Die gak zo even op mijn gemak bekijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Kimsomnia het volgende:
Jaaa!!! De 'Suffer well'-video. Ik vind hem geweldig, Dave is een held!![]()
[afbeelding]
Van Music for the masses zul je geen spijt krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses. Die laatste had ik in december al besteld, maar Fame heeft het nogal verpest. Eindelijk zou ik 'm vorige week ofzo krijgen, maar het bleek Violator te zijn, nog een keer. Die geef ik maar weg en Music for the masses bestel ik ergens anders.
Nick Cave is natuurlijk ook een halfgodquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb nu Songs of faith and devotion en Violator (en Music for the masses en Playing the angel gedownload).
Ik heb overigens wel Abattoir blues/The lyre of orpheus van Cave, maar dat is off-topic, maar wel tof.
Als je nog even geduld hebt kun je een geremasterde versie van MFTM aanschaffen. Dit jaar staat het volgende namelijk nog op stapel qua releases:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik een dezer dagen Playing the angel maar bestel. En Music for the masses.
Inderdaad, wat mij betreft het eerste écht goede album.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef kamagurka het volgende: Black celebration is een absolute kraker! Als je violator goed vind, zal deze je ook niet tegenvallen![]()
Dat is natuurlijk wel een idee, maar ik wil er niet al teveel voor betalen. Zoals je in mijn vorige post kunt lezen, moet ik nog wat meer aanschaffen. Maar ja, ik zal zien of ik me tot die tijd kan inhouden en dan even kijken wat de nieuwe release moet kosten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Als je nog even geduld hebt kun je een geremasterde versie van MFTM aanschaffen. Dit staat dit jaar namelijk nog op stapel qua releases:
06 maart 2006: Speak & spell, Music For The Masses, Violator in SACD.
Het gaat niet slechts om heruitgaves op SACD. Er is iemand druk bezig al het oude materiaal op te poetsen en bij te werken. De albums's zullen echt iets anders gaan klinken (ook als ze gewoon op cd uitgebracht zouden worden).quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef Devlinsect het volgende:
Kheb een paar CD's met DTS5.1 cd's van Depeche Mode (Violator, SOFD, Black Celebration, PTA). Denk niet dat ik de overige haal in SACD.
Vind DTS toch lekkerder klinken dan SACD.![]()
Is bij de eerste ceedees van the cure ook gebeurd inmiddels ja... maar daar merk je soms toch niet zo verschrikkelijk veel van hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Het gaat niet slechts om heruitgaves op SACD. Er is iemand druk bezig al het oude materiaal op te poetsen en bij te werken. De albums's zullen echt iets anders gaan klinken (ook als ze gewoon op cd uitgebracht zouden worden).
Sommige vind ik inderdaad verkracht (de Precious remixes bijvoorbeeld, vind ik maar niets). Maar anderen, zoals de Halo remix van Goldfrapp, vind ik wel weer leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Indartist het volgende:
Ik ben fan van het eerste uur, en vind het erg jammer dat DM er mee ingestemd heeft om al die mixen uit te brengen. Vind dat de meeste nummers verkracht zijn.
Wat vinden jullie hiervan![]()
En die kost dan ook meteen 30 euro. Wel dubbel. En een tof hoesje. Dus ik wil 'm eigenlijk wel hebben. Maar ik vind het nou niet bepaald het beste werk van The Cure (understatement), en 30 euro is me dus te duur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is bij de eerste ceedees van the cure ook gebeurd inmiddels ja... maar daar merk je soms toch niet zo verschrikkelijk veel van hoor![]()
*hmmmm grrmbl mmm hmpff*quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
PS: Gebruik dan ook gewoon Internet Explorer![]()
Is de nieuwe Lacuna Coil al uit???quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lacuna Coil covert op de nieuwe cd Enjoy the Silence. Jammer. Nu heeft de zangeres een aangename stem, die vent die zo nu en dan meent ook iets te moeten zingen, zou ik niet missen als hij een ernstige ziekte aan de stembanden oploopt.
Verder is het gewoon weinig bijzonder, saai, cover het dan gewoon niet.
4 april lees ik net op hun site. Gelekt dus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Blijkbaar, of uitgelekt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie van Bob Dylan?
Hier heeft het een hele andere wending. Dit is namelijk geen slowchat. Al zou je dat van dat andere nu ook niet zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
.
Ik was benieuwd naar het effect van een triviale vraag, wyccie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |