Definieer het woord 'bijna'....quote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het al bijna 26 maart?
"Grote smurf, is het nog ver?"quote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot januari te wachten voor Belgie.quote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn god! We... zijn het eens...quote:Op zondag 13 november 2005 15:52 schreef peaceman het volgende:
The Darkest Star vind ik voor alsnog het hoogtepunt van de CD.
Ow jee... is het einde van de wereld nu al nabij?quote:Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mijn god! We... zijn het eens...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En... ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor!!!
[ Bericht 10% gewijzigd door Kimsomnia op 16-11-2005 06:17:47 (Meer foto's) ]
Ik vind 'Paper monsters' niet heel bijzonder, halverwege het album snak ik alweer naar DMquote:Op woensdag 16 november 2005 05:30 schreef StefanP het volgende:
David Gahan's solo album is ook errug goed. De laatste depeche mode vind ik redelijk, maar dat komt omdat er vreselijke bagger als Macrovision op staat. Hoe halen ze het in hun hoofd? Echt, ik kan er niet hoger dan een 7 voor geven, enkel door de aanwezigheid van dat nummer.
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef releaze het volgende:
welke liedjes zijn er nou eigenlijk van dave gahan? heb het nog niet opgezocht
die vraag ik voor mn verjaardag. of mn familie daarmee instemt is een tweede. ik heb liever een originele mp3 cd of de downloads. de laatste keer dat ik een cd heb afgespeeld was 2 jaar terug ofzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?![]()
Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?![]()
Dat vind ik een heel mooi nummerquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Kimsomnia het volgende:
De video voor tweede single 'A pain that I am used to' kan worden bekeken op mute.de.
[afbeelding]
Ik vind Duitsland behoorlijk verwend met al DM-bezoeken, er moet er voor Nederland toch nog wel één bij kunnen? Jatochnietdan?quote:Naast Fields of rock zal er een concert komen onder de naam Parkrock. Bands die op het lijstje staan van de organisatoren zijn in ieder geval:Green lizard, the Editors, Manu Chao, Arcade fire, Nickelback en Depeche Mode en als laatste de headliner Pearl Jam!!
In juni was eigenlijk al bekend dat DM op RAR zou spelen. Toen kwam bij mij meteen jouw gedachte op: "Depeche speelt op Pinkpop!!!". Dat was nog voordat bekend werd dat DM in Ahoy zou spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Het nieuwtje van vandaag: Depeche Mode staat volgend jaar op Rock am Ring/Rock im Park.
Ik denk dan meteen (wishfull thinking) aan Smeets die graag weer samen met RaR/RiP zou willen 'inkopen'
In duitsland the Bravery......quote:Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er eigenlijk al bevestigingen/geruchten/wilde fantasieen over het voorprogramma in maart? Ik weet dat ze in de VS de ene helft van de tour bijgestaan zijn door de Raveonettes () en de andere helft door the Bravery (
). Maar ik heb nog niets gehoord over de europese support act
OK, suffer well kan er eigenlijk ook wel mee door..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..
Ben het met je eens...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik blijf nothing's impossible een erg goed nummer vinden. Kicken die bijna emotieloze stem met die opzwepende melodie. Ik vind hem een nummer zoals radiohead - pyramids, massive attack - butterfly caught en inertia creeps en nog een nummer waar ik zo niet op kan komen. Die nummers hebben allen zo'n indische instrument als drive.
Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben het met je eens...
Jammer vind ik wel van deze plaat dat hij nogal is overgeproduceerd, volgens mij kon Gore nergens met zijn tengels afblijven. Daardoor klinken sommige nummers nogal gemaakt en stukken minder goed als dat ze hadden kunnen klinken, waren ze wat zuiniger geweest met het klankpaneel
Extra goed te horen in john the revelator of het openingsnummer (met onnodige oversturing!) a pain that i'm used to. Maar meer nummers hebben er last van...
Je bedoelt die voordurende "flutter" op de achtergrond? Is dat niet een soort theremin ofzoiets? De electronische versie wel te verstaanquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat instrument heet, maar als je die 6 nummers die ik noem beluistert denk ik dat je het wel weet.
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat Ultra een zwakkere broeder was, maar ik begin hem steeds meer te herwaarderen... ik heb hem vroeger bij uitkomen ook al verdacht vaak gedraaid. Nu weet ik waaróm!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.
Zeg maar niets idd...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Aargh! Ik heb de setlists aangeklikt!![]()
Weg verrassing, nog maar 2 weken voor het eerste concert.
En ik mis cruciale nummers in de setlist..
Ik zal niet spoilen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte.
Het kan slechter, maar ook zeker beter.
Ze zijn nogal trouw aan hun playlists, misschien 1 variatie na meer dan 20 concerten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zeg maar niets idd...
En misschien gooien ze hem voor de 26e wel weer om![]()
Dan doe je eens een keer gek en koop je kaarten voor het concert in Bremen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef nationx het volgende:
Ik ben aan het balen ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus das K.U.T![]()
ik had al gekeken op marktplaats maar ik vind het toch niks als je dat allemaal zo hoort met betalen en dan niks krijgen enz.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef kamagurka het volgende:
Of je kijkt op marktplaats...
Ik zie ze al spelen na anouk en the fugees idd..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Kimsomnia het volgende:
Zondag 2 juli... DM op Werchter!!! Gister toegevoegd aan de tourlijst op depechemode.com.
6 maart (en dus weer met een nieuwe b-side)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Kimsomnia het volgende:
De derde single van PTA zal 'Suffer well' worden, de release is naar het schijnt begin maart.
Voor de video is gelukkig Corbijn weer opgetrommeld en zo te zien wordt het freaky:
[afbeelding]
Dave was bij aanvang van de Europa-tour voorzien van een snor, dit tot groot ongenoegen van vele (ws vrouwelijke) fans. Bij deze is het waarom van de snor duidelijk.![]()
Hahaha!! Geniale fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Kimsomnia het volgende:
De derde single van PTA zal 'Suffer well' worden, de release is naar het schijnt begin maart.
Voor de video is gelukkig Corbijn weer opgetrommeld en zo te zien wordt het freaky:
[afbeelding]
Dave was bij aanvang van de Europa-tour voorzien van een snor, dit tot groot ongenoegen van vele (ws vrouwelijke) fans. Bij deze is het waarom van de snor duidelijk.![]()
Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fansquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef Lamon het volgende:
Nog maar 3 dagen, ik ben helemaal hyped.
Ik vraag me af hoe vroeg ik erbij moet gaan zijn om nog een plaatsje vooraan te kunnen pakken. Ik zou het leuk vinden, maar het zal wel moeilijk worden met al die fanatieke Belgen.
In Hamburg stonden, als ik het goed begrepen heb, de eersten tegen een uur of 12.00 voor de ingang, bij een temperatuur van tegen de -1.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:52 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fansdenk ik dat je er niet supervroeg hoeft te staan. Ontzettend veel plezier in ieder geval!
Gezien de hardcoreheid van de meeste oudere fans denk ik dat je maar beter wel vroeg kan zijn. Dat kan ik me tenminste nog herinneren van eerdere concerten (oa Dave Gahan op Rock im Park)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:52 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fansdenk ik dat je er niet supervroeg hoeft te staan. Ontzettend veel plezier in ieder geval!
Dat bedoel ik met supervroeg. Ik weet van Düsseldorf dat mensen die tegen 16:00 aanschoven nog behoorlijk vooraan konden staan. En meer 'hardcore' dan Duitse fans wordt het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Vinduppie het volgende:
tegen een uur of 12.00
Italianenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Kimsomnia het volgende:
En meer 'hardcore' dan Duitse fans wordt het volgens mij niet.
Niet DM-fans worden ook ouderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:52 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
T valt me nog mee dat twintigers de band wel kennen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
Ik ken nog zat jongere Depeche Mode fans ook trouwens.
Tenminste, als je twintigers onder jong mag rekenen.
De meeste mensen onder de twintig kennen Depeche Mode niet echt, heb ik gemerkt, wat op zich wel treurig is.
Ik vond het zelf een concert uit de categorie 'daar moet je bij zijn geweest'. De band zelf is in absolute bloedvorm, met name Martin Gore performt beter dan ooit te voren. Doordat de setlijst nu wat meer uptempo nummers bevat komen de live drums ook beter tot hun recht. Visueel gezien vond ik het absoluut de beste show die heb gezien sinds Devotional '93. Met name de lichtshow is werkelijk verbluffend. En dat alles in combinatie met een fantastische hal en 15.999 uitzinnige leden van 'the Black Swarm' maakten het een onvergetelijke avond.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Vinduppie, hoe vond je Hamburg verder eigenlijk?
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:21 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een concert uit de categorie 'daar moet je bij zijn geweest'. De band zelf is in absolute bloedvorm, met name Martin Gore performt beter dan ooit te voren. Doordat de setlijst nu wat meer uptempo nummers bevat komen de live drums ook beter tot hun recht. Visueel gezien vond ik het absoluut de beste show die heb gezien sinds Devotional '93. Met name de lichtshow is werkelijk verbluffend. En dat alles in combinatie met een fantastische hal en 15.999 uitzinnige leden van 'the Black Swarm' maakten het een onvergetelijke avond.![]()
Ik ben een vroege twintiger en heb al vier meiden van mijn leeftijd hele grote fans gemaakt. Die Devotional dvd met een ass-shakende zanger doet wonderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
T valt me nog mee dat twintigers de band wel kennen eerlijk gezegd![]()
Dave Gahan blijft een lekker ding natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ben een vroege twintiger en heb al vier meiden van mijn leeftijd hele grote fans gemaakt. Die Devotional dvd met een ass-shakende zanger doet wonderen.Heb die dvd ondertussen 13 keer gezien.
En ook de One Night In Paris dvd doet het goed bij ze aangezien de zanger daar de helft van de tijd geen shirt aan heeft.
![]()
Ik ontdekte Depeche Mode op mijn 13e, ben nu 18 en nog steeds fanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
Ik ken nog zat jongere Depeche Mode fans ook trouwens.
Tenminste, als je twintigers onder jong mag rekenen.
De meeste mensen onder de twintig kennen Depeche Mode niet echt, heb ik gemerkt, wat op zich wel treurig is.
Die gak zo even op mijn gemak bekijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Kimsomnia het volgende:
Jaaa!!! De 'Suffer well'-video. Ik vind hem geweldig, Dave is een held!![]()
[afbeelding]
Van Music for the masses zul je geen spijt krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses. Die laatste had ik in december al besteld, maar Fame heeft het nogal verpest. Eindelijk zou ik 'm vorige week ofzo krijgen, maar het bleek Violator te zijn, nog een keer. Die geef ik maar weg en Music for the masses bestel ik ergens anders.
Nick Cave is natuurlijk ook een halfgodquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb nu Songs of faith and devotion en Violator (en Music for the masses en Playing the angel gedownload).
Ik heb overigens wel Abattoir blues/The lyre of orpheus van Cave, maar dat is off-topic, maar wel tof.
Als je nog even geduld hebt kun je een geremasterde versie van MFTM aanschaffen. Dit jaar staat het volgende namelijk nog op stapel qua releases:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses.
Inderdaad, wat mij betreft het eerste écht goede album.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef kamagurka het volgende: Black celebration is een absolute kraker! Als je violator goed vind, zal deze je ook niet tegenvallen![]()
Dat is natuurlijk wel een idee, maar ik wil er niet al teveel voor betalen. Zoals je in mijn vorige post kunt lezen, moet ik nog wat meer aanschaffen. Maar ja, ik zal zien of ik me tot die tijd kan inhouden en dan even kijken wat de nieuwe release moet kosten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Als je nog even geduld hebt kun je een geremasterde versie van MFTM aanschaffen. Dit staat dit jaar namelijk nog op stapel qua releases:
06 maart 2006: Speak & spell, Music For The Masses, Violator in SACD.
Het gaat niet slechts om heruitgaves op SACD. Er is iemand druk bezig al het oude materiaal op te poetsen en bij te werken. De albums's zullen echt iets anders gaan klinken (ook als ze gewoon op cd uitgebracht zouden worden).quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef Devlinsect het volgende:
Kheb een paar CD's met DTS5.1 cd's van Depeche Mode (Violator, SOFD, Black Celebration, PTA). Denk niet dat ik de overige haal in SACD.
Vind DTS toch lekkerder klinken dan SACD.![]()
Is bij de eerste ceedees van the cure ook gebeurd inmiddels ja... maar daar merk je soms toch niet zo verschrikkelijk veel van hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Het gaat niet slechts om heruitgaves op SACD. Er is iemand druk bezig al het oude materiaal op te poetsen en bij te werken. De albums's zullen echt iets anders gaan klinken (ook als ze gewoon op cd uitgebracht zouden worden).
Sommige vind ik inderdaad verkracht (de Precious remixes bijvoorbeeld, vind ik maar niets). Maar anderen, zoals de Halo remix van Goldfrapp, vind ik wel weer leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Indartist het volgende:
Ik ben fan van het eerste uur, en vind het erg jammer dat DM er mee ingestemd heeft om al die mixen uit te brengen. Vind dat de meeste nummers verkracht zijn.
Wat vinden jullie hiervan![]()
En die kost dan ook meteen 30 euro. Wel dubbel. En een tof hoesje. Dus ik wil 'm eigenlijk wel hebben. Maar ik vind het nou niet bepaald het beste werk van The Cure (understatement), en 30 euro is me dus te duur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is bij de eerste ceedees van the cure ook gebeurd inmiddels ja... maar daar merk je soms toch niet zo verschrikkelijk veel van hoor![]()
*hmmmm grrmbl mmm hmpff*quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
PS: Gebruik dan ook gewoon Internet Explorer![]()
Is de nieuwe Lacuna Coil al uit???quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lacuna Coil covert op de nieuwe cd Enjoy the Silence. Jammer. Nu heeft de zangeres een aangename stem, die vent die zo nu en dan meent ook iets te moeten zingen, zou ik niet missen als hij een ernstige ziekte aan de stembanden oploopt.
Verder is het gewoon weinig bijzonder, saai, cover het dan gewoon niet.
4 april lees ik net op hun site. Gelekt dus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Blijkbaar, of uitgelekt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie van Bob Dylan?
Hier heeft het een hele andere wending. Dit is namelijk geen slowchat. Al zou je dat van dat andere nu ook niet zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
.
Ik was benieuwd naar het effect van een triviale vraag, wyccie...
Ik vind het een nogal matig sociologisch experiment, De-oneven-2.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de proef wordt breed uitgemeten, wyccie.
Okay dan dus gewoon meenemen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De laatste keer dat ik er was (Rush in 2004 ofzo), deden ze er niet moeilijk over. Maar dat zal ook wel van de artiesten afhangen. Sommige bands willen absoluut niet dat mensen foto's maken, andere maakt het niks uit.
niemand?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef nr.126 het volgende:
Vraagje:
Ik kom niet zo vaak in Ahoy. Maar is daar ALTIJD een vakverdeling op het veld, of kan dat wisselen per concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |