abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32039037
Is het al bijna 26 maart?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 6 november 2005 @ 22:15:45 #132
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32039093
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Definieer het woord 'bijna'....
pi_32040340
quote:
"Grote smurf, is het nog ver?"
pi_32040625
quote:
Ik hoef gelukkig maar tot januari te wachten voor Belgie.
Alhoewel dat ook nog wel even duurt..

En daarna in maart Nederland ook nog een keertje. Ik ben blij dat ik voor de volle bak gegaan ben.
  maandag 7 november 2005 @ 03:39:59 #135
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32046554
Wat toevallig dat ik hier een bepaalde groep mensen zie..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32177720
Over een bepaalde groep mensen gesproken, voor DM fans hebben we een gezellig forum op depechemode.nl met alle laatste nieuwtjes, concertfragmenten etc etc... Join pls!!!
pi_32233330
Ben de plaat nu aan het luisteren... klinkt wel ok, maar er staan ook zeker weer saaie vullertjes op, macrovision is verschrikkelijk evenals the sinner in me...

Beste nummers vind ik precious en the darkest star tot nu toe, nog maar n keer luisteren
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 13 november 2005 @ 15:52:11 #138
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32233506
The Darkest Star vind ik voor alsnog het hoogtepunt van de CD.
pi_32233704
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:52 schreef peaceman het volgende:
The Darkest Star vind ik voor alsnog het hoogtepunt van de CD.
Mijn god! We... zijn het eens...
  zondag 13 november 2005 @ 23:58:10 #140
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32247288
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Mijn god! We... zijn het eens...
Ow jee... is het einde van de wereld nu al nabij?
pi_32305351
Ik zit een live-opname van 'John the revelator' te luisteren.... .

Er zijn foto's, foto's en foto's. Ah, en een samenvatting van de foto's.

En recensies:
San Antonio1: Depeche Mode still has it
San Antonio2: Depeche Mode touches faith In San Antonio
San Antonio3 (met setlist): Depeche Mode Live in San Antonio
Salt Lake City: Fans just can't get enough of Depeche Mode's dance-pop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En... ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door Kimsomnia op 16-11-2005 06:17:47 (Meer foto's) ]
pi_32305376
David Gahan's solo album is ook errug goed. De laatste depeche mode vind ik redelijk, maar dat komt omdat er vreselijke bagger als Macrovision op staat. Hoe halen ze het in hun hoofd? Echt, ik kan er niet hoger dan een 7 voor geven, enkel door de aanwezigheid van dat nummer.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32305389
quote:
Op woensdag 16 november 2005 05:30 schreef StefanP het volgende:
David Gahan's solo album is ook errug goed. De laatste depeche mode vind ik redelijk, maar dat komt omdat er vreselijke bagger als Macrovision op staat. Hoe halen ze het in hun hoofd? Echt, ik kan er niet hoger dan een 7 voor geven, enkel door de aanwezigheid van dat nummer.
Ik vind 'Paper monsters' niet heel bijzonder, halverwege het album snak ik alweer naar DM . Ik ben dan ook enorm verrast over de Gahan-nummers op PTA, die durf ik namelijk de betere van het album te noemen.

En Macrovision, tja, shit happens. Maar gelukkig is er JtR, die alleen is al goed voor een 10+ .
  woensdag 16 november 2005 @ 10:59:56 #144
81237 releaze
best of both worlds
pi_32308568
welke liedjes zijn er nou eigenlijk van dave gahan? heb het nog niet opgezocht
pi_32308967
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef releaze het volgende:
welke liedjes zijn er nou eigenlijk van dave gahan? heb het nog niet opgezocht
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:08:29 #146
81237 releaze
best of both worlds
pi_32314161
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?
die vraag ik voor mn verjaardag. of mn familie daarmee instemt is een tweede. ik heb liever een originele mp3 cd of de downloads. de laatste keer dat ik een cd heb afgespeeld was 2 jaar terug ofzo...
pi_32315200
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..
pi_32491580
De video voor tweede single 'A pain that I am used to' kan worden bekeken op mute.de.

pi_32495770
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Kimsomnia het volgende:
De video voor tweede single 'A pain that I am used to' kan worden bekeken op mute.de.

[afbeelding]
Dat vind ik een heel mooi nummer

Nog steeds de cd niet gekocht (kan op mijn verlanglijstje )
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:10:37 #150
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_32591738
Grmbl, was met vakantie toen de kaartverkoop voor het concert begon. Was in no-time uitverkocht...
Is er iemand die een kaartje overheeft die deze aan mij wil verkopen?
Plaats is niet zo heel belangrijk, als het maar geen plaats is met beperkt zicht
Alvast bedankt
Suffering from Oblomow's
pi_32591771
Bij cdwow kost ie nu 11.99 euro, zonder verzendkosten. Met een week heb je hem thuis.
http://www2.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=21501&affid=12378
geen
pi_32760663
Het nieuwtje van vandaag: Depeche Mode staat volgend jaar op Rock am Ring/Rock im Park.

Ik denk dan meteen (wishfull thinking) aan Smeets die graag weer samen met RaR/RiP zou willen 'inkopen' en aan iemand die in september dit gerucht op Graz schreef:
quote:
Naast Fields of rock zal er een concert komen onder de naam Parkrock. Bands die op het lijstje staan van de organisatoren zijn in ieder geval:Green lizard, the Editors, Manu Chao, Arcade fire, Nickelback en Depeche Mode en als laatste de headliner Pearl Jam!!
Ik vind Duitsland behoorlijk verwend met al DM-bezoeken, er moet er voor Nederland toch nog wel één bij kunnen? Jatochnietdan?
pi_32761623
Ik heb gisteren de The Directors Label Vol. 6 - The work of director Anton Corbijn DVD gekocht waar een aantal Depeche Mode videoclips op staan die hij heeft geregisseerd. Sommige zijn ook voorzien van commentaar van Dave. Best leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:12:01 #154
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_32762230
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Het nieuwtje van vandaag: Depeche Mode staat volgend jaar op Rock am Ring/Rock im Park.

Ik denk dan meteen (wishfull thinking) aan Smeets die graag weer samen met RaR/RiP zou willen 'inkopen'
In juni was eigenlijk al bekend dat DM op RAR zou spelen. Toen kwam bij mij meteen jouw gedachte op: "Depeche speelt op Pinkpop!!!". Dat was nog voordat bekend werd dat DM in Ahoy zou spelen.
Smeets vertelde/klaagde over de lage bezoekers aantallen op het afgelopen pinkpop en verweet dat aan het toen niet samen (met RAR/RIP) kunnen inkopen en dat dat volgend jaar wel weer zou gebeuren.
Life in the so-called space age.
pi_32808273
Joepie, net de kaarten besteld voor het concert in Bremen op 5 juni 2006!! That makes three... Over een paar weken al naar het eerste concert in Hamburg!!!!!!!!!!
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_32838266
Zijn er eigenlijk al bevestigingen/geruchten/wilde fantasieen over het voorprogramma in maart? Ik weet dat ze in de VS de ene helft van de tour bijgestaan zijn door de Raveonettes ( ) en de andere helft door the Bravery ( ). Maar ik heb nog niets gehoord over de europese support act
  maandag 5 december 2005 @ 18:50:15 #157
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_32841976
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er eigenlijk al bevestigingen/geruchten/wilde fantasieen over het voorprogramma in maart? Ik weet dat ze in de VS de ene helft van de tour bijgestaan zijn door de Raveonettes ( ) en de andere helft door the Bravery ( ). Maar ik heb nog niets gehoord over de europese support act
In duitsland the Bravery......
pi_32842011
  maandag 5 december 2005 @ 18:58:07 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32842169
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
pi_32876431
In Nederland ook.
pi_32876527
pi_32876725
Hè, bah.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_32876889
Ik heb playing the angel toch maar gedowned, aangezien ik er niet zo zeker van was dat ik het wel zo'n goede ceedee vond.. goede beslissing blijkt. Op een aantal nummers na vind ik hem zwak.

Ik blijf erbij dat Ultra de laatste echt goede ceedee was van depeche mode, en zeker een van hun meest onderschatte platen. It's no good, home en Insight zijn gewoon depeche mode krakers!
pi_32887023
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..
OK, suffer well kan er eigenlijk ook wel mee door..

Maar Lilian is echt vervelend
pi_32887789
Ik blijf nothing's impossible een erg goed nummer vinden. Kicken die bijna emotieloze stem met die opzwepende melodie. Ik vind hem een nummer zoals radiohead - pyramids, massive attack - butterfly caught en inertia creeps en nog een nummer waar ik zo niet op kan komen. Die nummers hebben allen zo'n indische instrument als drive.
geen
pi_32888886
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik blijf nothing's impossible een erg goed nummer vinden. Kicken die bijna emotieloze stem met die opzwepende melodie. Ik vind hem een nummer zoals radiohead - pyramids, massive attack - butterfly caught en inertia creeps en nog een nummer waar ik zo niet op kan komen. Die nummers hebben allen zo'n indische instrument als drive.
Ben het met je eens...

Jammer vind ik wel van deze plaat dat hij nogal is overgeproduceerd, volgens mij kon Gore nergens met zijn tengels afblijven. Daardoor klinken sommige nummers nogal gemaakt en stukken minder goed als dat ze hadden kunnen klinken, waren ze wat zuiniger geweest met het klankpaneel
Extra goed te horen in john the revelator of het openingsnummer (met onnodige oversturing!) a pain that i'm used to. Maar meer nummers hebben er last van...
pi_32890321
Massive Attack - Antistar, dat was het nummer waar ik niet op kon komen. Daar zit ook zo'n ongelooflijke indische drive in. Ik hou daar wel van. Net als madonna - frozen.
geen
pi_32890685
Indische drive

Nooit van gehoord. Bedoel je een indiaas instrument (sitar bijvoorbeeld)
pi_32890707
Ik zou niet weten hoe dat instrument heet, maar als je die 6 nummers die ik noem beluistert denk ik dat je het wel weet.
geen
pi_32895196
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ben het met je eens...

Jammer vind ik wel van deze plaat dat hij nogal is overgeproduceerd, volgens mij kon Gore nergens met zijn tengels afblijven. Daardoor klinken sommige nummers nogal gemaakt en stukken minder goed als dat ze hadden kunnen klinken, waren ze wat zuiniger geweest met het klankpaneel
Extra goed te horen in john the revelator of het openingsnummer (met onnodige oversturing!) a pain that i'm used to. Maar meer nummers hebben er last van...
Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.
pi_32895535
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat instrument heet, maar als je die 6 nummers die ik noem beluistert denk ik dat je het wel weet.
Je bedoelt die voordurende "flutter" op de achtergrond? Is dat niet een soort theremin ofzoiets? De electronische versie wel te verstaan
pi_32895603
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat Ultra een zwakkere broeder was, maar ik begin hem steeds meer te herwaarderen... ik heb hem vroeger bij uitkomen ook al verdacht vaak gedraaid. Nu weet ik waaróm! Weinig zwakke nummers inderdaad
pi_33391663
Het grote aftellen is begonnen! Nog 21 dagen en dan zie ik DM in de Colorline Arena in Hamburg. De eerste van de drie te bezoeken concerten.

Wie gaat er nog meer naar Hamburg?
pi_34037538
Aargh! Ik heb de setlists aangeklikt!
Weg verrassing, nog maar 2 weken voor het eerste concert.

En ik mis cruciale nummers in de setlist..
Ik zal niet spoilen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte.
Het kan slechter, maar ook zeker beter.
pi_34037599
Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Edit)
pi_34046388
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Aargh! Ik heb de setlists aangeklikt!
Weg verrassing, nog maar 2 weken voor het eerste concert.

En ik mis cruciale nummers in de setlist..
Ik zal niet spoilen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte.
Het kan slechter, maar ook zeker beter.
Zeg maar niets idd...

En misschien gooien ze hem voor de 26e wel weer om
pi_34067318
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Zeg maar niets idd...

En misschien gooien ze hem voor de 26e wel weer om
Ze zijn nogal trouw aan hun playlists, misschien 1 variatie na meer dan 20 concerten.
Het is geen complete teleurstelling gelukkig, maar ik mis wel wat belangrijke nummers.

Dat zal overigens per persoon verschillen, dus voor anderen zal dit weer een droomlijst zijn waarschijnlijk.
pi_34162729
Ik ben aan het balen ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus das K.U.T
pi_34177254
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef nationx het volgende:
Ik ben aan het balen ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus das K.U.T
Dan doe je eens een keer gek en koop je kaarten voor het concert in Bremen... En geloof me, het is 300% het geld en het rijden waard!!!
pi_34183691
Of je kijkt op marktplaats...
pi_34195669
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef kamagurka het volgende:
Of je kijkt op marktplaats...
ik had al gekeken op marktplaats maar ik vind het toch niks als je dat allemaal zo hoort met betalen en dan niks krijgen enz.

En naar bremen is me wat te ver en te duur heb ik op het moment geen geld voor!
pi_34413445
Zondag 2 juli... DM op Werchter!!! Gister toegevoegd aan de tourlijst op depechemode.com.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kimsomnia op 24-01-2006 14:45:07 ]
pi_34417746
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Kimsomnia het volgende:
Zondag 2 juli... DM op Werchter!!! Gister toegevoegd aan de tourlijst op depechemode.com.
Ik zie ze al spelen na anouk en the fugees idd..
pi_34461220
De derde single van PTA zal 'Suffer well' worden, de release is naar het schijnt begin maart.

Voor de video is gelukkig Corbijn weer opgetrommeld en zo te zien wordt het freaky:

Dave was bij aanvang van de Europa-tour voorzien van een snor, dit tot groot ongenoegen van vele (ws vrouwelijke) fans. Bij deze is het waarom van de snor duidelijk.
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:18:30 #185
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_34474637
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Kimsomnia het volgende:
De derde single van PTA zal 'Suffer well' worden, de release is naar het schijnt begin maart.

Voor de video is gelukkig Corbijn weer opgetrommeld en zo te zien wordt het freaky:

[afbeelding]

Dave was bij aanvang van de Europa-tour voorzien van een snor, dit tot groot ongenoegen van vele (ws vrouwelijke) fans. Bij deze is het waarom van de snor duidelijk.
6 maart (en dus weer met een nieuwe b-side)
pi_34490865
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Kimsomnia het volgende:

[afbeelding]

Hahaha!! Geniale foto
pi_34502285
Nog maar 3 dagen, ik ben helemaal hyped.

Ik vraag me af hoe vroeg ik erbij moet gaan zijn om nog een plaatsje vooraan te kunnen pakken. Ik zou het leuk vinden, maar het zal wel moeilijk worden met al die fanatieke Belgen.
pi_34505195
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef Lamon het volgende:
Nog maar 3 dagen, ik ben helemaal hyped.

Ik vraag me af hoe vroeg ik erbij moet gaan zijn om nog een plaatsje vooraan te kunnen pakken. Ik zou het leuk vinden, maar het zal wel moeilijk worden met al die fanatieke Belgen.
Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fans denk ik dat je er niet supervroeg hoeft te staan. Ontzettend veel plezier in ieder geval!
pi_34525116
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 01:52 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fans denk ik dat je er niet supervroeg hoeft te staan. Ontzettend veel plezier in ieder geval!
In Hamburg stonden, als ik het goed begrepen heb, de eersten tegen een uur of 12.00 voor de ingang, bij een temperatuur van tegen de -1. Dan maar een paar meter naar achteren hoor.
pi_34525406
quote:

[..]

Gezien de hardcoreheid van de meeste oudere fans denk ik dat je maar beter wel vroeg kan zijn. Dat kan ik me tenminste nog herinneren van eerdere concerten (oa Dave Gahan op Rock im Park)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_34526091
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Vinduppie het volgende:
tegen een uur of 12.00
Dat bedoel ik met supervroeg. Ik weet van Düsseldorf dat mensen die tegen 16:00 aanschoven nog behoorlijk vooraan konden staan. En meer 'hardcore' dan Duitse fans wordt het volgens mij niet.

Vinduppie, hoe vond je Hamburg verder eigenlijk?
pi_34527549
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Kimsomnia het volgende:
En meer 'hardcore' dan Duitse fans wordt het volgens mij niet.
Italianen
pi_34533557
quote:

[..]

Niet DM-fans worden ook ouder
pi_34539529
Ik ken nog zat jongere Depeche Mode fans ook trouwens.
Tenminste, als je twintigers onder jong mag rekenen.

De meeste mensen onder de twintig kennen Depeche Mode niet echt, heb ik gemerkt, wat op zich wel treurig is.
pi_34545690
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:

De meeste mensen onder de twintig kennen Depeche Mode niet echt, heb ik gemerkt, wat op zich wel treurig is.
T valt me nog mee dat twintigers de band wel kennen eerlijk gezegd
pi_34550901
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Vinduppie, hoe vond je Hamburg verder eigenlijk?
Ik vond het zelf een concert uit de categorie 'daar moet je bij zijn geweest'. De band zelf is in absolute bloedvorm, met name Martin Gore performt beter dan ooit te voren. Doordat de setlijst nu wat meer uptempo nummers bevat komen de live drums ook beter tot hun recht. Visueel gezien vond ik het absoluut de beste show die heb gezien sinds Devotional '93. Met name de lichtshow is werkelijk verbluffend. En dat alles in combinatie met een fantastische hal en 15.999 uitzinnige leden van 'the Black Swarm' maakten het een onvergetelijke avond.
pi_34568253
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:21 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Ik vond het zelf een concert uit de categorie 'daar moet je bij zijn geweest'. De band zelf is in absolute bloedvorm, met name Martin Gore performt beter dan ooit te voren. Doordat de setlijst nu wat meer uptempo nummers bevat komen de live drums ook beter tot hun recht. Visueel gezien vond ik het absoluut de beste show die heb gezien sinds Devotional '93. Met name de lichtshow is werkelijk verbluffend. En dat alles in combinatie met een fantastische hal en 15.999 uitzinnige leden van 'the Black Swarm' maakten het een onvergetelijke avond.
Dat klinkt goed.

Ik hoop dat ze die vorm gehouden hebben voor het concert van vandaag. Nog maar een uurtje of 20 voor ik er sta.
Dit is zo'n beetje de laatste band die ik al jaren wil zien en nu eindelijk voor het eerst live ga meemaken. Dus ik ben een stuk verwachtingsvoller dan op alle andere concerten van de laatste jaren waar ik heen ging.
En och, mochten ze vandaag tegenvallen, heb ik altijd nog een herkansing in maart als ze in Nederland spelen.
  zondag 29 januari 2006 @ 01:59:13 #198
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34569611
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:45 schreef kamagurka het volgende:

[..]

T valt me nog mee dat twintigers de band wel kennen eerlijk gezegd
Ik ben een vroege twintiger en heb al vier meiden van mijn leeftijd hele grote fans gemaakt. Die Devotional dvd met een ass-shakende zanger doet wonderen. Heb die dvd ondertussen 13 keer gezien. En ook de One Night In Paris dvd doet het goed bij ze aangezien de zanger daar de helft van de tijd geen shirt aan heeft.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34577143
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik ben een vroege twintiger en heb al vier meiden van mijn leeftijd hele grote fans gemaakt. Die Devotional dvd met een ass-shakende zanger doet wonderen. Heb die dvd ondertussen 13 keer gezien. En ook de One Night In Paris dvd doet het goed bij ze aangezien de zanger daar de helft van de tijd geen shirt aan heeft.
Dave Gahan blijft een lekker ding natuurlijk

Ik zag ze net nog op de duitser met hun hit "precious", martin gore had een buikje
pi_34600259
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:

Ik ontdekte Depeche Mode op mijn 13e, ben nu 18 en nog steeds fan

Ik ga de 26e trouwens met mijn papa naar Ahoy Geen van mijn vrienden wilden mee (waaaat? Ouwe lullenband, mooi niet), dus ik tracteer mijn vader maar op een avondje DM.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_34604651
Depeche Mode in het Sportpaleis in Antwerpen was ook echt ontzettend goed. Prachtig podium, met groot gevoel voor drama opgezet. En niet alleen stond het visueel als een huis, ook de band speelde strak en Gore en Gahan waren mooi stemvast. Het laatste deel van het concert vond ikzelf toch het beste, die nummers van de nieuwe plaat zijn wel ok, maar er gaat toch niets boven 'Enjoy The Silence', 'Personal Jesus' en 'Shake The Disease'. Zeker een van de beste concerten waar ik heen ben geweest!
pi_34605211
Nog maar 55 nachtjes slapen!
pi_34666738
Het concert in het Sportpaleis was goed.
Met als hoogtepunt Never let me down again. Ik stond redelijk vooraan en dan naar achteren kijken en en masse die handen heen en weer zien gaan op de manier die er bij dat nummer in gegroeid is, was erg mooi om te zien.
De zang was goed (ik had verwacht dat het minder zou zijn, nav wat ik van de Exciter tour gehoord heb), alleen de keuze van de nummers had beter gekund wat mij betreft, maar dat is persoonlijk.

Oh, en dat pak van Gore kan ECHT niet.

Ik ben wel blij dat ik ook kaartjes heb voor het concert in Nederland.
Nu ik het allemaal een keer gehad heb en weet wat ik ga horen en hoe het gebracht gaat worden, denk ik dat ik me bij dat concert wat minder op het optreden zelf ga focussen en gewoon wat meer ga springen, drinken en genieten.
pi_34838130
Jaaa!!! De 'Suffer well'-video. Ik vind hem geweldig, Dave is een held!

[ Bericht 14% gewijzigd door Kimsomnia op 07-02-2006 19:49:12 ]
pi_34841246
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Kimsomnia het volgende:
Jaaa!!! De 'Suffer well'-video. Ik vind hem geweldig, Dave is een held!

[afbeelding]
Die gak zo even op mijn gemak bekijken
pi_34841345
>> <<

Whehe, weer zo'n lekker vage Anton Corbijn video....

Thanx voor deze link Kimsomnia

Nu de single release van Suffer Well en dan op naar Rotterdam en Bremen...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:54:06 #207
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34841370
Dat dacht ik ook even te doen, maar ipv muziek hoor ik er alleen ruis bij. Even een andere browser proberen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_34867874
Leuke clip!
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:45:31 #209
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34869047
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses. Die laatste had ik in december al besteld, maar Fame heeft het nogal verpest. Eindelijk zou ik 'm vorige week ofzo krijgen, maar het bleek Violator te zijn, nog een keer. Die geef ik maar weg en Music for the masses bestel ik ergens anders.
pi_34869125
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses. Die laatste had ik in december al besteld, maar Fame heeft het nogal verpest. Eindelijk zou ik 'm vorige week ofzo krijgen, maar het bleek Violator te zijn, nog een keer. Die geef ik maar weg en Music for the masses bestel ik ergens anders.
Van Music for the masses zul je geen spijt krijgen

Heb je black celebration al?
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:08:38 #211
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34869863
Nee, ik heb nu Songs of faith and devotion en Violator (en Music for the masses en Playing the angel gedownload).

Ik heb overigens wel Abattoir blues/The lyre of orpheus van Cave, maar dat is off-topic, maar wel tof.
pi_34870476
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb nu Songs of faith and devotion en Violator (en Music for the masses en Playing the angel gedownload).

Ik heb overigens wel Abattoir blues/The lyre of orpheus van Cave, maar dat is off-topic, maar wel tof.
Nick Cave is natuurlijk ook een halfgod

Check ook tender prey, henry's dream of let love in nog eens

Black celebration is een absolute kraker! Als je violator goed vind, zal deze je ook niet tegenvallen
pi_34870724
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses.
Als je nog even geduld hebt kun je een geremasterde versie van MFTM aanschaffen. Dit jaar staat het volgende namelijk nog op stapel qua releases:

06 maart 2006: Speak & spell, Music For The Masses, Violator in SACD.
17 april 2006: A Broken Frame, Construction Time Again, Some Great Reward in SACD.
19 juni 2006: Black Celebration, Songs Of Faith & Devotion, SOFAD (Live) in SACD.
14 augustus 2006: Ultra en Exciter SACD.
02 oktober 2006: DVD Live (Touring The Angel)
06 november 2006: The Best Of Depeche Mode (cd en DVD)

Dat ziet er uit als geldtrekkerij van DM's platenmaatschappij (en dat is het deels ook), maar de oudere albums zijn (volgens mijn hobby-oor) best aan een remaster toe.
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef kamagurka het volgende: Black celebration is een absolute kraker! Als je violator goed vind, zal deze je ook niet tegenvallen
Inderdaad, wat mij betreft het eerste écht goede album.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:38:46 #214
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34870773
Ik heb Tender Prey ook (gedownload), inderdaad een geweldige cd. Die andere zal ik eens opzoeken. En om maar on-topic te posten, ik zal Black celebration ook op het lijstje zetten. In ieder geval genoeg te doen. Ik kreeg daarnet ook al een sms of ik de cd's die ik op mijn verjaardag gekregen had al geluisterd heb... nee, nog niet aan toe gekomen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:40:35 #215
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34870831
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Als je nog even geduld hebt kun je een geremasterde versie van MFTM aanschaffen. Dit staat dit jaar namelijk nog op stapel qua releases:

06 maart 2006: Speak & spell, Music For The Masses, Violator in SACD.
Dat is natuurlijk wel een idee, maar ik wil er niet al teveel voor betalen. Zoals je in mijn vorige post kunt lezen, moet ik nog wat meer aanschaffen. Maar ja, ik zal zien of ik me tot die tijd kan inhouden en dan even kijken wat de nieuwe release moet kosten.
pi_34900605
Kheb een paar CD's met DTS5.1 cd's van Depeche Mode (Violator, SOFD, Black Celebration, PTA). Denk niet dat ik de overige haal in SACD.

Vind DTS toch lekkerder klinken dan SACD.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:07:50 #217
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_34901415
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef Devlinsect het volgende:
Kheb een paar CD's met DTS5.1 cd's van Depeche Mode (Violator, SOFD, Black Celebration, PTA). Denk niet dat ik de overige haal in SACD.

Vind DTS toch lekkerder klinken dan SACD.
Het gaat niet slechts om heruitgaves op SACD. Er is iemand druk bezig al het oude materiaal op te poetsen en bij te werken. De albums's zullen echt iets anders gaan klinken (ook als ze gewoon op cd uitgebracht zouden worden).
pi_34901587
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Icefire1971 het volgende:

[..]

Het gaat niet slechts om heruitgaves op SACD. Er is iemand druk bezig al het oude materiaal op te poetsen en bij te werken. De albums's zullen echt iets anders gaan klinken (ook als ze gewoon op cd uitgebracht zouden worden).
Is bij de eerste ceedees van the cure ook gebeurd inmiddels ja... maar daar merk je soms toch niet zo verschrikkelijk veel van hoor
Vanaf Black celebration vond ik het geluid sowieso behoorlijk sprankelend worden bij DM, vraag me af wat er aan op te poetsen is eigenlijk..
pi_35954285
Ik ben fan van het eerste uur, en vind het erg jammer dat DM er mee ingestemd heeft om al die mixen uit te brengen. Vind dat de meeste nummers verkracht zijn.

Wat vinden jullie hiervan
Bad Things Never Break
pi_35954994
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Indartist het volgende:
Ik ben fan van het eerste uur, en vind het erg jammer dat DM er mee ingestemd heeft om al die mixen uit te brengen. Vind dat de meeste nummers verkracht zijn.

Wat vinden jullie hiervan
Sommige vind ik inderdaad verkracht (de Precious remixes bijvoorbeeld, vind ik maar niets). Maar anderen, zoals de Halo remix van Goldfrapp, vind ik wel weer leuk
Het is weer eens wat anders, en het is leuk om te horen hoe andere artiesten (en fans) hun eigen draai aan een klassieker geven
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_36056263
Nog een kleine 2 weken

Nog even skiien tussendoor en dan richting rotjeknor
pi_36058869
Volgende week woensdag een vriendin ophalen op Schiphol en dan zondag naar Rotterdam .
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:12:10 #223
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36059500
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Is bij de eerste ceedees van the cure ook gebeurd inmiddels ja... maar daar merk je soms toch niet zo verschrikkelijk veel van hoor
En die kost dan ook meteen 30 euro. Wel dubbel. En een tof hoesje. Dus ik wil 'm eigenlijk wel hebben. Maar ik vind het nou niet bepaald het beste werk van The Cure (understatement), en 30 euro is me dus te duur.
pi_36059518
Ik heb nog 2 kaartjes voor plaatsen op de ring tegen kostprijs als iemand nog kaarten nodig heeft. Ik ga wel, maar vrienden hebben laten afweten.
Of overtreed ik nu het fokbeleid?

grt!

Frank
punk Oi! rockabilly reggae dub ska rocksteady gothic wave ebm eighties techpop minimal techno synthpop electro ambient classical and jazz..
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:14:18 #225
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36059568
Nee hoor, tegen kostprijs mag je ze hier verkopen. Hoe duur zijn de kaarten eigenlijk? En welke datum?

Hoewel Ahoy wel kut is, maar misschien wil ik nog wel samen met een vriend heen.

Edit: Ohja, lezen enzo. Volgende week zondag. De dag voor mijn tentamen en eigenlijk heb ik al plannen ook. Dus ik laat de eer aan iemand anders.
pi_36059693
1e ring, ingang oost rij 24 st7/8
(95 euro voor 2)

en wij staan lekker op de vloer
punk Oi! rockabilly reggae dub ska rocksteady gothic wave ebm eighties techpop minimal techno synthpop electro ambient classical and jazz..
pi_36059738
oh, en ik zit in 026 als je ze op wilt halen. Anders moeten we even zien hoe we het kortsluiten.
pi_36066448
Het is zeker te kort dag om nu nog een "wij-willen-een-coole-band-als-voorprogramma-en-dat-zijn-die-mietjes-van-the-bravery-duidelijk-niet-dus-vervang-die-eens-snel"-actie te starten?
pi_36066505
Hmm...ik ken ze niet, dus ik ga eerst maar eens wat luisteren.

PS: lay out
pi_36066542
PS: Gebruik dan ook gewoon Internet Explorer
pi_36066594
Ik ga ze waarschijnlijk hier zien:
http://www.wirelessfestival.co.uk/announce/
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_36066632
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
PS: Gebruik dan ook gewoon Internet Explorer
*hmmmm grrmbl mmm hmpff*
pi_36284586
Schopje: Nog 4 dagen!!!

Ligt er al iemand op een strechter voor Ahoy?
pi_36284711
Mijn god, wat een vrolijk plaatje!

Ik twijfel trouwens of ik mijn camera mee zal nemen. 't Is een redelijk groot ding en ik weet niet eens of ik foto's ga/kan maken.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:11:33 #235
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36292679
Lacuna Coil covert op de nieuwe cd Enjoy the Silence. Jammer. Nu heeft de zangeres een aangename stem, die vent die zo nu en dan meent ook iets te moeten zingen, zou ik niet missen als hij een ernstige ziekte aan de stembanden oploopt.

Verder is het gewoon weinig bijzonder, saai, cover het dan gewoon niet.
pi_36292699
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lacuna Coil covert op de nieuwe cd Enjoy the Silence. Jammer. Nu heeft de zangeres een aangename stem, die vent die zo nu en dan meent ook iets te moeten zingen, zou ik niet missen als hij een ernstige ziekte aan de stembanden oploopt.

Verder is het gewoon weinig bijzonder, saai, cover het dan gewoon niet.
Is de nieuwe Lacuna Coil al uit???
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:14:19 #237
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36292742
Blijkbaar, of uitgelekt.
pi_36292815
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Blijkbaar, of uitgelekt.
4 april lees ik net op hun site. Gelekt dus.

* Sack_Blabbath stelt sprint naar platenzaak nog even uit
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:20:00 #239
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36292914
Ok. Ik werd er gisteren door iemand op gewezen die weet dat ik wel eens Lacuna Coil draai en regelmatig Depeche Mode. Ik wist voor gisteren helemaal niet dat er een nieuwe cd aan zat te komen.
pi_36293528
pi_36304877
Nog 3 dagen,dan zie ik ze voor de 4e keer live DM.
Ook staan plaats en Maandag lekker vrij
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:46:46 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36304903
wij gaan niet.. geen oppas
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:16:54 #243
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36305635

Ik heb deze lp ooit aangeschaft in het voormalige Joegoslavïe, voor welgeteld NLG 7, 50,-.
Geen geld voor een dubbel lp..

Echt een geweldige plaat, vooral Everything counts, mijn persoonlijke favoriet.
Ik ben geen die-hard fan, maar zeker wel een liefhebber van Depeche mode.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:01:29 #244
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_36312987
Voor mij ook de 4e keer. Dit keer op de tribune; dus geen stretcher-toestanden bij Ahoy.

[spammodus]Mijn www.depechemodeforum.com t-shirt ligt al klaar[/spammodus]
pi_36313936
Nog 3 dagen!

Nu hopen dat de setlist niet precies hetzelfde is als in Belgie..
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:31:48 #246
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_36314197
Wat vinden jullie van Bob Dylan?
...dass wir fliegen.
pi_36314304
Vraagje:

Ik kom niet zo vaak in Ahoy. Maar is daar ALTIJD een vakverdeling op het veld, of kan dat wisselen per concert?
pi_36315149
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie van Bob Dylan?

Handig, zo'n recyclevraag.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:56:32 #249
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_36315288
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

Handig, zo'n recyclevraag.
.
Ik was benieuwd naar het effect van een triviale vraag, wyccie...
...dass wir fliegen.
pi_36315346
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

.
Ik was benieuwd naar het effect van een triviale vraag, wyccie...
Hier heeft het een hele andere wending. Dit is namelijk geen slowchat. Al zou je dat van dat andere nu ook niet zeggen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:02:39 #251
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_36315482
Ja, de proef wordt breed uitgemeten, wyccie.
...dass wir fliegen.
pi_36315528
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de proef wordt breed uitgemeten, wyccie.
Ik vind het een nogal matig sociologisch experiment, De-oneven-2.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:05:55 #253
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_36315587
Jij mag DO2 zeggen, Lamon.
...dass wir fliegen.
pi_36325443
Ik zal er ook zijn zondag, eens kijken of ik met een fotocamera wat kan filmen.
Ik ben in geen tijden in de AHOY geweest, hoe is het foto camera beleid daar?
De policy is ook van toepassing op de sig.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:59:36 #255
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36325471
De laatste keer dat ik er was (Rush in 2004 ofzo), deden ze er niet moeilijk over. Maar dat zal ook wel van de artiesten afhangen. Sommige bands willen absoluut niet dat mensen foto's maken, andere maakt het niks uit.
pi_36325523
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De laatste keer dat ik er was (Rush in 2004 ofzo), deden ze er niet moeilijk over. Maar dat zal ook wel van de artiesten afhangen. Sommige bands willen absoluut niet dat mensen foto's maken, andere maakt het niks uit.
Okay dan dus gewoon meenemen?
De policy is ook van toepassing op de sig.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:01:24 #257
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36325539
Of even mailen om te vragen hoe het zondag zit.
pi_36325981
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:00 schreef Cage333 het volgende:

[..]

Okay dan dus gewoon meenemen?
Camera's met telelens mag niet. De rest mag wel.
pi_36328980
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef nr.126 het volgende:
Vraagje:

Ik kom niet zo vaak in Ahoy. Maar is daar ALTIJD een vakverdeling op het veld, of kan dat wisselen per concert?
niemand?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:48:45 #260
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36329117
Het veld is het veld, ook wel arena genoemd, is 1 groot geheel, er staat achterin een tribune. Kan je evt. gaan zitten.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')