Nogal een verschil tussen een journalist die een microfoon onder iemands neus duwt of zelf een brief in de krant laten zetten, nietwaar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat een politicus die de strijd tegen het moslimfundamentalisme hoog in het vaandel heeft staan, op een dag als deze niet van zich mag laten horen?
Of als Balkenende vanavond in het NOS Journaal reageert; is dat dan ook een publiciteitsstunt?
Dus als een willekeurig policitus vandaag een reactie op TV geeft in bijv het Journaal of in Netwerk, dan is dat ook een publiciteitsstunt en triest?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het ook een statement waar ik achter sta, maar het tijdstip is triest van hem.
Ik zie hem alsnog wel een martelaar worden, zou me niks verbazen als hij vermoord word of zelfmoord pleegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef VeX- het volgende:
Het is wel mooi dat hij is opgepakt en niet als een martelaar is gestorven. Een levenslange gevangenisstraf zal ook hij wel berouwen.
Jij kent Wilders persoonlijk en spreekt met hem over alles en nog wat?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je negatief noemt natuurlijk, Wilders probeert te scoren met deze brief die 8 maanden na dato komt, da's zijn recht natuurlijk, net als ik het een publiciteitsstunt mag noemen
Zijn politici dan niet sterk genoeg om een interview te weigeren? Is er verder een verschil tussen een stuk in de krant, of met je kop op tv komen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nogal een verschil tussen een journalist die een microfoon onder iemands neus duwt of zelf een brief in de krant laten zetten, nietwaar?
Iedere politici moet zich zo min mogelijk met een lopende zaak bemoeien. Spreiding der machten enzo. Nu is de uitspraak er en kan zijn brief niet meer door de verdediging gebruikt worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus hij schrijft wel snel maar denkt heel langzaam (8 maanden) na? Mooi, da's ook weer opgelost.
Als jij nu echt meent dat de timing van deze brief niet uitgerekend is op maximaal effect voor Wilders dan ben je toch wel erg naief, denk ik![]()
Hadden we nu over deze brief die vandaag is verschenen in de kranten of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh, en al zijn tussentijdse uitingen dan?
ALLES wat Wilders zegt is een publiciteitsstunt zeker?
Nee, maar dat is wel iets heel anders dan een brief in de krant zetten, nietwaar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus als een willekeurig policitus vandaag een reactie op TV geeft in bijv het Journaal of in Netwerk, dan is dat ook een publiciteitsstunt en triest?
Dat is toch ongeveer het werk van een politicus? Je mening in het nieuws krijgen en hopen dat mensen (met stemrecht) het er mee eens zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ALLES wat Wilders zegt is een publiciteitsstunt zeker?
Welke verdediging? Er was geen verdediging...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Iedere politici moet zich zo min mogelijk met een lopende zaak bemoeien. Spreiding der machten enzo. Nu is de uitspraak er en kan zijn brief niet meer door de verdediging gebruikt worden.
Dat is dan ook het enige wat ik doe, he? Ik heb geen enkel commentaar geleverd op de inhoud, of wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:
Je mag alleen de timing publicitair noemen, maar ik vind die timing ondergschikt aan de positie waarin hij zich bevindt en waarin Nederland zich bevindt.
Ja inderdaad als je een interview voor het Journaal geeft, dan zoek je de publiciteit niet op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel iets heel anders dan een brief in de krant zetten, nietwaar?![]()
Daar is niets mis mee, de inhoud is ook juist..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:
maakt al duidelijk dat hij zoveel mogelijk aandacht wil krijgen voor zijn brief.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het werk van een politicus? Je mening in het nieuws krijgen en hopen dat mensen (met stemrecht) het er mee eens zijn?
Precies,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het werk van een politicus? Je mening in het nieuws krijgen en hopen dat mensen (met stemrecht) het er mee eens zijn?
Waarom probeert -zeg- Verhagen geen zieltjes te winnen over het lijk van Van Gogh als hij in Nova zijn commentaar geeft en Wilders nu wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel iets heel anders dan een brief in de krant zetten, nietwaar?![]()
Blijkbaar niet hardop, als ik stel dat *Ik* het een publiciteitsstunt vind dan krijg ik allerlei mensen over mij heen die van alles en nog wat roepenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Elgigante het volgende:
Je kunt je hooguit vragen stellen waarom juist nú en waarom in deze vorm.
Nou, dan maar hopen dat geen enkele andere politicus vandaag wat van zich laat horen he.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hadden we nu over deze brief die vandaag is verschenen in de kranten of niet?
Als jij per se zaken wilt lezen die er niet staan..tja, da's jouw probleem, ik had het alleen over deze brief iig en verder niets.
* Tijger_m zoekt de krant na op een open brief van Verhagen....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom probeert -zeg- Verhagen geen zieltjes te winnen over het lijk van Van Gogh als hij in Nova zijn commentaar geeft en Wilders nu wel?
Whateverquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, dan maar hopen dat geen enkele andere politicus vandaag wat van zich laat horen he.
Dasn hebben we alleen nog maar populisten in de Nederlandse politiek
Hij zal echt niet gekluisterd in een rolstoel sterven in jail denk ik nee, hij zal een scenario willen waarin de doodsoorzaak twijfelachtig is en zijn volgelingen kunnen wijzen naar het regime van de bajes, wat weer onze westerse wereld vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem alsnog wel een martelaar worden, zou me niks verbazen als hij vermoord word of zelfmoord pleegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |