Ik dacht even dat je Limburg had geschreven,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef creno het volgende:
dat zeiden de zeven dwergen toen ze terug kwamen bij hun huisje en daar de sneeuwwitje zagen liggen met de stukken vergiftigde appel naast haar op de grond...
Ryan_R en ik gaan donderdag naar Luxemburg, 5*hotel
Net of dat volkje halfhoog geteisem haar van een wisse dood hadden kunnen redden... I think NOT!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef creno het volgende:
dat zeiden de zeven dwergen toen ze terug kwamen bij hun huisje en daar de sneeuwwitje zagen liggen met de stukken vergiftigde appel naast haar op de grond...
Ryan_R en ik gaan donderdag naar Luxemburg, 5*hotel
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Limburg had geschreven,maar dan kan natuurlijk niet want daar hebben ze alleen maar goedkope 2 sterren hotels.
.
En zo vriendelijk ook....quote:
We zijn haske vriendelijk ja?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:14 schreef tech het volgende:
[..]
En zo vriendelijk ook....
Als het niet voor hun vriendelijkheid was hadden ze misschien nog 3 sterren
Mjah... Als ik moet kiezen tussen Li en Luxe, dan kies ik voor luxe... Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We zijn haske vriendelijk ja?!.
Laat dat even duidelijk zijn!.
Wat zegt ie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef tech het volgende:
An iwwerhaapt sin d'Lëtzebuerger een Vollek wat mech méi an d'Häerz geet.
een paard heeft toch benen ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn poten doen oijn, kben brak.
Maar heb wel een hele lieve film gezien\ en eennieuwe DVD box
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef tech het volgende:
[..]
Ek het gesê die Luxemburgers is 'n volk wat my baie aan die hart lê.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |