abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29139739
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat een politicus die de strijd tegen het moslimfundamentalisme hoog in het vaandel heeft staan, op een dag als deze niet van zich mag laten horen?

Of als Balkenende vanavond in het NOS Journaal reageert; is dat dan ook een publiciteitsstunt?
Nogal een verschil tussen een journalist die een microfoon onder iemands neus duwt of zelf een brief in de krant laten zetten, nietwaar?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29139749
-edit: niet nodig. -

[ Bericht 95% gewijzigd door kLowJow op 26-07-2005 14:06:29 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_29139758
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het ook een statement waar ik achter sta, maar het tijdstip is triest van hem.
Dus als een willekeurig policitus vandaag een reactie op TV geeft in bijv het Journaal of in Netwerk, dan is dat ook een publiciteitsstunt en triest?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29139766
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef VeX- het volgende:
Het is wel mooi dat hij is opgepakt en niet als een martelaar is gestorven. Een levenslange gevangenisstraf zal ook hij wel berouwen.
Ik zie hem alsnog wel een martelaar worden, zou me niks verbazen als hij vermoord word of zelfmoord pleegt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29139769
dat kiesrecht?
sorry maar slaat ook echt als een tang op een varken in zo'n proces
absurd
Bedoel...zou er echt geen waarde aan toekennen als ik hem was
maar goed nu kent ie al weinig waarde toe aan allerlei dingen dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29139782
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je negatief noemt natuurlijk, Wilders probeert te scoren met deze brief die 8 maanden na dato komt, da's zijn recht natuurlijk, net als ik het een publiciteitsstunt mag noemen
Jij kent Wilders persoonlijk en spreekt met hem over alles en nog wat?
Hoe kuje dan voor 100% zijn drijfveren weten?

Ik zie ook wel dat deze brief getime-ed is en flink opgepakt zal worden door de media wat weer aandacht oplevert, terwijl aandacht hetgeen is waarop Wilders zijn stemmen baseert, maar dan ga je aan een hoop voorbij:

De inhoud van zijn brief.

Je mag alleen de timing publicitair noemen, maar ik vind die timing ondergschikt aan de positie waarin hij zich bevindt en waarin Nederland zich bevindt.
Yeah baby Yeah!
pi_29139786
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nogal een verschil tussen een journalist die een microfoon onder iemands neus duwt of zelf een brief in de krant laten zetten, nietwaar?
Zijn politici dan niet sterk genoeg om een interview te weigeren? Is er verder een verschil tussen een stuk in de krant, of met je kop op tv komen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29139794
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus hij schrijft wel snel maar denkt heel langzaam (8 maanden) na? Mooi, da's ook weer opgelost.

Als jij nu echt meent dat de timing van deze brief niet uitgerekend is op maximaal effect voor Wilders dan ben je toch wel erg naief, denk ik
Iedere politici moet zich zo min mogelijk met een lopende zaak bemoeien. Spreiding der machten enzo. Nu is de uitspraak er en kan zijn brief niet meer door de verdediging gebruikt worden.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29139795
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:

Goh, en al zijn tussentijdse uitingen dan?
ALLES wat Wilders zegt is een publiciteitsstunt zeker?
Hadden we nu over deze brief die vandaag is verschenen in de kranten of niet?

Als jij per se zaken wilt lezen die er niet staan..tja, da's jouw probleem, ik had het alleen over deze brief iig en verder niets.
pi_29139804
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus als een willekeurig policitus vandaag een reactie op TV geeft in bijv het Journaal of in Netwerk, dan is dat ook een publiciteitsstunt en triest?
Nee, maar dat is wel iets heel anders dan een brief in de krant zetten, nietwaar?
pi_29139806
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ALLES wat Wilders zegt is een publiciteitsstunt zeker?
Dat is toch ongeveer het werk van een politicus? Je mening in het nieuws krijgen en hopen dat mensen (met stemrecht) het er mee eens zijn?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_29139836
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

Iedere politici moet zich zo min mogelijk met een lopende zaak bemoeien. Spreiding der machten enzo. Nu is de uitspraak er en kan zijn brief niet meer door de verdediging gebruikt worden.
Welke verdediging? Er was geen verdediging...
pi_29139843
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:

Je mag alleen de timing publicitair noemen, maar ik vind die timing ondergschikt aan de positie waarin hij zich bevindt en waarin Nederland zich bevindt.
Dat is dan ook het enige wat ik doe, he? Ik heb geen enkel commentaar geleverd op de inhoud, of wel?
pi_29139856
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar dat is wel iets heel anders dan een brief in de krant zetten, nietwaar?
Ja inderdaad als je een interview voor het Journaal geeft, dan zoek je de publiciteit niet op.
pi_29139866
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:

maakt al duidelijk dat hij zoveel mogelijk aandacht wil krijgen voor zijn brief.
Daar is niets mis mee, de inhoud is ook juist..

Je kunt je hooguit vragen stellen waarom juist nú en waarom in deze vorm.
Yeah baby Yeah!
pi_29139874
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat is toch ongeveer het werk van een politicus? Je mening in het nieuws krijgen en hopen dat mensen (met stemrecht) het er mee eens zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 13:40:46 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29139887
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Precies,
Net zo goed als alles wat Bos zegt, of Balkenende of Zalm.
Ik zie dus niet in waarom alles van Wilders altijd als 'propaganda' betiteld moet worden en de rest als 'politiek'

Beetje slaapverwekkend.
pi_29139889
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom probeert -zeg- Verhagen geen zieltjes te winnen over het lijk van Van Gogh als hij in Nova zijn commentaar geeft en Wilders nu wel?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29139907
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Elgigante het volgende:

Je kunt je hooguit vragen stellen waarom juist nú en waarom in deze vorm.
Blijkbaar niet hardop, als ik stel dat *Ik* het een publiciteitsstunt vind dan krijg ik allerlei mensen over mij heen die van alles en nog wat roepen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 13:41:57 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29139926
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hadden we nu over deze brief die vandaag is verschenen in de kranten of niet?

Als jij per se zaken wilt lezen die er niet staan..tja, da's jouw probleem, ik had het alleen over deze brief iig en verder niets.
Nou, dan maar hopen dat geen enkele andere politicus vandaag wat van zich laat horen he.
Dasn hebben we alleen nog maar populisten in de Nederlandse politiek
pi_29139929
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom probeert -zeg- Verhagen geen zieltjes te winnen over het lijk van Van Gogh als hij in Nova zijn commentaar geeft en Wilders nu wel?
* Tijger_m zoekt de krant na op een open brief van Verhagen....
pi_29139932
Grappig als er een niet doortrapt is in de politiek is het Wilders wel
Publiciteitsstunt?
Hallo we zijn Amerika niet..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29139936
Ah je mag 'm dus fanmail sturen?

Ik zie de koppen al voor me:
"Nederlands antwoord op terrorisme - Mohammed B. bestookt met kogelbrieven"
pi_29139946
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:

Nou, dan maar hopen dat geen enkele andere politicus vandaag wat van zich laat horen he.
Dasn hebben we alleen nog maar populisten in de Nederlandse politiek
Whatever
pi_29139956
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie hem alsnog wel een martelaar worden, zou me niks verbazen als hij vermoord word of zelfmoord pleegt.
Hij zal echt niet gekluisterd in een rolstoel sterven in jail denk ik nee, hij zal een scenario willen waarin de doodsoorzaak twijfelachtig is en zijn volgelingen kunnen wijzen naar het regime van de bajes, wat weer onze westerse wereld vertegenwoordigd.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')