Voor de duidelijkheid, je wilt hier dus niet een nieuw NWO complot neerzetten?quote:We hebben het trouwens over discussiegroepen. Niet over 'de Illuminati'.
een samenvatting:quote:doen (in 'schurkenstaten'), hoewel dit uiteraard niet bepaald normaal is kan ik het ook niet schokkend noemen.
Gladio is overduidelijk betrokken geweest bij aanslagen en coups om vervolgens de schuld op de communisten te pinnen. Veel figuren die met de Stay Behind networks / Gladio betrokken waren zitten ook in de Circle.quote:Specific Aims within this framework are to affect a change of government in
the United Kingdom - accomplished.
In West Germany to defend freedom of trade and movement and oppose all forms of subversion including terrorism ...
NWO complot? Zoiets ja. Geef het maar een naam. Je hebt hooguit een paar duizend vreselijk invloedrijke figuren (eerder enkele honderden centrale figuren) dat een mengeling is van mafia, leger, inlichtingendiensten, privé gerecruteerde special forces, en gestoorde gelovigen van verschillende overtuigingen dat als een kankergezwel zijn invloed uitoefent op internationale regeringen en het zakenleven. Toevallig streven ze allemaal naar 'vrijheid', 'democratie', 'free trade', 'freedom of religion' en 'global peace' (kan het dromen ondertussen).quote:Voor de duidelijkheid, je wilt hier dus niet een nieuw NWO complot neerzetten?
Niet veel macht? Hoe houden ze zichzelf zo vrijwel compleet uit de (vrije) media? We hebben maar een klein deel van de leden en die zitten zo zwaar in de covert ops dat er 0,0 overzicht is op wat ze uitvogelen. 1 ding kan ik je garanderen. Die army intelligence figuren die atm de death-squads trainen in Irak zijn leden. Het zelfde geld voor degenen die Abu Graib en Guantanamo Bay werkelijk runnen.quote:Mijn mening, een overblijfsel van de Koude Oorlog dat niet veel macht heeft en zichzelf willen verrijken.
Ok, dus hij's een lid. Aangezien hij een lid is moet hij dus verwikkeld zijn in controversie. Ik was er namelijk al achter gekomen dat ditde norm is. Het duurde eventjes voordat ik doorhad dat hij beschuldigt was van het bezoeken van Bin Laden in juli 2001, maar er is nog wat meer:quote:The Kingdom’s ambassador to the UK, HRH Prince Turki Al-Faisal, gave a major speech in Paris last week to a leading foreign policy group... During the speech, which was given at Le Cercle – a think-tank for international affairs chaired by former UK Chancellor of the Exchequer Lord Lamont of Lerwick..
quote:Then there are some societies I won't go into, because they are too 'far out' when there is a complete lack of any evidence they exist. If you're interested in Tamar, Moriah, the Cult of the Serpent, the Grand Druid Council, the Order of the Quest, the Keepers of the Dawn, or something similar like that, I suggest you do an internet search. I also skipped the Priory the Sion, because I haven't got a clue what to believe about it.
Jaaaaaa, en je vroeg om info vandaar, dat ik meldde wat ik aan info had, de docu kan je hier downequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:52 schreef Merovingian. het volgende:
Kun je misschien ook de naam van de docu noemen of de argumenten. Ik houdt het wel voor mogelijk, maar een docu die zegt dat iets een hoax is, is het laatste wat interessant is.
Anyway, zoals je ongetwijfeld gezien hebt is dat biografische info van Otto von Habsberg en Gulio Andreotti. Er staat ook in beide gevallen bij 'mogelijk' of 'is genoemd als een lid van'. Als je in de introductiepagina kijkt noem ik zo'n honderd verborgen organizaties, inclusief een aparte rubriek met degenen waar duidelijk minder info over is als de Groep 13, de NSA's I3, Committee of 26, Committee of 300, etc.
En als je helemaaaaaaaal onderaan kijkt zie je staan:
[..]
Die docu komt ook om Zondag 7 aug, om 22.00 op Discovery Channel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:09 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Jaaaaaa, en je vroeg om info vandaar, dat ik meldde wat ik aan info had, de docu kan je hier downe
http://www2.digitaldistra(...)Vinci%20Code.torrent
quote:Zbigniew Brzezinski is a trustee and counselor at the Center for Strategic and International Studies and cochairs the CSIS Advisory Board (located at the Jesuit Georgetown University from which Brzezinski holds honorary degrees). He is cochair of the American Committee for Peace in Chechnya. Earlier, he was a member of the Policy Planning Council of the Department of State from 1966 to 1968. Jimmy Carter’s National Security Advisor and an advisor to Ronald Reagan in the 1970s and 1980s. Zbigniew has always been violently anti-communist. He was a director of the Council on Foreign Relations from 1972 to 1977. In 1973, he set up the Trilateral Commission at the request of David Rockefeller. He was a member of the President's Chemical Warfare Commission (1985); member of the NSC-Defense Department Commission on Integrated Long-Term Strategy (1987-1988); and member of the President's Foreign Intelligence Advisory Board (1987-1989). In 1988, he was co-chairman of the Bush National Security Advisory Task Force. Today, he is still one of the major influences in Washington. In 1997, Zbigniew wrote a book called 'The Grand Chessboard', which describes a kind of upcoming 'Clash of Civilizations'. His main points:
-boekquotes-
Ik neem aan dat je doelde op het feit dat ze zoon was beschuldigt van het financieren van pro-NAVO groepen in Oekraïne? (Zie ik niet staan in die quote)quote:Oekraine mij niets verbaast (als het waar is, that is).
Denk je ook niet dat als Thatcher Junior in opdracht van een geheime en machtige groepering, bijv. Le Cercle, opereerde dat hij dan echt niet berecht was voor een Britse rechtbank?! Ik denk niet dat zoiets dan zou gebeuren, maar misschien ben ik naïef?!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:54 schreef Merovingian. het volgende:
Het beperkt zich trouwens niet tot Oekraïne. De zoon van Thatcher (Circle member / Pilgrims Society) was begin dit jaar aangeklaagd voor het voorbereiden van een coup in Guinea vanuit Zuid-Afrika.
Voor Le Cercle is de koude oorlog alweer in volle gang.
Ik zeg niet dat Thatcher junior in naam van Le Cercle of een andere globalistische groep handelde. Hij was waarschijnlijk gewoon bezig met een MI6 operatie of iets dergelijks.quote:Denk je ook niet dat als Thatcher Junior in opdracht van een geheime en machtige groepering, bijv. Le Cercle, opereerde dat hij dan echt niet berecht was voor een Britse rechtbank?! Ik denk niet dat zoiets dan zou gebeuren, maar misschien ben ik naïef?!
Paar dagen later:quote:Ik kreeg te horen van WNF België dat ik beter bij u terecht kon voor
iets meer informatie over de 1001 Club. Ik begrijp dat de ledenlijst
privé is. Het enige wat ik eigenlijk wil weten is of de club nog steeds
regelmatig ontmoetingen houdt en eventueel waar ze dit doen. Wat ik heb
gehoord is dat de club eens in de zoveel tijd een diner regelt (in
London) voor enkele honderden gasten. Klopt dit een beetje met de
werkelijkheid?
Ik heb het WWF in Engeland en België al veel eerder gemaild. Engeland reageerde helemaal niet en België wachtte 3 weken voordat ze de exacte 2-regel info gaven die ook ergens op hun site te vinden is. Enkele leden die ik mailde hebben ook niet gereageerd. Zo grappig. Waarom kan niemand gewoon even de details geven?quote:Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij streven ernaar om e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Helaas zijn wij daar momenteel niet toe in staat wegens drukte. We doen ons uiterste best uw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Haha, ik denk ook niet dat dat zal gebeuren. De media durven hun vingers echt niet te branden aan zulke onderwerpen, plus dat het geen kijkcijfers trekt en dat is waar ze het om gaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:15 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Je hebt alleen hoop als de media je steunt, maar daar zou ik niet op rekenen.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:09 schreef Merovingian. het volgende:
Me vragen over de 1001 Club zijn volgens mij doorgegeven aan het hoofdkwartier in Zwitserland. Die hebben iig tussen 12 en 12.30 3x me site bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |