quote:
Jij hebt liever geen Kalou en Alex bij PSV?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef PyTh het volgende:
Begin een beetje moe te worden van al dat gezever over Chelsea en Steef
Ik wil al die zogenaamde hulp helemaal niet van Chelsea![]()
We zijn toch godverdomme PSV!![]()
Als voor het weekend niet bekend is dat Kalou naar PSV komt moet ik heel wat biertjes uitdelen vrees ik.![]()
![]()
Waar is Kalou dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt liever geen Kalou en Alex bij PSV?
Die wilde ik ook maar dat paste nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lol! Ik hoopte eigenlijk op: "Met cultheld en Chelsea naar de Europese top".
dat je echt op zo'n manier iets wilt bereiken met je club, ik snap het echt niet. Je bent toch verdomme een club geen 2ehandsafvalbak (alhoewel..)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet willen betalen bedoel je.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
2 Belgische internationals niet kunnen betalen, dás pas joepie![]()
PSV krijgt geen 20 miljoen euro per jaar aan televisiegelden. Zonder hulp van Chelsea doet PSV elk jaar mee aan de strijd om de landstitel. Met hulp van Chelsea (lees: Alex en Kalou) wordt vrijwel iedere club bang voor PSV.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat je echt op zo'n manier iets wilt bereiken met je club, ik snap het echt niet. Je bent toch verdomme een club geen 2ehandsafvalbak (alhoewel..)
Kalou is best zonder Chelsea te halenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea zal ons natuurlijk nooit zover laten komen dat we ze bedreigenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV krijgt geen 20 miljoen euro per jaar aan televisiegelden. Zonder hulp van Chelsea doet PSV elk jaar mee aan de strijd om de landstitel. Met hulp van Chelsea (lees: Alex en Kalou) wordt vrijwel iedere club bang voor PSV.
Mijn idee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kalou is best zonder Chelsea te halen
Ik sta te shakenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV krijgt geen 20 miljoen euro per jaar aan televisiegelden. Zonder hulp van Chelsea doet PSV elk jaar mee aan de strijd om de landstitel. Met hulp van Chelsea (lees: Alex en Kalou) wordt vrijwel iedere club bang voor PSV.
iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
maar verder heb je wel clubgevoel of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan nog, wat een eer zeg. Das net zoiets als vice-directeur worden bij een bedrijf dat je papa runt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent zeker in Utopia geboren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kalou is best zonder Chelsea te halen
Moet jij zeggenquote:
Nationaal verandert er niets hoor. Het clublied blijft hetzelfde, de fans ook, het logo ook etc. PSV krijgt alleen wat meer financiële en sportieve armslag. Maar je hebt gelijk, het getuigt niet bepaald van clubliefde om dat te omarmen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
maar verder heb je wel clubgevoel of niet?
Als dat de definitie van clubliefde is de ogen van een Boer , ben ik blij dat ik een jood benquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nationaal verandert er niets hoor. Het clublied blijft hetzelfde, de fans ook, het logo ook etc. PSV krijgt alleen wat meer financiële en sportieve armslag. Maar je hebt gelijk, het getuigt niet bepaald van clubliefde om dat te omarmen.
we hebben t geld, hij wil sowieso in Nederland blijven en naar PSV, het salaris zal gewoon conform de huidige salarisstructuur zijn....... we hebben Chelsea echt niet nodigquote:
Traditie, zelf opleiden, eigen spelers, spelers met een clubgevoel. Nee, liever zakkenvullers die zo snel mogelijk weer weg willen gaan of talenten die door Chelsea of die managers-groep naar PSV gestuurd worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nationaal verandert er niets hoor. Het clublied blijft hetzelfde, de fans ook, het logo ook etc. PSV krijgt alleen wat meer financiële en sportieve armslag. Maar je hebt gelijk, het getuigt niet bepaald van clubliefde om dat te omarmen.
Weer mijn ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben t geld, hij wil sowieso in Nederland blijven en naar PSV, het salaris zal gewoon conform de huidige salarisstructuur zijn....... we hebben Chelsea echt niet nodig
sprak de man met de rijtjesquote:
Kalou wil ook dolgraag in het PSV shirt spelen, wat nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Traditie, zelf opleiden, eigen spelers, spelers met een clubgevoel. Nee, liever zakkenvullers die zo snel mogelijk weer weg willen gaan of talenten die door Chelsea of die managers-groep naar PSV gestuurd worden.Rosenberg
en
Zlatan
wilden persee naar Ajax. Dat zijn dan spelers die je graag in jouw clubshirt wilt zien spelen. Dat is clubgevoel. Niet de hoeveelheid prijzen die jouw club pakt door geld van iemand anders.
Je bent echt naïef. Ik doel helemaal niet op de miljoenen. PSV kan wel Kalou én Kuyt kopen als PSV dat wil, maar ze moeten zelf ook willen. Dat Kuyt nooit zou willen is zonneklaar (en terecht). Maar Kalou zou ook echt niet willen hoor, wanneer Chelsea zich er niet mee zou bemoeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef PyTh het volgende:
Het is je echt een beetje naar je hoofd gestegen daar in Alanya of niet?
Beetje teveel bedorven schapenvlees gegeten ofzo?
Als Kezman 4 jaar geleden voor 10 miljoen gehaald kan worden kan Kalou nu ook echt wel gehaald worden zonder de hulp van Chelski zeker nu Park 6,5 miljoen heeft opgebracht en deze transfervrij bij PSV is gekomen.
Het gaat erom dat cultje graag geld van chelsea wil omdat psv alleen dan prijzen kan winnenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Kalou wil ook dolgraag in het PSV shirt spelen, wat nu?![]()
uit welke hoed tover je dat nou weer? dat heb ik hem nog nergens horen zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent echt naïef. Ik doel helemaal niet op de miljoenen. PSV kan wel Kalou én Kuyt kopen als PSV dat wil, maar ze moeten zelf ook willen. Dat Kuyt nooit zou willen is zonneklaar (en terecht). Maar Kalou zou ook echt niet willen hoor, wanneer Chelsea zich er niet mee zou bemoeien.
Je verdraait m'n woorden. PSV kan zonder Chelsea ook prijzen winnen. En zelfs wanneer PSV elk jaar 10e of zo zou worden, dan blijf ik voor PSV. Maar wanneer je de kansen krijgt, dan moet je ze pakken ook. Ik neem aan dat jij dat als echte Ajacied met me eens bent? De grootste successupporters zijn trouwens voor Ajax, dus sssst.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat erom dat cultje graag geld van chelsea wil omdat psv alleen dan prijzen kan winnen
een soort successupporter eigenlijk
Kalou wil gewoon naar PSV. Het is niet net alsof je alléén via PSV naar Chelsea kunt..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent echt naïef. Ik doel helemaal niet op de miljoenen. PSV kan wel Kalou én Kuyt kopen als PSV dat wil, maar ze moeten zelf ook willen. Dat Kuyt nooit zou willen is zonneklaar (en terecht). Maar Kalou zou ook echt niet willen hoor, wanneer Chelsea zich er niet mee zou bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |