abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29146026
Hoe zouden jullie reageren als je kind ervoor uitkomt dat hij/zij homo/lesbo is?
(Even checken of de moderne ouders tolerant zijn mbt homosexualiteit)
pi_29146360
Ik zou het ok vinden. Heb zelf wel een paar mensen in mijn vriendenkring die niet hetero zijn, dus......
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:37:34 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_29146574
jezus, daar denk ik niet eens over na, maakt me werkelijk niks uit.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:38:06 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29146585
ik heb geen kinderen, maar het zou me werkelijk waar niets uitmaken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 17:51:44 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29146940
Dat maakt toch helemaal niks uit?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 17:51:49 #6
43556 miss_dynastie
pi_29146943
Het zou me helemaal niks uit maken, mn beste vriendin is een schat van een lesbienne.
Het zou me wel extreem moeilijk lijken om te merken dat je kind wordt uitgescholden/ veroordeeld door mensen die niet tolerant zijn.
pi_29147162
Natuurlijk maakt dat uit: geen kleinkinderen, iedere ouder zal dat onprettig vinden; en zeker als het een enigs kind betreft zal het gevoelens van verlies en falen oproepen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 18:01:29 #8
13151 crew  Rewimo
pi_29147180
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Natuurlijk maakt dat uit: geen kleinkinderen, iedere ouder zal dat onprettig vinden; en zeker als het een enigs kind betreft zal het gevoelens van verlies en falen oproepen.
Heb je zelf kinderen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29147269
quote:
meen je dat serieus?

ik heb zelf nog geen kinderen, maar het zou me werkelijk niks uitmaken, het enige wat me moeilijk lijkt is inderdaad de reacties van sommige mensen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:06:42 #10
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29147310
wat een hypocrisie hier allemaal, het maakt toch helemaal niks uit
tot het zover is
Is namelijk goed te begrijpen hoor, niemand wil dat hun kind homo is, zelf kan je het misschien niet erg vinden, leuk is het niet en je zal altijd opmerkingen krijgen daarover uit je omgeving
pi_29147354
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:06 schreef Little_Meanie het volgende:
wat een hypocrisie hier allemaal, het maakt toch helemaal niks uit
tot het zover is
Is namelijk goed te begrijpen hoor, niemand wil dat hun kind homo is, zelf kan je het misschien niet erg vinden, leuk is het niet en je zal altijd opmerkingen krijgen daarover uit je omgeving
is toch precies wat ik zei? het zou mij echt totaal niks uitmaken, enige is de opmerkingen tegen het kind waar het over gaat..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29147371
In china doen ze hun kind weg als hij niet aan de wensen van de ouders voldoet. Ik vind dat geen slechte gedachte. Is wel goed voor de vervuilde genenpool van de mens.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_29147419
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je zelf kinderen?
Neen, toch heb ik gelijk.
pi_29147456
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:04 schreef addie84 het volgende:

[..]

meen je dat serieus?

ik heb zelf nog geen kinderen, maar het zou me werkelijk niks uitmaken, het enige wat me moeilijk lijkt is inderdaad de reacties van sommige mensen
Jazeker. Je blijft natuurlijk normaal gesproken wel van je kind houden, maar er ontbreekt toch iets, dat valt niet te ontkennen.
pi_29147506
Ligt eraan. Als ik een dochter zou hebben prima, neemt ze nog es meiden mee naar huis. Mijn zoon zou niet met andere kerels moeten gaan lopen rotzooien, gatverdamme.

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_29147539
Ik zou er niet heel blij mee zijn, maar je kan er verder niks aan doen dus zal ik me er wel bij neer moeten leggen.
pi_29147632
quote:
Ik ben hartstikke hetero en m'n vader moet er niet aan denken dat er kleinkinderen komen, aldus hijzelf. Dus dat argument gaat niet voor iedereen op. Dat jij kinderen hebt gewild, wil niet zeggen dat de jouwe dat ook willen. Of je kleinkinderen krijgt hangt lang niet alleen af van seksuele voorkeuren. Misschien hebben ze geen kinderwens, of lukt het niet om kinderen te krijgen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:32:17 #18
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29149657
Ik wil graag dat mijn kinderen gelukkig worden .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 19:46:49 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29150121
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef Leah het volgende:
Ik wil graag dat mijn kinderen gelukkig worden .
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Als iets me toch weinig zou kunnen schelen is het wel seksuele voorkeur.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:50:45 #20
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29150236
quote:
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
In china doen ze hun kind weg als hij niet aan de wensen van de ouders voldoet. Ik vind dat geen slechte gedachte. Is wel goed voor de vervuilde genenpool van de mens.

En ja ik ben lesbisch, en nee mn moeder vond het niet erg, zolang ik maar gelukkig was.

En dat lijkt me ook het enigste wat belangrijk is, dat je kind gelukkig is, of dat nou met een man of een vrouw is
Ohw en geen kleinkinderen, er bestaat nu (we leven in 2005 he, niet in 1703) ook zoiets als adoptie en spermadonoren
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29150636
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Dat maakt toch helemaal niks uit?
inderdaad.
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou me helemaal niks uit maken, mn beste vriendin is een schat van een lesbienne.
Het zou me wel extreem moeilijk lijken om te merken dat je kind wordt uitgescholden/ veroordeeld door mensen die niet tolerant zijn.
ja. en hoe ga je daarmee om?
wat je zou kunnen doen is met de schoolleiding praten over de vervelende kinderen.
en via de ouders van de kinderen het probleem op te lossen (opvoeden).
pi_29151219
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Nonneke het volgende:

[..]

[..]

En ja ik ben lesbisch, en nee mn moeder vond het niet erg, zolang ik maar gelukkig was.

En dat lijkt me ook het enigste wat belangrijk is, dat je kind gelukkig is, of dat nou met een man of een vrouw is
Ohw en geen kleinkinderen, er bestaat nu (we leven in 2005 he, niet in 1703) ook zoiets als adoptie en spermadonoren
Waarom reageer je zo? Ik oordeel niet, ik constateer slechts. Lesbiennes kunnen inderdaad kinderen krijgen, daar heb je gelijk in (homo's trouwens ook, alleen geberut dat praktisch gezien veel minder). Adoptie kan echter nooit beschouwd worden als reeel substituut voor eigen kinderen: dat zijn immers geen eigen kinderen. Dat kun je verwerpelijk vinden, maar dat neemt niet weg dat zulke primaire driften aanwezig zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 20:29:44 #23
13151 crew  Rewimo
pi_29151297
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
Adoptie kan echter nooit beschouwd worden als reeel substituut voor eigen kinderen: dat zijn immers geen eigen kinderen. Dat kun je verwerpelijk vinden, maar dat neemt niet weg dat zulke primaire driften aanwezig zijn.
Voel jij je wel goed?
pi_29151421
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Voel jij je wel goed?
Uitstekend zelfs. Maar leg mij eens uit waarom dit niet waar is, als je goede argumenten hebt zal ik misschien mijn inzichten bijstellen. Overigens vind ik het opmerkelijk dat zakelijke constateringen zo'n felle reactie oproepen, dat heeft denk ik niet echt met de geldigheid van mijn argumenten te maken.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:36:37 #25
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29151507
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

primaire driften
Een kind hebben dat genetisch op je lijkt is geen primaire drift hoor ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')