abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29146026
Hoe zouden jullie reageren als je kind ervoor uitkomt dat hij/zij homo/lesbo is?
(Even checken of de moderne ouders tolerant zijn mbt homosexualiteit)
pi_29146360
Ik zou het ok vinden. Heb zelf wel een paar mensen in mijn vriendenkring die niet hetero zijn, dus......
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:37:34 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_29146574
jezus, daar denk ik niet eens over na, maakt me werkelijk niks uit.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:38:06 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29146585
ik heb geen kinderen, maar het zou me werkelijk waar niets uitmaken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 17:51:44 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29146940
Dat maakt toch helemaal niks uit?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 17:51:49 #6
43556 miss_dynastie
pi_29146943
Het zou me helemaal niks uit maken, mn beste vriendin is een schat van een lesbienne.
Het zou me wel extreem moeilijk lijken om te merken dat je kind wordt uitgescholden/ veroordeeld door mensen die niet tolerant zijn.
pi_29147162
Natuurlijk maakt dat uit: geen kleinkinderen, iedere ouder zal dat onprettig vinden; en zeker als het een enigs kind betreft zal het gevoelens van verlies en falen oproepen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 18:01:29 #8
13151 crew  Rewimo
pi_29147180
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Natuurlijk maakt dat uit: geen kleinkinderen, iedere ouder zal dat onprettig vinden; en zeker als het een enigs kind betreft zal het gevoelens van verlies en falen oproepen.
Heb je zelf kinderen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29147269
quote:
meen je dat serieus?

ik heb zelf nog geen kinderen, maar het zou me werkelijk niks uitmaken, het enige wat me moeilijk lijkt is inderdaad de reacties van sommige mensen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:06:42 #10
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29147310
wat een hypocrisie hier allemaal, het maakt toch helemaal niks uit
tot het zover is
Is namelijk goed te begrijpen hoor, niemand wil dat hun kind homo is, zelf kan je het misschien niet erg vinden, leuk is het niet en je zal altijd opmerkingen krijgen daarover uit je omgeving
pi_29147354
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:06 schreef Little_Meanie het volgende:
wat een hypocrisie hier allemaal, het maakt toch helemaal niks uit
tot het zover is
Is namelijk goed te begrijpen hoor, niemand wil dat hun kind homo is, zelf kan je het misschien niet erg vinden, leuk is het niet en je zal altijd opmerkingen krijgen daarover uit je omgeving
is toch precies wat ik zei? het zou mij echt totaal niks uitmaken, enige is de opmerkingen tegen het kind waar het over gaat..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29147371
In china doen ze hun kind weg als hij niet aan de wensen van de ouders voldoet. Ik vind dat geen slechte gedachte. Is wel goed voor de vervuilde genenpool van de mens.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_29147419
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je zelf kinderen?
Neen, toch heb ik gelijk.
pi_29147456
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:04 schreef addie84 het volgende:

[..]

meen je dat serieus?

ik heb zelf nog geen kinderen, maar het zou me werkelijk niks uitmaken, het enige wat me moeilijk lijkt is inderdaad de reacties van sommige mensen
Jazeker. Je blijft natuurlijk normaal gesproken wel van je kind houden, maar er ontbreekt toch iets, dat valt niet te ontkennen.
pi_29147506
Ligt eraan. Als ik een dochter zou hebben prima, neemt ze nog es meiden mee naar huis. Mijn zoon zou niet met andere kerels moeten gaan lopen rotzooien, gatverdamme.

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_29147539
Ik zou er niet heel blij mee zijn, maar je kan er verder niks aan doen dus zal ik me er wel bij neer moeten leggen.
pi_29147632
quote:
Ik ben hartstikke hetero en m'n vader moet er niet aan denken dat er kleinkinderen komen, aldus hijzelf. Dus dat argument gaat niet voor iedereen op. Dat jij kinderen hebt gewild, wil niet zeggen dat de jouwe dat ook willen. Of je kleinkinderen krijgt hangt lang niet alleen af van seksuele voorkeuren. Misschien hebben ze geen kinderwens, of lukt het niet om kinderen te krijgen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:32:17 #18
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29149657
Ik wil graag dat mijn kinderen gelukkig worden .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 19:46:49 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29150121
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef Leah het volgende:
Ik wil graag dat mijn kinderen gelukkig worden .
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Als iets me toch weinig zou kunnen schelen is het wel seksuele voorkeur.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:50:45 #20
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29150236
quote:
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
In china doen ze hun kind weg als hij niet aan de wensen van de ouders voldoet. Ik vind dat geen slechte gedachte. Is wel goed voor de vervuilde genenpool van de mens.

En ja ik ben lesbisch, en nee mn moeder vond het niet erg, zolang ik maar gelukkig was.

En dat lijkt me ook het enigste wat belangrijk is, dat je kind gelukkig is, of dat nou met een man of een vrouw is
Ohw en geen kleinkinderen, er bestaat nu (we leven in 2005 he, niet in 1703) ook zoiets als adoptie en spermadonoren
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29150636
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Dat maakt toch helemaal niks uit?
inderdaad.
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou me helemaal niks uit maken, mn beste vriendin is een schat van een lesbienne.
Het zou me wel extreem moeilijk lijken om te merken dat je kind wordt uitgescholden/ veroordeeld door mensen die niet tolerant zijn.
ja. en hoe ga je daarmee om?
wat je zou kunnen doen is met de schoolleiding praten over de vervelende kinderen.
en via de ouders van de kinderen het probleem op te lossen (opvoeden).
pi_29151219
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Nonneke het volgende:

[..]

[..]

En ja ik ben lesbisch, en nee mn moeder vond het niet erg, zolang ik maar gelukkig was.

En dat lijkt me ook het enigste wat belangrijk is, dat je kind gelukkig is, of dat nou met een man of een vrouw is
Ohw en geen kleinkinderen, er bestaat nu (we leven in 2005 he, niet in 1703) ook zoiets als adoptie en spermadonoren
Waarom reageer je zo? Ik oordeel niet, ik constateer slechts. Lesbiennes kunnen inderdaad kinderen krijgen, daar heb je gelijk in (homo's trouwens ook, alleen geberut dat praktisch gezien veel minder). Adoptie kan echter nooit beschouwd worden als reeel substituut voor eigen kinderen: dat zijn immers geen eigen kinderen. Dat kun je verwerpelijk vinden, maar dat neemt niet weg dat zulke primaire driften aanwezig zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 20:29:44 #23
13151 crew  Rewimo
pi_29151297
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
Adoptie kan echter nooit beschouwd worden als reeel substituut voor eigen kinderen: dat zijn immers geen eigen kinderen. Dat kun je verwerpelijk vinden, maar dat neemt niet weg dat zulke primaire driften aanwezig zijn.
Voel jij je wel goed?
pi_29151421
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Voel jij je wel goed?
Uitstekend zelfs. Maar leg mij eens uit waarom dit niet waar is, als je goede argumenten hebt zal ik misschien mijn inzichten bijstellen. Overigens vind ik het opmerkelijk dat zakelijke constateringen zo'n felle reactie oproepen, dat heeft denk ik niet echt met de geldigheid van mijn argumenten te maken.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:36:37 #25
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29151507
quote:

[..]

primaire driften
Een kind hebben dat genetisch op je lijkt is geen primaire drift hoor ....
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:39:57 #26
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29151614
euh... ik zou er hetzelfde op reageren als dat hij zou vertellen dat rood zin lievelingskleur is en hij een seizoen rode kleding wil dragen... of dat hij zegt dat hij liever kip eet dan gehaktballen...

Als ze goed voor elkaar zijn.. gezellig !
Als de partner niet goed voor hem is dan gaan we samen een chocoladetaart eten nadat de "verkering" uit is gemaakt.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29151661
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Een kind hebben dat genetisch op je lijkt is geen primaire drift hoor ....
Natuurlijk wel, dat ontkennen getuigt bepaald niet van inzicht in de menselijke natuur
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:42:46 #28
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29151703
quote:

[..]

Waarom reageer je zo? Ik oordeel niet, ik constateer slechts. Lesbiennes kunnen inderdaad kinderen krijgen, daar heb je gelijk in (homo's trouwens ook, alleen geberut dat praktisch gezien veel minder). Adoptie kan echter nooit beschouwd worden als reeel substituut voor eigen kinderen: dat zijn immers geen eigen kinderen. Dat kun je verwerpelijk vinden, maar dat neemt niet weg dat zulke primaire driften aanwezig zijn.
Hier ben ik het helemaal niet mee eens.
Er zijn meerdere mensen in mijn directe omgeving die kinderen geadopteerd hebben ( en niet eens omdat ze biologisch gezien zelf geen kinderen konden krijgen).
Mijn man heeft een adoptie broer en een adoptie zus.
Er is werkelijk geen onderscheidt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:43:43 #29
59332 Little_Meanie
pi_29151733
het is niet natuurlijk en zal het nooit worden ook
pi_29151744
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Mirage het volgende:
euh... ik zou er hetzelfde op reageren als dat hij zou vertellen dat rood zin lievelingskleur is en hij een seizoen rode kleding wil dragen... of dat hij zegt dat hij liever kip eet dan gehaktballen...

Als ze goed voor elkaar zijn.. gezellig !
Als de partner niet goed voor hem is dan gaan we samen een chocoladetaart eten nadat de "verkering" uit is gemaakt.

Dit zijn allemaal lieve reacties hoor, en je zal heus nog gek op je kind zijn; dat neemt echter niet weg dat het wel degelijk verschil maakt; en het doorgeven van je eigen genen een heel basaal belang is van ouders, wat dan enigszins in de verdrukking geraakt.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:45:50 #31
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29151811
quote:

[..]

Waarom reageer je zo?
Waarom denk je ?
Omdat je stront praat !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29151864
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal niet mee eens.
Er zijn meerdere mensen in mijn directe omgeving die kinderen geadopteerd hebben ( en niet eens omdat ze biologisch gezien zelf geen kinderen konden krijgen).
Mijn man heeft een adoptie broer en een adoptie zus.
Er is werkelijk geen onderscheidt.
Ik kan je vele praktijk verhalen aan de hand doen (o.a. van persoonlijke bekenden en kennissen), waar een heel ander beeld uit oprijst. Bloedbanden zijn nu eenmaal anders, anders beweren is vooral een sociaal wenselijk antwoord en niet gebaseerd op de werkelijkheid.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:49:30 #33
59332 Little_Meanie
pi_29151939
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik kan je vele praktijk verhalen aan de hand doen (o.a. van persoonlijke bekenden en kennissen), waar een heel ander beeld uit oprijst. Bloedbanden zijn nu eenmaal anders, anders beweren is vooral een sociaal wenselijk antwoord en niet gebaseerd op de werkelijkheid.
adoptiekind zal nooit hetzelfde zijn als een eigen kind, dat is toch logisch?
een stront die je zelf uitschijt is toch anders dan een stront die je van iemand koopt?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:51:05 #34
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29151981
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, dat ontkennen getuigt bepaald niet van inzicht in de menselijke natuur
Hoeveel kinderen heb jij dan?
pi_29152011
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:45 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Waarom denk je ?
Omdat je stront praat !
Blijkbaar kan jij vanwege je persoonlijke omstandigheden niet onbevangen naar dit soort zaken kijken, misschien niet onbegrijpelijk, maar ik praat zeker geen stront, ik analyseer slechts klinisch (en als ik dat doe kan het mij eerlijk gezegd geen reet schelen wat de uitkomst van die analyse is, voorwaar een voorwaarde voor niet sociaal-wenselijk gestuurde bevindingen).
pi_29152050
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:51 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen heb jij dan?
Daar had ik al antwoord op gegeven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 20:55:41 #37
13151 crew  Rewimo
pi_29152156
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Uitstekend zelfs. Maar leg mij eens uit waarom dit niet waar is, als je goede argumenten hebt zal ik misschien mijn inzichten bijstellen. Overigens vind ik het opmerkelijk dat zakelijke constateringen zo'n felle reactie oproepen, dat heeft denk ik niet echt met de geldigheid van mijn argumenten te maken.
Ik denk dat jij echt niet beseft wat het krijgen van kinderen inhoudt. Of het nu eigen kinderen zijn of adoptiekinderen. Van een kind hou je onvoorwaardelijk, een kind moet het wel heel erg bont maken voor je daarmee stopt.

En ja, wij hebben een lesbisch stel in de familie dat een kindje geadopteerd heeft. En daar is iedereen net zo dol op als op alle 'gewone' kinderen in de familie.
pi_29152241
En toch; geloof ik dat ouders liever hebben dat hun kind 'gewoon' hetero is.
pi_29152245
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij echt niet beseft wat het krijgen van kinderen inhoudt. Of het nu eigen kinderen zijn of adoptiekinderen. Van een kind hou je onvoorwaardelijk, een kind moet het wel heel erg bont maken voor je daarmee stopt.

En ja, wij hebben een lesbisch stel in de familie dat een kindje geadopteerd heeft. En daar is iedereen net zo dol op als op alle 'gewone' kinderen in de familie.
Iedereen zegt dat ja, toch voelt en is het heel anders. Je beseft toch hopelijk wel dat je hier alle inzichten uit de biologie even naar de vuilstort verwijst middels een ondeugdelijk onderzoekje in eigen kring?
pi_29152330
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Daar had ik al antwoord op gegeven.
Wat betekent dat verschil in de praktijk dan volgens jou? Hoe uit zich dat?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_29152381
ik zou liever hebben dat mijn kinderen hetero zijn, omdat dat hen een hele hoop bullshit en kritiek bespaart ...

ik denk dat als iedereen mocht 'kiezen' ze hetero zouden aankruisen op het lijstje van de eigenschappen waar hun kind het best aan zou voldoen... je wil dat je kind gelukkig is, en elk mens streeft er uiteindelijk naar zo normaal en standaard mogelijk zijn ...

ik zou mijn eigen kind even graag zien natuurlijk moest het niet zo zijn, het gaat over zijn/haar geluk in het leven.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 21:03:02 #42
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29152405
ja, ik heb een hekel aan mijn lesbische zus.
niet omdat ze lesbisch is overigens, ik vond het wel prima dat ze mijn vriendjes niet afpikte.
maar gewoon omdat het een kutwijf is.
pi_29152410
Van je kinderen hou je onvoorwaardelijk wat ze ook uitspoken en wat hun geaarheid ook mogen zijn...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:03:19 #44
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29152414
Ik probeer mijn kind dusdanig op te voeden dat ze later gelukkig zal worden.
En of dat dan met een vrouw of met een man is, zal me echt geen ene moer uitmaken. Als zij een gelukkige volwassene wordt, denk ik dat ik de taak 'grootbrengen' toch redelijk heb volbracht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 21:03:46 #45
13151 crew  Rewimo
pi_29152428
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
Iedereen zegt dat ja, toch voelt en is het heel anders. Je beseft toch hopelijk wel dat je hier alle inzichten uit de biologie even naar de vuilstort verwijst middels een ondeugdelijk onderzoekje in eigen kring?
Wat voor inzichten dan? Daar wil ik dan ook weleens onderzoeksresultaten van zien.
pi_29152458
Je kunt het ook andersom stellen. Hoe zou jij het vinden als een van hje ouders homosexueel blijkt te zijn?
pi_29152459
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef E.T. het volgende:
Ik probeer mijn kind dusdanig op te voeden dat ze later gelukkig zal worden.
En of dat dan met een vrouw of met een man is, zal me echt geen ene moer uitmaken. Als zij een gelukkige volwassene wordt, denk ik dat ik de taak 'grootbrengen' toch redelijk heb volbracht
Tis maar de vraag in hoeverre een ouder verantwoordelijk is voor het geluk van zijn kind. Er spelen meer factoren mee.
Maybe
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:05:12 #48
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29152475
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou toevallig heb ik heel open gesprekken met mijn schoonmoeder.
Haar eigen zoon, mijn man, was een "verrassing" (om het vriendelijk te zeggen), ze heeft het hier best even moeilijk mee gehad. Dat geeft ze ook gewoon toe. Dus dat ze dingen zegt omdat het sociaal gezien van je verwacht wordt is niet aan de orde.

Ow en om er nog een druppel bovenop te doen.. van haar 2 geadopteerde kinderen is er één lesbiënne
Sir Winston Churchill
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:06:02 #49
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29152496
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Blijkbaar kan jij vanwege je persoonlijke omstandigheden niet onbevangen naar dit soort zaken kijken, misschien niet onbegrijpelijk, maar ik praat zeker geen stront, ik analyseer slechts klinisch (en als ik dat doe kan het mij eerlijk gezegd geen reet schelen wat de uitkomst van die analyse is, voorwaar een voorwaarde voor niet sociaal-wenselijk gestuurde bevindingen).
Nee tis idd hardstikke normaal dat je zulke dingen roept over Geadopteerde kindjes, en dat je het onprettig zou vinden dat je kind lesbisch/homo zijn omdat je dan geen kleinkinderen krijgt wtf ? gevoelens van verlies en falen Iets ontbreken in de liefde voor je kind omdat hij/zij toevallig op iemand van hetzelfde geslacht valt ?!

Ik hoop bij deze dat je NOOIT zult besluiten om kinderen te krijgen
Dude je bent ziek, laat je nakijken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 21:06:11 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29152500
Liever niet, maar als het zo is is het zo. Ik denk niet dat ik dan opeens minder van m'n dochter hou
pi_29152566
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nee tis idd hardstikke normaal dat je zulke dingen roept over Geadopteerde kindjes, en dat je het onprettig zou vinden dat je kind lesbisch/homo zijn omdat je dan geen kleinkinderen krijgt wtf ? gevoelens van verlies en falen Iets ontbreken in de liefde voor je kind omdat hij/zij toevallig op iemand van hetzelfde geslacht valt ?!

Reageer dan inhoudelijk ofzo als je het er niet mee eens bent. Het is zo makkelijk om je eigen frustraties op een ander te botvieren.
Maybe
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 21:08:48 #52
13151 crew  Rewimo
pi_29152588
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt het ook andersom stellen. Hoe zou jij het vinden als een van hje ouders homosexueel blijkt te zijn?
Ik hou nog net zoveel van mijn vader
pi_29152641
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mijn lesbische schoonmoeder is ook niets mis mee
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:10:45 #54
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29152650
waarom zijn het nou weer mijn frustraties
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29152654
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat je moeder betreft kan ik me enigszins voorstellen dat ze niet stond te juichen.

Aan de andere kant; als je lang getrouwd bent en op seksueel vlak ken je elkaar zo slecht is dat op zich best vreemd.

Je zou toch denken dat een vrouw zoiets moet merken?
Maybe
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 21:10:57 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29152658
Overigens begrijp ik de felle reacties op diederik niet.
Hij trollt niet en zegt zinnige dingen.

Of je het LEUK vind dat we feitelijk nog steeds een veredelde apen zijn, compleet met oerdriften en instincten is een tweede natuurlijk.
pi_29152721
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:10 schreef Nonneke het volgende:
waarom zijn het nou weer mijn frustraties
Omdat hij all1 maar aangeeft dat een ouder wellicht aan het idee moet wennen. Dat is iets anders dan totale afwijzing.

Ieder mens heeft verwachtingspatronen; jij ook.
Maybe
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 21:17:32 #58
13151 crew  Rewimo
pi_29152859
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:10 schreef R_ON het volgende:
Wat je moeder betreft kan ik me enigszins voorstellen dat ze niet stond te juichen.

Aan de andere kant; als je lang getrouwd bent en op seksueel vlak ken je elkaar zo slecht is dat op zich best vreemd.

Je zou toch denken dat een vrouw zoiets moet merken?
Zonder er al te veel op in te gaan: mijn ouders zijn al lange tijd gescheiden.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 21:56:25 #59
43556 miss_dynastie
pi_29153903
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:06 schreef SlimShady het volgende:
ja. en hoe ga je daarmee om?
wat je zou kunnen doen is met de schoolleiding praten over de vervelende kinderen.
en via de ouders van de kinderen het probleem op te lossen (opvoeden).
Ik heb geen flauw idee hoe ik ermee om zou gaan, ben ik heel eerlijk in. Al doel ik niet zozeer op school, maar meer als ze (bijna) volwassen zijn (meeste kinderen weten op achtjarige leeftijd nog niet dat ze homo zijn) en tegen nare opmerkingen in werk-, familie- en kennissenkring oplopen. Soms vind ik volwassen namelijk kinderachtiger dan kinderen.
quote:
Adoptie kan echter nooit beschouwd worden als reeel substituut voor eigen kinderen: dat zijn immers geen eigen kinderen. Dat kun je verwerpelijk vinden, maar dat neemt niet weg dat zulke primaire driften aanwezig zijn.
Moeder is naar mijn idee niet iets dat je bent door een kind te baren, maar iemand die je wordt door van een kind te houden, het te verzorgen en te koesteren.

[ Bericht 16% gewijzigd door miss_dynastie op 26-07-2005 22:02:33 ]
pi_29155029
ik vind een eigen kind en een geadopteerd kind écht niet hetzelfde.

ik zou me pas moeder voelen als ik echt zelf een kind op de wereld heb gezet Ik zou een geadopteerd kind zeker heel graag kunnen zien, maar het is voor mij zeker niet hetzelfde ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29155737
Wat de Fok! Het gaat spontaan over adoptie!
Natuurlijk is het anders als je een kind adopteert. Toch kan je het kind net zoveel liefde geven.
Als dat niet zo is, ben je nog niet rijp voor kinderen.
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee hoe ik ermee om zou gaan, ben ik heel eerlijk in. Al doel ik niet zozeer op school, maar meer als ze (bijna) volwassen zijn (meeste kinderen weten op achtjarige leeftijd nog niet dat ze homo zijn)
Uiteraard. Waar zat ik met mijn gedachten
quote:
en tegen nare opmerkingen in werk-, familie- en kennissenkring oplopen. Soms vind ik volwassen namelijk kinderachtiger dan kinderen.
Ik kan me niet voorstellen wat je bedoelt
pi_29155871
Als het kind maar gelukkig is dat is het allerbelangrijkste.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:20:07 #63
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29155954
on-topic.
Ja ik zou wel even 'schrikken' al hoop ik wel dat ik zo dicht bij mijn kind zal staan dat het geen verrassing zal zijn wat zijn/haar sexule voorkeur is. En dat geneuzel over geen kleinkinderen krijgen dan is ook helemaal achterhaald. Het kan net zo goed dat je hetero zoon of dochter helemaal geen kinderen wil, dan ben je net zo ver...
Ik denk dat mijn liefde voor mijn kind er niet door zou veranderen, mijn kind is mijn kind. (ik had ook niet ineens andere (mindere) gevoelens voor een vriend/kennis die homofiel bleek te zijn. Het is nog steeds dezelfde schat als toen ik hem leerde kennen toen hij 10 jaar oud was.)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 23:29:54 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_29156170
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Je schrikt je de touwtering!

Lang lang lang geleden had ik een lesbische schoonmoeder. Deze schoonmoeder nam mijn moeder mee op stap, haske leuk hoor. Ik schrok me echt het apenlazerus toen ik mn eigen moeder in een homo-lesbotent met je lesbo schoonmoeder zag zitten en ging over mn nek

Ik weet nu niet eens meer wat ík in die tent moest

Maar goed, ik zou wel ff slikken als 1 van mn kinderen kwam vertellen dat ze op hetzelfde geslacht zouden vallen, het zou ff wennen zijn denk ik, ik zou het iig niet afkeuren of zo.

Iedereen kan wel stoer roepen dat het niet uitmaakt, maar volgens mij krabt iedereen wel ff op zn achterhoofd, ook al had je de vermoedens al.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:35:36 #65
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29156308
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:29 schreef moussy het volgende:

Iedereen kan wel stoer roepen dat het niet uitmaakt, maar volgens mij krabt iedereen wel ff op zn achterhoofd, ook al had je de vermoedens al.
Dat is precies wat ik bedoel met schrikken, je gaat er niet vanuit dat je kind niet hetero zal zijn, hoe open je er ook tegenover staat het is en blijft 'anders' en dat is wennen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:43:57 #66
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29156526
De kinderen waarvan ik heb meegemaakt dat ze ervoor uit kwamen, daarvan hadden ik en de moeder het er al over gehad onder de koffie ( dat we dat idee hadden).
Het komt dus niet altijd onverwacht vaak/soms hebben ouders al wel een vermoeden.
Sir Winston Churchill
pi_29157289
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ik geef hier niet mijn eigen mening hoor, ik analyseer slechts. Jij geeft antwoorden die je wenselijk acht, daaruit volgt niet dat die opvattingen ook corresponderen met de werkelijkheid.
pi_29157363
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens begrijp ik de felle reacties op diederik niet.
Hij trollt niet en zegt zinnige dingen.

Of je het LEUK vind dat we feitelijk nog steeds een veredelde apen zijn, compleet met oerdriften en instincten is een tweede natuurlijk.
Dit is nogal een gevoelig onderwerp. Mensen denken liever in allerlei hoogdravende ideeen over dit soort dingen, waar de werkelijkheid meestal een heel andere is; het is niet iedereen gegeven los van zijn emoties koel en rationeel de materie te benaderen blijkt maar weer.
pi_29157438
seksuele voor keur is nog niet eens zo erg wat als je kind vertelt dat ie in het verkeerde lichaam zit..
Dat is voor ouders moeilijk... en als ze hun kind blijven steunen is dat pas echt echte onvoorwaardelijke liefde voor hun kind!!!
pi_29157535
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Moeder is naar mijn idee niet iets dat je bent door een kind te baren, maar iemand die je wordt door van een kind te houden, het te verzorgen en te koesteren.
Precies, dit betreft een normatieve stellingname, en geen feitelijke constatering. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit punt zo bediscussieerd wordt, (kinderen en seksuele voorkeur, dat is een gevoelig onderwerp) het lijkt mij nogal evident dat je eigen kinderen - zelf gebaard - een andere positie innemen dan de kinderen van een ander (al is het alleen al omdat er veel minder van jezelf in zo'n kind terug komt).
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:28:56 #71
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_29157562
Ik ben nog geen vader, maar eerlijk gezegd hoop ik geen homosexuele kinderen te krijgen .

Mocht het toch zo zijn, tsja dan is er niets aan te doen en blijf je toch van hem/haar houden lijkt me .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_29157602
Dit heeft met een documentaire te maken dat een paar weken geleden op MTV was.
Een paar jongens en meiden besloten om het hun vader en moeder te vertellen.
Zo'n (best jonge) gozer vertelde het zijn moeder toen ze beiden in de keuken zaten.
Ze kon het niet accepteren en vond dat hij het huis uit moest.
Ze wilde hem nooit meer zien. Zulke dingen gebeuren echt. En dat doet vreselijk pijn.
Als je ouders niet meer van je houden, wat dan? Dan stort je in.
Die vader overigens had er totaal geen problemen mee. Hij reageerde heel nuchter.
En zei van 'als jij maar gelukkig bent'.
pi_29157665
quote:

Ik ben EN enig kind EN ik heb geen kinderen EN ben hetero. Hoezo verlies en falen?

En hoezo kunnen homo's/lesbiënnes geen kinderen krijgen?
Is u uit de middeleeuwen?
pi_29157666
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jij geeft antwoorden die je wenselijk acht,
Jij kunt nog steeds niet in haar hoofd kijken. Misschien voelt ze dat op dit moment wel echt zo.

Maybe
pi_29157680
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef Zèna het volgende:
seksuele voor keur is nog niet eens zo erg wat als je kind vertelt dat ie in het verkeerde lichaam zit..
Dat is voor ouders moeilijk... en als ze hun kind blijven steunen is dat pas echt echte onvoorwaardelijke liefde voor hun kind!!!
Welke andere keus heb je? Het blijft toch je kind, hoe dan ook.
pi_29157732
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

het blijft zeker je kind maar er zijn veel mensen die hun kinderen dan afstooten en dat is echt heel erg bv in sommige geloven...
Ik ben blij dat ik ouders en famillie heb die ruimdenkend zijn en mij steunen, en van mij houden.... Ongeacht....
pi_29157748
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

wat de fuck? keus?
je houdt toch altijd van je kind? als je niet accepteert hoe je kind is, heb je naar mijn idee geen recht op kinderen.
opvoeden, ok. maar dit heeft niks te maken met opvoeding.
pi_29157752
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:32 schreef R_ON het volgende:

[..]

Jij kunt nog steeds niet in haar hoofd kijken. Misschien voelt ze dat op dit moment wel echt zo.

Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar als er geanalyseerd wordt interesseert het me hoegenaamd geen reet wat iemand op dat moment voelt, dat is namelijk in het geheel niet relevant en leidt slechts af van waar je mee bezig bent: waarheidsvinding.
pi_29157768
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:35 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wat de fuck? keus?
je houdt toch altijd van je kind? als je niet accepteert hoe je kind is, heb je naar mijn idee geen recht op kinderen.
Wel eens van een retorische vraag gehoord?
pi_29157798
het maakt me niet uit wat voor voorkeur het heeft, als moeder zijnde wil ik mijn kind/kinderen kunnen steunen wanneer ze mij nodig hebben.

er vooruit komen is al heel moeilijk voor zo'n iemand of het nou een puber is of niet, en dan wil je al helemaal niet als je ouders er tegen zijn.

of het bi homo lesbi hetero is, maakt me geen reet uit, mijn steun hebben ze
pi_29157822
bullshit. je vraagt 'welke keus heb je' maar er valt niks te kiezen.
of je houdt van je kind of je hebt er geen recht op.
pi_29157910
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:32 schreef kissa het volgende:

[..]

Ik ben EN enig kind EN ik heb geen kinderen EN ben hetero. Hoezo verlies en falen?

En hoezo kunnen homo's/lesbiënnes geen kinderen krijgen?
Is u uit de middeleeuwen?
Alsjeblieft, ik blijf niet bezig me te verdedigen . Leer eerst eens het onderscheid tussen feitelijke constateringen en normatieve stellingnames. Als jij je ouders vertelt dat je homo bent, denk je dat ze dat dan zullen opvatten alsof je vraagt of ze een patatje met of zonder willen? Dat zou wel een beetje raar zijn, vind je ook niet? Dit soort gevoelens treden nu eenmaal op, of je dat nu leuk vindt of niet.
pi_29157972
Ik zou het accepteren, maar of ik het leuk vindt is een ander verhaal.
The pleasures which we most rarely experience give us the greatest delight.
pi_29158020
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:38 schreef SlimShady het volgende:
bullshit. je vraagt 'welke keus heb je' maar er valt niks te kiezen.
of je houdt van je kind of je hebt er geen recht op.
Je weet blijkbaar niet wat een retorische vraag is, welnu dat is een bekende stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld waar voor de verandering géén antwoord op wordt verwacht.
pi_29158054
Het gaat mij om het "verlies en falen"
Stel je bent hetero en je kunt geen kinderen krijgen? Spreek je dan nog van "verlies en falen"?
Je maakt me nijdig.
pi_29158232
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Het gaat mij om het "verlies en falen"
Stel je bent hetero en je kunt geen kinderen krijgen? Spreek je dan nog van "verlies en falen"?
Je maakt me nijdig.
Ik hou me in, maar ik heb stellig de indruk dat mijn IQ een beetje te hoog is voor het merendeel van de discussianten in dit topic. Ik zeg het nog één keer: het gebruik van de woorden "verlies en falen" is in een descriptieve zin bedoeld: zulke gevoelens kunnen optreden in genoemde gevallen. Dit betreft dus geen normatief oordeel mijnerzijds.

N.B. Als je sommige begrippen niet kunt plaatsen, is het aan te raden een woordenboek erbij te pakken, dat voorkomt veel onbegrip en loze discussies.
pi_29158299
Ik zou nou niet bepaald een gat in de lucht springen
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:57:34 #88
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29158317
Ik zou dolblij zijn als mijn dochter mij komt vertellen dat ze haar eigen gevoelens heeft ontdekt en misschien ook wel de ware liefde heeft gevonden en heeft ontdekt wat liefde en houden van is.

Of de tegenpartij dan mannelijk of vrouwelijk is zal mij persoonlijk aan mijn anus oxideren. Liefde is liefde, en als zij liefde vindt en liefde kan geven ben ik gelukkig!

Ik ben trouwens persoonlijk van mening dat je verliefd wordt op "een mens" en voor velen is die mens van het andere geslacht, voor velen is die mens van hetzelfde geslacht, en voor velen wisselt dat. Tot nu toe ben ik altijd verliefd geworden op "een mens" van het andere geslacht, maar ik heb nog wel heel wat jaren te leven en wie weet... kan tenslotte geen koffiedik kijken.

@Non:
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_29158393
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef Ireth het volgende:
Ik zou dolblij zijn als mijn dochter mij komt vertellen dat ze haar eigen gevoelens heeft ontdekt en misschien ook wel de ware liefde heeft gevonden en heeft ontdekt wat liefde en houden van is.

Of de tegenpartij dan mannelijk of vrouwelijk is zal mij persoonlijk aan mijn anus oxideren. Liefde is liefde, en als zij liefde vindt en liefde kan geven ben ik gelukkig!

Ik ben trouwens persoonlijk van mening dat je verliefd wordt op "een mens" en voor velen is die mens van het andere geslacht, voor velen is die mens van hetzelfde geslacht, en voor velen wisselt dat. Tot nu toe ben ik altijd verliefd geworden op "een mens" van het andere geslacht, maar ik heb nog wel heel wat jaren te leven en wie weet... kan tenslotte geen koffiedik kijken.

@Non:
dat vind ik nou nog eens een mooie mentaliteit
pi_29158486
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:35 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wat de fuck? keus?
opvoeden, ok. maar dit heeft niks te maken met opvoeding.
uhm, he's on your side.

Interpreteer eens wat beter, hij zegt toch juist dat je geen andere keus hebt dan van je kind te houden? Hij leest dit:
quote:
en als ze hun kind blijven steunen is dat pas echt echte onvoorwaardelijke liefde voor hun kind!!!
En hij reageert:
quote:
Hij zegt dus: wat kan je anders doen dan van je kind houden? Wat inderdaad een retorische vraag is, een waar je geen antwoord op verwacht, omdat het antwoord al in de mond ligt: helemaal niets.

Iets wat jij in een latere post letterlijk herhaalt:
quote:
wat de fuck? keus?
dus stop met vechten, jullie hebben op dat punt dezelfde mening en jij interpreteert hem verkeerd.
(of ik heb het verkeerd, balen.)
You're living in a fantasy... world...
pi_29158531
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:04 schreef in-limboy het volgende:

[..]

uhm, he's on your side.

Interpreteer eens wat beter, hij zegt toch juist dat je geen andere keus hebt dan van je kind te houden? Hij leest dit:
[..]

En hij reageert:
[..]

Hij zegt dus: wat kan je anders doen dan van je kind houden? Wat inderdaad een rethorische vraag is, een waar je geen antwoord op verwacht, omdat het antwoord al in de mond ligt: helemaal niets.

[..]

dus stop met vechten, jullie hebben exact dezelfde mening en jij interpreteert hem verkeerd.
dat 'welke keus heb je' vind ik negatief klinken. net alsof het iets teleurstellend is.
zoals griep of kanker of een baan in de industrie.
pi_29158550
ik ben hetero kan geen kinderen krijgen...en ik ben ook nog eens transseksueel.... Mijn famillie daar kan ik altijd op rekenen... zelfs mijn opa en omaatje van in de 80.... Love je houd van wat je eigen is....
pi_29158577
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:15 schreef SlimShady het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je kind ervoor uitkomt dat hij/zij homo/lesbo is?
(Even checken of de moderne ouders tolerant zijn mbt homosexualiteit)
Naar een brainwashen instituut sturen, zoals die Amerikaanse ouders laatst hebben gedaan.
pi_29158598
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef Zèna het volgende:
ik ben hetero kan geen kinderen krijgen...en ik ben ook nog eens transseksueel.... Mijn famillie daar kan ik altijd op rekenen... zelfs mijn opa en omaatje van in de 80.... Love je houd van wat je eigen is....
OK. dat had ik nou niet verwacht. (dat je een transexueel bent).
wat vonden je ouders daarvan en je broers/zussen?
pi_29158613
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik hou me in, maar ik heb stellig de indruk dat mijn IQ een beetje te hoog is voor het merendeel van de discussianten in dit topic. Ik zeg het nog één keer: het gebruik van de woorden "verlies en falen" is in een descriptieve zin bedoeld: zulke gevoelens kunnen optreden in genoemde gevallen. Dit betreft dus geen normatief oordeel mijnerzijds.

N.B. Als je sommige begrippen niet kunt plaatsen, is het aan te raden een woordenboek erbij te pakken, dat voorkomt veel onbegrip en loze discussies.

Je doet me denken aan iemand op een zeker taalprikbord.
In geval van nood liggen al mijn woordenboeken rechts van mij en ik beheers de Nederlandse taal tamelijk goed. Dus stop maar met je pedante gebral.
Dag!

pi_29158697
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef Ireth het volgende:

@Non:
You're living in a fantasy... world...
pi_29158724
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

OK. dat had ik nou niet verwacht. (dat je een transexueel bent).
wat vonden je ouders daarvan en je broers/zussen?
Mijn leven en ze konden niks anders doen dan mij steunen als hun liefde sterk genoeg was.. en dat was... het.....
pi_29158752
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:04 schreef in-limboy het volgende:

[..]

uhm, he's on your side.

[..]

En hij reageert:
[..]

Hij zegt dus: wat kan je anders doen dan van je kind houden? Wat inderdaad een retorische vraag is, een waar je geen antwoord op verwacht, omdat het antwoord al in de mond ligt: helemaal niets.

[..]

dus stop met vechten, jullie hebben op dat punt dezelfde mening en jij interpreteert hem verkeerd.
(of ik heb het verkeerd, balen.)
Je hebt gelijk, toch leuk dat voor de verandering eens iemand aanwezig is die mijn zinnen wel kan volgen
pi_29158854
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:09 schreef kissa het volgende:

[..]

Je doet me denken aan iemand op een zeker taalprikbord.
In geval van nood liggen al mijn woordenboeken rechts van mij en ik beheers de Nederlandse taal tamelijk goed. Dus stop maar met je pedante gebral.
Dag!

Als je dit al erg vindt , dan beheers je de Nederlandse taal helemaal niet goed; dit is standaardpraat als je wat dieper op bepaalde materie wil ingaan. En dan ook nog niet inzien dat zuiver formuleren op die manier beter gediend wordt dan met wat standaardzinnetjes neerplempen , ik denk dat wij maar niet meer met elkaar moeten discussieren, dat voorkomt veel ergernis aan beide zijden schat ik zo in.
  woensdag 27 juli 2005 @ 01:26:48 #100
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29159103
M'n ouders hebben me altijd laten weten dat het ze niet uitmaakt of ik met een jongen of een meisje thuis zou komen, zolang hij/zij maar geen piercing had

Zelf zou ik er niet zo heel erg mee zitten al sluit ik me bij Petitlapin aan dat ik om m'n kinderen teveel vervelende reacties te besparen hoop dat ze hetero zullen zijn.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')