindstation?
Enschede--> ... --> Texel
Das maar 39,40quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:33 schreef rekenwonder het volgende:
Den Helder.
Ben niet zo bekend met het OVquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef rekenwonder het volgende:
De topografiekennis van de jeugd van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is.
Krijgt men geen aardrijkskunde meer op school tegenwoordig? Buiten dat: www.map24.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:38 schreef kokos het volgende:
Ben niet zo bekend met het OV
Geen Topografiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Krijgt men geen aardrijkskunde meer op school tegenwoordig? Buiten dat: www.map24.nl
texel is een EILAND kneus. EEN eiland heeft als grappige eigenschap dat het omringt is door water. GEZIEN HET FEIT DAT EEN NS TREIN AL NIET OP TIJD KAN RIJDEN. Acht ik de kans klein dat ze over water kunnen rijden. Zo genoemde JEZUS treinen zijn nog niet op de marktquote:
Ik gok er op dat TS dat wel doorhad. Anders was het eindstation immers Texel geweest en had hij/zij geen vraag gesteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
texel is een EILAND kneus.
Mozes treinen. Anyway, dat snapte ik daarom vroeg ik wat mijn eindstation is voor de boot. Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
texel is een EILAND kneus. EEN eiland heeft als grappige eigenschap dat het omringt is door water. GEZIEN HET FEIT DAT EEN NS TREIN AL NIET OP TIJD KAN RIJDEN. Acht ik de kans klein dat ze over water kunnen rijden. Zo genoemde JEZUS treinen zijn nog niet op de markt![]()
14.gifquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ik gok er op dat TS dat wel doorhad. Anders was het eindstation immers Texel geweest en had hij/zij geen vraag gesteld.
nee lul, jezus liep over water, Mozes kon d'r alleen een stok in duwen, en toen ging het water opzij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
[..]
Mozes treinen. Anyway, dat snapte ik daarom vroeg ik wat mijn eindstation is voor de boot. Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.
Ben je stiekem toch wel achterlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
Mozes treinen. Anyway, dat snapte ik daarom vroeg ik wat mijn eindstation is voor de boot. Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.
Ag de bijbel is geschreven door iemand die zo stoned als een garnaal was.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
[..]
Waar moet die rails dan? Nou zo had ik het begrepen maar opzich kan Jezus dat ook wel. JEZUS!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee lul, jezus liep over water, Mozes kon d'r alleen een stok in duwen, en toen ging het water opzij.
Omg, achterlijke ik wist toch niet welk eindstation ik moest hebben dat vroeg ik juist.quote:
Euw, adres: Texel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:48 schreef mstx het volgende:
Ga naar NS.nl.
Bovenaan de reisplanner staat "Plannen van deur tot deur".
Vul in: van: station, naar: adres. -> enter.
Vul in: van station: Enschede. Naar adres: plaatsnaam: Texel. -> enter.
De straatnaam wordt ingevuld -> nog een keer enter.
Aankomststation wordt ingevuld -> nog een keer enter.
Tadaa de planning is gemaakt en je ziet dat het laatste treinstation Den Helder is.
Valt best meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:48 schreef kokos het volgende:
Omg, achterlijke ik wist toch niet welk eindstation ik moest hebben dat vroeg ik juist.
Ja anders raakt die gast de weg kwijt als hij over het water loopt DUHUquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee lul, jezus liep over water, Mozes kon d'r alleen een stok in duwen, en toen ging het water opzij.
Engeland is ook een eiland, toch ben ik daar menigmaal met de vrachtwagen per trein naar toe gegaan,over kneus gesproken, de hele vaste aarde waar wij op lopen is trouwens een eiland, wist je dat nog niet.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
texel is een EILAND kneus. EEN eiland heeft als grappige eigenschap dat het omringt is door water. GEZIEN HET FEIT DAT EEN NS TREIN AL NIET OP TIJD KAN RIJDEN. Acht ik de kans klein dat ze over water kunnen rijden. Zo genoemde JEZUS treinen zijn nog niet op de markt![]()
Papa is overledenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:56 schreef Herkauwer het volgende:
Dit is gewoon te triest voor woorden... TS als je in Middelburg staat moet je naar huis bellen om je door je papa te laten ophalen![]()
Kneusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:00 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Engeland is ook een eiland, toch ben ik daar menigmaal met de vrachtwagen per trein naar toe gegaan,over kneus gesproken, de hele vaste aarde waar wij op lopen is trouwens een eiland, wist je dat nog niet.....
Wou je zeggen dat texel geen continent vormtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kneus
ei·land (het ~, ~en)
1 stuk land dat aan alle zijden door water is omringd en geen continent vormt
Geen idee, maar volgens mij ga je er nooit arriverenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:02 schreef kokos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat texel geen continent vormt. TEXEL sucks
waarom ga ik er heen man
Nu de vraag, is Australië een eiland of niet? Menigeen zal beredeneren dat Australië een eiland is, maar als dat zo is: waar ligt Nieuw-Zeeland dan? En Tasmanië? Maar als Australië dus geen continent is en ergo wel een eiland, waar slaat die toevoeging dan op?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef Herkauwer het volgende:
Kneus
ei·land (het ~, ~en)
heet het continent niet Oceanië? want zo wordt het wel eens genoemd (australie, n-z + al die kleine klere eilandjes in de zee daarzo)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nu de vraag, is Australië een eiland of niet? Menigeen zal beredeneren dat Australië een eiland is, maar als dat zo is: waar ligt Nieuw-Zeeland dan? En Tasmanië? Maar als Australië dus geen continent is en ergo wel een eiland, waar slaat die toevoeging dan op?
Bij Risk welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
heet het continent niet Oceanië? want zo wordt het wel eens genoemd (australie, n-z + al die kleine klere eilandjes in de zee daarzo)
Wacht maar af, straks word alles incontinent, duurt niet lang meer, 80% tegen 20% verloren strijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kneus
ei·land (het ~, ~en)
Elke KNEUS weet dat Texel een eiland is. Elke afgekeurde half tamme triangle jostie weet dat naar de wadden eilanden GEEN tunnel gaatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:00 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Engeland is ook een eiland, toch ben ik daar menigmaal met de vrachtwagen per trein naar toe gegaan,over kneus gesproken, de hele vaste aarde waar wij op lopen is trouwens een eiland, wist je dat nog niet.....
Moet je naar 't Horntje of naar De Koogquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef kokos het volgende:
Bus. Ik heb toch schoenen! Misschien van Den helder naar de bus ja
jij weet wat je denkt dat je geleerd is,daarom denk je het te weten, eigenlijk weetje nog niet zo veel,keep dreaming, tot je straks met je voetjes in het water staat, de natuur geeft en neemt nu is de tijd van nemen aangebroken, hij geeft niet veel meer, shit zal hij gaan geven aan de mensheidquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Elke KNEUS weet dat Texel een eiland is. Elke afgekeurde half tamme triangle jostie weet dat naar de wadden eilanden GEEN tunnel gaat![]()
Maar zolang dat niet gebeurt is een boot toch wel fijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Bobby18 het volgende:
jij weet wat je denkt dat je geleerd is,daarom denk je het te weten, eigenlijk weetje nog niet zo veel,keep dreaming, tot je straks met je voetjes in het water staat, de natuur geeft en neemt nu is de tijd van nemen aangebroken, hij geeft niet veel meer, shit zal hij gaan geven aan de mensheid![]()
Was niet echt teamwerk dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:46 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben je stiekem toch wel achterlijk.
Het was Mozes die de zee open splitsten en Jezus die over water liep
op Texel naar plaast van bestemmingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef kokos het volgende:
Waar?!quote:
Ik heb eerlijk gezegt geen idee. Ik ga opbezoek bij vrienden die daar 4 weken zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Moet je naar 't Horntje of naar De Koog
Zet iedereen z'n fiets op slot op texel danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
op Texel naar plaast van bestemming
omdat je in 't Horntje aan komt , en das in de middel of now ware
je kan fiets huren of bus nemen
En je hebt je lekker voorbereid, merk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef kokos het volgende:
Ik heb eerlijk gezegt geen idee. Ik ga opbezoek bij vrienden die daar 4 weken zitten.
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Op elkaar inspelen is moeilijk als er een paar honderd jaar tussenzit
waarom dan met de trein naar den helder, als je toch schoenen hebt!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef kokos het volgende:
Ik ga niet met de trein, ik ga met de auto van een vriend van me.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom dan met de trein naar den helder, als je toch schoenen hebt!
Waarom wil je dan, gezien je desinteresse in topografie, toch weten wat het eindstation is?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:37 schreef kokos het volgende:
Ik ga niet met de trein, ik ga met de auto van een vriend van me.
En die auto rijdt op railsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:37 schreef kokos het volgende:
Jezus liep niet over water, het was symbolisch bedoeldquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:46 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben je stiekem toch wel achterlijk.
Het was Mozes die de zee open splitsten en Jezus die over water liep
Ik denk dat de heren en dames theologen en gelovigen daar nogal verschillende meningen over hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:10 schreef Tichelaar het volgende:
Jezus liep niet over water, het was symbolisch bedoeld
Bassie en Adriaan vonden gele waterschoenen met lange stokken toen ze over het water moestenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:27 schreef Conflict het volgende:
als je niet over water kan lopen moet je een vliegtuig nemen.![]()
Waarom staat de trein dan in je topictitelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:37 schreef kokos het volgende:
[..]
Zijn auto rijdt op railsquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:38 schreef Loedertje het volgende:
Waarom staat de trein dan in je topictitel
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:37 schreef kokos het volgende:
[..]
je bent nog geen 18, knaapje.quote:1989-01-10
dat is anders nog best een kut stuk lopen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:13 schreef ChrisJX het volgende:
Vanaf het station kun je naar de boot lopen
Ik heb ook niet anders beweerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat is anders nog best een kut stuk lopen!
Ooh, dat is best te doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet anders beweerd
Ik ben van de boot naar het centrumvan Den Helder gelopen. Zal een minuut of 20, 25 zijn geweest, denk ik.
Dan pak je maar de busquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef kokos het volgende:
Ooh, dat is best te doen. Anders spring ik wel bij iemand achter op de fiets
. Als ze tenminste vriendelijk zijn daar HELEMAAL aan de andere kant van het land.
Minuutje of 20, goed te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:13 schreef ChrisJX het volgende:
Vanaf het station kun je naar de boot lopen
Oh, ik zie het.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat zeg ikBovendien kun je dan ff uitwaaien op de dijk, vond ik wel hip
Maar dan zie je wel de zeequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Oh, ik zie het.Als je over de dijk gaat loop je wel om trouwens, maar goed.
Niksquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet je nu op Texel behalve zuipen in de Koog en je laten neuken door de badmeesters?
BrE¤Z3aH'S palen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet je nu op Texel behalve zuipen in de Koog en je laten neuken door de badmeesters?
dan zou ik vanaf den helder naar de boot lopen ( 15 minuutjes)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef kokos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |