Als het goed is kom je uiteindelijk aan op Texelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef kokos het volgende:
Wat is dan mijn eindstation?
Enschede--> ... --> Texel
Das maar 39,40quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:33 schreef rekenwonder het volgende:
Den Helder.
Ben niet zo bekend met het OVquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef rekenwonder het volgende:
De topografiekennis van de jeugd van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is.
Krijgt men geen aardrijkskunde meer op school tegenwoordig? Buiten dat: www.map24.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:38 schreef kokos het volgende:
Ben niet zo bekend met het OV
Geen Topografiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Krijgt men geen aardrijkskunde meer op school tegenwoordig? Buiten dat: www.map24.nl
texel is een EILAND kneus. EEN eiland heeft als grappige eigenschap dat het omringt is door water. GEZIEN HET FEIT DAT EEN NS TREIN AL NIET OP TIJD KAN RIJDEN. Acht ik de kans klein dat ze over water kunnen rijden. Zo genoemde JEZUS treinen zijn nog niet op de marktquote:
Ik gok er op dat TS dat wel doorhad. Anders was het eindstation immers Texel geweest en had hij/zij geen vraag gesteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
texel is een EILAND kneus.
Mozes treinen. Anyway, dat snapte ik daarom vroeg ik wat mijn eindstation is voor de boot. Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
texel is een EILAND kneus. EEN eiland heeft als grappige eigenschap dat het omringt is door water. GEZIEN HET FEIT DAT EEN NS TREIN AL NIET OP TIJD KAN RIJDEN. Acht ik de kans klein dat ze over water kunnen rijden. Zo genoemde JEZUS treinen zijn nog niet op de markt![]()
14.gifquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ik gok er op dat TS dat wel doorhad. Anders was het eindstation immers Texel geweest en had hij/zij geen vraag gesteld.
nee lul, jezus liep over water, Mozes kon d'r alleen een stok in duwen, en toen ging het water opzij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
[..]
Mozes treinen. Anyway, dat snapte ik daarom vroeg ik wat mijn eindstation is voor de boot. Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.
Ben je stiekem toch wel achterlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
Mozes treinen. Anyway, dat snapte ik daarom vroeg ik wat mijn eindstation is voor de boot. Man ik ben niet achterlijk, jij trouwens wel want Mozes kon over water Jezus niet.
Ag de bijbel is geschreven door iemand die zo stoned als een garnaal was.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef kokos het volgende:
[..]
Waar moet die rails dan? Nou zo had ik het begrepen maar opzich kan Jezus dat ook wel. JEZUS!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee lul, jezus liep over water, Mozes kon d'r alleen een stok in duwen, en toen ging het water opzij.
Omg, achterlijke ik wist toch niet welk eindstation ik moest hebben dat vroeg ik juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |