Eensch. Ik ben ook van mening dat een gedeeltelijke samenwerking met Chelsea op sportief en financieel gebied positief kan uitpakken voor PSV. En het clubgevoel hoeft er mijns inziens zeker niet onder te lijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef The_M het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch in de voetballerij? Spelers komen echt niet naar psv, ajax of feyenoord om daar hun hele leven te spelen, maar om uiteindelijk bij een topclub zoals bijv. chelsea te belanden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb van Steef gehoord dat Chelsea eerst Ajax heeft benaderd
Zlatan en Rosenberg wilde zelf naar Ajax, terwijl ze al naar topclubs konden in Spanje en Italie. Dat zijn de spelers die ik graag bij mijn club wil zien spelen. Ze kunnen al voor het grote geld gaan, maar willen zich eerst ontwikkelen bij Ajax.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef The_M het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch in de voetballerij? Spelers komen echt niet naar psv, ajax of feyenoord om daar hun hele leven te spelen, maar om uiteindelijk bij een topclub zoals bijv. chelsea te belanden. Het probleem is echter vaak dat dit soort spelers voor de nederlandse top vaak al moeilijk te halen zijn omdat subtoppers in Engeland, Spanje, Italie of Duitsland vanwege de hogere salarissen veel aantrekkelijker zijn voor zo'n speler om als springplank te fungeren....Dan is het toch juist ideaal wanneer een grotere club daarbij helpt? En vergeet niet dat de nedelandse competitie uiteindelijk degene is die daarvan gaat profiteren....Want stel dat psv door zo'n constructie met Chelsea de komende jaren goed blijft presteren in Europa, wat denk je wel niet wat voor een reclame dat is voor het nederlandse voetbal? Reken maar dat spelers daardoor eerder naar Nederland komen, waardoor het niveau van onze competie duidelijk stijgt![]()
Farfan kon ook voor veel centjes overal naartoe.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zlatan en Rosenberg wilde zelf naar Ajax, terwijl ze al naar topclubs konden in Spanje en Italie. Dat zijn de spelers die ik graag bij mijn club wil zien spelen. Ze kunnen al voor het grote geld gaan, maar willen zich eerst ontwikkelen bij Ajax.
En wat nou wanneer Alex midden in het seizoen, wat dus echt kan gebeuren, door Chelsea wordt opgeeist? Dan kan Ome Guus hoog en laag springen, maar Alex is dan weg hoor. Krijgen jullie misschien Huth terug ofzo. Of wat wanneer Inter nou wel een zak geld op tafel had gelegd of Adriano had aangeboden aan Chelsea? Dan had Alex niet meer in Eindhoven gespeeld.
Zie dan nog maar eens een goede vervanger te krijgen, dat lukt je dan niet meer hoor.
Mijn inziens zou een samenwerking naast de voordelen ook zeker nadelen hebben, waarvoor mij de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen. En bij een verregaande samenwerking, een Feyenoord - Excelsior verhaal, zou dat echt wel ten koste gaan van mijn gevoel en identiteit van mijn club.
Enquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zlatan en Rosenberg wilde zelf naar Ajax, terwijl ze al naar topclubs konden in Spanje en Italie. Dat zijn de spelers die ik graag bij mijn club wil zien spelen. Ze kunnen al voor het grote geld gaan, maar willen zich eerst ontwikkelen bij Ajax.
En wat nou wanneer Alex midden in het seizoen, wat dus echt kan gebeuren, door Chelsea wordt opgeeist? Dan kan Ome Guus hoog en laag springen, maar Alex is dan weg hoor. Krijgen jullie misschien Huth terug ofzo. Of wat wanneer Inter nou wel een zak geld op tafel had gelegd of Adriano had aangeboden aan Chelsea? Dan had Alex niet meer in Eindhoven gespeeld.
Zie dan nog maar eens een goede vervanger te krijgen, dat lukt je dan niet meer hoor.
Mijn inziens zou een samenwerking naast de voordelen ook zeker nadelen hebben, waarvoor mij de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen. En bij een verregaande samenwerking, een Feyenoord - Excelsior verhaal, zou dat echt wel ten koste gaan van mijn gevoel en identiteit van mijn club.
Prima. Ik hoop het voor jullie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het verschil tussen een satellietclub en een grotere samenwerking tussen Chelsea en PSV is dat bij een satellietclub het beleid grotendeels bepaald worden door de grotere club. PSV zal altijd z'n eigen beleid blijven voeren en af en toe ingaan op een interessante aanbieding.
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Precies.
Chelsea verteld echt niet wat er bij PSV moet gebeuren.
Trouwens het zit jullie wel erg hoog omdat jullie het er maar blijven over hebben.
jaloers?
Nee wij willen het juist niet.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Precies.
Chelsea verteld echt niet wat er bij PSV moet gebeuren.
Trouwens het zit jullie wel erg hoog omdat jullie het er maar blijven over hebben.
jaloers?
Ga jij nou maar weer naar PUB. Was gewoon een fatsoenlijke, normale discussie hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke dan spreek er niet meer over.
Jullie blijven er maar over zeiken niet wij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer naar PUB. Was gewoon een fatsoenlijke, normale discussie hoor.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef fransie102 het volgende:
Slim inderdaad. Weer voorbeeldje van het verschil tussen PSV en Feyenoord. Feyenoord zit nu zonder vervanger van Goor, en PSV heeft straks óf Ooijer of een vervanger.
inderdaad, maar Ooijer wil niet persé weg, Goor wilde koste wat kost en was met de fans tegen zich ook niet meer te houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef fransie102 het volgende:
Slim inderdaad. Weer voorbeeldje van het verschil tussen PSV en Feyenoord. Feyenoord zit nu zonder vervanger van Goor, en PSV heeft straks óf Ooijer of een vervanger.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:Damarcus is weer terug, met pet
[afbeelding]
Want?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:08 schreef fransie102 het volgende:
[..]Vertel mee eens waarom ik ongelijk heb volgens jou?
Die Alex van jullie begint een beetje ajax-trekjes te krijgen trouwens
goede instelling manquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
In de aanstaande VI zegt ie dat PSV komend jaar de CL gaat winnen
Kijk dat mag ik welquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
In de aanstaande VI zegt ie dat PSV komend jaar de CL gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |