Ja, dat mag.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier ook even melden dat ik de nieuwe cd errug goed vind?
Definieer het woord 'bijna'....quote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het al bijna 26 maart?
"Grote smurf, is het nog ver?"quote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot januari te wachten voor Belgie.quote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn god! We... zijn het eens...quote:Op zondag 13 november 2005 15:52 schreef peaceman het volgende:
The Darkest Star vind ik voor alsnog het hoogtepunt van de CD.
Ow jee... is het einde van de wereld nu al nabij?quote:Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mijn god! We... zijn het eens...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En... ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor!!!
[ Bericht 10% gewijzigd door Kimsomnia op 16-11-2005 06:17:47 (Meer foto's) ]
Ik vind 'Paper monsters' niet heel bijzonder, halverwege het album snak ik alweer naar DMquote:Op woensdag 16 november 2005 05:30 schreef StefanP het volgende:
David Gahan's solo album is ook errug goed. De laatste depeche mode vind ik redelijk, maar dat komt omdat er vreselijke bagger als Macrovision op staat. Hoe halen ze het in hun hoofd? Echt, ik kan er niet hoger dan een 7 voor geven, enkel door de aanwezigheid van dat nummer.
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef releaze het volgende:
welke liedjes zijn er nou eigenlijk van dave gahan? heb het nog niet opgezocht
die vraag ik voor mn verjaardag. of mn familie daarmee instemt is een tweede. ik heb liever een originele mp3 cd of de downloads. de laatste keer dat ik een cd heb afgespeeld was 2 jaar terug ofzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?![]()
Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Suffer Well, I Want It All en Nothing's Impossible. Wel de originele cd gaan kopen he?![]()
Dat vind ik een heel mooi nummerquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Kimsomnia het volgende:
De video voor tweede single 'A pain that I am used to' kan worden bekeken op mute.de.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |