abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29149313
De laatste 2 jaar ben ik bezig geweest met wat verborgen organizaties in elkaar te schuiven en er zoveel mogelijk info over te verzamelen. Eén van de meest interessante is toch wel Le Cercle, voorheen genaamd Cercle Pinay (Pinay Circle) of Cercle Violet. Ook al is de naam Frans, de laatste 3 voorzitters blijken figuren te zijn uit de City of London (zakencentrum). Ik heb hun geschiedenis nagekeken en het is allemaal best wel bizar. Hetzelfde geldt circe 80% van de andere (ex) leden van deze groep.

Dit stuk is wel bedoeld voor mensen die al wat afweten van de hele Bilderberg, CFR, Bohemian Grove, Skull & Bones hype (want das alles wat het is), hoewel iedereen geïnteresseerd in geopolitiek van deze groep af zou moeten weten. Houdt er wel rekening mee dat ik qua zelfcensuur nergens op de rem ben gaan staan.

Het artikel is een testversie en behoorlijk uniek, want de namen zijn handmatig bij elkaar gezocht, biografiën handmatig in elkaar gezet, en heb ook moeten betalen voor sommige stukken die niet vrij verkrijgbaar zijn (vrijwel ALLE bronnen zijn gecached onderaan het artikel). Je kunt het artikel hier lezen:

Le Cercle

Voor de mensen die in 11 september geïnteresseerd zijn zou ik zeker Circle member Prince Al-Faisal eens bekijken.

Tegenwoordige voorzitter (Lamont) is onder andere een 15 jaar Rothschild veteraan. De voorgaande voorzitter (Aitken) is ernstig in de problemen gekomen door Iraqgate, hoewel zoals gewoonlijk is, is hij vrijwel overal onderuit gekomen. Zijn mentor en de Circle voorzitter weer daarvóór had een broer die is opgehangen voor bedrijven van propaganda voor de nazis en het wapens smokkelen voor Franco. In contrast, zijn vader verzweeg zijm hele leven dat ie Joods was en aan de zijde van de Rothschilds heeft hij Israel compleet heeft opgebouwd (stelde zelfs de Balfour declaratie op).

Fijne mensen en das nog maar het begin. Ruim 50% van de gevonden leden zijn flink controversieel.

Circle members Nadhmi Auchi, Zbigniew Brzezinski, Giulio Andreotti, Lord Lamont, and Frank Wisner, Jr.

Circle members Otto von Habsburg, Antoine Pinay, Paul Volcker, Reinhard Gehlen, and Prince Al-Faisal

Als ik wat fuckups heb gemaakt laat het ff weten. Vandaar dat het ook een eerste proefversie is. Extra info is ook welkom.

edit: Even wat duidelijker gemaakt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Merovingian. op 27-07-2005 01:55:47 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_29149513
Ow, en Le Cercle maakt natuurlijk wel deel uit van een globaal netwerk. De beste manier atm die ik heb gevonden om het uit de beelden is het volgende:

Snappie?

In devolgende grafiek zie je organizaties waarbij de hoofden vertoeven in wat de overkoepelende organizatie lijkt te zijn (handmatig leden geteld. Kan alleen maar toenemen):

We hebben het trouwens over discussiegroepen. Niet over 'de Illuminati'.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_29150329
Interessant, Merovingian. Je noemde Le Cercle ook al in mijn topic over de Rozekruisers (waar ik nog steeds op moet reageren ) en als gevolg daar van heb ik even kort gezocht op die naam en ik moet zeggen dat het niet mee viel om ze te vinden (maar dat kan ook aan mij liggen hehe). Hoewel ik me er zeker niet zo grondig in verdiept heb als jij kan ik ze, vooralsnog, niet echt spannend noemen. Ze komen mij over als een hecht en selectief groepje rijke staats- en zakenmannen die met elkaar samen komen en hier en daar investeringen doen (in 'schurkenstaten'), hoewel dit uiteraard niet bepaald normaal is kan ik het ook niet schokkend noemen.

Mijn mening, een overblijfsel van de Koude Oorlog dat niet veel macht heeft en zichzelf willen verrijken.
quote:
We hebben het trouwens over discussiegroepen. Niet over 'de Illuminati'.
Voor de duidelijkheid, je wilt hier dus niet een nieuw NWO complot neerzetten?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:10:52 #4
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29150752
verkeerd gezien

zag effe koning abdullah van Jordanië aan voor hugo chavez
verder nog Zbigniew brezinsky
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_29152794
quote:
doen (in 'schurkenstaten'), hoewel dit uiteraard niet bepaald normaal is kan ik het ook niet schokkend noemen.
een samenvatting:

De Pinay Circle (de oude naam) was een groep die was opgericht om de communistische deiging tegen te gaan. Als een westers land teveel naar communisme neigde werd er door middel van propaganda, zwartmaking, organisering van demonstraties, etc. (en kijkend naar de leden... moord) voor gezorgd dar die groep niet aan de macht kwam. Dit is zeg maar de nooit bewezen 2e functie van Gladio. Vandaar dus ook een document met:
quote:
Specific Aims within this framework are to affect a change of government in

the United Kingdom - accomplished.
In West Germany to defend freedom of trade and movement and oppose all forms of subversion including terrorism ...
Gladio is overduidelijk betrokken geweest bij aanslagen en coups om vervolgens de schuld op de communisten te pinnen. Veel figuren die met de Stay Behind networks / Gladio betrokken waren zitten ook in de Circle.

Als we naar de individuele leden kijken zien we dat ze tot op de dag van vandaag over hun oren verwikkeld zijn in de mafia, illegale wapenleveringen, drugssmokkel, oplichting, en internationale coups.
quote:
Voor de duidelijkheid, je wilt hier dus niet een nieuw NWO complot neerzetten?
NWO complot? Zoiets ja. Geef het maar een naam. Je hebt hooguit een paar duizend vreselijk invloedrijke figuren (eerder enkele honderden centrale figuren) dat een mengeling is van mafia, leger, inlichtingendiensten, privé gerecruteerde special forces, en gestoorde gelovigen van verschillende overtuigingen dat als een kankergezwel zijn invloed uitoefent op internationale regeringen en het zakenleven. Toevallig streven ze allemaal naar 'vrijheid', 'democratie', 'free trade', 'freedom of religion' en 'global peace' (kan het dromen ondertussen).

En dat netwerk dat ik presenteerde. Van daaruit worden onze wereldleiders naar voren geschoven zodat wij meeloper A of B kunnen kiezen. Uitzonderingen zijn er waarschijnlijk wel. Fortuyn was er misschien één.
quote:
Mijn mening, een overblijfsel van de Koude Oorlog dat niet veel macht heeft en zichzelf willen verrijken.
Niet veel macht? Hoe houden ze zichzelf zo vrijwel compleet uit de (vrije) media? We hebben maar een klein deel van de leden en die zitten zo zwaar in de covert ops dat er 0,0 overzicht is op wat ze uitvogelen. 1 ding kan ik je garanderen. Die army intelligence figuren die atm de death-squads trainen in Irak zijn leden. Het zelfde geld voor degenen die Abu Graib en Guantanamo Bay werkelijk runnen.

En ik wil nog wel een weddenschap maken die we hopelijk in de toekomst kunnen checken: Wedden dat de cruciale figuren op 11 september die al die 'toevallige oefeningen' hadden opgezet leden zijn? En als die transacties met voorkennis worden getraced, wedden dat diegenen die aangewezen worden allemaal leden zijn van Le Cercle?
pi_29154859
Laat me trouwens dat 9/11 aspect uitspellen hier:

Vlak na 11 september werd door Le Figaro gerapporteerd dat Osama (Muslim brotherhood) in Juli 2001 in een ziekenhuis in Dubai visite had gehad van zijn familie, een CIA officier die terug naar Langley vloog, Saudi Inlichtingen chief Prince Turki al Faisal, en mogelijk compagnon Zawahiri (Muslim Brotherhood). De dokter die hem hielp met de nierdyalyse was genaamd Dr Terry Callahan. Details had ik al eerder op me site gebackupped.

Ik zat dus eind juni een laatste ronde te doen op internet om mogelijk wat nieuwe informatie te krijgen over Le Cercle. Als door een godswonder was dit (gecached in m'n referentie lijst) de week ervoor op de site van Saudische ambassade in London gepost. In juni 2005 was er namelijk een meeting van Le Cercle in parijs wat zoals gewoonlijk door geen enkele krant in de wereld is gerapporteerd. De ambassade paste er trouwens voor om op mijn mails te reageren. Het bericht zegt dus:
quote:
The Kingdom’s ambassador to the UK, HRH Prince Turki Al-Faisal, gave a major speech in Paris last week to a leading foreign policy group... During the speech, which was given at Le Cercle – a think-tank for international affairs chaired by former UK Chancellor of the Exchequer Lord Lamont of Lerwick..
Ok, dus hij's een lid. Aangezien hij een lid is moet hij dus verwikkeld zijn in controversie. Ik was er namelijk al achter gekomen dat ditde norm is. Het duurde eventjes voordat ik doorhad dat hij beschuldigt was van het bezoeken van Bin Laden in juli 2001, maar er is nog wat meer:

- Faisal was al 25 jaar het hoofd van de Saudische inlichtingendiensten. Wanneer denk je dat hij vrij onverwacht ontslag nam? 1 september 2001.. oftewel 10 dagen voor 11 september.
- Faisal was de PROTEGE van Osama. Officieel zag hij hem voor het laatst rond 1990. Hij is beschuldigt door 2 personen voor het regelen van trips van Osama's familie naar Osama zelf in 1998 en in de lente van 2001 (herinner ook Le Figaro bericht). Ook is hij beschuldigt van steun aan Osama en de Taliban. Zoek hier maar op Faisal.
- Faisal maakte ook deel uit van een Saudische groep die is aangeklaagd door 9/11 familieleden voor mede schuldig zijn aan de aanslagen. Natuurlijk is het afgewezen.

Osama's broer, Saleem, was een lid van de 1001 Club (artikel bijna klaar), wat net als Le Cercle wordt gerund door een mix van Westerse inlichtingendiensten en big-time zakeninteresses. Er is een behoorlijke overlap tussen de twee. Saleem kwam om in een vliegtuigcrash ten tijde dat het BCCI schandaal (net als vele anderen). Hij was een flinke investeerder in die megacorrupte bank wat James Baker (partner van George H.W. Bush) voor hem regelde. Zowel de onderzoekers en medeplichtigen zijn allemaal te vinden in Le Cercle, de Pilgrims Society of de 1001. De belangrijkste onderzoeker is nu net gepromoveerd tot de extreem exclusieve Order of the Garter.

Dit zou vragen moeten oproepen. Zou onze vrije pers misschien een onderzoek kunnen instellen naar deze groepen? Of wordt Group 13 dan op ze afgestuurd ofzo?

Aan de andere kant... er valt weinig te onderzoeken als je van geen van deze groepen hebt gehoord.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:35:15 #7
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29156301
Lekker bezig Merovingian, petje af!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:08:01 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29157069
tvp
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:14:26 #9
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_29157198
weer zo'n post...als mijn voorganger ...,petje af!
pi_29459230
Ik las in je stukje iets over de priory of sion, nou weet ik het niet zo heeeeeeeeel erg zeker hoor, maar ik heb een docu gezien, waarin die toch duidelijk als hoax naar voren kwam. Het is een orde die nooit heeft bestaan, en niets meer is dan een verzinsel.
Wat is de ware definitie van niets?
pi_29467350
Kun je misschien ook de naam van de docu noemen of de argumenten. Ik houdt het wel voor mogelijk, maar een docu die zegt dat iets een hoax is, is het laatste wat interessant is.

Anyway, zoals je ongetwijfeld gezien hebt is dat biografische info van Otto von Habsberg en Gulio Andreotti. Er staat ook in beide gevallen bij 'mogelijk' of 'is genoemd als een lid van'. Als je in de introductiepagina kijkt noem ik zo'n honderd verborgen organizaties, inclusief een aparte rubriek met degenen waar duidelijk minder info over is als de Groep 13, de NSA's I3, Committee of 26, Committee of 300, etc.

En als je helemaaaaaaaal onderaan kijkt zie je staan:
quote:
Then there are some societies I won't go into, because they are too 'far out' when there is a complete lack of any evidence they exist. If you're interested in Tamar, Moriah, the Cult of the Serpent, the Grand Druid Council, the Order of the Quest, the Keepers of the Dawn, or something similar like that, I suggest you do an internet search. I also skipped the Priory the Sion, because I haven't got a clue what to believe about it.
pi_29468766
Ben je hele site nu wat aan het doorlezen. Interessant onderwerp natuurlijk
pi_29475342
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:52 schreef Merovingian. het volgende:
Kun je misschien ook de naam van de docu noemen of de argumenten. Ik houdt het wel voor mogelijk, maar een docu die zegt dat iets een hoax is, is het laatste wat interessant is.

Anyway, zoals je ongetwijfeld gezien hebt is dat biografische info van Otto von Habsberg en Gulio Andreotti. Er staat ook in beide gevallen bij 'mogelijk' of 'is genoemd als een lid van'. Als je in de introductiepagina kijkt noem ik zo'n honderd verborgen organizaties, inclusief een aparte rubriek met degenen waar duidelijk minder info over is als de Groep 13, de NSA's I3, Committee of 26, Committee of 300, etc.

En als je helemaaaaaaaal onderaan kijkt zie je staan:
[..]
Jaaaaaa, en je vroeg om info vandaar, dat ik meldde wat ik aan info had, de docu kan je hier downe
http://www2.digitaldistra(...)Vinci%20Code.torrent
Wat is de ware definitie van niets?
pi_29475949
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 23:09 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Jaaaaaa, en je vroeg om info vandaar, dat ik meldde wat ik aan info had, de docu kan je hier downe
http://www2.digitaldistra(...)Vinci%20Code.torrent
Die docu komt ook om Zondag 7 aug, om 22.00 op Discovery Channel.

Dat stuk wat je bedoelt gaat over die geheime documenten die in een bieb werden gevonden. Daar stonden namen van grootmeesters etc op. Het hele verhaal zou zijn bedacht door de kerel die toen naar voren trad als huidige grootmeester, hij had het hele verhaal samen met een vriend in elkaar gedraait. Gebaseerd op die documenten en de getuigenis van die huidige grootmeester is het boek Holy Blood, Holy Grail geschreven. De schrijvers heb zelf in meerdere interviews gezegt dat ze niet wisten of alles inderdaad waar was of een gedeelte fictie was.
pi_29478227
Churchill’s Druids and Britain's Satanic Prime Minister: http://www.angelfire.com/weird2/obscure2/druid.html
pi_29486782
Bedankt voor die docu. Die gaat ik nog wel kijken, maar waarschijnlijk veranderd het toch niks aan me text. Als je een docu van Discovery ziet over 9/11 ga je nog haast denken dat alles kosjer is. Aan de andere, een korte documentaire van Discovery over Diana was wel erg interessant. Ze sloten nog net niet af met "ze is vermoord". Anyway, je kunt geen beslissing maken zonder alle primaire feiten uit je kop te kennen van alle kanten. Laat 1 of 2 feiten uit een docu en het complete verhaal kan veranderen. Neemt niet weg dat ik het verhaal rondom Jezus zie als complete onzin. Gewoon een rehab van Mithra of Zoroaster. Hmm, als Holy Blood de eerste was die met die Priory kwam aanzetten zal ik het dus ook wel moeten schrappen. Dat zou mooi zijn!

**Churchill was inderdaad een druide, maar alleen die-hard christenen stellen dat gelijk aan satansme. Gelukkig leven we in West-Europa niet meer in de middeleeuwen...

Trouwens, 1 van die foto's in de openingspost was verkeerd. Had per ongeluk de foto's van Nadhmi Auchi en Koning Abdullah omgewisseld. Maakt nie uit, de foto van Auchi en Prince Andrew naast elkaar is leuker.
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:02:27 #17
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29489033
quote:
Zbigniew Brzezinski is a trustee and counselor at the Center for Strategic and International Studies and cochairs the CSIS Advisory Board (located at the Jesuit Georgetown University from which Brzezinski holds honorary degrees). He is cochair of the American Committee for Peace in Chechnya. Earlier, he was a member of the Policy Planning Council of the Department of State from 1966 to 1968. Jimmy Carter’s National Security Advisor and an advisor to Ronald Reagan in the 1970s and 1980s. Zbigniew has always been violently anti-communist. He was a director of the Council on Foreign Relations from 1972 to 1977. In 1973, he set up the Trilateral Commission at the request of David Rockefeller. He was a member of the President's Chemical Warfare Commission (1985); member of the NSC-Defense Department Commission on Integrated Long-Term Strategy (1987-1988); and member of the President's Foreign Intelligence Advisory Board (1987-1989). In 1988, he was co-chairman of the Bush National Security Advisory Task Force. Today, he is still one of the major influences in Washington. In 1997, Zbigniew wrote a book called 'The Grand Chessboard', which describes a kind of upcoming 'Clash of Civilizations'. His main points:

-boekquotes-
!
Ik heb het boek en tot mijn genoegen gelezen, maar ik moet zeggen dat de poging tot staatsgreep in Oekraine mij niets verbaast (als het waar is, that is). Oekraine behoord volgens hem tot de 4 staten (Frankrijk, Duitsland, Polen, Oekraine) die de stabiliteit van Europa garanderen. Zbigniew voorspelt in zijn boek niet, hij zegt wat er gaat gebeuren. Ik snapte de toon van zijn boek al niet. Het klopt te goed met de huidige ontwikkelingen. Alle aangeduide toekomste (lees: tijdens het schrijven toekomstige) vuurhaarden zijn inmiddels oorlogszones zelf geworden. De enige aangeduide brandhaard die nog niet werkelijkheid is geworden is eentje in Iran. Maar gezien de huidige gang van zaken zal dat niet al te lang meer duren.
pi_29489738
quote:
Oekraine mij niets verbaast (als het waar is, that is).
Ik neem aan dat je doelde op het feit dat ze zoon was beschuldigt van het financieren van pro-NAVO groepen in Oekraïne? (Zie ik niet staan in die quote)

Ik had de links en quotes in een fok topic gezet met de gedachte ze ooit wel eens op te slaan (wat ik normaal meteen doe). Heb ik het 4 of 5 maanden later nodig is dat topic van het forum gewist.

In zijn boek heeft hij een prachtig plaatje waarbij hij laat zien hoe het de bedoeling is om de invloed van Rusland van Skandinavië tot Kirgizstan terug te dringen. En wat zien we? 'Coups' in Oekraïne, Georgië, en Kirgizstan. En ook nog (mislukte) invasies in Afghanisatn en Irak.

George Soros (Circle member) met z'n OSI en het National Democratic Institute for International Affairs onder leiding van Albright zijn ook grote spelers in het geheim financieren van pro-NAVO groepen in landen rondom en in Rusland. Er zijn er natuurlijk veel meer. Het beperkt zich trouwens niet tot Oekraïne. De zoon van Thatcher (Circle member / Pilgrims Society) was begin dit jaar aangeklaagd voor het voorbereiden van een coup in Guinea vanuit Zuid-Afrika.

Voor Le Cercle is de koude oorlog alweer in volle gang.

[ Bericht 15% gewijzigd door Merovingian. op 07-08-2005 19:00:00 ]
pi_29519286
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:54 schreef Merovingian. het volgende:
Het beperkt zich trouwens niet tot Oekraïne. De zoon van Thatcher (Circle member / Pilgrims Society) was begin dit jaar aangeklaagd voor het voorbereiden van een coup in Guinea vanuit Zuid-Afrika.

Voor Le Cercle is de koude oorlog alweer in volle gang.
Denk je ook niet dat als Thatcher Junior in opdracht van een geheime en machtige groepering, bijv. Le Cercle, opereerde dat hij dan echt niet berecht was voor een Britse rechtbank?! Ik denk niet dat zoiets dan zou gebeuren, maar misschien ben ik naïef?!
pi_29522101
quote:
Denk je ook niet dat als Thatcher Junior in opdracht van een geheime en machtige groepering, bijv. Le Cercle, opereerde dat hij dan echt niet berecht was voor een Britse rechtbank?! Ik denk niet dat zoiets dan zou gebeuren, maar misschien ben ik naïef?!
Ik zeg niet dat Thatcher junior in naam van Le Cercle of een andere globalistische groep handelde. Hij was waarschijnlijk gewoon bezig met een MI6 operatie of iets dergelijks.

En verder, nee, niemand wordt berecht want de belangrijkste rechters van de Supreme Court (en vele lagere rechtbanken) zitten in de Pilgrims Society, buiten het feit dat een hoop hun 'broeders' een handje boven het hoofd zullen houden. Over de Privy Council hoef ik het denk ik geeneens te hebben. Buiten dat, minstens 80% van mensen in deze groeperingen zijn advoten geweest of hebben iig een opleiding in die richting genoten wat meestal is gecombineerd met een MBA. Ik wens je veel succes met het vervolgen van deze groep. Je hebt alleen hoop als de media je steunt, maar daar zou ik niet op rekenen.
pi_29522251
Haha, het WNF is aan het zweten:
quote:
Ik kreeg te horen van WNF België dat ik beter bij u terecht kon voor
iets meer informatie over de 1001 Club. Ik begrijp dat de ledenlijst
privé is. Het enige wat ik eigenlijk wil weten is of de club nog steeds
regelmatig ontmoetingen houdt en eventueel waar ze dit doen. Wat ik heb
gehoord is dat de club eens in de zoveel tijd een diner regelt (in
London) voor enkele honderden gasten. Klopt dit een beetje met de
werkelijkheid?
Paar dagen later:
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij streven ernaar om e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Helaas zijn wij daar momenteel niet toe in staat wegens drukte. We doen ons uiterste best uw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Ik heb het WWF in Engeland en België al veel eerder gemaild. Engeland reageerde helemaal niet en België wachtte 3 weken voordat ze de exacte 2-regel info gaven die ook ergens op hun site te vinden is. Enkele leden die ik mailde hebben ook niet gereageerd. Zo grappig. Waarom kan niemand gewoon even de details geven?

Ik ben benieuwd of ze antwoord gaan geven.
pi_29548894
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:15 schreef Merovingian. het volgende:

[..]
Je hebt alleen hoop als de media je steunt, maar daar zou ik niet op rekenen.
Haha, ik denk ook niet dat dat zal gebeuren. De media durven hun vingers echt niet te branden aan zulke onderwerpen, plus dat het geen kijkcijfers trekt en dat is waar ze het om gaat.
pi_29558294
Me vragen over de 1001 Club zijn volgens mij doorgegeven aan het hoofdkwartier in Zwitserland. Die hebben iig tussen 12 en 12.30 3x me site bezocht.

Heb eindelijk antwoord gehad van WWF NL. Ze houden inderdaad nog ontmoetingen. In april dit jaar nog in Barcelona en Monaco.

Of ze even mochten informeren wat mijn interesse voor deze organizatie is...
pi_29559265
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:09 schreef Merovingian. het volgende:
Me vragen over de 1001 Club zijn volgens mij doorgegeven aan het hoofdkwartier in Zwitserland. Die hebben iig tussen 12 en 12.30 3x me site bezocht.
Hoe weet je dat?
pi_29561761
Ik stel een vraag aan WWF NL (en BE en UK) en een paar uur later begint WWF Zwitserland me site te bezoeken... Ik heb me artikel over de 1001 nog geeneens geupped en heb ook in de mail niet gezegd dat ik het ga gebruiken voor me site. Dus iemand daar heeft me naam in de mail waarschijnlijk gegoogled. Das mooi, weet ik iig dat er interesse is.

Of bedoel je hoe ik het kan zien? In dat geval... hier
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:02:00 #26
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_29573801
Heb alles gelezen nu

Puik materiaal...ik moet ook een pluim trekken voor het fijt dat jij sceptisch blijft in vooronderstellingen !
pi_29633739
Nu net een artikel over de 1001 Club geupload. Het ziet er al naar uit dat het aardig wat overlap heeft met Le Cercle, hoewel er nog minder data over verkrijgbaar is.

The strangest club in the world? - Agha Abedi, Salem Bin Laden, Gyanendra Dev with Prince Philip, Sadruddin Khan, Mortimer Bloomfield, and Prince Johannes von Thurn und Taxis.

1001

Artikelen over de JASON Group en Bohemian Grove zijn ook ver gevorderd, maar qua controversiële leden gaat niks Le Cercle of de 1001 verslaan.
pi_29702643
Even heel kort, Merovingian je zou de film The Sum of all Fears moeten kijken (als je dat nog niet gedaan hebt). Min of meer wordt de film gebaseerd op een geheime, achter de schermen opererende, groepering van rijke mannen (industrialisten?) die de wereldpolitiek ongemerkt (voor de wereldpolitiek) zo bewerken dat hun eigen doelen gerealiseerd worden.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:36:04 #29
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_32481212
Schaamteloze bump en tevens TVP
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 29 december 2005 @ 03:52:07 #30
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33495583
hmmm...was ff met crowley bezig en zag een na-oorlogse verbintenis met Gerald Gardner wie ook kennis over The dragon court bezat .

Laurence gardner is familie (weet nog niet og het een zoon is )

http://www.geraldgardner.com/index/main.shtml

P.S. heb ergens nog wat meer PDF's opgeslagen ..komt later
  donderdag 29 december 2005 @ 03:54:29 #31
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33495598
Bijdeweg OYM bedankt voor het geven van de link ik zie dat broeder Merovingian de TS was .
pi_33495628
ah joh die rijke pappies doen gewoon wat hun uitkomt en gebruiken elkaar als ze er beter van worden.

en dan heb je verveelde middle-classers met teveel tijd om handen dat ze zo een uitgebreid complot ervan maken.
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  donderdag 29 december 2005 @ 04:16:08 #33
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33495657
ga ff naar ONZ AUB
  donderdag 29 december 2005 @ 04:19:38 #34
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33495668
---verdwijnt---
  donderdag 29 december 2005 @ 04:21:27 #35
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33495675
kun je wat meer vertellen mbt het topic ? zeer geintereseerd ! (ik weet nog wel over die wapens maar was dat hetzelfde ? )
  donderdag 29 december 2005 @ 04:30:42 #36
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')