abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:50:13 #121
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_29151956
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef The_M het volgende:

[..]

Maar zo werkt het toch in de voetballerij? Spelers komen echt niet naar psv, ajax of feyenoord om daar hun hele leven te spelen, maar om uiteindelijk bij een topclub zoals bijv. chelsea te belanden.
Eensch. Ik ben ook van mening dat een gedeeltelijke samenwerking met Chelsea op sportief en financieel gebied positief kan uitpakken voor PSV. En het clubgevoel hoeft er mijns inziens zeker niet onder te lijden.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_29152003
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik heb van Steef gehoord dat Chelsea eerst Ajax heeft benaderd

Zou je willen.
pi_29152239
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef The_M het volgende:

[..]

Maar zo werkt het toch in de voetballerij? Spelers komen echt niet naar psv, ajax of feyenoord om daar hun hele leven te spelen, maar om uiteindelijk bij een topclub zoals bijv. chelsea te belanden. Het probleem is echter vaak dat dit soort spelers voor de nederlandse top vaak al moeilijk te halen zijn omdat subtoppers in Engeland, Spanje, Italie of Duitsland vanwege de hogere salarissen veel aantrekkelijker zijn voor zo'n speler om als springplank te fungeren....Dan is het toch juist ideaal wanneer een grotere club daarbij helpt? En vergeet niet dat de nedelandse competitie uiteindelijk degene is die daarvan gaat profiteren....Want stel dat psv door zo'n constructie met Chelsea de komende jaren goed blijft presteren in Europa, wat denk je wel niet wat voor een reclame dat is voor het nederlandse voetbal? Reken maar dat spelers daardoor eerder naar Nederland komen, waardoor het niveau van onze competie duidelijk stijgt
Zlatan en Rosenberg wilde zelf naar Ajax, terwijl ze al naar topclubs konden in Spanje en Italie. Dat zijn de spelers die ik graag bij mijn club wil zien spelen. Ze kunnen al voor het grote geld gaan, maar willen zich eerst ontwikkelen bij Ajax.

En wat nou wanneer Alex midden in het seizoen, wat dus echt kan gebeuren, door Chelsea wordt opgeeist? Dan kan Ome Guus hoog en laag springen, maar Alex is dan weg hoor. Krijgen jullie misschien Huth terug ofzo. Of wat wanneer Inter nou wel een zak geld op tafel had gelegd of Adriano had aangeboden aan Chelsea? Dan had Alex niet meer in Eindhoven gespeeld.

Zie dan nog maar eens een goede vervanger te krijgen, dat lukt je dan niet meer hoor.

Mijn inziens zou een samenwerking naast de voordelen ook zeker nadelen hebben, waarvoor mij de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen. En bij een verregaande samenwerking, een Feyenoord - Excelsior verhaal, zou dat echt wel ten koste gaan van mijn gevoel en identiteit van mijn club.
pi_29152251
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zou je willen.
Nee
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29152366
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zlatan en Rosenberg wilde zelf naar Ajax, terwijl ze al naar topclubs konden in Spanje en Italie. Dat zijn de spelers die ik graag bij mijn club wil zien spelen. Ze kunnen al voor het grote geld gaan, maar willen zich eerst ontwikkelen bij Ajax.

En wat nou wanneer Alex midden in het seizoen, wat dus echt kan gebeuren, door Chelsea wordt opgeeist? Dan kan Ome Guus hoog en laag springen, maar Alex is dan weg hoor. Krijgen jullie misschien Huth terug ofzo. Of wat wanneer Inter nou wel een zak geld op tafel had gelegd of Adriano had aangeboden aan Chelsea? Dan had Alex niet meer in Eindhoven gespeeld.

Zie dan nog maar eens een goede vervanger te krijgen, dat lukt je dan niet meer hoor.

Mijn inziens zou een samenwerking naast de voordelen ook zeker nadelen hebben, waarvoor mij de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen. En bij een verregaande samenwerking, een Feyenoord - Excelsior verhaal, zou dat echt wel ten koste gaan van mijn gevoel en identiteit van mijn club.
Farfan kon ook voor veel centjes overal naartoe.
Hij kwam ook naar PSV.
En zo zijn nog een paar spelers op te noemen.

En Alex is gewoon eigenlijk gehuurd van Chelsea als ik het zo bekijkt.
En een goede speler huren wilt iedereen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:03:11 #126
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29152412
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En

Kalou wil toch ook graag naar PSV?

En Alex kan never nooit niet in Engeland spelen zonder de benodigde interlands voor zijn thuisland.

Het verschil tussen een satellietclub en een grotere samenwerking tussen Chelsea en PSV is dat bij een satellietclub het beleid grotendeels bepaald worden door de grotere club. PSV zal altijd z'n eigen beleid blijven voeren en af en toe ingaan op een interessante aanbieding.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29152466
Precies.

Chelsea verteld echt niet wat er bij PSV moet gebeuren.

Trouwens het zit jullie wel erg hoog omdat jullie het er maar blijven over hebben.
jaloers ?
pi_29152505
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Het verschil tussen een satellietclub en een grotere samenwerking tussen Chelsea en PSV is dat bij een satellietclub het beleid grotendeels bepaald worden door de grotere club. PSV zal altijd z'n eigen beleid blijven voeren en af en toe ingaan op een interessante aanbieding.
Prima. Ik hoop het voor jullie.
pi_29152512
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Precies.

Trouwens het zit jullie wel erg hoog omdat jullie het er maar blijven over hebben.
jaloers ?
Eigenlijk wel ja
pi_29152520
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja
Oke dan spreek er niet meer over.
pi_29152521
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Precies.

jaloers ?
Nee wij willen het juist niet.....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29152709
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Oke dan spreek er niet meer over.
Ga jij nou maar weer naar PUB. Was gewoon een fatsoenlijke, normale discussie hoor.
pi_29153277
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ga jij nou maar weer naar PUB. Was gewoon een fatsoenlijke, normale discussie hoor.
Jullie blijven er maar over zeiken niet wij.
pi_29156635
Slim van Hiddink om Ooijer vast te houden tot er een goede vervanger is aangetrokken. De kans dat Ooijer blijft is wel groter geworden nu.
That's all folks!
pi_29156859
Slim inderdaad. Weer voorbeeldje van het verschil tussen PSV en Feyenoord. Feyenoord zit nu zonder vervanger van Goor, en PSV heeft straks óf Ooijer of een vervanger.
pi_29157010
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef fransie102 het volgende:
Slim inderdaad. Weer voorbeeldje van het verschil tussen PSV en Feyenoord. Feyenoord zit nu zonder vervanger van Goor, en PSV heeft straks óf Ooijer of een vervanger.

Nepfeyenoorder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juli 2005 @ 00:15:12 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29157219
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef fransie102 het volgende:
inderdaad, maar Ooijer wil niet persé weg, Goor wilde koste wat kost en was met de fans tegen zich ook niet meer te houden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29157416
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nepfeyenoorder.
het is wel de waarheid
pi_29158578
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nepfeyenoorder.
Vertel mee eens waarom ik ongelijk heb volgens jou?

Die Alex van jullie begint een beetje ajax-trekjes te krijgen trouwens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juli 2005 @ 01:10:28 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29158646
Damarcus is weer terug, met pet

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29158749
pi_29158859
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Damarcus is weer terug, met pet
[afbeelding]
50 cent, nigga.
pi_29159305
Daar is hij niet breed genoeg voor
pi_29163636
haha, vette foto!
pi_29164936
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:08 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Vertel mee eens waarom ik ongelijk heb volgens jou?

Die Alex van jullie begint een beetje ajax-trekjes te krijgen trouwens
Want?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29165002
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Want?
In de aanstaande VI zegt ie dat PSV komend jaar de CL gaat winnen
pi_29165025
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef WooZ het volgende:

[..]

goede instelling man
pi_29165376
Over Kalou:
1) Als hij echt het Legioen gaat toespreken (wat ik ernstig betwijfel), dan blijft ie 100%. Dan doet PSV vanzelfsprekend ook geen poging meer.
2) Als ie dat niet doet, is het afhankelijk van hoe het publiek hem bejegent.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:39:48 #149
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29165561
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef WooZ het volgende:

[..]

Kijk dat mag ik wel
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29165677
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Kijk dat mag ik wel
Juist zo hoort het...niet te snel tevreden zijn!
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')